Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-39-vuotiaissa on Sinkkumarkkinoilla 50% enemmän miehiä kuin naisia, ja tässä on selitetty se että miksi

Vierailija
10.09.2020 |

Tämä auttaa ehkä hahmottamaan miksi tuntuu että miehiä on niin paljon esim. joka deittisovelluksessa:

Siksi koska pariutumisikäisissä (20-39) on miehiä 70 000 - 100 000 miestä enemmän kuin naista.
Koko ikäryhmän koko per sukupuoli on noin 650 000

Sitten kun ajatellaan että vaikka 70% tuon ikäryhmän naisista on jo suhteessa tällä hetkellä, niin jäljelle jää

200 000 vapaana olevaa naista, ja 300 000 vapaana olevaa miestä.

Eli jos oletetaan että 70% ikäluokan 20-39 naisista on parisuhteessa, on sinkkunaisia tuossa ikäluokassa 200 000, ja miehiä 300 000%

Tuo on siis jo 50% enemmän miehiä kuin naisia sinkkumarkkinoilla.

Tämä ehkä selittää sen miksi deittimarkkonoilla on niin kova kilpailu naisista nykyään

T: Ylijäämämies

Kommentit (596)

Vierailija
181/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediatietojen mukaan yhä useampi ajan hermolla elävä city-sinkkumies valitsee vetreän ja notkean 55+ naisen aikuiseen parisuhteeseen kanssaan. Ettekö muka ole huomanneet?

Mediatietojen? Linkkiä?

Nimim. tarvin vain hieman rohkaisua..

Vierailija
182/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt mietitään tuota 20-39 ikähaarukkaa, niin naiset ehkä haluavat useammin sitoutua ja saada lapsia, kun ikäkin tulee vastaan, ja miehet taas ovat useammin sitä "katsellaan ja tapaillaan" - porukkaa tuossa ikäluokassa? Jäävät sitten lopulta yksin "katselemaan aikuistumista".

ne miehet joilla on menekkiä voivat tehdä noin. Ne miehet joilla ei ole juurikaan menekkiä ovat oikein tyytyväisiä siihen naiseen jonka ovat saaneet ja sitoutuvat hyvinkin uskollisesti.

Kertoo siis aika paljon naisten mausta tuo "ongelma"

Kaikilla palstan mammoista, ikään katsomatta, on se menekkimies ja silti niitä vaan riittää lähes kaikille.

Naiset taitaa olla aika onnellisia niin mikä vika niiden "maussa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?

-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana

1. saat sentään deittejä, oletkin etuoikeutettu

2. haet huomattavasti itseäsi komeampaa, rikkaampaa tms. Sellainen voi pitää sun kanssa vähän hauskaa (etuoikeutettu koska miehiltä ei onnistu) mutta kala ei jää koukkuun. 

Sehän se vasta masentavaakin on kun "saa" deittejä eli livenä kohtaa ihmisiä jotka ei sinua halua.

Ja naisena vielä lisää se että joillekin kelpaa kertakäyttöesineeksi eli et ole edes ihminen niille.

Niin eli miesmakusi on... sama kuin kilpasiskoillasi, mutta et ole aivan kilpasiskojesi tasolla.

Mutta hei, älä tyydy  :)

Tätä se valinnanvara katso on, sulla on varaa nirsoilla. Toki on oikeuskin, mutta turha siitä on uikuttaa kun Chad ei huoli vakipanoksi.

Vierailija
184/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa vähän asiaa liippaavassa ketjussa kehotettiin, että vetäkää käteen tai hankkikaa pumpattava barbara. Olisipa se niin helppoa. Vai olenko jotenkin viallinen, että kaipaan ihan jotain muutakin kuin seksiä (ajatus seksistä ei edes kiinnosta ilman syvempiä tunteita). Olisin valmis myymään sieluni saatanalle, että voisin olla tuollainen kylmä kone jolle riittää käteenveto päivässä.

Selitä minulle, että mitä sinun mielestäsi meidän naisten pitäisi tehdä sille, jos kerran Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naista tietyssä ikäluokassa. Minä en ihan oikeasti tiedä.

Eikä, please, mitään "yhteiskunnan pitää tuoda" -kommentteja koska ne eivät ole realistisia. Sen sijaan kerro minulle, miten minä voin vaikuttaa sinun naisettomuuteesi; miksi minusta tuntuu että tässä ketjussa annetaan ymmärtää, että syy on naisten ja että naisten pitäisi asia jotenkin hoitaa?

N57

Ei mitään. Jokainen saa valita kumppaninsa. Viestini pointti oli pelkästään, että kaikki miehet eivät tarkoita yksinäisyydellä ainoastaan seksin puutetta, vaan tuska on sitä syvempi. Mutta millä lähteä korjaamaan tilannetta, en tiedä itsekään.

Vierailija
185/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei edes halua parisuhdetta. Valitettavasti me emme ole täällä teitä miehiä varten. Emme ole täällä täyttämässä jotain tyhjää aukkoa tai tarpeita elämässänne. Me olemme täällä ihan itseämme varten. Koittakaa kestää ja ottakaa vastuu itsestänne.

Vierailija
186/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku mutten ”markkinoilla”. Antakaa mun olla. En tarvitse enkä halua ketään.

Haluasin viimen tietää näistä markkinoista. Kuka siellä on? Kun olin tinderissä, ilman että tapasin yhtään mätchiä, niin olinko silti markkinoilla vaan koska olin sinkku?

Kuka sen saa määrittää onko siellä vai ei?

Vierailija
187/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekisteröidyin eräälle deittipalstalle. Estynyt henkilö kun olen, en sitten halunnutkaan tehdä ilmoitusta kun ahdisti.

Eli minulla on pelkkä käyttäjätunnus ilman ilmoitusta. Tästä huolimatta minun sähköpostiini on tullut kymmeniä "vastauksia" ja "kiinnostuneita" jotka yrittävät saada kontaktia minuun. Jokainen ymmärtää sanomattakin, että nämä viestit ovat botin lähettämiä jonka tarkoituksena on saada minut maksamaan päästäkseni lukemaan viestejä. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut käyttäjätunnuksesta ilman kuvaa ja esittelytekstiä.

T. Nainen

Miehet ovat varmaan epätoivoisia. Juuri tänään työkaverin kanssa ihmeteltiin ilmiötä että miehet pyytää kahville vaikka ovat tavanneet meitä vain töissä, sellaiset joita emme itse edes muista eli hyvin nopea kohtaaminen/kohtaamisia ollut.

Ja tämä Helsingissä missä joku juuri sanoi että "miesten markkinat".

Juu, ihmeellistähän se on, kun nykyään ei saa naista pyytää edes kahville.

Jos joku on epätoivoista, niin "nettitreffit".

Saa pyytää mutta aika epätoivoisen kuvan antaa että pyytää sellaista josta ei tiedä mitään.

Nettijutuissa sentään voi jutella sen toisen kanssa enemmän ennen treenejä.

Joo joo. Että kiinnostuksen osoittaminen tosielämässä antaa epätoivoisen kuvan, mutta kiinnostuksen osoittaminen netissä ei.

Elät virtuaaliharhassa.

Vierailija
188/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa vähän asiaa liippaavassa ketjussa kehotettiin, että vetäkää käteen tai hankkikaa pumpattava barbara. Olisipa se niin helppoa. Vai olenko jotenkin viallinen, että kaipaan ihan jotain muutakin kuin seksiä (ajatus seksistä ei edes kiinnosta ilman syvempiä tunteita). Olisin valmis myymään sieluni saatanalle, että voisin olla tuollainen kylmä kone jolle riittää käteenveto päivässä.

Selitä minulle, että mitä sinun mielestäsi meidän naisten pitäisi tehdä sille, jos kerran Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naista tietyssä ikäluokassa. Minä en ihan oikeasti tiedä.

Eikä, please, mitään "yhteiskunnan pitää tuoda" -kommentteja koska ne eivät ole realistisia. Sen sijaan kerro minulle, miten minä voin vaikuttaa sinun naisettomuuteesi; miksi minusta tuntuu että tässä ketjussa annetaan ymmärtää, että syy on naisten ja että naisten pitäisi asia jotenkin hoitaa?

N57

Älä jossittele vaan sano ihan suoraan kun

Rehellistä olisi myöntää että tuo on tilanne.

Seuraavaksi voisi myöntää että koska naisilla on varaa valita, te tosiaan valikoitte. Valikoitte ja katselettekavereiden päätöksiä niin paljon, ettei merkittävällä osalla miehistä ole mitään mahiksia parisuhteeseen vaan olette mielummin sen pelimiehen pyöriteltävänä (kyllähän juusi Sinä hänet saat nalkkiin, ei, et saa. Eikä saanut ne kymmenen muutakaan ja se mies tietää sen)

Sodat ovat yleensä pitäneet mieskannan kurissa, nyt ei ole hetkeen ollut sitä ongelmaa täällä, vaan tänne on ennemminkin tullut sotaa pakoon nuoria, salskeita kolleja.

Ero syvenee, mutta sehän sopii naisille.

-eri

Aloitetaanpa siitä, että vastaat nyt lähes 60-vuotiaalle naiselle. Et parikymppiselle, joka tähän aikaan illasta on todennäköisemmin ihan muualla kuin vauvalehden palstalla.

Minä todellakin valikoin elämänkumppanini ja todellakin suosittelen, että joka ikinen nainen tekee samoin. Elämänkumppanin ja mahdollisen tulevien lasten isän valinta on elämän tärkein valinta.

Mitä sinä tiedät minun pelimiehistäni ja pyörityksistäni? Et yhtään mitään. Sinulle tulee ilmeisesti yllätyksenä, että nainenkin voi haluta vain ja ainoastaan hauskanpitoa. Kyllä, myös äitisi ikäinen nainen, nuoremmista puhumattakaan. Minulla on ollut oma osuuteni FWB-suhteista (vaikka niitä ei 1980-2000 luvun alussa sillä nimellä kutsuttu) - so what?

Eikä kukaan halua eron syvenevän vaan tässä nyt ihmetellään, että miten tämä on meidän naisten syy ja miten me sen voisimme ratkaista.

Vierailija
189/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Ei mitään. Jokainen saa valita kumppaninsa. Viestini pointti oli pelkästään, että kaikki miehet eivät tarkoita yksinäisyydellä ainoastaan seksin puutetta, vaan tuska on sitä syvempi. Mutta millä lähteä korjaamaan tilannetta, en tiedä itsekään.

Jos olet lukenut palstalla näitä keskusteluja niin miesten yksinäisyys (kollektiivisesti) tarkoittaa seksin puutetta.

Normaalit ihmiset tietää että se on muuta.

Vierailija
190/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei edes halua parisuhdetta. Valitettavasti me emme ole täällä teitä miehiä varten. Emme ole täällä täyttämässä jotain tyhjää aukkoa tai tarpeita elämässänne. Me olemme täällä ihan itseämme varten. Koittakaa kestää ja ottakaa vastuu itsestänne.

Juuri tämän takia yhteiskuntaa pitäisi muuttaa niin, etteivät naiset saisi joka vuosi miljardien eurojen tulonsiirtoja miehiltä. Kun kerran naiset eivät miehiä tarvitse.

Lähde? (siis ne miljardien tulonsiirrot)

Vierailija
191/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea luku on noin 40 000 miestä enemmän näissä ikäryhmissä. Asian voi kahdessa minuutissa tarkistaa Tilastokeskuksen sivuilta.

Vierailija
192/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt mietitään tuota 20-39 ikähaarukkaa, niin naiset ehkä haluavat useammin sitoutua ja saada lapsia, kun ikäkin tulee vastaan, ja miehet taas ovat useammin sitä "katsellaan ja tapaillaan" - porukkaa tuossa ikäluokassa? Jäävät sitten lopulta yksin "katselemaan aikuistumista".

ne miehet joilla on menekkiä voivat tehdä noin. Ne miehet joilla ei ole juurikaan menekkiä ovat oikein tyytyväisiä siihen naiseen jonka ovat saaneet ja sitoutuvat hyvinkin uskollisesti.

Kertoo siis aika paljon naisten mausta tuo "ongelma"

Kaikilla palstan mammoista, ikään katsomatta, on se menekkimies ja silti niitä vaan riittää lähes kaikille.

Naiset taitaa olla aika onnellisia niin mikä vika niiden "maussa"?

Sinkkutalouksien määrä on räjähtänyt: vantaallakin 40%

https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/1238295

tilastokeskuksen käppyrä:

https://www.stat.fi/til/asas/2018/asas_2018_2019-05-14_tie_001_fi_003.g…

1.2 miljoonaa sinkkutaloutta. Veikkaan että siihen mahtuu muutama palstailijakin.

Mutta hei, sä tiedät paremmin.

Vierailija
193/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea luku on noin 40 000 miestä enemmän näissä ikäryhmissä. Asian voi kahdessa minuutissa tarkistaa Tilastokeskuksen sivuilta.

Siinä huomioidaan vain suomessa syntyneet. Tänne muutti merkittävä määrä slaskeita kolleja tuossa muutama vuosi sitten.

Vierailija
194/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut seksinuken. On muuten oikeasti aika aidontuntuinen. Iho on melkein kuin oikealla ihmisellä. Odotan vielä sitä seksirobottia, ostaisin heti kun voin. 

Ennen vanhaan oli paljon sotia ja kulkutauteja, lapsikuolleisuuskiin oli suurta. Luontoäiti hoiti asian niin, että poikalapsia syntyi automatig enemmän, että tasapaino säilyy. Noh enää ei länsimaissa sodita, koronaa lukuunottamatta kulkutaudit on nujerrettu ja lapsikuolleisuus lähes 0. Luontoäidin mittakaavassa 70 vuotta on lyhyt aika. Ei siinä ajassa luontoäiti ole ehtinyt reagoimaan asiassa. Joskus ennenvanhaan on taidettu sanoakin, että jos johonkin syntyy paljon poikalapsia, niin tulevaisuudessa syttyy sota. 

Vierailija
195/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Miksi uhriudut heti, kun joku tuo esiin yhteiskunnallisen epäkohdan, joka jossa miehet ovat niitä syrjittyjä? Missä kohtaa kukaan on sanonut, että sinun olisi tämä ongelma ratkaistava?

Vierailija
196/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia yhteiskuntaa pitäisi muuttaa niin, etteivät naiset saisi joka vuosi miljardien eurojen tulonsiirtoja miehiltä. Kun kerran naiset eivät miehiä tarvitse.

Hitsi, mistä tätä apurahaa voi hakea? Varmistan vielä: sitä siis maksetaan naiseuden perusteella, muita ehtoja ei ole? Ja saanko itse valita miehen joka sen mulle maksaa vai valitseeko järjestelmä jotenkin satunnaisesti? Ja paljonko se on tarkkaan ottaen?

Vierailija
197/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

Älä jossittele vaan sano ihan suoraan kun

Rehellistä olisi myöntää että tuo on tilanne.

Seuraavaksi voisi myöntää että koska naisilla on varaa valita, te tosiaan valikoitte. Valikoitte ja katselettekavereiden päätöksiä niin paljon, ettei merkittävällä osalla miehistä ole mitään mahiksia parisuhteeseen vaan olette mielummin sen pelimiehen pyöriteltävänä (kyllähän juusi Sinä hänet saat nalkkiin, ei, et saa. Eikä saanut ne kymmenen muutakaan ja se mies tietää sen)

Sodat ovat yleensä pitäneet mieskannan kurissa, nyt ei ole hetkeen ollut sitä ongelmaa täällä, vaan tänne on ennemminkin tullut sotaa pakoon nuoria, salskeita kolleja.

Ero syvenee, mutta sehän sopii naisille.

-eri

En tiedä mitä sinulle parisuhde on. Nyt tämän "faktaviestin" jälkeen olen hyvin kiinnostunut kuulemaan.

Olen nainen, suhteessa, en kuitenkaan koe että olisin koskaan saanut valita sitä kenen kanssa siihen sihteeseen alan.

Siksi olen hyvin kiinnostunut kuulemaan mitä sinä joka kerrot asioita kuin ne olisi tottuus ja fakta koet ne asiat joista minun puolestani kirjoitat.

Vierailija
198/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen sinkku tarkoittaa automaattisesti, että haluan parisuhteen? Ehei. Haluan seksiä silloin tällöin, mutta en muuta.

Vierailija
199/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24v nainen. Kiinnostuneita miehiä on mahtunut elämän varrelle, mutten tahdo parisuhdetta. Haluan olla itsekseni enkä koe siitä syyllisyyttä, että joku mies jossain jää vaille naista. Jaxuhalit.

Minä olin 25-vuotias kun ensimmäisen kerran tapasin ihmisen jonka kanssa halusin parisuhteen.

Ei mitään jaxuhaleja kenelläkään koska kyse on minun elämästä eikä se kuulu niille jotka ei ole osallisia.

Vierailija
200/596 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, mikähän minussa on sitten niin pahasti vialla kun en miestä voi saada? Voiko olla mahdollista että olen sammakkomaisen ruma vai voiko miehillä olla liian korkeat kriteerit?

-ikisinkku n32, asunut 5 eri kaupungissa, bmi 19, perusnätti, 10v nettideittailua takana

1. saat sentään deittejä, oletkin etuoikeutettu

2. haet huomattavasti itseäsi komeampaa, rikkaampaa tms. Sellainen voi pitää sun kanssa vähän hauskaa (etuoikeutettu koska miehiltä ei onnistu) mutta kala ei jää koukkuun. 

Sehän se vasta masentavaakin on kun "saa" deittejä eli livenä kohtaa ihmisiä jotka ei sinua halua.

Ja naisena vielä lisää se että joillekin kelpaa kertakäyttöesineeksi eli et ole edes ihminen niille.

Tässä kyllä huomaa, että jotkut naiset selittelevät vaikka maailman tappiin, kunhan eivät joudu myöntämään olevansa etuoikeutetussa asemassa. Ei puhettakaan empatiakyvystä (eli siitä, että osaisi asettautua miehen asemaan).

Miten tämä "etuoikeutettu" ilmenee naisen elämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän