Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä

Vierailija
08.09.2020 |

Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.

Kommentit (271)

Vierailija
181/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa miettiä mikset sä ole laittanut viestiä. Nyt kumpikin epävarmoina haistelette kiinnostaako toista vai ei. Yritä rentoutua, se laittoi viestiä sulle! Anna vastakaikua, nauti.😊

Vierailija
182/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piilottaa profiilinsa tinderissä, niin poistuuko matcheista? Minä kokeilin tinderiä muutaman kerran ja aina kun olin pari tyyppiä tavannut, piilotin profiilini rauhoittaakseni viestittelyn. Tuskin tyyppi laittaisi sulle viestiä, jos olisi sinut tarkoituksella matcheista poistanut tietäen, että näet sen?

Ps. Tinder ei sovi minulle, olen liian kiltti sanomaan suoraan, että ei kiinnosta siinä mielessä. Ja olen myös introvertti, turha treffailu on uuvuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos piilottaa profiilinsa tinderissä, niin poistuuko matcheista? Minä kokeilin tinderiä muutaman kerran ja aina kun olin pari tyyppiä tavannut, piilotin profiilini rauhoittaakseni viestittelyn. Tuskin tyyppi laittaisi sulle viestiä, jos olisi sinut tarkoituksella matcheista poistanut tietäen, että näet sen?

Ps. Tinder ei sovi minulle, olen liian kiltti sanomaan suoraan, että ei kiinnosta siinä mielessä. Ja olen myös introvertti, turha treffailu on uuvuttavaa.

Minusta se piilotettu profiili näkyy nimenomaan vain matcheille muttei muille

M37

Vierailija
184/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta tässä on se, että en itse ollut ennen treffejä varma pitäisikö miestä viehättävänä mutta vasta nähtyäni hänet livenä tunsin että tästä voisikin tulla jotain. Hänellä taisi käydä toisinpäin. Ennen treffejä viestiteltiin todella paljon ja tuntui että juttu luistaa ja meillä on paljon yhteistä. Treffeillä kuitenkin näkee vasta toimiiko se fyysinen vetovoima.

-Ap

Klassinen tilanne. Etukäteen saa vain sinne päin käsityksen toisesta ja siksi pitää tavata nopeasti, ettei kumpikaan haaskaa aikaansa. Lisäksi kannattanee varautua pitkään ja ankeaan deittailuputkeen. Voi myös käydä nopeasti flaksi, mutta todennäköisemmin se tulee kestämään pitkään ja muuttuu pitkittyessään entistä vaikeammaksi.

Tällä tyypillä tuntui olevan muutenkin kiire päästä tapaamaan mahdollisimman nopeasti. Oltiin viestitelty vain muutama päivä mutta todella aktiivisesti. Tuntuu etten tänään ehtinyt juuri muuta tehdäkään kun jutella hänen kanssaan. Mikä nyt tietenkin harmittaa kun uhrasin omaa aikaani näinkin paljon. Ehkä hän oli alun alkaenkin epävarma musta ja siksi halusi nähdä äkkiä että saa varmuuden eikä tarvitse viestitellä enää pidempään.

Totta. Voi olla tietynlainen taktiikka. Iskee heti täysillä ja varmistaa kovalla viestittelyllä, että kiinnostut. Sitten tapaa nopeasti, ettei tuhlaa aikaa turhaan viestittellyyn liian kauaa, jos ei livenä kiinnosta.

Mulla oli tuo taktiikka. En koe mielekkääksi viestitellä pitkiä aikoja ihmiselle jota en ole tavannut, sillä tiedän että tavatessa kemiat eivät välttämättä kohtaa ollenkaan. Olen huomannut että mitä vaikeampaa tapaaminen toiselle on, sitä suuremmalla varmuudella hänessä on jokin ominaisuus, joka on minulle turn off. Säästyy molempien aikaa kun hoitaa tapaamisen äkkiä alta pois. Monesti lopetin viestittelyn, jos tapaaminen ei onnistunut suht nopealla aikataululla.

Miksi et vaan kirjoita profiiliisi, että etsit spontaania ihmistä? Silloin rauhallisemmat eivät edes matchaa ja säästät näiden aikaa. On myös ihmisiä joille tuollainen liukuhihnatreffailu on turn off. Säästyy paljon aikaa, rahaa ja vaivaa, kun ottaa selvää, kenen kanssa on menossa treffeille.

Ihan samalla tavalla voisi kysyä, miksi ne rauhallisemmat eivät kirjoita profiiliinsa haluvansa ensin viestitellä kuukauden pari, ennen kuin ovat valmiita tapaamaan?

Mulle ainakin se, että ei halua tavata (tai mukamas haluaa mutta aina keksii selityksiä miksi silloin ja silloin ei sovi), on selkeä merkki kiinnostuksen puutteesta. Siksi sellaiset eivät mene jatkoon.

Vierailija
185/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se piilotettu profiili näkyy nimenomaan vain matcheille muttei muille

M37

Juuri näin

Vierailija
186/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se varmaan testasi joutuuko maksamaan kaikki kulusi

ja joutuihan se

Mitkä kulut?

Kulut joista osoitit laskun ennen menoa valitsemaasi ruokapaikkaan (kampaaja, uusi hame, ehjät sukkahousut, taksi treffipaikalle) ja ne kulut jotka syntyivät varsinaisten 1 on 1 treffien aikana (kahvi, ruoka, taksimatka kotiin)

Vierailija
187/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä ylianalysoit. Ja se jos joku on raskasta missä tahansa ihmissuhteessa. Mun mielestä on ihan hyvä vaan tunnustella niitä omia tunteita. Oliko mies kiva, haluatko nähdä uudelleen jne. Syitä voi olla tosi monta miksi poistaa matcheista. Jos et osaa kysyä suoraan, niin älä arvuuttele hänen motiivejaan vaan katso kuinka hän toimii. Esim. Laittoi viestiä, kuten lupasi. Teet itsellesi elämän tosi hankalaksi, jos heti kun toinen toimii erillä tavalla kuin sinä, niin olet valmis kylmenemään ja heittämään kirveen kaivoon. Ja tärkein ohje minkä voin antaa, niin lopeta stalkkaus ja katso miten mies käyttäytyy.

Vierailija
188/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla myös epävarma susta. Sekin on mahdollista. Jospa hän on kiinnostunut, muttei ole varma sun kiinnostuksesta?

Entä jos juttelisit hänelle kuten tähänkin saakka ja katsoisit, mitä jutustanne tulee?

Vierailija
189/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua asia vaivaa, voithan sä kysyä. Jos et halua paljastaa, että tarkkailet tilannetta tinderissä, voit aina sanoa että menit katsomaan hänen kuviaan ja huomasit, että mätsi onkin poistunut.

"Mä tässä aamuni iloksi ajattelin käydä katsomassa sun kuvat mutta hitsi eihän sua enää löytynyt sieltä. Apua, joko sä muhun kyllästyit? :) Tykkäsin erityisesti (siitä ja siitä) kuvasta, voisitko mitenkään laittaa mulle sitä täällä?"

Kaikki tykkää kehuista ja yleensä ottaen huumorin kautta asiat usein selviää parhaiten. En mä tiedä minkä tyylinen sä olet mutta itse toimisin näin.

Vierailija
190/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se eilinen treffikumppani sitten kuitenkin laittoi tänään viestiä mutta ei se keskustelu oo ollut enää tänään samalla tasolla kuin mitä se oli ennen treffejä. Hiukan hämää miksi yleensä laittaa viestiä jos ei enää kiinnostaisi nähdä?

-Ap

Ollut valitettavan yleistä, että kivojen treffien jälkeen aiemmin aktiivisesti viestinyt ihminen joko hiljenee täysin tai laittaa 1-2 viestiä. 3-5 päivän kuluttua tuleekin viesti "Piti hieman miettiä asioita ja ei kyllä ollut kemiaa." No, hitaampikin on toki siinä vaiheessa tajunnut kuvion ja itse olen pitänyt matchiä tai yhteystietoja lähinnä uteliaisuudesta aikooko toinen vastata mitään. 

Ymmärrän, että voi olla kasvostusten vaikeaa tai pelottavaa sanoa ettei kiinnostanut, mutta eikö voisi kotiinpäästyään laittaa infoa? Nyt oikeastaan hyvienkään treffien jälkeen ei uskalla innostua tai kuvitella mitään. Valitettavasti tämä johtaa tietyn asteiseen kyynisyyteen, koska perusoletus on jokaisesta kiinnostavastakin että "tämä oli tässä, miksi innostua"

Vierailija
191/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua asia vaivaa, voithan sä kysyä. Jos et halua paljastaa, että tarkkailet tilannetta tinderissä, voit aina sanoa että menit katsomaan hänen kuviaan ja huomasit, että mätsi onkin poistunut.

"Mä tässä aamuni iloksi ajattelin käydä katsomassa sun kuvat mutta hitsi eihän sua enää löytynyt sieltä. Apua, joko sä muhun kyllästyit? :) Tykkäsin erityisesti (siitä ja siitä) kuvasta, voisitko mitenkään laittaa mulle sitä täällä?"

Kaikki tykkää kehuista ja yleensä ottaen huumorin kautta asiat usein selviää parhaiten. En mä tiedä minkä tyylinen sä olet mutta itse toimisin näin.

Tuli mieleen että olisiko mies poistanut koko profiilinsa, samalla häviää mätsitkin. Syytä tähän ei voi tietää, vaihtoehtoja on monia. Jos viestit kuitenkin kulkee jatkossa, niin turha vaivata päätään muulla kuin sillä miltä mies muuten vaikuttaa ja millaisia tunteita ap:ssa herättää.

Vierailija
192/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma että on vain poistanut sinut matcheista eikä poistanut tai laittanut telakalle koko Tinderiä sinun vuoksesi niin unohda koko mies, hän ei pitänyt sinua itselleen mieluisana naisystävän. Se että juttu luistaa ja naurattaa ei todellakaan kerro mitään siitä että viehättyykö toisesta parisuhdemielessä. Asia voi olla täysin päinvastoin. Moni ei pidä riekkujista. 

Vierailija
193/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että olisiko mies poistanut koko profiilinsa, samalla häviää mätsitkin. Syytä tähän ei voi tietää, vaihtoehtoja on monia. Jos viestit kuitenkin kulkee jatkossa, niin turha vaivata päätään muulla kuin sillä miltä mies muuten vaikuttaa ja millaisia tunteita ap:ssa herättää.

Toki. Mulla aloittajaa tuntuu vaivaavan. On tätä tässä muutama päivä jauhettu muutaman sivun verran.

Vierailija
194/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuajan alussa olin herkästi hyvien treffien jälkeen poistamassa matchin, kun oli siirrytty esim. whatsappiin. Samalla laitoin muille keskustelukumppaneille viestiä, että löytyi joku kenen kanssa katsoa juttua rauhassa. No, aika äkkiä Siperia opetti ettei hyvät toiset tai kolmannetkaan treffit mitään tarkoita, että jatkoa tulisi. Sittemmin oppinut ja ellei yhdessä sopita keskittymisestä toisiimme, niin yksipuolista päätöstä en tee.

Vierailija
195/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin aikoinaan muutamilla Tinder-treffeillä, ennen kuin kolahti. Nykyisen mieheni kanssa synkkasi treffeillä välittömästi, ja kolmisen tuntia kahviteltiin ja juteltiin, sitten oli pakko lähteä kotiin, kun seuraava päivä oli työpäivä. Treffien lopuksi mies suuteli ja kysyi, nähdäänhän uudestaan.

En ehtinyt edes kotiin ajella, kun hän jo lähetti viestiä perääni, kiitti illasta ja toivoi, että näemme pian. Samana iltana vaihdettiin puhelinnumerot ja siirryimme WhatsAppiin ja puheluihin. Tinder meni hyllylle tässä kohtaa, ja parin viikon päästä molemmat jo poistivat koko sovelluksen. Tästä on kaksi vuotta aikaa, ja edelleen olemme rakastuneita ja asumme yhdessä.

Haluan vain sanoa ap:lle, että jos mies on aidosti kiinnostunut, niin hän kyllä näyttää sen ja haluaa olla sinuun yhteydessä. Toisaalta haluan kannustaa, että käy edelleen treffeillä, niin kyllä se oikea sieltä varmasti löytyy. Onnea etsintään!

Vierailija
196/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se eilinen treffikumppani sitten kuitenkin laittoi tänään viestiä mutta ei se keskustelu oo ollut enää tänään samalla tasolla kuin mitä se oli ennen treffejä. Hiukan hämää miksi yleensä laittaa viestiä jos ei enää kiinnostaisi nähdä?

-Ap

Ollut valitettavan yleistä, että kivojen treffien jälkeen aiemmin aktiivisesti viestinyt ihminen joko hiljenee täysin tai laittaa 1-2 viestiä. 3-5 päivän kuluttua tuleekin viesti "Piti hieman miettiä asioita ja ei kyllä ollut kemiaa." No, hitaampikin on toki siinä vaiheessa tajunnut kuvion ja itse olen pitänyt matchiä tai yhteystietoja lähinnä uteliaisuudesta aikooko toinen vastata mitään. 

Ymmärrän, että voi olla kasvostusten vaikeaa tai pelottavaa sanoa ettei kiinnostanut, mutta eikö voisi kotiinpäästyään laittaa infoa? Nyt oikeastaan hyvienkään treffien jälkeen ei uskalla innostua tai kuvitella mitään. Valitettavasti tämä johtaa tietyn asteiseen kyynisyyteen, koska perusoletus on jokaisesta kiinnostavastakin että "tämä oli tässä, miksi innostua"

Voisitteko käyttää rehellisiä kuvia eikä mitään 1/1000 tarkoin valittuna. Toisekseen, olisi mukava jos tapailisitte tasoisianne miehiä, niin kaikilta säästyi aikaa ja turhaa vaivaa.

Vierailija
197/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin aikoinaan muutamilla Tinder-treffeillä, ennen kuin kolahti. Nykyisen mieheni kanssa synkkasi treffeillä välittömästi, ja kolmisen tuntia kahviteltiin ja juteltiin, sitten oli pakko lähteä kotiin, kun seuraava päivä oli työpäivä. Treffien lopuksi mies suuteli ja kysyi, nähdäänhän uudestaan.

En ehtinyt edes kotiin ajella, kun hän jo lähetti viestiä perääni, kiitti illasta ja toivoi, että näemme pian. Samana iltana vaihdettiin puhelinnumerot ja siirryimme WhatsAppiin ja puheluihin. Tinder meni hyllylle tässä kohtaa, ja parin viikon päästä molemmat jo poistivat koko sovelluksen. Tästä on kaksi vuotta aikaa, ja edelleen olemme rakastuneita ja asumme yhdessä.

Haluan vain sanoa ap:lle, että jos mies on aidosti kiinnostunut, niin hän kyllä näyttää sen ja haluaa olla sinuun yhteydessä. Toisaalta haluan kannustaa, että käy edelleen treffeillä, niin kyllä se oikea sieltä varmasti löytyy. Onnea etsintään!

Jep. Sitä ei oikeasti tarvitse arvuutella, jos mies on tosissaan ja kiinnostunut ja ekat treffit on jo käyty. Muutaman kerran elämässä sellaisen kohdannut. Sit enempi näitä jotka pelaa aikaa / roikottaa ja vaikka niihin on koittanut suhtautua ajatuksella “katotaan rauhassa”, niin eipä niistä ole mitään rakkaustarinaa koskaan syntynyt. Eli waste of time. 🤷🏻‍♀️

Sit on toki vielä se tyyppi joka häikäilemättömästi pelaa toisen tunteilla, eli valehtelee ja saa sinut uskomaan/ tuntemaan että olette oikeita toisillenne, vaikka todellisuudessa näin ei hänen puoleltaan ole ja voi heittää sinut mappi ö:hön koska vaan. Onneksi noita häiriintyneitä ei kuitenkaan usein vastaan tule.

Vierailija
198/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt hullu ainakaan rupea wa:ssa pommittamaan viesteillä ja ahdistelemaan. Se menee jo hyvän maun ylitse. Jos on mätseistä poistettu niin selvää on, että mies ei vaan tuntenut tarpeeks kipinää. Seuraavaa treffikaveria vaan kehiin.

Vierailija
199/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus käynyt Tinder-treffeillä ihan seksi-mielessä, nainen ei siis millään tapaa ole vakavasti kiinnostanut. Alku-chattailun jälkeen ei vielä selvinnyt että haluaa vakavampaa suhdetta, päätin tavata kasvotusten ja kokeilla. Treffien jälkeen totesin että nainen haluaa kuitenkin vakavampaa eikä seksiä noin vain heru, poistin matcheista enkä halunnut olla enää yhteydessä. Ei sitä oikein päin naamaa viitsi kertoa että "kiinnostaisi vain panna mutta ilmeisesti haluat enempää, ei tavata enää".

t. mies

Vierailija
200/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyisin suoraan, että "Poistitko sä mut Tinderistä?".

Mutta mikä idea edes olisi poistaa pelkästä Tinderistä, jos muuten laittaa viestiä? Poistamisen molemmista ymmärtäisin, mut en tuota. Mitä se epäkiinnostava mätsi siellä haittaa? Mieluummin itse jättäisin sen vaan sinne kuin se, että sama kortti tulis kohta taas eteen (myös sille toiselle). Vähän erikoista viestitellä Whatsappissa ja törmätä hänen profiiliin Tinderissä? Loogisempaa on mun mielestä, että on poistanut koko Tinderin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä