Olen feikannut orgasmia 1,5 vuotta. Kannattaako tunnustaa?
Mielipiteitä ja mielellään kokemuksia, jos sellaisia on. Olen siis tapaillut mistä 1,5 vuotta. Seksiä on säännöllisesti, mutta en ole kertaakaan saanut tämän miehen kanssa. Muiden kanssa olen saanut suht helposti. Tämä mies vain jättää esileikit kokonaan välistä tai jos jotain tekee, tuntuu, että tekee sen pakosta ja kiireessä enkä pääse tunnelmaan. Muuten mies on kiva, en ole kuitenkaan rakastanut.
Nyt olen miettinyt, ettei tilanteessa ole järkeä enkä jaksaisi aina teeskennelläkään. Onko mitään järkeä kertoa miehelle, että btw, en ole koskaan saaanut sun kanssa. Jos ei, miten hoitaisitte asian? Olen miettinyt myös, että yksinkertaisesti lopetan suhteen. En usko, että seksi tulee ikinä kunnolla toimimaan meillä tai ainakin vaatisi todella ison asennemuutoksen.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tunnustaa. Siitä ei seuraa kuin loukkaantumista ja mielipahaa. Itse olen feikannut 35 vuotta ja ihan hyvin menee.
Ei herranjestas et kai ole 35 vuotta feikannut!? Olet siis itse päättänyt kärsiä elämäsi parhaat vuodet. Olen järkyttynyt...vaikka tiedänkin, että niin moni muukin on. Mulle ei kävis.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tunnustaa. Siitä ei seuraa kuin loukkaantumista ja mielipahaa. Itse olen feikannut 35 vuotta ja ihan hyvin menee.
Ei herranjestas et kai ole 35 vuotta feikannut!? Olet siis itse päättänyt kärsiä elämäsi parhaat vuodet. Olen järkyttynyt...vaikka tiedänkin, että niin moni muukin on. Mulle ei kävis.
Hei neitsyt M25,
Olen nähnyt sulta kolme kommenttia palstalla ja ne kaikki ovat olleet tosi fiksuja. Vaikutat tosi hyvältä tyypiltä!
Oikein mukavaa syksyä sulle!
N