Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vanhempasi sanonut sinulle ikinä että rakastaa sua?

Vierailija
10.09.2020 |

Itse tajusin juuri että omani ei ole. Olen 30v ja jotenkin pysäyttävää tajuta että ei ole koskaan kuullut tätä omilta vanhemmiltaan...

Kommentit (622)

Vierailija
281/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on.

Isä ei koskaan.

M46

Vierailija
282/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ei ole koskaan sanoneet. Itse sanon omille lapsilleni monta kertaa päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei koskaan. Isä yhden kerran (äitipuoleni painostuksesta, mutta uskoin kyllä).

Vierailija
284/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kumpikaan. Mutta muistivat kuitenkin sanoa, että olen laiska, tyhmä ja saamaton, lihava takkutukka sekä ettei minusta koskaan tulisi mitään. Olisin hyvin yllättynyt, jos jompi kumpi olisi edes esittänyt pitävänsä minusta.

Vierailija
285/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Äitini antoi miesten käyttää seksuaalisesti hyväksi ja käytti myös itse! Pahoinpiteli sekä henkisesti että fyysisesti!

Vierailija
286/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva ollut kuulla ees kerran heiltä. Toisaalta he kyllä osoittivat rakkauttaan hyvin. Kun sitten taas parillakin kaverillani oli juoppovanhemmat, jotka kyllä hoki sitä rakkauttaan aina syyllisyydentuskissaan, mutta olivat täysin kelvottomia vanhempina. Että ehkä mieluummin kuitenkin näin. Ei ne sanat vaan ne teot. On kuitenkin inhimillistä surra sitä jos niitä sanoja ei koskaan ole saanut kuulla. Varsinkin kun siitä on tullut sellainen jatkumo ettei itsekään osaa niitä sanoa.

Vierailija
287/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena varmasti montakin kertaa. Aikuisempana ei,mutta käytös ja teot osoitti suurta rakkautta.Kiitollinen hyvistä vanhemmista.

Vierailija
288/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole omat vanhemmat ikinä sanoneet rakastavansa minua. Eikä kukaan muukaan ihminen koskaan. Välillä mietin, että tällä on saattanut olla vaikutusta siihen millainen minusta tuli. Eli muistakaa kertoa rakkaimmillenne ja osoittaa se myös teoilla!

m39

Vierailija
289/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, mutta sanonut kyllä vihaavansa usein ja toivonut kuolemaani. Ei olla jostain syystä väleissä 🤣

Vierailija
290/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 76 kirjoitti:

Ei ole! Äitini antoi miesten käyttää seksuaalisesti hyväksi ja käytti myös itse! Pahoinpiteli sekä henkisesti että fyysisesti!

Onpa ikävä kuulla, mulla samaa taustaa ja isä oli mukana siinä lisäksi. Miten voit nykyään? Onko ollut vaikeuksia seksuaalisuudessa ihmissuhteissa. N34

Vierailija
291/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, eikä tunteista ole muutenkaan puhuttu. En ole ikinä edes kuullut vanhempien suusta että pitävät minusta. Mulla on näin yli kolmekymppisenä tosi pahoja tunnelukkoja, vaikeuksia ilmaista fiiliksiäni ja avautua yhtään mistään , sekä itetunto-ongelmia ja olen järkeillyt että se on tuon "tunteettoman" lapsuuteni syytä.

Vierailija
292/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 76 kirjoitti:

Onpa ikävä kuulla, mulla samaa taustaa ja isä oli mukana siinä lisäksi. Miten voit nykyään? Onko ollut vaikeuksia seksuaalisuudessa ihmissuhteissa. N34

Isäkin oli mukana? Kimppakivaa koko perheellä! Jepujepujee!!

Vierailija
293/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 76 kirjoitti:

Isäkin oli mukana? Kimppakivaa koko perheellä! Jepujepujee!!

Ei onneksi. Olivat eronneet ja tapahtuivat eri kerroilla. Olin 10-12. Tai ainoastaan ne muistan. N34

Vierailija
294/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti sanoi monta kertaa. Mutta hän ei ole koskaan ymmärtänyt rakastamisesta yhtään mitään. Hänelle rakastaminen tarkoitti, että olen hänen nukkensa ja piikansa. Tosiasiassa kadehti ja vihasi minua, kun en suostunut tähän hänen pläniinsä.

Isä ei puhunut rakkaudesta varmaan kenellekään lapselleen koskaan sanaakaan, Ei kuulunut hänen sanavarastoonsa. 

Vierailija
295/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sitä vastoin sanottu mm per.e edellä syntyneeksi. Olen tullut pää edellä tähän maailmaan.

Vierailija
296/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot, katseet, äänenpainot ja eleet kertovat, että olen erittäin rakastettu. Iäkkäiden vanhempien tunnekulttuurin ilmaisu on erilaista kuin nuorempien sukupolvien. Lukekaa rivien välistä, älkää vaatiko sanoja.

Vierailija
297/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kerran kännissä, äiti ei koskaan.

Vierailija
298/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä onko sanoneet jos se on välittynyt muuten? N34

Vierailija
299/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole koskaan sanoneet. Hirveästi hellyyttä ei muutenkaan näytetty perheessäni, ainakaan isän puolelta. Äiti kyllä halaili ja sylitteli kun olin ihan pieni. En muista koska sylittely loppui mutta halailu loppui kun olin 8 tai 9v. Isän en muista koskaan halanneen.

Vierailija
300/622 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut 40v.