Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä

Vierailija
08.09.2020 |

Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.

Kommentit (271)

Vierailija
141/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kartoitan miehiä mieluummin, kuin suosin tuota nopeaa tapaamista. Mun mielestä se vasta ajan tuhlaamista on, että käy jokaisen kanssa jossain huoltsikkakahvilla. Enkä halua turruttaa itseäni tuollaisella deittailuputkella, minkä joku täällä mainitsi. Mitä se "kemia" tai "kipinä" edes silloin on mitä haetaan, kun ventovieraan kanssa istutaan kahvilassa? Minusta se kuulostaa, että tsekataan vaan ulkonäkö. En mä itse ole ikinä tuntenut mitään suurta kipinää ensikohtaamisella, mutta olen nähnyt toisen kerran, jos mies on suht ok. Mulle se kiinnostus ja ihastus syntyy, kun miehen kanssa voi keskustella, hänellä on saman tyyppiset elämän arvot ja tyyli, jne. Kaikki yksiin treffeihin jääneet tapaukset on ollut niitä joiden kanssa juttu on ollut pinnallista alusta asti. Juttelen kevyesti yleensä 3-4 kanssa samaan aikaan ja kun jutut syvenee keskityn yhteen. Eli en mä millään voi noiden kaikkien kanssa alkaa kahvitella, kun on muutakin elämää. Toinen vaihtoehto olisi se, että olisin tarkempi jo siinä kenestä tykkään Tinderissä, mutta tää on ollut ihan toimiva systeemi. 

Erittäin samat sanat. Vielä kun olen tosi introvertti, niin ei voisi vähempää kiinnostaa ravata 1-3 kertaa viikossa huoltsikkakahveilla siinä vaiheessa vieraan ihmisen kanssa. Mitä muuta se olisi, kuin tarkistamista/tarkistuttamista, että kelpaako ulkonäkö. Paljon mukavampi kotona näpytelle viestejä, kirjoittaminen yleensä on minulla tärkeä väylä ilmaista itseään ja haluan, että mieheltäkin se onnistuu luontevasti, siinä kirjoittelemalla se aito mielenkiinto syttyy omalta kohdaltani, jos on syttyäkseen. Ne samanlaiset arvot, samankaltainen huumorintaju ym. asioita, jotka todellakin voi selvittää ensi alkuun ihan viestitse. Silloin se kahvittelukin jo saattaa tuntua vatsanpohjassa, kun edessä on ihminen, josta on jo kiinnostunut. Ja ensimmäiset kuvathan on nähty jo sovelluksessa, että ei pitäisi suurta yllätystä olla puolin ja toisin vastassa.

Pätee sitten myös seurustelussa, ettei joka päivä ole paukkuja/aikaa nähdä, viestitse tai soittamalla voi vaihtaa kuulumisia pitkin viikkoakin ja sitten vaikka viikonloppuisin, kun on vapaata, nähdä ja viettää yhteistä aikaa. Mitään kovin intensiivistä seurustelua en siis ole etsimässä, enkä olisi sopiva kumppani sellaiselle, jolle jatkuva yhdessä hengailu olisi tärkeintä.

Ei se kemia kyllä selviä kuin vasta sitten kun ollaan nokatusten. Vaikka kuinka viestitellään ja soitellaankin joka ilta ennen treffejä, se ei kerro oikeastaan mitään. Juuri meni itselläni mönkään tällä tavalla. Treffeille vaan, mahdollisimman pian. Sitä enemmän harmittaa torppaaminen, mitä isommat pilvilinnat on ehtinyt rakentaa näkemättä.

Vierailija
142/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, ap. Ei ole kiinnostunut.

Miehistä ei ikinä tiedä kasvotusten, kiinnostaako niitä. Ne saattaa (ilmeisesti seksin toivossa?) istua vaikka tuntikaupalla heittämässä läppää treffeillä ja kysyessä haluavat kovasti nähdä uudelleen. Sitten niistä ei ikinä kuulu eikä ne vastaa mihinkään yhteydenottoihin.

Mistään ei voi tietää, menikö deitit hyvin ja tunsiko mieskin kipinää. Kaikki fiilikset voi olla tasan omalla puolella. On aivan uskomaton tsägä, jos kiinnostukset kohtaavat. Olkaa onnellisia te, joilla tämä on tapahtunut.

Joo ja voi olla, että naiset on samanlaisia, mutta en tapaile naisia eikä aloittajakaan varmaan.

Kun kyse ei ole sukupuolisidonnaisesta asiasta, niin mikset kirjoita tekstiäsi korvaten sukupuolen tilalle ihminen sanaa? Lopulta kyse kuitenkin huonosti käyttäytyvistä yksilöistä tai henkilöistä kenen kanssa tavoitteet eivät mene yhteen.

Kävin viikonloppuna kävelytreffeillä. Oli mukavaa ja toinen sanoi haluavansa myös tavata uudestaan. Päästyäni kotiin laitoin kiitosviestin treffeistä. Tähän ei reagoitu mitenkään. Vuorokauden hiljaisuuden jälkeen laitoin viestin, että hän ei kai ole kiinnostunut jatkosta. Suht pian tuli vastaus, että näki viestini vasta silloin. Ei muuta kommenttia. Vastasin kertoakseni tekemisistäni ja kutsuen hänet uusille treffeille. Pari päivää hiljaisuutta, kunnes tuli viesti ehdotetun päivän aamulla ettei ehdotettu päivä sovi. Taas ei mitään muuta kommenttia tai reagointia muihin kertomiini asioihin. 

Deittailun kurja puoli, ettei ole niin hyviä ensitreffejä jonka jälkeen uskaltaisi innostua toisesta tai olla varma toisista treffeistä. Yksi pahimpia kokemuksia, kun kivan illan ja yhteisen yön jälkeen herää aamulla hyvällä tuulella. Ehtii miettiä, että tästä voi tulla jotain tosi hyvää. Kunnes toinen herää ja pukiessa kertoo ettei juttu jatku. 

Mitäs jos laskisit hieman rimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, ap. Ei ole kiinnostunut.

Miehistä ei ikinä tiedä kasvotusten, kiinnostaako niitä. Ne saattaa (ilmeisesti seksin toivossa?) istua vaikka tuntikaupalla heittämässä läppää treffeillä ja kysyessä haluavat kovasti nähdä uudelleen. Sitten niistä ei ikinä kuulu eikä ne vastaa mihinkään yhteydenottoihin.

Mistään ei voi tietää, menikö deitit hyvin ja tunsiko mieskin kipinää. Kaikki fiilikset voi olla tasan omalla puolella. On aivan uskomaton tsägä, jos kiinnostukset kohtaavat. Olkaa onnellisia te, joilla tämä on tapahtunut.

Joo ja voi olla, että naiset on samanlaisia, mutta en tapaile naisia eikä aloittajakaan varmaan.

Kun kyse ei ole sukupuolisidonnaisesta asiasta, niin mikset kirjoita tekstiäsi korvaten sukupuolen tilalle ihminen sanaa? Lopulta kyse kuitenkin huonosti käyttäytyvistä yksilöistä tai henkilöistä kenen kanssa tavoitteet eivät mene yhteen.

Kävin viikonloppuna kävelytreffeillä. Oli mukavaa ja toinen sanoi haluavansa myös tavata uudestaan. Päästyäni kotiin laitoin kiitosviestin treffeistä. Tähän ei reagoitu mitenkään. Vuorokauden hiljaisuuden jälkeen laitoin viestin, että hän ei kai ole kiinnostunut jatkosta. Suht pian tuli vastaus, että näki viestini vasta silloin. Ei muuta kommenttia. Vastasin kertoakseni tekemisistäni ja kutsuen hänet uusille treffeille. Pari päivää hiljaisuutta, kunnes tuli viesti ehdotetun päivän aamulla ettei ehdotettu päivä sovi. Taas ei mitään muuta kommenttia tai reagointia muihin kertomiini asioihin. 

Deittailun kurja puoli, ettei ole niin hyviä ensitreffejä jonka jälkeen uskaltaisi innostua toisesta tai olla varma toisista treffeistä. Yksi pahimpia kokemuksia, kun kivan illan ja yhteisen yön jälkeen herää aamulla hyvällä tuulella. Ehtii miettiä, että tästä voi tulla jotain tosi hyvää. Kunnes toinen herää ja pukiessa kertoo ettei juttu jatku. 

Mitäs jos laskisit hieman rimaa.

On yksi tärkeä rima, mitä en laske. Joko toinen kiinnostaa tai hän ei kiinnosta. En ala leikkimään suhdetta vain suhteen vuoksi.

Vierailija
144/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kesällä kivay treffit miehen kanssa ja taisin siinä treffeillä mainitakin että olen lähdössä seuraavana päivänä ystävien luo kylään toiseen kaupunkiin. Mies oli sitten reissun aikana laittanut tinderissä viestin jonka ehdin pikaisesti lukea mutta koska olin reissussa ja meillä oli ystäväporukalla muuta aktiviteettiä, en ehtinyt saman tien vastaamaan. Mies oli sitten heti poistanut matcheista. Välillä törmää siis myös näihin kiukuttelijoihin jotka poistavat jos ei heti ehdi heidän kanssaan alkaa viestittelemään kun herralle sopisi. Ja mies siis tiesi että minulla on menoa. Onneksi paljastavat luonteensa nopeasti. Oli nyt tykännyt minusts uudestaan mutta ei taida tulla meistä enää matchia kun aikuinen on noin ailahtelevainen.

Vierailija
145/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kartoitan miehiä mieluummin, kuin suosin tuota nopeaa tapaamista. Mun mielestä se vasta ajan tuhlaamista on, että käy jokaisen kanssa jossain huoltsikkakahvilla. Enkä halua turruttaa itseäni tuollaisella deittailuputkella, minkä joku täällä mainitsi. Mitä se "kemia" tai "kipinä" edes silloin on mitä haetaan, kun ventovieraan kanssa istutaan kahvilassa? Minusta se kuulostaa, että tsekataan vaan ulkonäkö. En mä itse ole ikinä tuntenut mitään suurta kipinää ensikohtaamisella, mutta olen nähnyt toisen kerran, jos mies on suht ok. Mulle se kiinnostus ja ihastus syntyy, kun miehen kanssa voi keskustella, hänellä on saman tyyppiset elämän arvot ja tyyli, jne. Kaikki yksiin treffeihin jääneet tapaukset on ollut niitä joiden kanssa juttu on ollut pinnallista alusta asti. Juttelen kevyesti yleensä 3-4 kanssa samaan aikaan ja kun jutut syvenee keskityn yhteen. Eli en mä millään voi noiden kaikkien kanssa alkaa kahvitella, kun on muutakin elämää. Toinen vaihtoehto olisi se, että olisin tarkempi jo siinä kenestä tykkään Tinderissä, mutta tää on ollut ihan toimiva systeemi. 

Erittäin samat sanat. Vielä kun olen tosi introvertti, niin ei voisi vähempää kiinnostaa ravata 1-3 kertaa viikossa huoltsikkakahveilla siinä vaiheessa vieraan ihmisen kanssa. Mitä muuta se olisi, kuin tarkistamista/tarkistuttamista, että kelpaako ulkonäkö. Paljon mukavampi kotona näpytelle viestejä, kirjoittaminen yleensä on minulla tärkeä väylä ilmaista itseään ja haluan, että mieheltäkin se onnistuu luontevasti, siinä kirjoittelemalla se aito mielenkiinto syttyy omalta kohdaltani, jos on syttyäkseen. Ne samanlaiset arvot, samankaltainen huumorintaju ym. asioita, jotka todellakin voi selvittää ensi alkuun ihan viestitse. Silloin se kahvittelukin jo saattaa tuntua vatsanpohjassa, kun edessä on ihminen, josta on jo kiinnostunut. Ja ensimmäiset kuvathan on nähty jo sovelluksessa, että ei pitäisi suurta yllätystä olla puolin ja toisin vastassa.

Pätee sitten myös seurustelussa, ettei joka päivä ole paukkuja/aikaa nähdä, viestitse tai soittamalla voi vaihtaa kuulumisia pitkin viikkoakin ja sitten vaikka viikonloppuisin, kun on vapaata, nähdä ja viettää yhteistä aikaa. Mitään kovin intensiivistä seurustelua en siis ole etsimässä, enkä olisi sopiva kumppani sellaiselle, jolle jatkuva yhdessä hengailu olisi tärkeintä.

Ei se kemia kyllä selviä kuin vasta sitten kun ollaan nokatusten. Vaikka kuinka viestitellään ja soitellaankin joka ilta ennen treffejä, se ei kerro oikeastaan mitään. Juuri meni itselläni mönkään tällä tavalla. Treffeille vaan, mahdollisimman pian. Sitä enemmän harmittaa torppaaminen, mitä isommat pilvilinnat on ehtinyt rakentaa näkemättä.

Et sinä saa myytyä väkisin tuota nopean tapaamisen taktiikkaa meille introverteille, jotka tykkäämme ilmaista itseämme kirjallisesti ja haluamme tutustua toiseen ensin viestitellen. Minä en koe pitkää viestittelyä hukkaan heitettynä aikana. Pikatapaaminen, jossa ei löydy mitään puhuttavaa toisen kanssa, harmittaa jälkikäteen paljon enemmän.

M31

Vierailija
146/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yksi tärkeä rima, mitä en laske. Joko toinen kiinnostaa tai hän ei kiinnosta. En ala leikkimään suhdetta vain suhteen vuoksi.

Leiki sitten panopuuta.

Mistä tulkitset minun leikkivän panopuuta? Joulukuussa olen viimeksi viettänyt yhteisen yön toisen ihmisen kanssa, kun muutaman kuukauden tapailu loppui.

Vierailija
147/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja täysin samanlainen kokemus minulla joskus aikoinaan. Kävin naisen kanssa treffeillä, jonka olin jossain määrin tuntenut yhteisen tuttavapiirin kautta. Treffeillä juttu luisti ja tuntui kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Todettiin treffien jälkeen, että palataan asiaan, mutta se siitä. Teki ghostit ja ei yhtään vastausta jälkeenpäin esitettyihin yhteydenottoihin. Oli kuulemma todennut yhteiselle tutullemme, etten ollut hänen tyyppiään. Toki jälkeenpäin tiedän syyt tälle ihan omilla päätelmillä. Olin aivan liian avoin vapautuneessa tunnelmassa. Hän piti työtäni liian huonona ja varmasti kunnianhimottomana, ja sitten hän sai ilmeisesti kuvan, että olen kova tinttaamaan alkoholia, kun kerroin yhdestä kesälomaviikosta, joka meni aika railakkaasti. Sillä viikolla taas ei ollut mitään tekemistä todellisen keskivertoelämän kanssa, kun ei olla lomalla.

Mutta joo. Sitä vaan, että osaa ne naisetkin.

Vierailija
148/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö on se, että mies kyllä näyttää sen, jos on kiinnostunut. Jos miehestä ei kuulu treffien jälkeen mitään tai joudut ylläpitämään myöhempää viestittelyä, niin hän ei ole kiinnostunut. Siirry eteenpäin.

Vierailija
149/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kesällä kivay treffit miehen kanssa ja taisin siinä treffeillä mainitakin että olen lähdössä seuraavana päivänä ystävien luo kylään toiseen kaupunkiin. Mies oli sitten reissun aikana laittanut tinderissä viestin jonka ehdin pikaisesti lukea mutta koska olin reissussa ja meillä oli ystäväporukalla muuta aktiviteettiä, en ehtinyt saman tien vastaamaan. Mies oli sitten heti poistanut matcheista. Välillä törmää siis myös näihin kiukuttelijoihin jotka poistavat jos ei heti ehdi heidän kanssaan alkaa viestittelemään kun herralle sopisi. Ja mies siis tiesi että minulla on menoa. Onneksi paljastavat luonteensa nopeasti. Oli nyt tykännyt minusts uudestaan mutta ei taida tulla meistä enää matchia kun aikuinen on noin ailahtelevainen.

Tämä on niin tuttua! Mulle laittoi kerran yksi mukavan oloinen mies viestiä kesken työpäivän enkä ehtinyt siihen saman tien vastaamaan enkä toisaalta tuntenut velvollisuuttakaan reagoida asap. Ajattelin että laitan viestin heti kun pääsen töistä kun tähän oli aikaa enää vain 2h. Noh sehän poisti mut kirjaimellisesti heti kun töiden jälkeen avasin tinderin :D Kai sitä vastaamatta jättämistä sitten tapahtuu niin paljon että ei malteta odottaa vaan lähdetään mielummin omin ehdoin..

Vierailija
150/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se mies poisti koko Tinderin ja aikoo kosia tulevana lauantaina? Sori, jos spoilasin.

Vierailija
151/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistan naisen aina Tinderistä, kun ollaan vaihdettu puhelinnumeroita. Oli tää vaihto tapahtunut ennen treffejä tai ei.

Vierailija
152/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä saa myytyä väkisin tuota nopean tapaamisen taktiikkaa meille introverteille, jotka tykkäämme ilmaista itseämme kirjallisesti ja haluamme tutustua toiseen ensin viestitellen. Minä en koe pitkää viestittelyä hukkaan heitettynä aikana. Pikatapaaminen, jossa ei löydy mitään puhuttavaa toisen kanssa, harmittaa jälkikäteen paljon enemmän.

M31

Ehkä sinun ei kannattaisi puhua muiden introverttien puolesta. Olen introvertti ja opin aikoinaan juuri tuon, että kannattaa tavata mahdollisimman pian, koska mikään määrä keskustelua puhelimessa (silloin ei ollut vielä videopuhelumahdollisuuksia) saati kirjoittelu ei auta tietämään, kohtaavatko kemiat.

Vierailija
153/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin tuttua! Mulle laittoi kerran yksi mukavan oloinen mies viestiä kesken työpäivän enkä ehtinyt siihen saman tien vastaamaan enkä toisaalta tuntenut velvollisuuttakaan reagoida asap. Ajattelin että laitan viestin heti kun pääsen töistä kun tähän oli aikaa enää vain 2h. Noh sehän poisti mut kirjaimellisesti heti kun töiden jälkeen avasin tinderin :D Kai sitä vastaamatta jättämistä sitten tapahtuu niin paljon että ei malteta odottaa vaan lähdetään mielummin omin ehdoin..

Miehelle fiksuin tapa on ajatella niin, että jättäisikö nainen vastaamatta Brad Pitille.

24h sääntö on aika hyvä. Jos mies tai nainen kiinnostaa, niin kyllä sä tossa ajassa ehdit vastata. Kun kännykkä on kuitenkin keskimäärin 7-8h päivässä kädessä vastapuolella, niin se kertoo riittävän usein minulle siitä, että naista ei kiinnosta, jos vastausta ei kuulu.

Vierailija
154/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkoi masentamaan heti alkuun tämä deittailu. Erosin alkuvuonna edellisestä miehestä ja olen kerännyt siitä lähtien itseäni kasaan ja viimein alkoi tuntua siltä että olisin valmis treffailemaan ja heti käy näin.

-Ap

Äh. Poisti, jos poisti.

Ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa. Sinä otat yhteyttä, jos sinua kiinnostaa.

Ei tosta nyt masentua kai kannata? Sähän olit just treffeillä.

Jos sulle jäi kiva olo, niin hyvä.

Mitä tiedät, mitä se mies haki? Jos se haki vaikka muuta kuin pelkkää ruokailua ja kivaa iltaa mukavan ihmisen kanssa?

Ei meistä tiedä, mitä kukin hakee. Kun kerran sulla oli Iida fiilis, niin fiilistele se.

Älä mieti sen toisen motiiveja. Ne on sen omia.

Vierailija
155/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle fiksuin tapa on ajatella niin, että jättäisikö nainen vastaamatta Brad Pitille.

24h sääntö on aika hyvä. Jos mies tai nainen kiinnostaa, niin kyllä sä tossa ajassa ehdit vastata. Kun kännykkä on kuitenkin keskimäärin 7-8h päivässä kädessä vastapuolella, niin se kertoo riittävän usein minulle siitä, että naista ei kiinnosta, jos vastausta ei kuulu.

Mies voi olla niin tärkeä että siihen vastaukseen haluaa keskittyä ja panostaa eikä vaan riipiä siellä kiireen keskellä jotain kasaan.

Vierailija
156/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin alkoi masentamaan heti alkuun tämä deittailu. Erosin alkuvuonna edellisestä miehestä ja olen kerännyt siitä lähtien itseäni kasaan ja viimein alkoi tuntua siltä että olisin valmis treffailemaan ja heti käy näin.

-Ap

Symppaan tuota fiilistä ja se on itsellekin tuttu, mutta sinuna kiinnittäisin huomiota siihen, että noin voi käydä ihan kenelle tahansa, etkä tilanteestasi (nyt vihdoin tuntui, että olisin valmis) huolimatta ole sen etuoikeutetumpi. Itse sorruin aiemmin siihen ajatuskierteeseen, että "noniin, nyt kun vihdoin uskalsin ja kiinnostuin ja minäkin tein jotain, niin näinhän siinä heti kävi, en kyllä enää ala", kunnes opin, että ihan kaikille käy ja ihan mitä vaan voi käydä. Se ei ole henkilökohtainen näpäytys tai tarkoitettu lannistamaan alkuunsa. Se on elämää. Et ole uhri tai saa osaksesi poikkeuksellista epäoikeudenmukaisuutta. Deittailu on arvaamatonta, niinkuin kaikki ihmissuhteet kaiken kaikkiaan ovat. Selkä suoraksi, olet arvokas! <3 

Vierailija
157/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Symppaan tuota fiilistä ja se on itsellekin tuttu, mutta sinuna kiinnittäisin huomiota siihen, että noin voi käydä ihan kenelle tahansa, etkä tilanteestasi (nyt vihdoin tuntui, että olisin valmis) huolimatta ole sen etuoikeutetumpi. Itse sorruin aiemmin siihen ajatuskierteeseen, että "noniin, nyt kun vihdoin uskalsin ja kiinnostuin ja minäkin tein jotain, niin näinhän siinä heti kävi, en kyllä enää ala", kunnes opin, että ihan kaikille käy ja ihan mitä vaan voi käydä. Se ei ole henkilökohtainen näpäytys tai tarkoitettu lannistamaan alkuunsa. Se on elämää. Et ole uhri tai saa osaksesi poikkeuksellista epäoikeudenmukaisuutta. Deittailu on arvaamatonta, niinkuin kaikki ihmissuhteet kaiken kaikkiaan ovat. Selkä suoraksi, olet arvokas! <3 

Ihana vastaus, kiitos

Vierailija
158/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla yleensä näin, että mätsi jos sattuu tulemaan niin laitan viestiä. Odottelen pari päivää ja sitten poistelen. Harvemmin vastaa kukaan mitään.

M37

Vierailija
159/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä deittimaailman surullisuuksia seuratessa en voi sanoa muuta teille kanssasiskoille kuin.. 

- Mikään ei ole surullisempi näky, kuin vastaeronnut, epätoivoinen nainen joka roikkuu jokaisessa vastaantulijassa. Sen sijaan, että odottelette viestejä ja etsitte epätoivoisesti tyyppiä johon ankkuroitua ettei yksinjääminen jännitä, niin olisitte aidosti kiinnostuneita mitä ympärillä tapahtuu. Tutustuisitte oikeasti ihmisiin avoimin mielin ettekä heti kättelyssä yrittäisi supistaa maailmaanne siihen yhteen joka suostui kerran treffeille. 

- - > LIsäksi tällaisen ihmisen seura kiinnostaa aina enemmän, joten jättäkää toi yhden perään säätäminen taakse. 

- Mikään ei myöskään voita sitä näkyä kun vastaeronnut, epätoivoinen nainen, joka on liian humalassa ja yrittää saada ei-kiinnostuneesta-matsistaan irti, miksi vuosisadan romanssia ei syttynytkään. Liian kovissa humaloissa soitteleminen/kirjoitteleminen/kirjekyyhkyjen lähetteleminen on vain turhaa ja lisäksi säälittävää, ja vielä säälittävämpää on lähestyä tätä matchia jos satuttekin olemaan samassa osoitteessa samaan aikaan. Ihan oikeasti - haljuja jättöjä ja ghostaamisia on olemassa, mutta se ei ole teidän ongelmanne vaan ghostaajan, joten älkää antako sitä riemua että kyselisitte perään. Syy voi olla mikä tahansa tähtien asennosta väärään horoskooppimerkkiin, mutta aidosti kiinnostunut mies ei jätä kysymysmerkkejä ilmaan. Joten, tehkää palvelus itsellenne ja pelastakaa itsenne nöyryytykseltä lopettamalla perään soitteleminen. 

- Olkaa enkeleitä toisillenne, mutta myös itsellenne. Epäkiinnostavia miehiä ei kannata tylysti torjua ellei mies ole pystyynnostettu sika, vaan kertoa kauniisti ja selvästi nej tackinsa, kiinnostavia miehiä ei kannata heti raahata sänkyyn ja sitä rataa. 

Pliis naiset, pyydän vain että eläisitte ilman että kilpailette kuinka kauan joutui olemaan sinkkuna ilman miestä ja tehkää siitä seikkailu eikä kivuliasta "deittiputkea" niin kuin joku sanoi aiemmin. 

Vierailija
160/271 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ehdottomasti ko. mies! Hän ei vaan ollut tarpeeksi kiinnostunut tavattuaan sut livenä. Seurusteluun tosiaan tarvitaan mukavuuden lisäksi se x-factor. On todella harvinaista, että kummatkin kokee näin suhteessa toisiinsa. Varaudu pitkään sinkkuaikaan! Itse olin 3 v ja 3 kk sinkkuna ja kävin niin monilla treffeillä, etten enää pysty laskemaan. Vihdoin kesällä tuli vastaan mies, jonka kanssa klikkasi molemmin puolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän