Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Laitoin sun syntymäpäivän tänään kalenteriin ylös. Jos uskaltaisin onnitella silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun paras viesti poistettiin eilen. Minun kirjoittamani tietenkin. Kerroin kuinka mies kuin mies saa natalian itselleen. Kerronko uudestaan? Päästään tästäkin ketjusta eroon ja asiat ratkeavat.
Ei kun enemmän kiinnostaa se Vanjan nappaaminen.
Näin: uhkaa sitä myrkyllä. Sitä vanjat pelkäävät. Sano: valitse. Joko myrkky tai alttari. Se vie sinut kiireesti alttarille. Vanja on sinun koko loppuikäsi.
No joo, mutta mistä mä nyt myrkkyä tähän hätään löydän?
Uskoo se muutenkin. Ei tarvitse ostaa myrkkyä. Kuuluu vanjojen normaaliin kuvioon että myrkyttävät ihmisiä. Luulevat kaikkia samanlaisiksi. Lisäksi itänaapuri suhtautuu paranoidisesti länteen.
Joo, mutta ollaan molemmat sekaverisiä ja paranoideja. Se saattaa epäillä, ettei mitään myrkkyä olekaan.
Tehän olette luodut toisillenne. Ja oikein juonikkoja kunnon neukkutyyliin. Mistä johtuu ettet saa vanjaa itsellesi?
No en tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni rakkaus, mutta en koskaan sanoa voi sitä sinulle. Juuri sinut olisin halunut jakamaan arkeni ilot ja surut. Ymmärrän että meillä on hyvä näinkin väki hymy ja kohti uusia pettymyksiä. Minä pyydän anteeksi että rakastuin sinuun mies-J.
M.
Jos tietäisin että olet juuri hän niin ........
Haluaisin jutella kanssasi
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni rakkaus, mutta en koskaan sanoa voi sitä sinulle. Juuri sinut olisin halunut jakamaan arkeni ilot ja surut. Ymmärrän että meillä on hyvä näinkin väki hymy ja kohti uusia pettymyksiä. Minä pyydän anteeksi että rakastuin sinuun mies-J.
M.
J
Milloin jutellaan, yllättyitkö rakastumisestani
M.nainen
Odotan vain sitä hetkeä kun saan riisua sut ja päästään tositoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.
J
Milloin jutellaan, yllättyitkö rakastumisestani
M.nainen
Kunhan ne työt tulee hoidettua ja rakkausjutut hoidetaan vapaa-ajalla t:työnjohtaja
M miehel että olet kyllä mielenkiintoisen oloinen 81komistus.
Konamintti kokastanrantti konuasintti koelävintti.
Hei sinä komea mies salilla! En varmaan ikinä tule juttelemaan sinulle mitään, mutta minusta on kiva nähdä sinua siellä :)
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän niinkuin SnapChatin hengessä, eli pitää olla nopee.
Tietäisinpä oletko tosissasi kanssani mies.
Olen kanssasi tosissani nainen. SnapChattiä en tunne, siut haluaisin tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sittenkin naimisiin? Rakastan sinua. En uskalla sanoa tätä irl sinulle.
Mennään naimisiin, rakas. En voi elää ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olet hurmaava, miehelle tämä.
Olet hurmaava ja lumoava, naiselle tämä.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä komea mies salilla! En varmaan ikinä tule juttelemaan sinulle mitään, mutta minusta on kiva nähdä sinua siellä :)
Mikä sali ja missä?
Sinä tiedät että rakastan sinua mutta et tiedä, miten rakastan. Kuvittelet, että rakkauteni on huolenpitoa ja arvostusta, kuten isäpuolen rakkauden kuuluukin olla.
Et tiedä - etkä tule koskaan tietämään - että rakastan sinua kuten naista voi rakastaa. Haluaisin sinut syliini ja elämääni mutta menen kauemmas, ettet huomaisi mitä ajattelen.
En halua rikkoa luottamustasi minuun, vaikka se on elämäni vaikein päätös, paljon vaikeampi kuin ero äidistäsi vuosia sitten.
Suuri yllätys: minä rakastan sinua. Olen rakastanut sinua kaikki nämä vuodet, heti alusta saakka. Muistan kun näin sinut ensimmäisen kerran. Ja varsinkin sen yhden syksyn. Vuosien varrelle mahtuu niin paljon rakkautta ja intohimoa, mutta myös surua ja pettymyksiä. Sinun jälkeesi on vain tyhjää. En ikinä unohda sinua. Enkä lopeta rakastamasta. Tai haluamasta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ilmaisit mielenkiintosi. Minä en kerennyt enkä uskaltanut ihan vielä... Sitten näköjään pelästytin sinut pois? En tiedä nähdäänkö enää, mutta anteeksi ujouteni.
Sitä jää laiturille seisomaan jos ei nouse junaan kun se kohdalla pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sali ja missä?
Ei ollut yhdellekään setämiehelle, että anna olla.
Kaikki luulevat, että kuolaan sitä toista. Olen niiiiin hyvä hämääjä. Mutta ei, se olet sinä sinä sinä, jonka kanssa unissani keitän peiton alla kuumaa soppaa. Uhh.