Olen feikannut orgasmia 1,5 vuotta. Kannattaako tunnustaa?
Mielipiteitä ja mielellään kokemuksia, jos sellaisia on. Olen siis tapaillut mistä 1,5 vuotta. Seksiä on säännöllisesti, mutta en ole kertaakaan saanut tämän miehen kanssa. Muiden kanssa olen saanut suht helposti. Tämä mies vain jättää esileikit kokonaan välistä tai jos jotain tekee, tuntuu, että tekee sen pakosta ja kiireessä enkä pääse tunnelmaan. Muuten mies on kiva, en ole kuitenkaan rakastanut.
Nyt olen miettinyt, ettei tilanteessa ole järkeä enkä jaksaisi aina teeskennelläkään. Onko mitään järkeä kertoa miehelle, että btw, en ole koskaan saaanut sun kanssa. Jos ei, miten hoitaisitte asian? Olen miettinyt myös, että yksinkertaisesti lopetan suhteen. En usko, että seksi tulee ikinä kunnolla toimimaan meillä tai ainakin vaatisi todella ison asennemuutoksen.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde mutta älä loukkaa miestä kun ei hän kuitenkaan tarkoituksella ole pahaa sinulle tehnyt. Seuraavan kanssa ole alusta asti avoin ja vaadi sellaista seksiä, josta myös sinä pidät.
Kiva asetelma sitten seuraavalla naisella tiedossa, kun pitää antaa esileikittömyydestä miehelle palautetta, ja mies voi vain tokaista siihen: "Mun ex ainakin sai mun kanssa joka kerta". :/
Naiset, ei näin!!
Joo, mä tiedän. Olen pahoillani siskot.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta suhde mutta älä loukkaa miestä kun ei hän kuitenkaan tarkoituksella ole pahaa sinulle tehnyt. Seuraavan kanssa ole alusta asti avoin ja vaadi sellaista seksiä, josta myös sinä pidät.
Kiva asetelma sitten seuraavalla naisella tiedossa, kun pitää antaa esileikittömyydestä miehelle palautetta, ja mies voi vain tokaista siihen: "Mun ex ainakin sai mun kanssa joka kerta". :/
Naiset, ei näin!!
Kyllä vastuu on miehellä kuinka asiaan suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni vehje?
Ei ole siitä kiinni. Itse sain nopeimmin ja voimakkaimmin entisistä miehistäni sen kanssa, jolla oli keskikokoinen. Muilla on ollut keskikokoista isompi.
Kysymys on taidosta, mutta vielä enemmän välittämisestä ja kyvystä lukea toisen reaktioita. Ja kommunikoimisesta, eli itsekin kerron miehelle miltä mikäkin asia tuntuu ja milloin ollaan lähellä, jne. Kaiken perusedellytys on kuitenkin se, että mies on niin positiivinen ja kärsivällinen, että kehtaan asettaa hänet siihen opettelutilanteeseen, vaikka tiedän ettei se onnistu helposti ja ensin tulee monta hutia ennen kuin alkaa onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa miettiä onko suhteella sitten tulevaisuutta jos ei toinen koe edes rakkautta ? Voisin kuvitella, että pidemmän päälle olisi raskasta jos suhteessa ei ole tunteita ja joutuu esittämään jotakin. Sitä en tiedä kannattaako miehelle asiasta kertoa että on feikannut, toisaalta voisin kuvitella että siitä aiheutuisi miehelle vain mielipahaa
Kerropas miten tunteet liittyy yhtään mitenkään seksiin tai edes orgasmin saamiseen? Seksi on pelkkää fyysistä ärsytystä ja orgasmin saa vaikka vibralla. Onko sinulla tunteita laitteita kohtaan?
Väitätkö tosissasi, että orgasmin saaminen vibralla on samanlainen kokemus kuin orgasmin saaminen rakastamansa ihmisen kanssa? Ihan oikeasti, jos olet aidosti tuota mieltä, et ole koskaan rakastanut ja rakastellut.
Ei se sama ole kuin ihmisen kanssa mutta ei sitä ihmistä rakastaa tarvitse. Tai ylipäätään mitään tunteita ei tarvitse olla, kyllä se silti pillussa aivan yhtä hyvältä tuntuu. Olet selvästikin tehnyt nakkipiilon leikkimisestä aivan liian monimutkaisen asian. N17v.
Terv. Jorma 52v. Viimeksi nähnyt pillun 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, ei näin!!
Eikö vastuu ole nimenomaan naisella, joka on miehelle feikannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, ei näin!!
Kyllä tietenkin, mutta myös naisella on vastuu olla valehtelematta. Miten mies voisi edes tajuta muuttaa suhtautumistaan, jos hän luulee kaiken olevan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä feikkaa.
Valitettavasti se on ainoa tapa saada seksi loppumaan nopeammin. Oohohhooooh.
Miksi edes harrastat seksiä, jos se pitää saada loppumaan nopeasti?
Parisuhteessa se on valitettavasti se default oletus. Sinänsähän se muuten on turhaa kun lapset on jo tehty.
Voi olla ettei mies ole kokenut esileikkiä tarpeelliseksi, kun sinä saat orgasmin muutenkin. Eli se isoin ongelma on varmasti puhumattomuus. Kerro mitä haluat ja tahdot. En nyt lähtisi kertomaan feikatuista orgasmeista, koska se on tietyllä tavalla hyökkäys: olet huono sängyssä. Sellainen harvemmin johtaa mihinkään. Eli juttele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa miettiä onko suhteella sitten tulevaisuutta jos ei toinen koe edes rakkautta ? Voisin kuvitella, että pidemmän päälle olisi raskasta jos suhteessa ei ole tunteita ja joutuu esittämään jotakin. Sitä en tiedä kannattaako miehelle asiasta kertoa että on feikannut, toisaalta voisin kuvitella että siitä aiheutuisi miehelle vain mielipahaa
Kerropas miten tunteet liittyy yhtään mitenkään seksiin tai edes orgasmin saamiseen? Seksi on pelkkää fyysistä ärsytystä ja orgasmin saa vaikka vibralla. Onko sinulla tunteita laitteita kohtaan?
Miten selität sen, että orgasmin voi saada myös niin, että kumppani puhuu sinulle, jos se on pelkkää fyysistä stimulaatiota? Tai itse kuvittelemalla, koskematta kehoonsa lainkaan?
En ikinä haluaisi sänkyyn ihmisen kanssa, joka luulee seksin olevan vain fyysinen toimitus. Toki siinä se fyysinen osuus on, mutta ennemmin sitten tyydytän itse itseni jos muuta kuin sitä ei ole tarjolla. Osaan kuitenkin sen fyysisen puolen tehdä itselleni paremmin kuin kukaan toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissasi, että orgasmin saaminen vibralla on samanlainen kokemus kuin orgasmin saaminen rakastamansa ihmisen kanssa? Ihan oikeasti, jos olet aidosti tuota mieltä, et ole koskaan rakastanut ja rakastellut.
En väitä että kokemus on sama. Vibralla saa nopeammin ja paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä feikkaa.
Parisuhteessa se on valitettavasti se default oletus. Sinänsähän se muuten on turhaa kun lapset on jo tehty.
Älkää naisparat jumiutuko tällaisiin suhteisiin! Hirveää luettavaa, että joku harrastaa seksiä vain siksi että kumppani haluaa, ja itse pitää koko touhua aivan turhana. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni vehje?
Oikein arvattu. Valitettavasti vain n. 15 cm. Tiedän, ettei mies sille mitään voi, mutta vaikea se on minunkin nautintoa saada noin pienestä.
AP
15cm on yli keskikoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että orgasmin voi saada myös niin, että kumppani puhuu sinulle, jos se on pelkkää fyysistä stimulaatiota? Tai itse kuvittelemalla, koskematta kehoonsa lainkaan?
En ikinä haluaisi sänkyyn ihmisen kanssa, joka luulee seksin olevan vain fyysinen toimitus. Toki siinä se fyysinen osuus on, mutta ennemmin sitten tyydytän itse itseni jos muuta kuin sitä ei ole tarjolla. Osaan kuitenkin sen fyysisen puolen tehdä itselleni paremmin kuin kukaan toinen ihminen.
Täytyy kyllä olla erittäin vilkas mielikuvitus jos luulee saavansa orgasmin puhuhetta kuulemalla tai ajatuksenvoimalla. Tai sitten ei ikinä ole saanut oikeaa orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä feikkaa.
Älkää naisparat jumiutuko tällaisiin suhteisiin! Hirveää luettavaa, että joku harrastaa seksiä vain siksi että kumppani haluaa, ja itse pitää koko touhua aivan turhana. :(
Parisuhteessa tehdään muutenkin puolin ja tousin asioita, jotka ei juurikaanitseä kiinnosta, mutta joista kumpoani on iloinen. Tämä on sitä rakkautta josta joku jankuttaa täällä.
Hammaslääkärissäkin käydään säännöllisesti ja viemärit pitää putsata vaikjei ne nut mitäänmaailman hauskimpia hommia ole. Seksin kanssa sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä olla erittäin vilkas mielikuvitus jos luulee saavansa orgasmin puhuhetta kuulemalla tai ajatuksenvoimalla. Tai sitten ei ikinä ole saanut oikeaa orgasmia.
Et vain tiedä, mitä on oikeasti nautinnollinen rakastelu. Kokeile vaikka tantrakurssia, niin saatat hämmästyä.
Älä tunnusta, mutta lopeta feikkaaminen. Mies luultavasti huomaa tämän ja alkaa yrittää enemmän, ihmetellen mikset enää ”saa”. Jos miestä ei tunnu orkkusi kiinnostavan, jätä se ja etsi parempi tai vähintäänkin yritä keskustella asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei mies ole kokenut esileikkiä tarpeelliseksi, kun sinä saat orgasmin muutenkin. Eli se isoin ongelma on varmasti puhumattomuus. Kerro mitä haluat ja tahdot. En nyt lähtisi kertomaan feikatuista orgasmeista, koska se on tietyllä tavalla hyökkäys: olet huono sängyssä. Sellainen harvemmin johtaa mihinkään. Eli juttele!
Pakkohan ei ole koko feikkausta ottaa esiin vaan kertoa, että haluaisin että nyt tehdään näin ja näin.
Minä feikkasin pitkän suhteen alussa, koska olin ujo ja koin itseni "huonoksi", kun en saanut. Mies puolestaan oli kokematon. Päätin kuitenkin kerätä rohkeuteni ja paljastaa, että olin feikannut (about sen saman kuin AP eli noin 1,5 vuotta). Hän oli aluksi hyvin yllättynyt, mutta ymmärsi kyllä miksi olin niin tehnyt. Vuodet vierivät, aloin harjoittaa useammin itsetyydytystä, jotta oppisin tuntemaan itseni paremmin. En koskaan halunnutkaan "vierittää" orgasmivastuuta miehelle vaan päätin ottaa ohjakset omiin käsiin. Nykyään onnistuu joka kerta yhdynnässä, kun hyväilen samalla itseäni. Ja miehen kestävyys on parantunut, joten ehdin aina tulla ennen häntä. Kommunikointi, avoimuus ja yhteistyö on avain naisen orgasmiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni vehje?
Ei ole siitä kiinni. Itse sain nopeimmin ja voimakkaimmin entisistä miehistäni sen kanssa, jolla oli keskikokoinen. Muilla on ollut keskikokoista isompi.
Kysymys on taidosta, mutta vielä enemmän välittämisestä ja kyvystä lukea toisen reaktioita. Ja kommunikoimisesta, eli itsekin kerron miehelle miltä mikäkin asia tuntuu ja milloin ollaan lähellä, jne. Kaiken perusedellytys on kuitenkin se, että mies on niin positiivinen ja kärsivällinen, että kehtaan asettaa hänet siihen opettelutilanteeseen, vaikka tiedän ettei se onnistu helposti ja ensin tulee monta hutia ennen kuin alkaa onnistua.
Tässä on tärkeä pointti. Miehen pitää hyväksyä ja kestää se, että nainen joutuu vähän (paljon) neuvomaan ennen kuin homma alkaa toimia. Jos mies ei tätä kestä, ei homma lähde ikinä lentoon.
En ole väittänyt mitään tuollaista. Aloittaja kertoi että hän ei ole rakastunut ja orgasmit hän feikkaa. Häntä ei siis pidä tässä suhteessa rakkaus eikä edes hyvä seksi. Kaikki muu on omaa tulkintaasi, enkä todellakaan ole sellaista väittänyt.