Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Olin ihastunut sinuun vähän, mutta kun tajusin ettet ole kiinnostunut minusta, koko homma laimeni saman tien. Ihastukset ovat mielikuvituksen tuotetta, eikös niin. Itse olin kuvitelmissani keksinyt kaikenlaista yhteistä hetkeä, miltä tuntuisi olla lähellä ja puhua tavallisista ja epätavallisista asioista. Nyt sitten pikkuisen suren luopumista oman pääni keksinnöistä. Sinä edustit kaikkea sitä mikä on masentuneisuuteni vastakohta.
Olet optimisti ja itsetuntoinen.
Vierailija kirjoitti:
Arvostin, tykkäsin ja ihailin sinua. Minulle oli kunnia-asia, että olisin voinut sinua tukea jotenkin. Olit minulle tärkeämpi kuin kukaan niistä muista. Vieläkin, vaikka aika kulkee, eikä syvällisiä silmiäsi enää ole näköpiirissä. Salaa tykkäsin sinusta vähän liiankin paljon, mutta sitäpä sinä et tule koskaan tietämään. Olen salaa jopa itkenyt kyyneleitä vuoksesi. Jätän tämän tänne, salaisen viestini erittäin salaiseen ketjuun. 😉
Kyllä minä sen tunsin ja vaistosin.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut sinuun vähän, mutta kun tajusin ettet ole kiinnostunut minusta, koko homma laimeni saman tien. Ihastukset ovat mielikuvituksen tuotetta, eikös niin. Itse olin kuvitelmissani keksinyt kaikenlaista yhteistä hetkeä, miltä tuntuisi olla lähellä ja puhua tavallisista ja epätavallisista asioista. Nyt sitten pikkuisen suren luopumista oman pääni keksinnöistä. Sinä edustit kaikkea sitä mikä on masentuneisuuteni vastakohta.
Olet optimisti ja itsetuntoinen.
Miten tajusit ettei hän tuntisi sinua kohtaan samoin? Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostin, tykkäsin ja ihailin sinua. Minulle oli kunnia-asia, että olisin voinut sinua tukea jotenkin. Olit minulle tärkeämpi kuin kukaan niistä muista. Vieläkin, vaikka aika kulkee, eikä syvällisiä silmiäsi enää ole näköpiirissä. Salaa tykkäsin sinusta vähän liiankin paljon, mutta sitäpä sinä et tule koskaan tietämään. Olen salaa jopa itkenyt kyyneleitä vuoksesi. Jätän tämän tänne, salaisen viestini erittäin salaiseen ketjuun. 😉
Kyllä minä sen tunsin ja vaistosin.
Viestini piti olla salainen. Miten sinä sen löysit, jauts. T. Ap
Hello hello there is this Marha, this is old Tom Frost
Haluaisin nähdä😘
Mut en uskalla pyytää ulos. Joskus varmaan lämpenet mulle jos et vielä oo lämmennyt Miksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdit sitten pois :(
Varmaan tiiät miksi? Ei ollut täysin oma valinta. Olin aluksi rikki mutta nyt onnellinen uudessa paikassa jossa mua arvostetaan.
Olet edelleen mielessä mutta ehkä vähemmän kuin ennen. Toivottavasti voitais joskus vielä jutella asioista kasvotuksin.
Uskon että välitit musta enemmän kuin myönsit.
Ei ollut sullekaan.
Olet ensimmäinen mies pitkään aikaan, joka saa mut ajattelemaan, että ehkä sittenkin olen lusikassa nukkuvaa tyyppiä. Mutta et vastaa yhtään mun kömpelöön flirttiin, joten yritän lakata haaveilemasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kerran tulet iholle, niin kaappaan sinut kainalooni, piruvie.
Mitä aiemmin tapahtui? Kuvaile pikkuisen c:
Nainen tuppasi aivan kylkeeni kiinni ja vähän meni pasmat sekaisin siitä. Mutta jos vielä uudestaan saman tekee niin totean ettei ollut vahinko ja aion toimia.
Missä tilanteessa tämä tapahtui?
Ihastukseni asuu ulkomailla USAssa (minulla on paljon amerikkalaisia ja englantilaisia kavereita) mutta hän on ainoa johon olen ihan addiktoitunut ja ihastunut johtuen samoista arvoista ja mielenkiinnon kohteista sun muista tuntemuksista. Hän ei ikinä tulisi lukemaan kirjettäni vaikka tänne laittaisin hänen nimensä ja kaikki sillä hän puhuu vain englantia. :D mutta yritän päästä hänestä yli mutta usein muita miehiä deittaillessani tajuan etten ole siltikään mennyt eteenpäin hänestä enkä tajua miksi?? Mielestäni tämä on jo hulluutta. Mies ei ole minusta kiinnostunut yhtään niin paljon kuin olen hänestä. Minulla ihastuminen on hyvin harvinaista, jopa luullut ennen että olen kykenemätön ihastumaan kunnes tapasin tämän miehen. Olimme toistemme kimpussa jonkin aikaa kunnes tajusin ettei mies minusta oikeasti välitä (syystä kuin toisesta se oli aika selvää). harmittaa ettei se toiminut ja harmittaa etten siltikään näistä tosiasioista huolimatta pääse hänestä täysin irti. Koin miehen oikeasti sielunkaksosenani, kuin minä mutta mies versio....harmi
kirjoitti:
Olet ensimmäinen mies pitkään aikaan, joka saa mut ajattelemaan, että ehkä sittenkin olen lusikassa nukkuvaa tyyppiä. Mutta et vastaa yhtään mun kömpelöön flirttiin, joten yritän lakata haaveilemasta
Yritä kovemmin. Jos flirtti on kömpelöä, niin se ei ehkä välitä viestiä oikein. Mikäli taidot muuten tökkii, suoraa puhetta kannattaa kokeilla. Siinä ei voi epäonnistua, kun sanoo asiat kuten ne ovat vihjailujen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdit sitten pois :(
Varmaan tiiät miksi? Ei ollut täysin oma valinta. Olin aluksi rikki mutta nyt onnellinen uudessa paikassa jossa mua arvostetaan.
Olet edelleen mielessä mutta ehkä vähemmän kuin ennen. Toivottavasti voitais joskus vielä jutella asioista kasvotuksin.
Uskon että välitit musta enemmän kuin myönsit.
Ei ollut sullekaan.
Entäs mulle? Olin koko ajan menossa, jos yhtään olit minusta kiinnostunut, varmasti ymmärsit myös sen. Ajattelen vieläkin sinua vielä usein. Mutta toisaalta en koskaan suostuisi noin ilkeän ilhmisen kumppaniksi. Ei kai se lopulta olisi voinut toimia. Haluan parisuhteessa olla prinsessa, en mikään pikkuvaimo.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kerran tulet iholle, niin kaappaan sinut kainalooni, piruvie.
Sitähän siinä sitten odottelet, eiköhän toinen heittänyt pallon sinulle...
Jotkut televisiossa viime aikoina esiintyneet mieslääkärit ovat sitten iik - ihania!
A studiot ja hallituksen tiedotustilaisuudet...
Viesti salaisesti naiselle joka syntynyt kuun viimeisenä päivänä. Kyseinen kuukausi niin mones kuin hänellä on sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Tulit niin yllättäen elämääni. Yhteys joka meillä on, on niin uskomaton. Joka päivä mietin että mitä tämä tarkoittaa, miksi kohtalo toi sinut elämääni. Olen onnellinen jokaisesta hetkestä kanssasi ja myös surullinen sillä ymmärrän, että nyt ei ole meidän hetki olla yhdessä muuta kuin ystävinä. Tiedän että olisin täydellinen kumppani sinulle ja sinä minulle. Aika on nyt niin väärä. Olen onnellinen ja surullinen. Sydämessä vuorottelee lämpö ja tuskainen puristus. En ikinä uskaltaisi sanoa tätä sinulle suoraan, arvostan ystävyyttämme liikaa.
Kerroit jotain sellaista joka sai minut hetkeksi pois tolaltani. Minulle tuli kurja, surullinen olo, mutta en tietenkään voinut sitä sanoa sinulle, kuinka olisin selittänyt mistä se johtuu. Toivoisin, että voisin olla sinulle jotain sellaista kuin he merkitsevät sinulle. En toivoisi mitään enempää. Mutta se on mahdotonta. Tämä on mahdotonta. Olen itse rakentamassani ansassa. Ehkä joskus pääsen vielä vapaaksi näistä kahleista.
Hei Hurmuri. Minua jäi häiritsemään sinun pikainen lähtösi. Ja se, että et kyennyt puhumaan kanssani. Sanasi: ei vakeuteta asiaa enempää paljasti, että tunteet oli molemminpuolisia. Olen viisas ja arvostan muita. En toivo kellekään pahaa. Minulle olisi ollut tärkeää vain puhua kanssasi. Se kokemus oli minulle ensimmäinen ja ainutlaatuinen. Joskus olin myös hyvin vaivaantunut, kun tulit juttelemaan kanssani, kun en osannut olla yhtä luontevasti kanssasi, kun esim. työkavereittesi. Toivottavasti et saanut siivooja traumoja 🤣
Siihen suuntaan vahvasti menossa joten sama asia