Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vanhempasi sanonut sinulle ikinä että rakastaa sua?

Vierailija
10.09.2020 |

Itse tajusin juuri että omani ei ole. Olen 30v ja jotenkin pysäyttävää tajuta että ei ole koskaan kuullut tätä omilta vanhemmiltaan...

Kommentit (622)

Vierailija
1/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tätä joskus mietiskelin ja tajusin että ei ole. Tunteista muutenkaan pahemmin puhuta.

Vierailija
2/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti sanoo aina. Oon semmonen mammanpoika palstauli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Enkä minä ole sanonut heille, isän kohdalla jo myöhäistä.

Vierailija
4/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla sanoilla, koska ovat niin vanhoja, ettei taivu ulos suusta r-sana. Monella muulla tavalla ja teoilla kyllä.

Vierailija
5/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti aina silloin tällöin sanoi, isä koskaan. Yleensä äiti kyllä sanoi, että äiti tykkää sinusta.

Itse yritän sanoa omille lapsille, että rakastan heitä aina kun mahdollista. Sekin piti itse opetella. Alkuun ei oikein tuntunut luontevalta, mutta tein päätöksen, että omat lapset kuulee sen mahdollisimman usein.

Vierailija
6/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei ole, isä on. Olin äidin mielestä ihan vääränlainen tyttö.

Vierailija
7/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En epäile ettei rakastaisi mutta jotenkin surullista miten tämä tuntuu olevan suomalaisessa kulttuurissa niin syvällä että tunteista ei juuri puhuta.

Vierailija
8/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti aina silloin tällöin sanoi, isä koskaan. Yleensä äiti kyllä sanoi, että äiti tykkää sinusta.

Itse yritän sanoa omille lapsille, että rakastan heitä aina kun mahdollista. Sekin piti itse opetella. Alkuun ei oikein tuntunut luontevalta, mutta tein päätöksen, että omat lapset kuulee sen mahdollisimman usein.

Lapset ansaitsee kuulla

Vierailija
9/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäile ettei rakastaisi mutta jotenkin surullista miten tämä tuntuu olevan suomalaisessa kulttuurissa niin syvällä että tunteista ei juuri puhuta.

No voih. Se ikuinen rakkauden hokeminen ja poskien ja suullekin pussailu mitä jossain etelän äbäläwäbäläkulttuureissa harrastetaan on tekopyhintä ikinä.

Vierailija
10/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi päivittäin lapsuudessa, ja vieläkin usein. Hän on pian 80-vuotias nyt, ihana lämmin ihminen. Saattaa laittaa yhtäkkiä viestin ”olet rakas”.

Vierailija
11/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voih. Se ikuinen rakkauden hokeminen ja poskien ja suullekin pussailu mitä jossain etelän äbäläwäbäläkulttuureissa harrastetaan on tekopyhintä ikinä.

Lasten suulle pussailua en ymmärrä mutta kyllä jokaisen ihmisen tulisi saada kuulla omilta vanhemmiltaan että on rakastettu!

Vierailija
12/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii, enkä mä edes pidä koko tuosta mystisestä rakkaus käsitteestä. "sä oot ihan hyvä muija" onn ihan hyvä.

Vierailija
13/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole sanoneet koskaan mutta teoillaan ovat sen osoittaneet paljon paremmin kuin pelkkää paskaa jauhavat rakkaudesta hokijat.

Vierailija
14/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isältä en koskaan, äidiltä kuolinvuoteellaan (oli 47v), kun vastasi puolitajuttomana omaan sanomiseeni takaisin.

Omat lapseni kuulleet sen koko elämänsä ajan päivittäin, esim.tänäiltana halatessamme kun menivät yöpuulle. Ovat nyt 17v ja pian 19v.

Vierailija
15/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on joskus sanonut, ja mulle tuli siitä todella epämukava olo. Uskon kyllä et molemmat vanhemmat ovat syvästi välittäneet/rakastaneet. Minulle rakkaus liittyy enemmän romanttiseen rakkauteen, enkä kaipaa tunteista puhumista vanhempien kanssa. 

Vierailija
16/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole sanoneet koskaan mutta teoillaan ovat sen osoittaneet paljon paremmin kuin pelkkää paskaa jauhavat rakkaudesta hokijat.

Ohhoh, kylläpä sinä tihkut katkeruutta tai vastaavaa. Pelottavaa ja surullista.

Vierailija
17/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä ole minäkään sanonut. Teoilla kyllä osoitetaan kiintymystä, enkä muuta tämmöisenä perus jäyhänä suomityttönä edes kaipaa. Olen myös kolmekymppinen.

Vierailija
18/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet rakkaudesta puhumisen paskan jauhantana niin se vain osoittaa sen että sunkin olisi pitänyt saada kuulla että olet rakastettu. Et ehkä olisi niin vihainen ja katkera..

Vierailija
19/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä voisin vielä mainita että tein kerran jotain typerää(en mitään kamalan rikollista) ja olin ihan tuskissani mitä minulle käy niin isäni sitten oli mennytkin ja ottanut syyt kontolleen. Juttu oli tosin aika vähäpätöinen eikä isällenikään siitä mitään kummempia seurauksia tullut.

Vierailija
20/622 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanonu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi