Oletko ostanut jotain niin järjetöntä, ettet kehtaa kertoa siitä kenellekään? Tunnustan
ostaneeni käsirasvan, joka maksoi 80e alennuksessa. Oikea hinta 100e. Pieni tuubi. Aivan käsittämättömän tyhmää.
Kommentit (44)
Salaattilinko. Käytin kerran, sen jälkeen oli 10v keittiön kaapissa ja lensi roskiin.
Yksi taulu josta en edes tykännyt enkä ikinä aio seinälle laittaa. Se tilanne vaan oli sellainen etten kehdannut enää perääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Salaattilinko. Käytin kerran, sen jälkeen oli 10v keittiön kaapissa ja lensi roskiin.
Et sitten voinut kierrätykseen viedä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se rasva edes hyvä?
No kyllä se on. Ostaisin jatkossakin, jos olisi selvästi halvempaa.
Muovinen pingviini, 35 cm pitkä. Se seisoskelee olohuoneessa telkkarin vieressä, mutta jos joku on tulossa käymään piilotan sen kaappiin.
Ostettiin exän kaa 8000e parisänky eikä ollu edes pitkässä juoksussa hyvä. En edes muista merkkiä, ruotsalainen ja Iskusta ostettiin. Kehtaan kyllä kertoa tästä tyhmästä jutusta kavereille yms
Satiinifetisismi on pistänyt ostamaan sen verran järjettömiä ostoksia ettei kehtaa edes kertoa :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten voinut kierrätykseen viedä?
Muovinen kellastunut. Joo ei, kierrätykseen viedään hyväkuntoisia tavaroita, ei roskiskamaa
Järjestelmäkamera ja kaksi objektiivia, 1500 euroa. Näppäilin automaattisäädöllä parikymmentä lomakuvaa, sitten kuvasin taas puhelimella. Kamerapaketin sain lopulta myytyä 800 eurolla.
Kaffebulla kirjoitti:
Temusta sukkahousuja
Temusta minkä vain ostaminen on äärimmäisen tyhmää. Katsokaas joskus ihan huviksenne Temusta tehtyjä dokumentteja. Siis aivan järkyttävää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijatytöltä käytetyt pikkarit
Mitäs järjetöntä tuossa on, jos opiskelijatyttö oli täysi-ikäinen?
Kallis kehonkoostumusvaaka, kun todellisuudessa tarvitsee vain tietää, paljonko painaa.
Ostos tv-st jonkun hoikentavan vyön 90-luvulla. Maksoi 260 markkaa. Luulin, että laittaa vatsalihakset töihin. Mutta se jotenkin tärisi tai piippas, kun ei vetänyt vatsaa sisään. Pidemmän päälle hyvin hermostuttava kapistus.
Aurinkokennolla toimiva suihkulähde pihalle. Suihkulähteen irvikuva.
Vierailija kirjoitti:
Kallis kehonkoostumusvaaka, kun todellisuudessa tarvitsee vain tietää, paljonko painaa.
Mä olen saman pituinen ja painoinen kuin Donald Trump. Voimailua olen harrastanut kilpatasolla 15 vuotta.
Toden totta, kehon koostumuksella ei ole väliä, painolla vaan.
Oon ostanut liian monta takkia. Mikään ei ole hyvä. Osa käyttämättömiä. Ehkä vien ne spr:lle, jotta joku saa ne käyttöön. Tämä surettaa minua, sillä muuten en tuhlaile. Olen vaatimaton.
Korvavalot, saivat jonkun huuhaa-palkinnonkin sitten.
Kauppias kiittää.