Ovatko nämä sarjikset mielestäsi hauskoja?
Kommentit (170)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:38"]
Seuraan tota blogia vaan pirkkojen takia.
[/quote]
Sama täällä, ei niin muoti kiinnosta, enemmänkin sisustusblogeja seuraan mut nuo Perjantai irkot on ihan hulvattomia, ihana kun joku jaksaa nähdä vaivaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:38"]
[/quote]
Sama täällä, ei niin muoti kiinnosta, enemmänkin sisustusblogeja seuraan mut nuo Perjantai irkot on ihan hulvattomia, ihana kun joku jaksaa nähdä vaivaa :)
[/quote]
Virkistävää vaihtelua nykyblogeihin, jossa ei juuri vaivaa enää postausten eteen nähdä. Monet tuntuvat ajattelevan, että mitä sitten vaikka vasemmalla kädellä tämänkin hutaisen, kyllä ne lukijat silti mukana pysyvät.
Toi yks sisustuspirkko oli tosi hyvä!
Ovat hauskoja, ja kivasti piirrettyjäkin mun mielestä.
Mulle Pirkko ei ennen tähän keskusteluun törmäämistä ollut tuttu juttu, mutta jäänpä seurailemaan.
Olen Pirkkofani ja ylpeä siitä! :-DD
Mä löysin "Pirkot" vasta eilen ja tykkäsin kyllä heti. Hauskan erilainen postausjuttu joita blogeissa ei ole kyllä aiemmin nähty.
No en noilla piirustustaidoilla leveilisi.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:51"]
No en noilla piirustustaidoilla leveilisi.
[/quote]
Ei pointti olekaan mun mielestä siinä, että noora olis huikeen hyvä piirtäjä vaan siinä että pirkko on hauska sarjakuva joka sopii hyvin bloggaajille ja meille blogien lukijoille.
Mä tykkään Pirkosta! Jo pelkästään se, että joku näkee vaivaa bloginsa eteen ja piirtää joka viikko sinne uuden sarjakuvan, on mielestäni hienoa!!
Kauhulla odotan sitä perjantaita kun pirkkoa ei enää tulekaan. :-DD
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:56"]
[/quote]
NIINPÄ!!! Mä fanitan pirkkoa niin, että äänestin sitä indiedays blog awardsissa vuoden blogiteoksi. :)))
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:56"]
[/quote]
NIINPÄ!!! Mä fanitan pirkkoa niin, että äänestin sitä indiedays blog awardsissa vuoden blogiteoksi. :)))
[/quote]
HÄH?!?! Taas jotku ID Awardsit?!
Toisaalta hienoja mutta jotenkin liian övereitä.
Hirvee duuni noiden tekemisessä varmaan on, siitä pisteet blogistille.
viimesimmät ollut kyllä ok, tänäänkin tosi hauska ja "naseva".
Pirkko on mun mielestä kivan erilainen juttu blogimaailmassa ja hauskaa että bloggaajat itekin huomaa noita "kliseitä".