Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä sarjikset mielestäsi hauskoja?

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OVAT!! :)

Vierailija
102/170 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti jatkaa taas ens viikolla. Eiköhän toi ollu vaan yks blogiklisee muitten joukossa. Ei sillä että mua ees kiinnostas. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyjä. Aivan käsitttämättömän luokatonta. Sarjishan toi ei oo. Sarjiksessa kun on kuvia sarjassa. Mitähän jengi on aiemmin tsiigaillut, jos toi räpellys on hyvin piirretty. huh hei 

Vierailija
104/170 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vitseistä on ihan hauskoja, osa taas ei oikein iskenyt, en kylläkään kuulu kohderyhmään.

Musta toi ei kuitenkaan ole lainkaan hyvin piirretty. Suoraan sanottuna tulee mieleen, ettei piirtäjä osaa kunnolla piirtää ihmistä ja hän on aina vaan piirrellyt tollaisia "hauskoja" hahmoja. Ero muihin sarjakuvapiirtäjiin tulee siinä, että hyvä piirtäjä osaa myös piirtää realistisia ihmisiä, ja osaa siksi myös rikkoa niitä rajoja ja näin tehdä oikeasti hyvännäköisia pilahahmoja. Monessa kuvassa tausta on liian voimakas ja kokonaisuus on tosi sekainen. Huonoa on myös noin voimakkaasti väritetyissä kuvissa toi viimeistelemättömyys jolloin noi epämääräiset värittämättömät kohdat loistaa paljon silmään. 

Vierailija
105/170 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Pirkko ei taiteellisesti mikään superteos olekaan, niin enpä mä nyt sitten kyllä tiedä että ovatko kaikki muutkaan suomalaiset sarjakuvahahmot, joiden tekijöille oikeasti MAKSETAAN niistä tuotoksista.

Tota blogia en oo lukenut, mutta pisteet bloggaajalle persoonallisesta ideasta.

Vierailija
106/170 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin nähä kun kaikki noi jotka arvostelee pirkon piirrustustyyliä, piirtäisivät vaikkapa tuon tämän päivän pirkon paperille ja julkaisisivat sen tuhansille nettikäyttäjile...

Vierailija
107/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajua kielenkäyttöä täällä. Tuskinpa ton pirkon on ees tarkotus olla mikään viimeistelty huippuluomus vaan just tollanen hauska ja sarjakuvamainen hahmo. Kaikesta tekin kyllä jaksatte stressata.

Vierailija
108/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:00"]

Aika rajua kielenkäyttöä täällä. Tuskinpa ton pirkon on ees tarkotus olla mikään viimeistelty huippuluomus vaan just tollanen hauska ja sarjakuvamainen hahmo. Kaikesta tekin kyllä jaksatte stressata.

[/quote]

NIINPÄ. Tän viikon Pirkolle taas kymmenen pistettä.

Vierailija
109/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En tosin kuulu kohderyhmäänkään.

Vierailija
110/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tai en niin tän keskustelun luettuani oon siitä lähtien joka perjantai käynyt kuitenkin uusimman pirkon lukemassa. :DD

Vierailija
111/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 07:41"]

Se oli aika hyvä PP, missä se olis sisustanut kämppänsä ihan valkoiseksi mutta koira ei sopinut väreihin. Repesin :)

[/quote]

Munkin mielestä se oli tosi hauska, jotkut ne vaan on sellaisia humoristeja :) Olispa itsellänikin sana ja kuva tuollalailla "hallussa", ha hah!

Vierailija
112/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän PP:kin oli ihan nappiteos. Just kaverin kaa Levillä naurettiin, kun jotkut tytöt on selkeesti tullut vaan mäkeen esitteleen itteensä kalliissa vaatteissaan. :D

Vierailija
113/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli sairaan hauska PP!!!

http://curiousnoora.refashion.fi/2014/03/07/perjantaipirkko-27/

Printtaan tän mun työpöydälle, tykkään itsekin pinkistä, heh!

Vierailija
114/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miks en oo ennen törmänny ees tohon blogiin missä pirkko ilmestyy! Rakastuin heti Pirkkoon, kiitos AV vinkistä! :-)

Vierailija
115/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko olis tohon tämän päivän asukuvaansa voinu merkitä mistä tollasen pupuhaalarin voi ostaa.. TAHDON. :D

Vierailija
116/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai Pirkko on kyllä tosi hauska #rakkaussarjis#. Just mun tyylistä läppää :)

Vierailija
117/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen surullista ees sanoo ääneen mutta tosta pirkosta on tullut mun perjantaiaamujeni kohokohta.

Vierailija
118/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on se, että ei toi pirkko kauaa oo hengissä. Ei noita "blogiläppiä" ikuisuuksia kukaan keksi lisää. (:

Vierailija
119/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko on HUIKEA. Piste.

Vierailija
120/170 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä noita kaikkia läppiä ymmärrä mutta jotenkin hauska ja erilainen idea bloggaajalta tollasta sarjista piirtää. Joka perjantai mäkin sen käyn silti lukemassa. Pelkään tosin sitä että joku suositumpi bloggaaja nappaa ton nooran idean ja alkaa pian julkasta jotain omaa versiotaan pirkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi