Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä
Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.
Kommentit (271)
Mulla oli vastaava tilanne, että ihan kiva mies kysyi haluanko nähdä uudelleen ja sitten sanoin että vois olla kiva ja hän sanoi että ollaan yhteyksissä. Eipä ollut :D Vitutti kyllä sillä viikolla koska olin myös just aloittanut nettideiteillä käynnin, eli oli myös mun ekat treffit. No sitten heti seuraavilla eli toisilla treffeillä tulikin vastaan niin ihana mies että en olisi voinut parempaa kuvitella :D Meillä klikkasi vielä paljon paremmin kuin ensimmäisen kanssa ja treffit kesti 10 tuntia ja ajattelin jo, että mokasin kun annoin niiden venyä niin pitkiksi, mutta mies laittoi heti seuraavana aamuna viestiä ja ollaan oltu joka päivä yhteyksissä siitä lähtien. Olen todella yllättynyt ja onnellinen :D En oikeasti uskonut että tämmöistä voisi tuolta edes kävellä vastaan. Älä anna periksi AP! It wasn't meant to be!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vastaava tilanne, että ihan kiva mies kysyi haluanko nähdä uudelleen ja sitten sanoin että vois olla kiva ja hän sanoi että ollaan yhteyksissä. Eipä ollut :D Vitutti kyllä sillä viikolla koska olin myös just aloittanut nettideiteillä käynnin, eli oli myös mun ekat treffit. No sitten heti seuraavilla eli toisilla treffeillä tulikin vastaan niin ihana mies että en olisi voinut parempaa kuvitella :D Meillä klikkasi vielä paljon paremmin kuin ensimmäisen kanssa ja treffit kesti 10 tuntia ja ajattelin jo, että mokasin kun annoin niiden venyä niin pitkiksi, mutta mies laittoi heti seuraavana aamuna viestiä ja ollaan oltu joka päivä yhteyksissä siitä lähtien. Olen todella yllättynyt ja onnellinen :D En oikeasti uskonut että tämmöistä voisi tuolta edes kävellä vastaan. Älä anna periksi AP! It wasn't meant to be!
Ihana tarina! Onnea teille
Mulla joskus kävi näin ja ihmettelin itsekkin koska oli ollut kivaa.. kävi ilmi että mies oli tykkännyt, mutta kuulema poisti aina kun oli tavannut jonkun, ettei voi seurata kilometrejä, että missä menee..
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se mies ole sinulle mitään velkaa vaikka treffeillä kävittekin.
Maksoitko osuutesi treffeistä?
Suomalaisilla palstamiehillä on mukanaan Tinder-purkki, johon voi tiputtaa vähintään puolet kahvin tai aterian hinnasta.
Pidän tapaa kätevänä, koska tapaamani miehet joutuvat olemuksensa perusteella käymään lukemattomilla treffeillä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Mulla joskus kävi näin ja ihmettelin itsekkin koska oli ollut kivaa.. kävi ilmi että mies oli tykkännyt, mutta kuulema poisti aina kun oli tavannut jonkun, ettei voi seurata kilometrejä, että missä menee..
Joo onhan tuo kilometri näkymä aika ahdistava jos joku alkaa sitä kautta kyttämään sun sijaintia.. Tai muutenkin jos on pääsy näkemään profiili. Deitti voi vaikka päivittää sinne uusia kuvia tai muuttaa esittelyä. Sitten ainakin tiedät että hän etsii siellä aktiivisesti uutta seuraa..
se varmaan testasi joutuuko maksamaan kaikki kulusi
ja joutuihan se
Vierailija kirjoitti:
se varmaan testasi joutuuko maksamaan kaikki kulusi
ja joutuihan se
Mitkä kulut?
Miehenä voin sanoa että tuo on vihje ettei kiinnosta. Valitettavasti. Tsemppiä ja uutta matoa koukkuun!
Minusta tuo on selvä merkki ettei halua nähdä, vähän sama kuin poistaisi heti Facebook-kavereista deittien jälkeen. Mulla on oudompi tilanne kun mies joka EI halua enää tavata ei ole poistanut mua Tinder-mätseistään eli en tiedä miksi... haluaako kuitenkin kytätä olenko vielä vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on selvä merkki ettei halua nähdä, vähän sama kuin poistaisi heti Facebook-kavereista deittien jälkeen. Mulla on oudompi tilanne kun mies joka EI halua enää tavata ei ole poistanut mua Tinder-mätseistään eli en tiedä miksi... haluaako kuitenkin kytätä olenko vielä vapaa.
Keräilee matchejä😁 Mulle joku mies kehui kerran kovaan ääneen treffeillä että hänelläpäs on tinderissä 500 matchia😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kesällä kivay treffit miehen kanssa ja taisin siinä treffeillä mainitakin että olen lähdössä seuraavana päivänä ystävien luo kylään toiseen kaupunkiin. Mies oli sitten reissun aikana laittanut tinderissä viestin jonka ehdin pikaisesti lukea mutta koska olin reissussa ja meillä oli ystäväporukalla muuta aktiviteettiä, en ehtinyt saman tien vastaamaan. Mies oli sitten heti poistanut matcheista. Välillä törmää siis myös näihin kiukuttelijoihin jotka poistavat jos ei heti ehdi heidän kanssaan alkaa viestittelemään kun herralle sopisi. Ja mies siis tiesi että minulla on menoa. Onneksi paljastavat luonteensa nopeasti. Oli nyt tykännyt minusts uudestaan mutta ei taida tulla meistä enää matchia kun aikuinen on noin ailahtelevainen.
Tämä on niin tuttua! Mulle laittoi kerran yksi mukavan oloinen mies viestiä kesken työpäivän enkä ehtinyt siihen saman tien vastaamaan enkä toisaalta tuntenut velvollisuuttakaan reagoida asap. Ajattelin että laitan viestin heti kun pääsen töistä kun tähän oli aikaa enää vain 2h. Noh sehän poisti mut kirjaimellisesti heti kun töiden jälkeen avasin tinderin :D Kai sitä vastaamatta jättämistä sitten tapahtuu niin paljon että ei malteta odottaa vaan lähdetään mielummin omin ehdoin..
Miehelle fiksuin tapa on ajatella niin, että jättäisikö nainen vastaamatta Brad Pitille.
24h sääntö on aika hyvä. Jos mies tai nainen kiinnostaa, niin kyllä sä tossa ajassa ehdit vastata. Kun kännykkä on kuitenkin keskimäärin 7-8h päivässä kädessä vastapuolella, niin se kertoo riittävän usein minulle siitä, että naista ei kiinnosta, jos vastausta ei kuulu.
Mies voi olla niin tärkeä että siihen vastaukseen haluaa keskittyä ja panostaa eikä vaan riipiä siellä kiireen keskellä jotain kasaan.
Asiat ovat 99% varmuudella kokenukseni mukaan sellaisia miltä ne näyttävät ja tuntuvat olevan. Miehenä olen useaan otteesseen keksinyt päässäni verukkeita sille, että
miksi se nainen ei vastaa, miksi se vastaan niin lyhyesti ja miksi se keskustelu sitten vain päättyy. Pettyy vain kahta kauheammin, kun alkaa tommoisia pohtimaa.
Ymmärrän toki naisia, joilla on miljoonaa yhteydenpitoa siellä auki, että hankalaahan se on. Mutta mä en jää kenellekkään varalle siltä varalta, että mua kiinnostavempien miesten kanssa juttu ei luistanutkaan.
Tää deittailu on kyllä ihan hirveetä. Pitkät viestittelyt ennen treffejä eivät ole olleet koskaan tae oikeasta kemiasta. Juttu voi kulkea, vaikka kuinka hyvin viesteillä, mutta paikan päällä kemia voi olla pakkasella. Kahvittelutreffit ne vasta hirveitä onkin, varsinkn jos on vaihtanut vain muutaman sanan aiemmin. Jotain hauskaa voisi mennä tekemäänkin, mutta sekään ei oikein toimi, jos käy museoissa tai aina uudessa harrastusta kokeilemassa ventovieraiden kanssa.
Helpointa olisi luultavasti löytää parisuhde työpaikalta, mutta kaikki +/- 7 vuoden haitarilla ovat jo kaikki varattuja.
Pitää oman jaksamisen kanssa vuoksi nyt päättää, että käyn vain yhden naisen kanssa kerran kuussa treffeillä.
Kyllä se eilinen treffikumppani sitten kuitenkin laittoi tänään viestiä mutta ei se keskustelu oo ollut enää tänään samalla tasolla kuin mitä se oli ennen treffejä. Hiukan hämää miksi yleensä laittaa viestiä jos ei enää kiinnostaisi nähdä?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se eilinen treffikumppani sitten kuitenkin laittoi tänään viestiä mutta ei se keskustelu oo ollut enää tänään samalla tasolla kuin mitä se oli ennen treffejä. Hiukan hämää miksi yleensä laittaa viestiä jos ei enää kiinnostaisi nähdä?
-Ap
Minulla on vastaavasti toimivia naisia tullut vastaan. Eivät kehtaa suoraan sanoa ettei kiinnosta enää niin kuitenkin jotakin niitä näitä viestitellään. Sillain juuri, että huomaa että kiinnostus on loppunut.
En tiedä onko sinulla tästä kyse, mutta itselle tullut aika tutuksi jo tuo tapa.
M37
Ap, kannattaisko sun nyt keskittyä häneen/ teidän mahdolliseen jatkoon muutama päivä ja jutella wa:ssa tai puhelimessa - hänelle. Kyllä se siitä selviää, emme me täällä voi olla sinulle neuvova etäpääte. Ole oma itsesi hänelle päin, katso minne se kantaa. Ja jos ei kanna, tee johtopäätökset ja jatka elämääsi. Kyllähän täällä saat neuvoja siihen ja tähän ja tuohon, mutta sun on itse tehtävä siirrot oman asiasi edistämiseksi hänen kanssa. Yhden - kahden oman ystävän kanssa voisin olla myös hyvä sinun jutella kasvotusten tai soittaen, peilata sitä kautta tuntemuksiasi. Kaikkea hyvää sinulle! Sinä riität, sille, jonka kanssa sittwn kuuluu se kuuluisa "klik". Aikanaan, ellei nyt.
Saattoihan olla että poisti sut tinderissä ihan vaan sen takia et juttu jatkuu wa:ssa. Naiset aina ylianalysoi kaiken. Mene hyvällä fiilikisellä ja älä ota tinderöintiä liian vakavasti. Tsemppiä ap!
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Tää voi olla ihan sun omaa tulkintaa. Tulkitset viestejä koko ajan sen kautta, että mies poisti osuman Tinderistä. Ne samat viestit saattaisi tuntua erilaisilta, jos sitä ei olisi tapahtunut. Ja se mikä naistenkin olisi hyvä muistaa on että mieskin voi olla epävarma treffien jälkeen. Ja jos sinä olet nyt tuon poiston vuoksi vaikka vähän vaisumpi viesteissäsi, ihan alitajuisestikin, hän saattaa tulkita sen niin että SUA ei kiinnostakaan enää.
Kaikenlaista on tullut itsekin koettua. Myös miehen epävarmuus. Ei nekään kaikki mitään koneita ole.
No mitä viestiä se laittoi? Oletko itse vaisu viesteissä? Sano sille, että luulit, ettei sitä kiinnosta, kun poisti sut matcheista. Sillä alkaa ratketa!
Vierailija kirjoitti:
No mitä viestiä se laittoi? Oletko itse vaisu viesteissä? Sano sille, että luulit, ettei sitä kiinnosta, kun poisti sut matcheista. Sillä alkaa ratketa!
Ihan vaan kyseli mitä kuuluu ja kertoi jotain omasta päivästään. Tuntuu vaan siltä ettei tässä enää pääse samalle tasolle kun mitä juttelu oli ennen treffejä. Hän on selkeästi vaisumpi enkä itsekään halua itseäni enempää tyrkyttää..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että en itse ollut ennen treffejä varma pitäisikö miestä viehättävänä mutta vasta nähtyäni hänet livenä tunsin että tästä voisikin tulla jotain. Hänellä taisi käydä toisinpäin. Ennen treffejä viestiteltiin todella paljon ja tuntui että juttu luistaa ja meillä on paljon yhteistä. Treffeillä kuitenkin näkee vasta toimiiko se fyysinen vetovoima.
-Ap
Klassinen tilanne. Etukäteen saa vain sinne päin käsityksen toisesta ja siksi pitää tavata nopeasti, ettei kumpikaan haaskaa aikaansa. Lisäksi kannattanee varautua pitkään ja ankeaan deittailuputkeen. Voi myös käydä nopeasti flaksi, mutta todennäköisemmin se tulee kestämään pitkään ja muuttuu pitkittyessään entistä vaikeammaksi.
Tällä tyypillä tuntui olevan muutenkin kiire päästä tapaamaan mahdollisimman nopeasti. Oltiin viestitelty vain muutama päivä mutta todella aktiivisesti. Tuntuu etten tänään ehtinyt juuri muuta tehdäkään kun jutella hänen kanssaan. Mikä nyt tietenkin harmittaa kun uhrasin omaa aikaani näinkin paljon. Ehkä hän oli alun alkaenkin epävarma musta ja siksi halusi nähdä äkkiä että saa varmuuden eikä tarvitse viestitellä enää pidempään.
Totta. Voi olla tietynlainen taktiikka. Iskee heti täysillä ja varmistaa kovalla viestittelyllä, että kiinnostut. Sitten tapaa nopeasti, ettei tuhlaa aikaa turhaan viestittellyyn liian kauaa, jos ei livenä kiinnosta.
Mulla oli tuo taktiikka. En koe mielekkääksi viestitellä pitkiä aikoja ihmiselle jota en ole tavannut, sillä tiedän että tavatessa kemiat eivät välttämättä kohtaa ollenkaan. Olen huomannut että mitä vaikeampaa tapaaminen toiselle on, sitä suuremmalla varmuudella hänessä on jokin ominaisuus, joka on minulle turn off. Säästyy molempien aikaa kun hoitaa tapaamisen äkkiä alta pois. Monesti lopetin viestittelyn, jos tapaaminen ei onnistunut suht nopealla aikataululla.
Miksi et vaan kirjoita profiiliisi, että etsit spontaania ihmistä? Silloin rauhallisemmat eivät edes matchaa ja säästät näiden aikaa. On myös ihmisiä joille tuollainen liukuhihnatreffailu on turn off. Säästyy paljon aikaa, rahaa ja vaivaa, kun ottaa selvää, kenen kanssa on menossa treffeille.
3v3kk on kyllä lyhyt aika miehen näkökulmasta.