Ovatko nämä sarjikset mielestäsi hauskoja?
Kommentit (170)
On tosi näppäriä ja kivasti piirrettyjä.
Mua naurattaa noi Pirkot joka perjantai, ihania ja sopii mun elämään. Piirustustyyli on tosi hauska ja erikoinen. Enpä usko että kovinkaan moni tässä maassa osaa piirtää yhtä hyvin. Ja onhan siinä värittämisessäkin hommansa, nuo on taidettu värittää ihan käsityönä, ei tietokoneella. Plussaa siitäkin.
Kannatan ideaa Perjantai Pirkko sarjiskirjasta, multa siis ääni!
Onko sitten niin, että jos ei osaa tehdä jotain paremmin kuin arvostelun kohde niin ei saa sanoa mielipidettään ollenkaan?
Musta noi on hauskoja, mutta piirrosjäljestä en tykkää yhtään.
Mä taas tykkää tuosta piirustustyylistä ja käytetyistä väreistä. Kaikkia vitsejä en ymmärrä, mutta toisalta en olekaan bloggaaja :)
Jepulis, ovat musta hauskoja sarjiksia nuo Pirkot.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 21:52"]Mua naurattaa noi Pirkot joka perjantai, ihania ja sopii mun elämään. Piirustustyyli on tosi hauska ja erikoinen. Enpä usko että kovinkaan moni tässä maassa osaa piirtää yhtä hyvin. Ja onhan siinä värittämisessäkin hommansa, nuo on taidettu värittää ihan käsityönä, ei tietokoneella. Plussaa siitäkin.
[/quote]
Nyt en erota onko tämä läppää vai tosissaan. Mua huolestuttaa, että eivätkö ihmiset ole milloinkaan nähneet upeasti piirrettyjä kotimaisia sarjakuvia? Tuon Pirkon piirrosjälki on ala-astetasoa ja täällä luullaan et tekijä olis yksi maamme parhaista piirtäjistä. Sarjakuvastakaan ei ole kyse tässä Pirkossa.
Perjantai-Pirkot on ihan mun suosikkeja. Olis kiva jos näitä tulisi useammin. Toisaalta sitten eivät olisi Perjantai-Pirkkoja, hah ha!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 21:52"]Mua naurattaa noi Pirkot joka perjantai, ihania ja sopii mun elämään. Piirustustyyli on tosi hauska ja erikoinen. Enpä usko että kovinkaan moni tässä maassa osaa piirtää yhtä hyvin. Ja onhan siinä värittämisessäkin hommansa, nuo on taidettu värittää ihan käsityönä, ei tietokoneella. Plussaa siitäkin.
[/quote]
Nyt en erota onko tämä läppää vai tosissaan. Mua huolestuttaa, että eivätkö ihmiset ole milloinkaan nähneet upeasti piirrettyjä kotimaisia sarjakuvia? Tuon Pirkon piirrosjälki on ala-astetasoa ja täällä luullaan et tekijä olis yksi maamme parhaista piirtäjistä. Sarjakuvastakaan ei ole kyse tässä Pirkossa.
[/quote]
Ei kyllä kukaan piirrä noin ala-asteella! En lue oikeastaan muita sarjiksia kuin Aku Ankkaa ja Hesarin sarjiksia mutta kyllä tuo Pirkko on mielestäni hauska, tosin ehkä suunnattu aika pienelle yleisölle eli 15-30v tytöille joita kiinnostaa muoti ja blogiskene.
Tää ketju on jotenkin outo: paljon samatapaisia (ylistäviä) kommentteja ketjussa. Onkohan kaikki kommentoijat uniikkeja vai tulevatko kommentit samalta näppäimistöltä?
Kiva kun jotkut vielä jaksaa piirtää ihan kunnolla eikä vaan tehdä jotain juttuja tietokoneella. Vaikka onhan noi Pirkotkin kai skannattu?
Älkää viitsikö dissata Pirkkoa ja/tai sen piirtäjjää. Pirkot on raikas tuulahdus ja kiva piristys loppuviikolle.
Mä tykkään perjantai pirkoista, eli mua ainaskin hauskuttaa ;)
Se oli aika hyvä PP, missä se olis sisustanut kämppänsä ihan valkoiseksi mutta koira ei sopinut väreihin. Repesin :)
Värisaturaatiot ovat jotenkin viturallaa. Veivät huomion. (Autistinen nönnönnöö)
Mua lähinnä naurattaa tämä viestiketju :D Nooralla on päivittäin tuhansia lukijoita blogissaan ja muutama ylistävä kommentti täällä ja epäillään että kaikki on bloggaajan itse kirjoittamia. :D Ei hyvänen aika ihmiset mietittekö koskaan,mitä hyötyä on bloggaajien mustamaalauksesta? Työ se on siinä missä muutkin. Koittakaa nyt ihmiset oikeasti ryhdistäytyä ja miettiä,mikä tarkoitus on elämällänne jos ette parempaa tekemistä keksi :D ja ei en ole bloggaaja vaan ihan normaali ihminen,jolla vaan ei ole tarvetta puuttua muiden elämään. Ps. Pirkko we love u ;)
No emmääny tiärä.