Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi

Vierailija
10.09.2020 |

Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:

Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000

Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää

200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.

Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%

Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.

Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään

T: Ylijäämämies

Kommentit (596)

Vierailija
201/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.

T: Naimisissa oleva nainen

Mun broidi on jättänyt vapaaehtoisesti seuranhaun. Kyseessä 20v. jätkä

Ei kuulemma halua ketään tai ole kiinnostunut perheestä. Joku muu saa nyt tulla hänen tilalleen hakemaan seuraa.

Sinkkumiehistä vain 7 % haluaa olla sinkkuja, sinkkunaisista 23,6 %. Joten niitä suhteeseen haluavia sinkkumiehiä on prosentuaalisesti suurempi osuus sinkuista. (Lähde: Perhebarometri 2016)

Tämähän tarkoittaa sitä että epäsuhdanne deittimarkkinoilla sen kuin kasvaa, jos miltei neljännes tuosta 100 000 naisen joukosta ei edes halua parisuhteeseen...Jäljelle jää 75 000 naista deittimarkkinoilla

Miehien 200 000:sta karsiutuu vain 7% eli 14 000

Tämän uuden tiedon valossa meillä on nyt siis 75 000 naista ja 186 000 miestä Deittimarkkinoilla

T: YLijäämämies

No niin, eli mitä siitä seuraa? Jos olisin naiseton työssäkäyvä mies, jolla on syytä uskoa että vientiä ei tule olemaan tulevaisuudessakaan (siitä päätellen että tähänkin saakka on ollut hiljaista), alkaisin tehdä asialle jotain eli miettisin, mistä muusta maasta voisin alkaa etsiä kiinnostavia naisia. Koronan takia matkailu on nyt haastavaa, mutta kun olisin tehnyt päätökseni, alkaisin opiskella kyseisen maan kieltä, etsisin sikäläisiä nettideittipalstoja ja ilmeisesti Tinderissäkin pystyy vaihtamaan maata. Lakkaisin tuhlaamasta hetkeäkään aikaani tähän palstaan ja suomalaisiin sivustoihin ja lähtisin innolla deittailemaan jonnekin muualle maailmaan. Ensin virtuaalisesti, sitten livenä.

On hyvin helppoa vain huudella, että menkää hakemaan elämänkumppani ulkomailta. Millään viikon lomamatkalla ei parisuhdetta varmasti saada edes alkutekijöihin ja käytännössä ulkomaalaisen kumppanin löytäminen vaatiikin Suomesta pois muuttamista ainakin joksikin aikaa. Kenellä tälläiseen on varaa ja mahdollisuus edes toteuttaa?

Ainahan voi tietenkin yrittää myös netistä löytää treffiseuraa ulkomailta, mutta todella suureksi ongelmaksi muodostuu itse treffeillä käynti. Kaikki jotka ovat vähäänkään treffailua "harrastaneet" tietävät, että todennäköisyys sille, että kasvokkain ne kuuluisat kemiat kohtaavat on hyvin pieni. Melko kalliiksi tulee siis suhailla ympäri maailmaa yhden kahvikupin ääreltä toiselle.

Olen itse seurustellut elämäni aikana useamman ulkomaalaisen naisen kanssa (olen asunut useammassa eri maassa töiden takia) ja ainakin omasta kokemuksesta voin vielä sanoa, että vaikka he kaikki olivatkin länsimaalaisia, niin silti kieli- ja kulttuurierot tuovat omat lisäongelmansa parisuhteeseen. Puhumattakaan siitä, missä maassa yhteistä elämää aletaan rakentaa.

Jos ei mitään postimyyntikatalogeja ja ihmiskauppaa lasketa mukaan, niin ulkomaalaisen puolison löytäminen on siis huomattavasti hankalempaa ja kalliimpaa kuin kotimaisen puolison - siitäkin huolimatta, että tietyn ikäisiä naisia on tilastojen mukaan Suomessa selvästi vähemmän.

Vierailija
202/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei edes halua parisuhdetta. Valitettavasti me emme ole täällä teitä miehiä varten. Emme ole täällä täyttämässä jotain tyhjää aukkoa tai tarpeita elämässänne. Me olemme täällä ihan itseämme varten. Koittakaa kestää ja ottakaa vastuu itsestänne.

Juuri tämän takia yhteiskuntaa pitäisi muuttaa niin, etteivät naiset saisi joka vuosi miljardien eurojen tulonsiirtoja miehiltä. Kun kerran naiset eivät miehiä tarvitse.

Hitsi, mistä tätä apurahaa voi hakea? Varmistan vielä: sitä siis maksetaan naiseuden perusteella, muita ehtoja ei ole? Ja saanko itse valita miehen joka sen mulle maksaa vai valitseeko järjestelmä jotenkin satunnaisesti? Ja paljonko se on tarkkaan ottaen?

nainen synnytttää, ei juurikaan kuluja 

Mieheltä ei voi siinä yhteydessä tarkastaa edes isyyttä

Siitä se naisten suosiminen lääketieteessä alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa vähän asiaa liippaavassa ketjussa kehotettiin, että vetäkää käteen tai hankkikaa pumpattava barbara. Olisipa se niin helppoa. Vai olenko jotenkin viallinen, että kaipaan ihan jotain muutakin kuin seksiä (ajatus seksistä ei edes kiinnosta ilman syvempiä tunteita). Olisin valmis myymään sieluni saatanalle, että voisin olla tuollainen kylmä kone jolle riittää käteenveto päivässä.

Selitä minulle, että mitä sinun mielestäsi meidän naisten pitäisi tehdä sille, jos kerran Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naista tietyssä ikäluokassa. Minä en ihan oikeasti tiedä.

Eikä, please, mitään "yhteiskunnan pitää tuoda" -kommentteja koska ne eivät ole realistisia. Sen sijaan kerro minulle, miten minä voin vaikuttaa sinun naisettomuuteesi; miksi minusta tuntuu että tässä ketjussa annetaan ymmärtää, että syy on naisten ja että naisten pitäisi asia jotenkin hoitaa?

N57

Miksi uhriudut heti, kun joku tuo esiin yhteiskunnallisen epäkohdan, joka jossa miehet ovat niitä syrjittyjä? Missä kohtaa kukaan on sanonut, että sinun olisi tämä ongelma ratkaistava?

Tässä ja niissä kahdessa muussa ketjussa, jotka aiheesta tänä iltana avattiin. Yhdessä nimenomaan vaadittiin naisilta jotain toimenpiteitä asian suhteen. Ehkä se poistettiin, en ole varma.

Vierailija
204/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni pitäisi lopettaa hokemasta että ”kaikille on joku jossain”, kun ihan lukujen valossa ei ole (ainakaan jos haluaa olla suhteessa suunnilleen samanikäisen kanssa). On myös aika lyhytnäköistä ehdottaa kumppanin hakemista ulkomailla, koska sama epäsuhta on kaikkialla. Vaimonhaku maista joissa naisten asema on heikompi vain lisää epäsuhtaa ja levottomuutta näissä maissa ja jäljelle jäävien naisten asema voi olla entistäkin heikompi.

Ei kuulemma halua ketään tai ole kiinnostunut perheestä. Joku muu saa nyt tulla hänen tilalleen hakemaan seuraa.

Sinkkumiehistä vain 7 % haluaa olla sinkkuja, sinkkunaisista 23,6 %. Joten niitä suhteeseen haluavia sinkkumiehiä on prosentuaalisesti suurempi osuus sinkuista. (Lähde: Perhebarometri 2016)

Tämähän tarkoittaa sitä että epäsuhdanne deittimarkkinoilla sen kuin kasvaa, jos miltei neljännes tuosta 100 000 naisen joukosta ei edes halua parisuhteeseen...Jäljelle jää 75 000 naista deittimarkkinoilla

Tämän uuden tiedon valossa meillä on nyt siis 75 000 naista ja 186 000 miestä Deittimarkkinoilla

No niin, eli mitä siitä seuraa? Jos olisin naiseton työssäkäyvä mies, jolla on syytä uskoa että vientiä ei tule olemaan tulevaisuudessakaan (siitä päätellen että tähänkin saakka on ollut hiljaista), alkaisin tehdä asialle jotain eli miettisin, mistä muusta maasta voisin alkaa etsiä kiinnostavia naisia. Koronan takia matkailu on nyt haastavaa, mutta kun olisin tehnyt päätökseni, alkaisin opiskella kyseisen maan kieltä, etsisin sikäläisiä nettideittipalstoja ja ilmeisesti Tinderissäkin pystyy vaihtamaan maata. Lakkaisin tuhlaamasta hetkeäkään aikaani tähän palstaan ja suomalaisiin sivustoihin ja lähtisin innolla deittailemaan jonnekin muualle maailmaan. Ensin virtuaalisesti, sitten livenä.

On hyvin helppoa vain huudella, että menkää hakemaan elämänkumppani ulkomailta. Millään viikon lomamatkalla ei parisuhdetta varmasti saada edes alkutekijöihin ja käytännössä ulkomaalaisen kumppanin löytäminen vaatiikin Suomesta pois muuttamista ainakin joksikin aikaa. Kenellä tälläiseen on varaa ja mahdollisuus edes toteuttaa?

Ainahan voi tietenkin yrittää myös netistä löytää treffiseuraa ulkomailta, mutta todella suureksi ongelmaksi muodostuu itse treffeillä käynti. Kaikki jotka ovat vähäänkään treffailua "harrastaneet" tietävät, että todennäköisyys sille, että kasvokkain ne kuuluisat kemiat kohtaavat on hyvin pieni. Melko kalliiksi tulee siis suhailla ympäri maailmaa yhden kahvikupin ääreltä toiselle.

Olen itse seurustellut elämäni aikana useamman ulkomaalaisen naisen kanssa (olen asunut useammassa eri maassa töiden takia) ja ainakin omasta kokemuksesta voin vielä sanoa, että vaikka he kaikki olivatkin länsimaalaisia, niin silti kieli- ja kulttuurierot tuovat omat lisäongelmansa parisuhteeseen. Puhumattakaan siitä, missä maassa yhteistä elämää aletaan rakentaa.

Jos ei mitään postimyyntikatalogeja ja ihmiskauppaa lasketa mukaan, niin ulkomaalaisen puolison löytäminen on siis huomattavasti hankalempaa ja kalliimpaa kuin kotimaisen puolison - siitäkin huolimatta, että tietyn ikäisiä naisia on tilastojen mukaan Suomessa selvästi vähemmän.

Niin? Mitä muita vaihtoehtoja sitten on olemassa?

Vierailija
205/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt mietitään tuota 20-39 ikähaarukkaa, niin naiset ehkä haluavat useammin sitoutua ja saada lapsia, kun ikäkin tulee vastaan, ja miehet taas ovat useammin sitä "katsellaan ja tapaillaan" - porukkaa tuossa ikäluokassa? Jäävät sitten lopulta yksin "katselemaan aikuistumista".

On se kyllä huvittavaa, kun kyläpyörä haluaa yhtäkkiä lapsen :D

Puhut nyt kai miespuolisista kyläpyöristä? Näistä, jotka 40+ alkavat hinkua nuorta lihaa, perusteella "haluan perheen".

Vierailija
206/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea luku on noin 40 000 miestä enemmän näissä ikäryhmissä. Asian voi kahdessa minuutissa tarkistaa Tilastokeskuksen sivuilta.

Siinä huomioidaan vain suomessa syntyneet. Tänne muutti merkittävä määrä slaskeita kolleja tuossa muutama vuosi sitten.

No eikö markkina-arvoteoria astu tässä kuvioihin? Kuka nainen haluaa kouluttautumattoman, lukutaidottoman paimenen?

Vierailija
207/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?

-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana

Nämä miehet tarkoittivat, että kilpailu on kovaa vain instanaisista. Eivät he mitään tavallista korkeasti koulutettua hoikkaa naista halua. Sehän ei näytä missiltä, joten ei kelpaa heille. Vielä jos introvertti, eikä aina hassunhauska niin ei löydy miestä.

Vielä huonompi tilanne on mun kaltaisilla kouluttamattomilla naisilla. Minusta kiinnostuu vain kännäävät kallut ja mielenterveysongelmaiset. Vaikken olekaan itse menestynyt elämässäni hyvin, minullakin on silti oikeus saada asiallisesti kohtelevaa seuraa. Enhän itsekään kohtele muita huonosti ja yritä vaan kusettaa ja etsi hyötyä heikommista.

Minulle kelpaisi intorovertti, olen itsekin kouluttamaton ja vielä syrjäytynyt. Nettideitissä minusta ei kiinnostu kukaan, kerron syrjäytymiseni heti alkuun ja kiinnostus lakkaa  siihen. En ole vielä katkera, surullinen kyllä, kaipaan niin paljon parisuhdetta. Ei minullekkaan kelpaa silti kuka vaan, haluan oikeasti ihastua.

Vierailija
208/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei edes halua parisuhdetta. Valitettavasti me emme ole täällä teitä miehiä varten. Emme ole täällä täyttämässä jotain tyhjää aukkoa tai tarpeita elämässänne. Me olemme täällä ihan itseämme varten. Koittakaa kestää ja ottakaa vastuu itsestänne.

Juuri tämän takia yhteiskuntaa pitäisi muuttaa niin, etteivät naiset saisi joka vuosi miljardien eurojen tulonsiirtoja miehiltä. Kun kerran naiset eivät miehiä tarvitse.

Hitsi, mistä tätä apurahaa voi hakea? Varmistan vielä: sitä siis maksetaan naiseuden perusteella, muita ehtoja ei ole? Ja saanko itse valita miehen joka sen mulle maksaa vai valitseeko järjestelmä jotenkin satunnaisesti? Ja paljonko se on tarkkaan ottaen?

Googlaa ensin mitä tarkoittavat

A. tulonsiirto

B. apuraha

Jatketaan keskustelua sitten.

Vierailija
209/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?

-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana

1. saat sentään deittejä, oletkin etuoikeutettu

2. haet huomattavasti itseäsi komeampaa, rikkaampaa tms. Sellainen voi pitää sun kanssa vähän hauskaa (etuoikeutettu koska miehiltä ei onnistu) mutta kala ei jää koukkuun. 

Sehän se vasta masentavaakin on kun "saa" deittejä eli livenä kohtaa ihmisiä jotka ei sinua halua.

Ja naisena vielä lisää se että joillekin kelpaa kertakäyttöesineeksi eli et ole edes ihminen niille.

Tässä kyllä huomaa, että jotkut naiset selittelevät vaikka maailman tappiin, kunhan eivät joudu myöntämään olevansa etuoikeutetussa asemassa. Ei puhettakaan empatiakyvystä (eli siitä, että osaisi asettautua miehen asemaan).

Eli nyt löytyi se, mitä haluatte eli empatia. Millä tavalla me naiset voimme osoittaa teille empatiaa? Mennään nyt ratkaisukeskeisesti tässä eteenpäin eli kerro, millaiset kommentit saavat sinut/teidät tuntemaan, että olette saaneet meiltä empatiaa. Onko se validointia, lohdutusta, muunlaista hyväksyntää vai jotain muuta mitä meiltä toivoisitte? Mitä konkreettisemmin kerrot, sitä todennäköisemmin me naiset osaamme vastata empatian tarpeeseenne.

Vierailija
210/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. tulonsiirto

B. apuraha

Kerro sinä ne tulonsiirrot, joita maksetaan sukupuolen perusteella ja mielellään tilastot, kiitos.

eri

Vierailija
211/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. haet huomattavasti itseäsi komeampaa, rikkaampaa tms. Sellainen voi pitää sun kanssa vähän hauskaa (etuoikeutettu koska miehiltä ei onnistu) mutta kala ei jää koukkuun. 

Sehän se vasta masentavaakin on kun "saa" deittejä eli livenä kohtaa ihmisiä jotka ei sinua halua.

Ja naisena vielä lisää se että joillekin kelpaa kertakäyttöesineeksi eli et ole edes ihminen niille.

Niin eli miesmakusi on... sama kuin kilpasiskoillasi, mutta et ole aivan kilpasiskojesi tasolla.

Mutta hei, älä tyydy  :)

Tätä se valinnanvara katso on, sulla on varaa nirsoilla. Toki on oikeuskin, mutta turha siitä on uikuttaa kun Chad ei huoli vakipanoksi.

Hei en tyytynyt.

En lähteny treffeille tuntemattomien kanssa. En "tapaillut" miehiä joita en oikeasti halunnut.

Mieheni on komea. Ei ehkä sinusta mutta mitä väliä. En näe mitään syytä kommentoida rahaa.

Mutta viimeinen hei. Minä olen onnellinen. Miten sinulla menee? Naisille kehotan samaa mitä itse tein. Älä yritä mitään deittielämää pikapersoonien kanssa vaan tapaa vain ne jotka kiinnostaa. Älä ala tapaamaan sitä jota et pidä vetävän näköisenä.

Ja älä ainakaan ala seksiin josta et itse saa mitään, sen seksin voi lopettaa myös kesken kun et itse siitä nauti ja vaan kävellä pois (älä päästä tuntematonta kertapanoa omaan asuntoon).

Vierailija
212/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyllä huomaa, että jotkut naiset selittelevät vaikka maailman tappiin, kunhan eivät joudu myöntämään olevansa etuoikeutetussa asemassa. Ei puhettakaan empatiakyvystä (eli siitä, että osaisi asettautua miehen asemaan).

Siis millä tavalla etuoikeutetussa asemassa? Ei ole etuoikeus se, että alkaa huonoon suhteeseen häiriintyneen miehen kanssa, jolle nainen on joku esine, seksiobjekti. Nykyään naisen ei tarvitse ihmissuhteeseen kelvotonta miestä ottaa, koska pärjää taloudellisesti ja henkisesti omillaan.

Vierailija
213/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa vähän asiaa liippaavassa ketjussa kehotettiin, että vetäkää käteen tai hankkikaa pumpattava barbara. Olisipa se niin helppoa. Vai olenko jotenkin viallinen, että kaipaan ihan jotain muutakin kuin seksiä (ajatus seksistä ei edes kiinnosta ilman syvempiä tunteita). Olisin valmis myymään sieluni saatanalle, että voisin olla tuollainen kylmä kone jolle riittää käteenveto päivässä.

Selitä minulle, että mitä sinun mielestäsi meidän naisten pitäisi tehdä sille, jos kerran Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naista tietyssä ikäluokassa. Minä en ihan oikeasti tiedä.

Eikä, please, mitään "yhteiskunnan pitää tuoda" -kommentteja koska ne eivät ole realistisia. Sen sijaan kerro minulle, miten minä voin vaikuttaa sinun naisettomuuteesi; miksi minusta tuntuu että tässä ketjussa annetaan ymmärtää, että syy on naisten ja että naisten pitäisi asia jotenkin hoitaa?

N57

Älä jossittele vaan sano ihan suoraan kun

Rehellistä olisi myöntää että tuo on tilanne.

Seuraavaksi voisi myöntää että koska naisilla on varaa valita, te tosiaan valikoitte. Valikoitte ja katselettekavereiden päätöksiä niin paljon, ettei merkittävällä osalla miehistä ole mitään mahiksia parisuhteeseen vaan olette mielummin sen pelimiehen pyöriteltävänä (kyllähän juusi Sinä hänet saat nalkkiin, ei, et saa. Eikä saanut ne kymmenen muutakaan ja se mies tietää sen)

Sodat ovat yleensä pitäneet mieskannan kurissa, nyt ei ole hetkeen ollut sitä ongelmaa täällä, vaan tänne on ennemminkin tullut sotaa pakoon nuoria, salskeita kolleja.

Ero syvenee, mutta sehän sopii naisille.

-eri

En tiedä mitä sinulle parisuhde on. Nyt tämän "faktaviestin" jälkeen olen hyvin kiinnostunut kuulemaan.

Olen nainen, suhteessa, en kuitenkaan koe että olisin koskaan saanut valita sitä kenen kanssa siihen sihteeseen alan.

Siksi olen hyvin kiinnostunut kuulemaan mitä sinä joka kerrot asioita kuin ne olisi tottuus ja fakta koet ne asiat joista minun puolestani kirjoitat.

Kuka sen suhteen on puolestasi sitten valinnut?

Äläkä tarkoituksella ymmärrä väärin: sanoin että teillä on varaa nirsoilla, en sanonut että saatte sen mitä haluatte. Siitä samasta kun on 30 muutakin kiinnostunut.

Vierailija
214/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet tarkoittivat, että kilpailu on kovaa vain instanaisista. Eivät he mitään tavallista korkeasti koulutettua hoikkaa naista halua. Sehän ei näytä missiltä, joten ei kelpaa heille. Vielä jos introvertti, eikä aina hassunhauska niin ei löydy miestä.

Vielä huonompi tilanne on mun kaltaisilla kouluttamattomilla naisilla. Minusta kiinnostuu vain kännäävät kallut ja mielenterveysongelmaiset. Vaikken olekaan itse menestynyt elämässäni hyvin, minullakin on silti oikeus saada asiallisesti kohtelevaa seuraa. Enhän itsekään kohtele muita huonosti ja yritä vaan kusettaa ja etsi hyötyä heikommista.

Minulle kelpaisi intorovertti, olen itsekin kouluttamaton ja vielä syrjäytynyt. Nettideitissä minusta ei kiinnostu kukaan, kerron syrjäytymiseni heti alkuun ja kiinnostus lakkaa  siihen. En ole vielä katkera, surullinen kyllä, kaipaan niin paljon parisuhdetta. Ei minullekkaan kelpaa silti kuka vaan, haluan oikeasti ihastua.

Introvertti ja syrjäytynyt on aivan eri asioita enkä tajua miksi niitä sekoitetaan yhteen.

Vierailija
215/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Älä jossittele vaan sano ihan suoraan kun

Rehellistä olisi myöntää että tuo on tilanne.

Seuraavaksi voisi myöntää että koska naisilla on varaa valita, te tosiaan valikoitte. Valikoitte ja katselettekavereiden päätöksiä niin paljon, ettei merkittävällä osalla miehistä ole mitään mahiksia parisuhteeseen vaan olette mielummin sen pelimiehen pyöriteltävänä (kyllähän juusi Sinä hänet saat nalkkiin, ei, et saa. Eikä saanut ne kymmenen muutakaan ja se mies tietää sen)

Sodat ovat yleensä pitäneet mieskannan kurissa, nyt ei ole hetkeen ollut sitä ongelmaa täällä, vaan tänne on ennemminkin tullut sotaa pakoon nuoria, salskeita kolleja.

Ero syvenee, mutta sehän sopii naisille.

-eri

En tiedä mitä sinulle parisuhde on. Nyt tämän "faktaviestin" jälkeen olen hyvin kiinnostunut kuulemaan.

Olen nainen, suhteessa, en kuitenkaan koe että olisin koskaan saanut valita sitä kenen kanssa siihen sihteeseen alan.

Siksi olen hyvin kiinnostunut kuulemaan mitä sinä joka kerrot asioita kuin ne olisi tottuus ja fakta koet ne asiat joista minun puolestani kirjoitat.

Kuka sen suhteen on puolestasi sitten valinnut?

Äläkä tarkoituksella ymmärrä väärin: sanoin että teillä on varaa nirsoilla, en sanonut että saatte sen mitä haluatte. Siitä samasta kun on 30 muutakin kiinnostunut.

Mistä minä nirsoilin? Mitä oli kaikki ne vaihtoehtoni?

Vierailija
216/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A. tulonsiirto

B. apuraha

Apuraha :D No joo, jatkotutkimukseen saa esim. apurahaa. Ja taiteilijat sitä hakevat myös.

Vierailija
217/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tilastojenkin mukaan yhtä paljon naisia kuin muissakin maissa.

Vierailija
218/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli miesmakusi on... sama kuin kilpasiskoillasi, mutta et ole aivan kilpasiskojesi tasolla.

Mutta hei, älä tyydy  :)

Tätä se valinnanvara katso on, sulla on varaa nirsoilla. Toki on oikeuskin, mutta turha siitä on uikuttaa kun Chad ei huoli vakipanoksi.

Älä yritä mitään deittielämää pikapersoonien kanssa vaan tapaa vain ne jotka kiinnostaa. Älä ala tapaamaan sitä jota et pidä vetävän näköisenä.

Miehenä ei tosiaan ole varaa valita vain niitä joiden ulkonäkö kiinnostaa, tai muuten pääsee treffeille ehkä kerran viidessä vuodessa, jos silloinkaan.

Huomaa hyvin ettet tajua miten etuoikeutetussa asemassa olet naisena suomen deittimarkkinoilla.

Vierailija
219/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ja syrjäytynyt on aivan eri asioita enkä tajua miksi niitä sekoitetaan yhteen.

En tarkoittanutkaan niin, siinä oli ylempänä toinen lainaus jossa annettiin ymmärtää että introvertti nainen ei kelpaa, vaikka luulen ettei sen kirjoittaja tarkoittanut sitäkään ihan kirjaimellisesti, vaan että vaikeampi löytää puolisoa introverttinä ehkä. Pahoitteluni että kijoitin vähän sekavasti.

Vierailija
220/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekisteröidyin eräälle deittipalstalle. Estynyt henkilö kun olen, en sitten halunnutkaan tehdä ilmoitusta kun ahdisti.

Eli minulla on pelkkä käyttäjätunnus ilman ilmoitusta. Tästä huolimatta minun sähköpostiini on tullut kymmeniä "vastauksia" ja "kiinnostuneita" jotka yrittävät saada kontaktia minuun. Jokainen ymmärtää sanomattakin, että nämä viestit ovat botin lähettämiä jonka tarkoituksena on saada minut maksamaan päästäkseni lukemaan viestejä. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut käyttäjätunnuksesta ilman kuvaa ja esittelytekstiä.

T. Nainen

Miehet ovat varmaan epätoivoisia. Juuri tänään työkaverin kanssa ihmeteltiin ilmiötä että miehet pyytää kahville vaikka ovat tavanneet meitä vain töissä, sellaiset joita emme itse edes muista eli hyvin nopea kohtaaminen/kohtaamisia ollut.

Ja tämä Helsingissä missä joku juuri sanoi että "miesten markkinat".

Juu, ihmeellistähän se on, kun nykyään ei saa naista pyytää edes kahville.

Jos joku on epätoivoista, niin "nettitreffit".

Saa pyytää mutta aika epätoivoisen kuvan antaa että pyytää sellaista josta ei tiedä mitään.

Nettijutuissa sentään voi jutella sen toisen kanssa enemmän ennen treenejä.

Joo joo. Että kiinnostuksen osoittaminen tosielämässä antaa epätoivoisen kuvan, mutta kiinnostuksen osoittaminen netissä ei.

Elät virtuaaliharhassa.

Et selvästi ymmärrä eroa niin väännän vähän ratakiskoa.

Tosielämässä kohtaa ihmisen jonka kanssa ei juttele mitään ja pyytää ulos.

Onko epätoivoinen?

Netissä kohtaa ihmisen jonka tietää hakevan seuraa ja juttelee tämän kanssa, sen jälkeen pyytää ulos.

Onko epätoivoinen?

Missä se harhani on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi