Ovatko nämä sarjikset mielestäsi hauskoja?
Kommentit (170)
Nojaaah. Ei oikein iske mutta en ookkaan itse bloggari.
Ei oo mun makuun hauskoja, enkä tykkää piirtotyylistäkään, sori.
Hyvä esimerkki siitä että kun vaan jaksaa panostaa niin vielä on mahollista jotain uuttakin blogimaailmassa keksiä. Ihan jees toteutus.
Ymmärrän että pirkko ei taatusti iske kaikkiin koska toi läppä mitä pirreissä on, on niin blogipainotteista. mut ku itekin oon blogien lukijana niin kyllä mä noista tykkään ja käyn ne joka perjantai lukemassa.
Luulis että bloggarilla ois jo ideat loppunu ja pirkko kuallu ja kuopattu mutta kiva nähä että niitä edelleen ilmestyy.
Blogipirkolla oli tänään sana hallussa mutta toimiskohan toi paremmin ihan omana erillisenä bloginaan..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:47"]
Mä haluisin nähä kun kaikki noi jotka arvostelee pirkon piirrustustyyliä, piirtäisivät vaikkapa tuon tämän päivän pirkon paperille ja julkaisisivat sen tuhansille nettikäyttäjile...
[/quote]
Toki jos ei osaa piirtää ollenkaan eikä omista taiteellista silmää muutenkaan on nuo varmasti ihan hyviä. Ja ei, en pidä myöskään kiroilevasta siilistä, joka on taiteellisesti samaa tasoa, ehkä vähän parempi.
Enkä nyt valehtele, kun sanon että alakoululaisissa oppilaissanikin on parempia piirtäjiä kuin tuo bloggaaja.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 18:47"]
Mä haluisin nähä kun kaikki noi jotka arvostelee pirkon piirrustustyyliä, piirtäisivät vaikkapa tuon tämän päivän pirkon paperille ja julkaisisivat sen tuhansille nettikäyttäjile...
[/quote]
Toki jos ei osaa piirtää ollenkaan eikä omista taiteellista silmää muutenkaan on nuo varmasti ihan hyviä. Ja ei, en pidä myöskään kiroilevasta siilistä, joka on taiteellisesti samaa tasoa, ehkä vähän parempi.
Enkä nyt valehtele, kun sanon että alakoululaisissa oppilaissanikin on parempia piirtäjiä kuin tuo bloggaaja.
[/quote]
Hei taisit nyt missata pointin että kyseessä ei ole piirustuskilpailu, vaan piirrokset joita nuo "läpät" ja blogimaailman kliseet tukevat.
Mä veisin kyllä oman tenavani johki taidekouluun tai jotain jos se kantais kuvistunnin jälkeen vähääkään noin hyvin piirretyn piirroksen kotiin! Lahjakkaita lapsia teillä ilmeisesti :D
Tykkään kyllä vaikka piirustustyyli ei oikein oo mun mieleen.
Vai onkohan toi vaan yks "blogiklisee" että muka loppuu mutta jatkuukin sitten taas ensi viikolla. Bloggaajathan jatkuvati ilmottelee blogilomistaan ja heti ovat taas kuitenki postaamassa..
Yhtä hauskoja kun Kiroileva Siili. Eli ei ollenkaan.
Mä oon jo itse asiassa odottanut koska PP ottaa kantaa nellykollaaseihin ja vihdoin tänään se tapahtui!! :DDD