Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit niin yllättäen elämääni. Yhteys joka meillä on, on niin uskomaton. Joka päivä mietin että mitä tämä tarkoittaa, miksi kohtalo toi sinut elämääni. Olen onnellinen jokaisesta hetkestä kanssasi ja myös surullinen sillä ymmärrän, että nyt ei ole meidän hetki olla yhdessä muuta kuin ystävinä. Tiedän että olisin täydellinen kumppani sinulle ja sinä minulle. Aika on nyt niin väärä. Olen onnellinen ja surullinen. Sydämessä vuorottelee lämpö ja tuskainen puristus. En ikinä uskaltaisi sanoa tätä sinulle suoraan, arvostan ystävyyttämme liikaa.
Kerroit jotain sellaista joka sai minut hetkeksi pois tolaltani. Minulle tuli kurja, surullinen olo, mutta en tietenkään voinut sitä sanoa sinulle, kuinka olisin selittänyt mistä se johtuu. Toivoisin, että voisin olla sinulle jotain sellaista kuin he merkitsevät sinulle. En toivoisi mitään enempää. Mutta se on mahdotonta. Tämä on mahdotonta. Olen itse rakentamassani ansassa. Ehkä joskus pääsen vielä vapaaksi näistä kahleista.
Sopis mun tilanteeseen kuin nenä päähän. Paitsi että en ole koskaan kirjoittanut tähän ketjuun mitään. Enkä ikipäivänä ajattele noin. 😲
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Arvostin, tykkäsin ja ihailin sinua. Minulle oli kunnia-asia, että olisin voinut sinua tukea jotenkin. Olit minulle tärkeämpi kuin kukaan niistä muista. Vieläkin, vaikka aika kulkee, eikä syvällisiä silmiäsi enää ole näköpiirissä. Salaa tykkäsin sinusta vähän liiankin paljon, mutta sitäpä sinä et tule koskaan tietämään. Olen salaa jopa itkenyt kyyneleitä vuoksesi. Jätän tämän tänne, salaisen viestini erittäin salaiseen ketjuun. 😉
Oisin voinut kirjoittaa tämän. Jotenkin lohdullista, että muitakin, joilla on samankaltainen tilanne.
Vuosi jo mennyt, etten ole edes nähnyt. Järki sanoo, ettei me nähdä enää koskaan, luultavasti, koska taisit tajuta tunteeni, vaikken koskaan mitään sanonutkaan, etkä pitänyt siitä ja feidasit minut. Ja se masentaa aivan älyttömästi. Silti kauhea ikävä, ja mieli jotenkin odottaa yhä, josko tulisit takaisin. Edes käymään. Millä vois kuolettaa ihastuksen.
Kun sä sanoit että mennäänkö naimisiin niin tarkotitko sitä oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät että rakastan sinua mutta et tiedä, miten rakastan. Kuvittelet, että rakkauteni on huolenpitoa ja arvostusta, kuten isäpuolen rakkauden kuuluukin olla.
Et tiedä - etkä tule koskaan tietämään - että rakastan sinua kuten naista voi rakastaa. Haluaisin sinut syliini ja elämääni mutta menen kauemmas, ettet huomaisi mitä ajattelen.
En halua rikkoa luottamustasi minuun, vaikka se on elämäni vaikein päätös, paljon vaikeampi kuin ero äidistäsi vuosia sitten.
Hyi helvetti 😫
Olet symppis ❤️ Ja kun näin sinut ensimmäisiä kertoja niin olit minusta kuuma.
t494nt48 ni8u4 idirrii8 t494n u4ico8i u4i994 ni8ä it 8ä7tä i8ää ci8unt4 uärittäuä8
(koodattu viesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sinä rohkeasti se aloite.
Olen tehnyt jo monta aloitetta. Nyt on sinun vuorosi. Ole aikuinen nainen.
Jos olet jo monta kertaa esittänyt treffikutsun naiselle ja hän on joka kerta kieltäytynyt, niin tuskin hän sulle täällä kirjoittelee ja pyytelee tekemään vielä kerran aloitetta :D
Todennäköisesti vastasit naiselle joka on aivan yhtä torjuttu ihastuksensa puolesta kuten sinäkin.
porque de tal manera amo Dios al mundo, que ha dado a su Hijo unigenito, para que aquel que en el cree, no se pierda, mas tenga vida eterna
Hei mies. Oi aikoja. Oli hetki jolloin olit mun elämässä päivittäin. Sait mut hymyilemään ja hyrisemään kuin kissa. Katseesi sai mun polvet veteläksi ja posket punoittamaan.
Se ei vaan mennyt pois ja ohi, vaikka aikaa kului. Ikävöin jollain tasolla vieläkin, ja salaa odotan että joku päivä koputtelet meidän ovella niinkuin ennen vanhaan.
Kirjoitin sulle viinipäissäni viestin sen baarin vessaan missä aikoinaan aina kohdattiin. Laitoin perään sydämen ja tunsin itseni naurettavaksi teiniks. Mee kattomaan. Ehkä nähdään siellä.
kirjoitti:
Olet ensimmäinen mies pitkään aikaan, joka saa mut ajattelemaan, että ehkä sittenkin olen lusikassa nukkuvaa tyyppiä. Mutta et vastaa yhtään mun kömpelöön flirttiin, joten yritän lakata haaveilemasta
Kaikki naiset on. kiellätte vaan tyhmyyttänne totuuden.
vierestä
En ole lukenut muita viestejä. Oli sellainen nuori mies, jota halusin tosi paljon ja sitten hän perustikin perheen ja sai lapsen. A.S. olit ihana, seksikäs, kiinnostava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tiedät että rakastan sinua mutta et tiedä, miten rakastan. Kuvittelet, että rakkauteni on huolenpitoa ja arvostusta, kuten isäpuolen rakkauden kuuluukin olla.
Et tiedä - etkä tule koskaan tietämään - että rakastan sinua kuten naista voi rakastaa. Haluaisin sinut syliini ja elämääni mutta menen kauemmas, ettet huomaisi mitä ajattelen.
En halua rikkoa luottamustasi minuun, vaikka se on elämäni vaikein päätös, paljon vaikeampi kuin ero äidistäsi vuosia sitten.Hyi helvetti 😫
Minäkin voin todella, todella pahoin. Olen itsekin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kun sä sanoit että mennäänkö naimisiin niin tarkotitko sitä oikeesti?
Tarkoitin. Mutta ei olisi pitänyt sanoa sitä.
On ollut tosi raastavaa katsella kun flirttailet ympäriinsä, onneksi alan heräämään siihen todellisuuteen, että se oli pelkkää flirttiä minuakin kohtaan. Vaikkei olisikaan ollut, niin elämä kaltaisesi ihmisen kanssa muutenkin olisi todennäköisesti henkisesti todella raskasta.
Vierailija kirjoitti:
On ollut tosi raastavaa katsella kun flirttailet ympäriinsä, onneksi alan heräämään siihen todellisuuteen, että se oli pelkkää flirttiä minuakin kohtaan. Vaikkei olisikaan ollut, niin elämä kaltaisesi ihmisen kanssa muutenkin olisi todennäköisesti henkisesti todella raskasta.
Otan osaa. Hän tulisi käyttäytymään jatkossakin noin tehdäkseen sinut mustasukkaiseksi ja aiheuttaakseen pahaa mieltä. Miehet ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Hän tulisi käyttäytymään jatkossakin noin tehdäkseen sinut mustasukkaiseksi ja aiheuttaakseen pahaa mieltä. Miehet ovat sellaisia.
Mitäs jos sovittaisiin, että miehet ja naiset osaa tän kummatkin. Win-Win.
Olen hämmentynyt. En ole tuntenut näin niin kovin pitkään aikaan. Mikä sinussa saa tämän aikaan?
Nainen, oon tosissain.
T: E-mies.