Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä

Vierailija
08.09.2020 |

Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.

Kommentit (271)

Vierailija
261/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin kirjoitti:

miksi sitä pillusi pihtausta täällä valitat

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
262/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmasti pelkkää seksiä hakemassa, kun pyysi alunperin kotiin. Voihan se sanoa muuta, mutta en uskoisi. En minä ainakaan viitsisi oudolle ihmiselle sanoa suoraan että olin seksiä hakemassa jos aistin että toinen ei ole ja tapaaminen ei toteutunut halutusti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tunnetusti tälläistä että treffit menee hyvin ja sitten kadotaan. Ei näissä jutuissa pärjää jos on heikko itsetunto ja jää miettimään asioita. En käy treffeillä kun jään sitten murehtimaan ja miettimään varsinkin "onnistuneiden" treffien jälkeen.

Vierailija
264/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi poisti tinderistä! Kyllähän hän selvästi kiinnostunut kun kerta viestittelee. Ehdota itse uusia treffejä ja katso onko innokas tapaamaan uudestaan eli on kiinnostunut

Vierailija
265/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehdota itse uusia treffejä ja katso onko innokas tapaamaan uudestaan eli on kiinnostunut"

Niinpä. Voihan sitä itsekin ottaa rohkeasti yhteyttä positiivisella tavalla ja myöskin sanoa suoraan ettei haittaa mitään vaikka kiinnostusta ei ollut, ettet tätä ota henkilökohtaisesti, haluat vain kysyä kun paljon on kirjoitettu.Jos ei siihenkään vastaa niin antaa olla. Kyllä itsekin tiedän sen että vaikka ihminen olisi tosi ok, niin vetovoimaa ei välttämättä vain ole eikä sille voi mitään.

Vierailija
266/271 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtareita nämä nyky leidit.Pitäs vaan blablablabla laa..On se niin kivaa vaan fiilistellä kakkupalan ja teekupposen ympärillä ja lähteä sitten kotiin lätkimään , kun antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa!

Vierailija
267/271 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nyrkkisääntö on se, että mies kyllä näyttää sen, jos on kiinnostunut. Jos miehestä ei kuulu treffien jälkeen mitään tai joudut ylläpitämään myöhempää viestittelyä, niin hän ei ole kiinnostunut. Siirry eteenpäin.

Sama nyrkkisääntö pätee naisiin.

Ei koske. Ja nyt voit itkeä 5 sivua elämän epäreiluutta. Fakta on kuitenkin että miehistä pariutuu parhaat (joille naiset laittelee sitkeästi viestejä), mutta sitten myös innokkaat. Eli ne jotka yrittää ja laittaa itsensä peliin.

Ei kukaan halua miestä joka ei edes yritä.

Kyllä vaan koskee, eikä siinä ole mitään epäreilua koska se pätee molempiin yhtälailla. Se nyt vaan on niin että jos nainen on kiinnostunut niin hän viestittelee, eikä tarvitse lypsää sitä kommunikointia irti hänestä. Kokemuksesta tiedän.

Ei kukaan halua naista joka ei edes yritä.

Vierailija
268/271 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää olla päässä vikaa jos tuollaisia kyttäilyjä edes harkitsee

Ei tarvi kuin mennä katselemaan sen söpön mätsin kuvia niin siinähän se etäisyys näkyy, ilman ihmeempää kyttäilyä.

Jos tuosta alkaa tuntemattoman ihmisen menoja sen enempää ihmettelemään, päässä on silloin jo isompi vika.

Jos kyseessä on tapailukumppani jota on nähnyt jo useamman kerran, ei silloin ehkä puhuta enää tuntemattomasta ihmisestä. Tai sitten tutustuminen on jäänyt todella pintapuoliseksi.

Niin tai näin, silti melkoisen kipeää seurata toisen oletettua sijaintipaikkaa jonkun kämäisen deittisovelluksen kautta.

Mitäpä sitten vaikka olisikin 300km eri paikassa? Onko sillä mitään väliä, onko toinen automatik selontekovelvollinen?

Ei ole selontekovelvollinen, mutta kyllä valehteleminen omista menemisistä aina jotain siitä ihmisestä kertoo. Ainakin sen ettei ole minulle sopivaa kumppanimatskua.

Kuka tässä mistään valehtelemisesta puhui? Puhe oli siitä että tuo on sekopäistä touhua kytätä ja vetää siitä omia johtopäätöksiä.

Julkisen profiilin katsomisessa ei ole mitään kyttäämistä. Oman etäisyyden voi myös piilottaa, jos vaivaa kovasti ajatus että muut sen näkee. Itse ainakin olen täysin tietoinen että mahdolliset matchit seuraa minun “sijaintitietoja”. Joskus pelaankin sillä (se on mahdollista, koska tinder päivittää sijaintitiedot vain silloin kun käytän sitä, jos niin haluan). Eli oikeasti tinder voi näyttää että toinen on 2 päivää 100 kilsan päässä vaikka oikeasti ei ole. Toki näin ollen tiedän myös sen että sama koskee niitä omia matcheja.

En tiennytkään, että tuollaista kyttäämistä harrastetaan jo pelkän Tinderviestittelyn aikana. Miltähän naisesta tuntuisi, jos minä tarkkailsiin hänen kilometrejään ja vetäisin johtopäätöksiä niistä? Minusta siinä vaiheessa kun ei olla edes nähty livenä koskaan, toinen ei ole minulle millään tavalla tilivelvollinen kulkemisistaan.

Vierailija
269/271 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on tunnetusti tälläistä että treffit menee hyvin ja sitten kadotaan. Ei näissä jutuissa pärjää jos on heikko itsetunto ja jää miettimään asioita. En käy treffeillä kun jään sitten murehtimaan ja miettimään varsinkin "onnistuneiden" treffien jälkeen.

No treffithän eivät ole menneet hyvin molempien mielestä, jos niistä ei seuraa jatkoa. Voi olla että toinen on vetänyt ne läpi ihan peruskohteliaisuudella, tai on jopa ollut ihan mukavaa, mutta ilman romanttista kipinää. Miksi siis murehtia ja miettiä? Jos treffien jälkeen toinen katoaa, niin ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Vierailija
270/271 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kuin mennä katselemaan sen söpön mätsin kuvia niin siinähän se etäisyys näkyy, ilman ihmeempää kyttäilyä.

Jos tuosta alkaa tuntemattoman ihmisen menoja sen enempää ihmettelemään, päässä on silloin jo isompi vika.

Jos kyseessä on tapailukumppani jota on nähnyt jo useamman kerran, ei silloin ehkä puhuta enää tuntemattomasta ihmisestä. Tai sitten tutustuminen on jäänyt todella pintapuoliseksi.

Niin tai näin, silti melkoisen kipeää seurata toisen oletettua sijaintipaikkaa jonkun kämäisen deittisovelluksen kautta.

Mitäpä sitten vaikka olisikin 300km eri paikassa? Onko sillä mitään väliä, onko toinen automatik selontekovelvollinen?

Ei ole selontekovelvollinen, mutta kyllä valehteleminen omista menemisistä aina jotain siitä ihmisestä kertoo. Ainakin sen ettei ole minulle sopivaa kumppanimatskua.

Kuka tässä mistään valehtelemisesta puhui? Puhe oli siitä että tuo on sekopäistä touhua kytätä ja vetää siitä omia johtopäätöksiä.

Julkisen profiilin katsomisessa ei ole mitään kyttäämistä. Oman etäisyyden voi myös piilottaa, jos vaivaa kovasti ajatus että muut sen näkee. Itse ainakin olen täysin tietoinen että mahdolliset matchit seuraa minun “sijaintitietoja”. Joskus pelaankin sillä (se on mahdollista, koska tinder päivittää sijaintitiedot vain silloin kun käytän sitä, jos niin haluan). Eli oikeasti tinder voi näyttää että toinen on 2 päivää 100 kilsan päässä vaikka oikeasti ei ole. Toki näin ollen tiedän myös sen että sama koskee niitä omia matcheja.

En tiennytkään, että tuollaista kyttäämistä harrastetaan jo pelkän Tinderviestittelyn aikana. Miltähän naisesta tuntuisi, jos minä tarkkailsiin hänen kilometrejään ja vetäisin johtopäätöksiä niistä? Minusta siinä vaiheessa kun ei olla edes nähty livenä koskaan, toinen ei ole minulle millään tavalla tilivelvollinen kulkemisistaan.

Juu, ei tuossa vaiheessa menemisten pitäisi kovin suuresti kiinnostaa eivätkä ne toiselle millään lailla kuulu. Mutta sen ymmärrän jos juttu etenee tapailuasteelle ja siinä vaiheessa alkaa kiinnostamaan. Jos minä tapailen miestä ja hänelle on aivan sama missä hiihtelen ja kenen kanssa, kyllä se kertoo vain miehen välinpitämättömyydestä minua kohtaan. Sellaisella jutulla en näe jatkoa.

Vierailija
271/271 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei tuossa vaiheessa menemisten pitäisi kovin suuresti kiinnostaa eivätkä ne toiselle millään lailla kuulu. Mutta sen ymmärrän jos juttu etenee tapailuasteelle ja siinä vaiheessa alkaa kiinnostamaan. Jos minä tapailen miestä ja hänelle on aivan sama missä hiihtelen ja kenen kanssa, kyllä se kertoo vain miehen välinpitämättömyydestä minua kohtaan. Sellaisella jutulla en näe jatkoa.

Yhdet treffit nyt eivät mitään tapailua vielä ole.

Lisäksi, jos olen terveessä tapailu- tai parisuhteessa niin siihen kuuluu luottamus, se ei ole sama asia kuin välinpitämättömyys. Jos voin luottaa toiseen niin ei minulla ole mitään tarvetta seurata ja tarkkailla hänen menemisiään. Hän luultavasti kertoo minulle itsekin jos on jossakin menossa, ilman että minun täytyy häntä vakoilla tai kuulustella. Jos taas en voisi toiseen luottaa niin miksi ihmeessä minä hänen kanssaan olisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän