Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä
Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.
Kommentit (271)
Ilmiselvä tapaus. Mies hakee seksiä. Treffeillä hanke ei hänen näkökulmastaan edennyt siihen suuntaan sillä nopeudella kuin hän haluaisi. Olet mukava, mutta hän ei hae suhdetta sillä tavalla kuin sinä. Pettyneenä mies poistaa matchin.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, ap. Ei ole kiinnostunut.
Miehistä ei ikinä tiedä kasvotusten, kiinnostaako niitä. Ne saattaa (ilmeisesti seksin toivossa?) istua vaikka tuntikaupalla heittämässä läppää treffeillä ja kysyessä haluavat kovasti nähdä uudelleen. Sitten niistä ei ikinä kuulu eikä ne vastaa mihinkään yhteydenottoihin.
Mistään ei voi tietää, menikö deitit hyvin ja tunsiko mieskin kipinää. Kaikki fiilikset voi olla tasan omalla puolella. On aivan uskomaton tsägä, jos kiinnostukset kohtaavat. Olkaa onnellisia te, joilla tämä on tapahtunut.
Joo ja voi olla, että naiset on samanlaisia, mutta en tapaile naisia eikä aloittajakaan varmaan.
Naiset ovat aivan samanlaisia, paitsi he istuvat tuntikausia treffeillä ehkä kohteliaisuuttaan, mutta eivät todellakaan seksinhimossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että en itse ollut ennen treffejä varma pitäisikö miestä viehättävänä mutta vasta nähtyäni hänet livenä tunsin että tästä voisikin tulla jotain. Hänellä taisi käydä toisinpäin. Ennen treffejä viestiteltiin todella paljon ja tuntui että juttu luistaa ja meillä on paljon yhteistä. Treffeillä kuitenkin näkee vasta toimiiko se fyysinen vetovoima.
-Ap
Klassinen tilanne. Etukäteen saa vain sinne päin käsityksen toisesta ja siksi pitää tavata nopeasti, ettei kumpikaan haaskaa aikaansa. Lisäksi kannattanee varautua pitkään ja ankeaan deittailuputkeen. Voi myös käydä nopeasti flaksi, mutta todennäköisemmin se tulee kestämään pitkään ja muuttuu pitkittyessään entistä vaikeammaksi.
Tällä tyypillä tuntui olevan muutenkin kiire päästä tapaamaan mahdollisimman nopeasti. Oltiin viestitelty vain muutama päivä mutta todella aktiivisesti. Tuntuu etten tänään ehtinyt juuri muuta tehdäkään kun jutella hänen kanssaan. Mikä nyt tietenkin harmittaa kun uhrasin omaa aikaani näinkin paljon. Ehkä hän oli alun alkaenkin epävarma musta ja siksi halusi nähdä äkkiä että saa varmuuden eikä tarvitse viestitellä enää pidempään.
Totta. Voi olla tietynlainen taktiikka. Iskee heti täysillä ja varmistaa kovalla viestittelyllä, että kiinnostut. Sitten tapaa nopeasti, ettei tuhlaa aikaa turhaan viestittellyyn liian kauaa, jos ei livenä kiinnosta.
Mulla oli tuo taktiikka. En koe mielekkääksi viestitellä pitkiä aikoja ihmiselle jota en ole tavannut, sillä tiedän että tavatessa kemiat eivät välttämättä kohtaa ollenkaan. Olen huomannut että mitä vaikeampaa tapaaminen toiselle on, sitä suuremmalla varmuudella hänessä on jokin ominaisuus, joka on minulle turn off. Säästyy molempien aikaa kun hoitaa tapaamisen äkkiä alta pois. Monesti lopetin viestittelyn, jos tapaaminen ei onnistunut suht nopealla aikataululla.
Itse tuhlasin kerran kuukauden elämästäni aktiiviseen viestittelyyn kiinnostavan miehen kanssa. Juttua riitti, mutta tapaamista ei vain ehdottanut. Sitten lopetti viesteihin vastaamisen vuosikausiksi ja yhtäkkiä sitten taas alkoi viestitellä kuin ei mitään ja profiiliin oli vaihtunut uudet kuvat jne. Olikohan edellisen deittikumppanin kanssa siis mennyt poikki. En enää vastannut ja poistin vähän ajan päästä koko mätsin.
"Juttua riitti, mutta tapaamista ei vain ehdottanut."
Ja sä et voinut ehdottaa sitä, koska..?
Vierailija kirjoitti:
Hei ap!
Itse erosin pitkästä parisuhteesta noin vuosi sitten. Sen jälkeen olin niin sekaisin sisäisesti, että tuli kohdeltua tinder-deittejä tosi rumasti. En vain pystynyt sillä hetkellä parempaan. Päällepäin kukaan ei minusta ollut huomannut mitään. Syy ghostaukseen, mätseistä poistoon tai mihinkään ei välttämättä ole sinussa! Minäkin aikani treffailin, todella ahkerasti, ja loppujen lopuksi tapasin ihanan miehen Tinderin kautta.
Kyllä tällainen sekaisin oleminen ja ahdistuminen ihme asioista on vain naisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä tapaus. Mies hakee seksiä. Treffeillä hanke ei hänen näkökulmastaan edennyt siihen suuntaan sillä nopeudella kuin hän haluaisi. Olet mukava, mutta hän ei hae suhdetta sillä tavalla kuin sinä. Pettyneenä mies poistaa matchin.
Ei hakenut seksiä vaan vakavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän ne ihmisen kuvat tinderissä.
Todella harva on parempi livenä kuin kuvissaan, osa näyttää miltä kuvissaankin ja valitettavan moni onkin jotain muuta livenä kuin kuvissaan. Kuvattomien tai huonoilla kuvilla olevien kohdalla treffit pikemminkin sokkotreffit.
Mies oli mielestäni paremman näköinen livenä kuin kuvissaan.
Luultavasti mies poisti Tinderin koska yhteydenpito jatkuu whatsapissa tai puhelimitse. Minusta on jopa luontevaa että laittaa Tinderin hyllylle kun on jo valinnut yhden jonka kanssa pidetään yhteyttä muiden kanavien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ap!
Itse erosin pitkästä parisuhteesta noin vuosi sitten. Sen jälkeen olin niin sekaisin sisäisesti, että tuli kohdeltua tinder-deittejä tosi rumasti. En vain pystynyt sillä hetkellä parempaan. Päällepäin kukaan ei minusta ollut huomannut mitään. Syy ghostaukseen, mätseistä poistoon tai mihinkään ei välttämättä ole sinussa! Minäkin aikani treffailin, todella ahkerasti, ja loppujen lopuksi tapasin ihanan miehen Tinderin kautta.Kyllä tällainen sekaisin oleminen ja ahdistuminen ihme asioista on vain naisten juttu.
Ai mies ei voi olla sekaisin ja ahdistunut eron jälkeen? Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti mies poisti Tinderin koska yhteydenpito jatkuu whatsapissa tai puhelimitse. Minusta on jopa luontevaa että laittaa Tinderin hyllylle kun on jo valinnut yhden jonka kanssa pidetään yhteyttä muiden kanavien kautta.
Eihän tämä mies ole ottanut yhteyttä edes siellä Whatsappissa?
Itse olen kerran päätynyt poistamaan mätsin välittömästi treffien jälkeen. Syy? Erittäin epäasiallinen käytös treffeillä, mm. suora seksiehdottelu, ja vielä omassa kotonani. Ällöttävä kokemus. Hyvin pian tuon jälkeen poistin koko Tinderin.
Apua, onneksi ei tarvitse enää deittailla... se on kamalaa.
Itse olen niin autistisen suora tässä mielessä, että sanon kyllä treffien päätteeksi haluanko jatkoa vai ei ja kysyn myös toiselta. Mutta eivät kaikki siihenkään hyvin suhtaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että en itse ollut ennen treffejä varma pitäisikö miestä viehättävänä mutta vasta nähtyäni hänet livenä tunsin että tästä voisikin tulla jotain. Hänellä taisi käydä toisinpäin. Ennen treffejä viestiteltiin todella paljon ja tuntui että juttu luistaa ja meillä on paljon yhteistä. Treffeillä kuitenkin näkee vasta toimiiko se fyysinen vetovoima.
-Ap
Klassinen tilanne. Etukäteen saa vain sinne päin käsityksen toisesta ja siksi pitää tavata nopeasti, ettei kumpikaan haaskaa aikaansa. Lisäksi kannattanee varautua pitkään ja ankeaan deittailuputkeen. Voi myös käydä nopeasti flaksi, mutta todennäköisemmin se tulee kestämään pitkään ja muuttuu pitkittyessään entistä vaikeammaksi.
Tällä tyypillä tuntui olevan muutenkin kiire päästä tapaamaan mahdollisimman nopeasti. Oltiin viestitelty vain muutama päivä mutta todella aktiivisesti. Tuntuu etten tänään ehtinyt juuri muuta tehdäkään kun jutella hänen kanssaan. Mikä nyt tietenkin harmittaa kun uhrasin omaa aikaani näinkin paljon. Ehkä hän oli alun alkaenkin epävarma musta ja siksi halusi nähdä äkkiä että saa varmuuden eikä tarvitse viestitellä enää pidempään.
Totta. Voi olla tietynlainen taktiikka. Iskee heti täysillä ja varmistaa kovalla viestittelyllä, että kiinnostut. Sitten tapaa nopeasti, ettei tuhlaa aikaa turhaan viestittellyyn liian kauaa, jos ei livenä kiinnosta.
Hei onko tuo kiivas, intensiivinen viestittely joku tietoisesti valittu (miesten) iskukeino?
Joskus treffit toimii silmienavaajana.
Olin pitkään sinkku, sitten päädyin sattumien kautta seurustelemaan, eikä mennyt paria viikkoa pidempään kun halusin eroon koko touhusta.
Aivan liikaa vaivannäköä ja vastuuta. Koko ajan saa olla vastaamassa viesteihin ja keksimässä verukkeita, miksi juuri viikonloppu X ei sovi tapaamiseen. Ihmiset ovat huomiopesusieniä. Tuo homma loppui lopulta omaan mahdottomuuteensa ja hyvä niin.
Voisin kuvitella, että jos erehtyisin treffeille, tuo aika palaisi taas mieleen, hälytyskellot alkaisivat soida ja ghostaisin ihmisen pikimmiten. Elämässä on lopulta hyvin vähän aikaa, eikä sitä halua heittää pois.
M37
Poistaminen ei ole naisten yksityisoikeus.
Tsemppiä! Kaikkia ei vain voi miellyttää ja jotkut ovat älyttömän tiukkoja vaatimuksineen ja kriteereineen. Reilua toki olisi kuulla totuus treffikumppanin suusta, että en halua enää tavata, mutta kaikki ei pysty siihen.
Olet varmasti kiva kumppani jollekin, joka osaa arvostaa sinua. Häntä pystyyn ja ole oma itsesi jatkossakin, silloin voit löytää sen todellisen matchin :)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Kaikkia ei vain voi miellyttää ja jotkut ovat älyttömän tiukkoja vaatimuksineen ja kriteereineen. Reilua toki olisi kuulla totuus treffikumppanin suusta, että en halua enää tavata, mutta kaikki ei pysty siihen.
Olet varmasti kiva kumppani jollekin, joka osaa arvostaa sinua. Häntä pystyyn ja ole oma itsesi jatkossakin, silloin voit löytää sen todellisen matchin :)
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kartoitan miehiä mieluummin, kuin suosin tuota nopeaa tapaamista. Mun mielestä se vasta ajan tuhlaamista on, että käy jokaisen kanssa jossain huoltsikkakahvilla. Enkä halua turruttaa itseäni tuollaisella deittailuputkella, minkä joku täällä mainitsi. Mitä se "kemia" tai "kipinä" edes silloin on mitä haetaan, kun ventovieraan kanssa istutaan kahvilassa? Minusta se kuulostaa, että tsekataan vaan ulkonäkö. En mä itse ole ikinä tuntenut mitään suurta kipinää ensikohtaamisella, mutta olen nähnyt toisen kerran, jos mies on suht ok. Mulle se kiinnostus ja ihastus syntyy, kun miehen kanssa voi keskustella, hänellä on saman tyyppiset elämän arvot ja tyyli, jne. Kaikki yksiin treffeihin jääneet tapaukset on ollut niitä joiden kanssa juttu on ollut pinnallista alusta asti. Juttelen kevyesti yleensä 3-4 kanssa samaan aikaan ja kun jutut syvenee keskityn yhteen. Eli en mä millään voi noiden kaikkien kanssa alkaa kahvitella, kun on muutakin elämää. Toinen vaihtoehto olisi se, että olisin tarkempi jo siinä kenestä tykkään Tinderissä, mutta tää on ollut ihan toimiva systeemi.
Erittäin samat sanat. Vielä kun olen tosi introvertti, niin ei voisi vähempää kiinnostaa ravata 1-3 kertaa viikossa huoltsikkakahveilla siinä vaiheessa vieraan ihmisen kanssa. Mitä muuta se olisi, kuin tarkistamista/tarkistuttamista, että kelpaako ulkonäkö. Paljon mukavampi kotona näpytelle viestejä, kirjoittaminen yleensä on minulla tärkeä väylä ilmaista itseään ja haluan, että mieheltäkin se onnistuu luontevasti, siinä kirjoittelemalla se aito mielenkiinto syttyy omalta kohdaltani, jos on syttyäkseen. Ne samanlaiset arvot, samankaltainen huumorintaju ym. asioita, jotka todellakin voi selvittää ensi alkuun ihan viestitse. Silloin se kahvittelukin jo saattaa tuntua vatsanpohjassa, kun edessä on ihminen, josta on jo kiinnostunut. Ja ensimmäiset kuvathan on nähty jo sovelluksessa, että ei pitäisi suurta yllätystä olla puolin ja toisin vastassa.
Pätee sitten myös seurustelussa, ettei joka päivä ole paukkuja/aikaa nähdä, viestitse tai soittamalla voi vaihtaa kuulumisia pitkin viikkoakin ja sitten vaikka viikonloppuisin, kun on vapaata, nähdä ja viettää yhteistä aikaa. Mitään kovin intensiivistä seurustelua en siis ole etsimässä, enkä olisi sopiva kumppani sellaiselle, jolle jatkuva yhdessä hengailu olisi tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ollaan yhteyksissä" on kyllä aika paha... Oikeasti kiinnostunut sanoisi "Olisi kiva nähdä uudelleen" "Oli tosi kivaa, nähdäänkö perjantaina?" tai "Soitan sulle huomenna".
Joo kyllä usein kiinnostunut mies sanonut jotain tyyliin "olisi kiva nähdä uudestaan" ensitreffien jälkeen. Nykyinen mies kyllä taisi sanoa ihan vain "ollaan yhteyksissä", mutta hän kyllä olikin heti seuraavana päivänä yhteyksissä ja viikon sisään pyysi uusille treffeille.
Joo, en minäkään viitsi heti treffeillä sanoa että olisi kiva nähdä uudestaan, koska jos naisesta ei tunnukaan siltä niin joutuu kiusalliseen paikkaan. Sitten kotona on helpompi viestin kautta kertoa tunnelmat molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ollaan yhteyksissä" on kyllä aika paha... Oikeasti kiinnostunut sanoisi "Olisi kiva nähdä uudelleen" "Oli tosi kivaa, nähdäänkö perjantaina?" tai "Soitan sulle huomenna".
Joo kyllä usein kiinnostunut mies sanonut jotain tyyliin "olisi kiva nähdä uudestaan" ensitreffien jälkeen. Nykyinen mies kyllä taisi sanoa ihan vain "ollaan yhteyksissä", mutta hän kyllä olikin heti seuraavana päivänä yhteyksissä ja viikon sisään pyysi uusille treffeille.
Muuten en olisi tuosta ollaan yhteyksissä lauseesta niin huolissani mutta toi matcheistä poistaminen on signaali että jatkoa ei ole luvassa. Ja koska ennen treffejä viestiteltiin kokoajan ja treffien jälkeen ei ole kuulunut mitään niin alkaa näyttää siltä että kiinnostus loppui.
Matchin poistaminen voi yhtä hyvin tarkoittaa, että halusi siivota matchin pois koska on siirrytty whatsappiin. Kannattaako pohtia eri syiden todennäköisyyksiä ja rakentaa niistä omia todellisuuksia, vai mieluummin selvittää asia viesteillä? Jälkimmäinen voisi tehdä naisille ja heidän ylianalysoinnilleen ihan hyvää.
Todella harva on parempi livenä kuin kuvissaan, osa näyttää miltä kuvissaankin ja valitettavan moni onkin jotain muuta livenä kuin kuvissaan. Kuvattomien tai huonoilla kuvilla olevien kohdalla treffit pikemminkin sokkotreffit.