Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Arvostin, tykkäsin ja ihailin sinua. Minulle oli kunnia-asia, että olisin voinut sinua tukea jotenkin. Olit minulle tärkeämpi kuin kukaan niistä muista. Vieläkin, vaikka aika kulkee, eikä syvällisiä silmiäsi enää ole näköpiirissä. Salaa tykkäsin sinusta vähän liiankin paljon, mutta sitäpä sinä et tule koskaan tietämään. Olen salaa jopa itkenyt kyyneleitä vuoksesi. Jätän tämän tänne, salaisen viestini erittäin salaiseen ketjuun. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdit sitten pois :(
Anteeksi. Jotenkin jännitti ja ajattelin, ettet sinä minun vuokseni jäänyt.
Ei ollut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sulle.
Työpaikastako?
Vierailija kirjoitti:
Arvostin, tykkäsin ja ihailin sinua. Minulle oli kunnia-asia, että olisin voinut sinua tukea jotenkin. Olit minulle tärkeämpi kuin kukaan niistä muista. Vieläkin, vaikka aika kulkee, eikä syvällisiä silmiäsi enää ole näköpiirissä. Salaa tykkäsin sinusta vähän liiankin paljon, mutta sitäpä sinä et tule koskaan tietämään. Olen salaa jopa itkenyt kyyneleitä vuoksesi. Jätän tämän tänne, salaisen viestini erittäin salaiseen ketjuun. 😉
Kauniisti sanottu!
Harmi, että jäädyin totaallisesti silloin enkä oikein saanut sanaa suustani, olen aika ujo ihminen. Mutta sä soitat ihan älyttömän hyvin!^^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sulle.
Työpaikastako?
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin omia tämän, mutta ei mulle koskaan mitään 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sulle.
Anteeksi. Taas. Mummotunneli ja yhteiset tuttavat eivät siis Kuulosta tutulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin omia tämän, mutta ei mulle koskaan mitään 😔
Niin, epätodennäköistä, että täällä viestien kohde saavuttaisi viestin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin sinuun samana iltana kun tavattiin. Ihastuin tosi voimakkaasti siitä muutaman päivän päästä ja rakastuin sinuun hullun lailla siitä kuukauden päästä.
Miehelle vai naiselle? Milloin tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kerran tulet iholle, niin kaappaan sinut kainalooni, piruvie.
Mitä aiemmin tapahtui? Kuvaile pikkuisen c:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tussu litisee taas, joten emme voi enää tavata. Panemisiin kuitenkin, jossain vaiheessa myöhemmin, pikkupimpsani.
Ei kiitos enää panemisiin!
Entiselle ihastukselle: näin susta unia liki 25 vuoden ajan. Tulit uniini, etkä puhunut mitään. Ihmettelin miksi et puhu. Kerran sitten puhuit, mutta en enää muista mitä sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tiiät miksi? Ei ollut täysin oma valinta. Olin aluksi rikki mutta nyt onnellinen uudessa paikassa jossa mua arvostetaan.
Olet edelleen mielessä mutta ehkä vähemmän kuin ennen. Toivottavasti voitais joskus vielä jutella asioista kasvotuksin.
Uskon että välitit musta enemmän kuin myönsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kerran tulet iholle, niin kaappaan sinut kainalooni, piruvie.
Mitä aiemmin tapahtui? Kuvaile pikkuisen c:
Nainen tuppasi aivan kylkeeni kiinni ja vähän meni pasmat sekaisin siitä. Mutta jos vielä uudestaan saman tekee niin totean ettei ollut vahinko ja aion toimia.
Vierailija kirjoitti:
Se olit aina Sinä.
Kuka? Mitä? Missä? Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä komea mies salilla! En varmaan ikinä tule juttelemaan sinulle mitään, mutta minusta on kiva nähdä sinua siellä :)
Mikä sali ja missä?
Ei ollut yhdellekään setämiehelle, että anna olla.
Joko me alta 3 kymppiset ollaan setiä?