Kirjoita salainen viesti ihmiselle johon olet ihastunut!
Kommentit (516)
Voisinpa painaa poskeni poskeasi vasten. Tiedän, että joskus vielä tässä elämässä. 💚💜
Sumuista iltaa, nautihan loppulomastasi.
Onneksi olemme ainakin ystäviä. Toivottavasti pysymme väleissä mahdollisimman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Olet K-nainen kaunotar edelleenkin. Hyvää viikonloppua mieheltä menneisyydestä.
Sivusta: vinkki miehille. Naiselle ei kannata sanoa "vielä", "edelleen", "säilynyt hyvin" tms, se on kuin laimentaisi juomaa haalealla vedellä. Ei rajoittavia sanoa, vaan vain yksselitteisesti:
Olet kaunis. Kaunotar.
Nähdään enemmän ei rajoituksia.
Älä mene tuonne uuteen ketjuun, mulla meni monta yötä sen vanhan poistamiseen.
Tajusitko että mulla onkin tunteita sua kohtaan ja siksi otit etäisyyttä?
Tiedän että tämä tilanne on aivan mahdoton ja ettei kannata alkaa sotkemaan asioita mutta en voi mitään sille että haluaisin tehdä sen silti, kokeilla sun kanssa mitä meillä voisi olla! Mutta en vain taida koskaan kelvata sulle mihinkään enempään.
Mikä salainen se on jos sen tänne laittaa.
Salaiset kuiskataan korvaan. Ne tietä sanomatrakin mutta on silti kiva kuulla.
Odotin tapaamistasi ja tarkoitus oli antaa itsestä hyvä kuva kuten aiemminkin kohdatessamme. Tervehdin sinua iloisesti ja kun tervehdit minua sillä silmiin asti nousevalla hymylläsi ja äänelläsi häkellyin. Käänsin katseen pois ja pasmat meni aivan sekaisin. Esitit kohteliaisuuden ja minä tolvana vatsasin siihen tyhmällä kysymyksellä. Yritin keksiä sanomista. En muista enää mitä keksin, mutta jonkun tosi tyhmän jutun ja jäädyin kesken puhumiseni ja aloin änkyttää ja käänsin katseeni kaukaisuuteen aivan kuin olisin nähnyt jotain. Tokihan sinäkin käänsit sinne katseesi ja eihän siellä mitään ollut, vain tyhjää. Vaivoin sain soperrettua jotain loppua tarinaani. Hiljainen heti, katselit minua ja minä vilkaisin sinua ja sinä katsoit maahan. V.ttu. Tajusitkohan miksi sekoilin. Nolostuitkohan kun huomasit, että olin ihastunut. Totesit, että täytyy lähteä ja lähdit, jolloin minä fiksuna naisena totesin vielä, että "eipähän tässä taas pitkiin aikoihin nähdä". Käännyit vilkaisemaan minuun päin. Jatkoit matkaasi. Minä kiemurtelin tuskissani tyhmyyttäni kauan ja vieläkin. Jäinköhän kiinni ihastuksestani.
Tämä teksti oli miehelle, jolla on samat nimikirjaimet kuin omani ovat. Olen toki perheellinen, mutta aina voi ihastua. Valitettavasti tällä kertaa tämä on niin suurta.
ÄLÄ LUE SITÄ P SKAKETJUA! LÄHDE KÄVELYLLE. IMUROI ASUNTO. KOKKAA GOURMET-ATERIA. KATSO LEFFAA. TEE MITÄ TAHANSA MUUTA!
Vierailija kirjoitti:
Pieni söpö pallo maha
Tummissa hiuksissa kiiltää vaha
Poirot?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tämä tilanne on aivan mahdoton ja ettei kannata alkaa sotkemaan asioita mutta en voi mitään sille että haluaisin tehdä sen silti, kokeilla sun kanssa mitä meillä voisi olla! Mutta en vain taida koskaan kelvata sulle mihinkään enempään.
Voi 😕 kuulostaa hyvin todennäköiseltä.
Ihastun usein. Onneksi menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ihastun usein. Onneksi menee ohi.
Mä taas tosi harvoin. Menee hitaasti ohi. Vielä en ole voiton puolella.
Vierailija kirjoitti:
Minä pelästyin siinä vaiheessa kun tajusin, että minulla itselläni on tunteita toista kohtaan. Mitäpä jos hänelle kävi samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet K-nainen kaunotar edelleenkin. Hyvää viikonloppua mieheltä menneisyydestä.
Sivusta: vinkki miehille. Naiselle ei kannata sanoa "vielä", "edelleen", "säilynyt hyvin" tms, se on kuin laimentaisi juomaa haalealla vedellä. Ei rajoittavia sanoa, vaan vain yksselitteisesti:
Olet kaunis. Kaunotar.
Nähdään enemmän ei rajoituksia.
Jos mies menneisyydestä kirjottaa, niin voi hyvin käyttää noita sanoja. K-nainen voi olla jo aikas vanha.
Mä rakastan sua vaikket sä rakasta mua. En tiedä pitääkö hävetä sen, kun kerroin sulle tykkävääni susta. Vannon että sanat tulivat suustani ulos enkä ajatellut asiaa niin pitkälle. Tuntuu siltä, että mun tunnistaminen ons yksi syy siihen että olet yhä elämässäni.
Mä olen sun tukena ja toivon sulle kaikkee hyvää. Lupaan olla sun rinnalla aina ja ikuisesti. Taistelen sun rinnaalla. Sun katse saa minun pikku sydämmeni hakkamaan lujaa. Niin lujaa että sattuu. Kuinka monta kertaa olen itkennytkään itseni uneen sun takia? Sä kuulema snäpäät kuumille muijille ja olen sun mielestä se ruma tyttö.....
En halu että unohdat minua, mutta unohda se on ehkä paremmin
I: Miehelle Rakastan sua kunnes kuolema meidät erottaa
terv. N