Mies poisti minut treffien jälkeen matcheistä
Mielestäni treffit meni kivasti, juttua riitti ja naurettiin paljon. Sitten tunti tämän jälkeen hän oli poistanut minut. Pitäisikö kysyä whatsapissa syytä tälle vai antaa vaan olla? Epäilen että kuuluuko tyypistä enää muutenkaan mitään koska miksi muuten hän olisi mut samantien poistanut. Olisi vain mukava tietää mitä hän ajattelee. Treffien jälkeen hän halasi ja sanoi että ollaan yhteyksissä mutta näinhän toisaalta sanotaan aina.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kesällä kivay treffit miehen kanssa ja taisin siinä treffeillä mainitakin että olen lähdössä seuraavana päivänä ystävien luo kylään toiseen kaupunkiin. Mies oli sitten reissun aikana laittanut tinderissä viestin jonka ehdin pikaisesti lukea mutta koska olin reissussa ja meillä oli ystäväporukalla muuta aktiviteettiä, en ehtinyt saman tien vastaamaan. Mies oli sitten heti poistanut matcheista. Välillä törmää siis myös näihin kiukuttelijoihin jotka poistavat jos ei heti ehdi heidän kanssaan alkaa viestittelemään kun herralle sopisi. Ja mies siis tiesi että minulla on menoa. Onneksi paljastavat luonteensa nopeasti. Oli nyt tykännyt minusts uudestaan mutta ei taida tulla meistä enää matchia kun aikuinen on noin ailahtelevainen.
Tämä on niin tuttua! Mulle laittoi kerran yksi mukavan oloinen mies viestiä kesken työpäivän enkä ehtinyt siihen saman tien vastaamaan enkä toisaalta tuntenut velvollisuuttakaan reagoida asap. Ajattelin että laitan viestin heti kun pääsen töistä kun tähän oli aikaa enää vain 2h. Noh sehän poisti mut kirjaimellisesti heti kun töiden jälkeen avasin tinderin :D Kai sitä vastaamatta jättämistä sitten tapahtuu niin paljon että ei malteta odottaa vaan lähdetään mielummin omin ehdoin..
Miehelle fiksuin tapa on ajatella niin, että jättäisikö nainen vastaamatta Brad Pitille.
24h sääntö on aika hyvä. Jos mies tai nainen kiinnostaa, niin kyllä sä tossa ajassa ehdit vastata. Kun kännykkä on kuitenkin keskimäärin 7-8h päivässä kädessä vastapuolella, niin se kertoo riittävän usein minulle siitä, että naista ei kiinnosta, jos vastausta ei kuulu.
Se on eri asia sitten kun tunnetaan jo vähän edes. Osa tekee tuota heti. Onko niitä naisia sitten paljonkin jotka parin kuvan ja jonkun ympäripyöreän tekstin jälkeen on päättänyt onko kiinnostunut vai ei? Mulle mätsi on aina "ehkä" ja siitä tutustuminen vasta alkaa. En mä ole erityisen kiinnostunut kenestäkään ventovieraasta miehestä yhtään sen enempää kuin vaikka kaupan kassasta. Toki se on totta, että hyvä vaan, että nämä jotka mun mielestä vaikuttaa olevan ilman omaa elämää tai liian temperamenttinen luonne, paljastuu heti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus käynyt Tinder-treffeillä ihan seksi-mielessä, nainen ei siis millään tapaa ole vakavasti kiinnostanut. Alku-chattailun jälkeen ei vielä selvinnyt että haluaa vakavampaa suhdetta, päätin tavata kasvotusten ja kokeilla. Treffien jälkeen totesin että nainen haluaa kuitenkin vakavampaa eikä seksiä noin vain heru, poistin matcheista enkä halunnut olla enää yhteydessä. Ei sitä oikein päin naamaa viitsi kertoa että "kiinnostaisi vain panna mutta ilmeisesti haluat enempää, ei tavata enää".
t. mies
Ihan hyvin voisi ITSE siinä alkukeskutelussa tuoda esiin että “en etsi mitään vakavampaa”. Mut ei. Tuhlataan mieluummin molempien aikaa kuin oltaisiin suoraselkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tässä on se, että en itse ollut ennen treffejä varma pitäisikö miestä viehättävänä mutta vasta nähtyäni hänet livenä tunsin että tästä voisikin tulla jotain. Hänellä taisi käydä toisinpäin. Ennen treffejä viestiteltiin todella paljon ja tuntui että juttu luistaa ja meillä on paljon yhteistä. Treffeillä kuitenkin näkee vasta toimiiko se fyysinen vetovoima.
-Ap
Klassinen tilanne. Etukäteen saa vain sinne päin käsityksen toisesta ja siksi pitää tavata nopeasti, ettei kumpikaan haaskaa aikaansa. Lisäksi kannattanee varautua pitkään ja ankeaan deittailuputkeen. Voi myös käydä nopeasti flaksi, mutta todennäköisemmin se tulee kestämään pitkään ja muuttuu pitkittyessään entistä vaikeammaksi.
Tällä tyypillä tuntui olevan muutenkin kiire päästä tapaamaan mahdollisimman nopeasti. Oltiin viestitelty vain muutama päivä mutta todella aktiivisesti. Tuntuu etten tänään ehtinyt juuri muuta tehdäkään kun jutella hänen kanssaan. Mikä nyt tietenkin harmittaa kun uhrasin omaa aikaani näinkin paljon. Ehkä hän oli alun alkaenkin epävarma musta ja siksi halusi nähdä äkkiä että saa varmuuden eikä tarvitse viestitellä enää pidempään.
Totta. Voi olla tietynlainen taktiikka. Iskee heti täysillä ja varmistaa kovalla viestittelyllä, että kiinnostut. Sitten tapaa nopeasti, ettei tuhlaa aikaa turhaan viestittellyyn liian kauaa, jos ei livenä kiinnosta.
Mulla oli tuo taktiikka. En koe mielekkääksi viestitellä pitkiä aikoja ihmiselle jota en ole tavannut, sillä tiedän että tavatessa kemiat eivät välttämättä kohtaa ollenkaan. Olen huomannut että mitä vaikeampaa tapaaminen toiselle on, sitä suuremmalla varmuudella hänessä on jokin ominaisuus, joka on minulle turn off. Säästyy molempien aikaa kun hoitaa tapaamisen äkkiä alta pois. Monesti lopetin viestittelyn, jos tapaaminen ei onnistunut suht nopealla aikataululla.
Miksi et vaan kirjoita profiiliisi, että etsit spontaania ihmistä? Silloin rauhallisemmat eivät edes matchaa ja säästät näiden aikaa. On myös ihmisiä joille tuollainen liukuhihnatreffailu on turn off. Säästyy paljon aikaa, rahaa ja vaivaa, kun ottaa selvää, kenen kanssa on menossa treffeille.
Ihan samalla tavalla voisi kysyä, miksi ne rauhallisemmat eivät kirjoita profiiliinsa haluvansa ensin viestitellä kuukauden pari, ennen kuin ovat valmiita tapaamaan?
Mulle ainakin se, että ei halua tavata (tai mukamas haluaa mutta aina keksii selityksiä miksi silloin ja silloin ei sovi), on selkeä merkki kiinnostuksen puutteesta. Siksi sellaiset eivät mene jatkoon.
Ja siis, mulle yksikään tällainen (ilmeisesti) rauhallisempi ei ole tapaamista ehdottaessani sanonut, että haluaisi vielä tutustua paremmin sovelluksen kautta. Ovat vain keksineet jotain epämääräisiä selityksiä miksi ei just nyt onnistu ja yrittäneet jatkaa juttelua sovelluksessa tavalliseen tapaan. Yksi sanoi että tapaaminen onnistuu parin kuukauden päästä, ja silloin olin vähän että anteeksi mitä? Ihanko todella luulet että odotan sinne asti? Lopetin viestittelyn ja sitten kaikessa hiljaisuudessa poistin mätsin. Minulle yksikään viestittelytuttu ei ole niin tärkeä että alkaisin tuollaisia aikoja odottamaan, kun kemiasta ei tosielämässä ole mitään takeita. Ja riskinä on sekin, että tapaaminen ei yllättäin sovi sitten silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut hauska nähdä mitä olisi tapahtunut jos olisin suostunut tuon seuralaisen ensimmäiseen ehdotukseen että oltaisiin nähty hänen kotonaan. Varmaan oli aikomuksena että oltaisiin voitu olla fyysisesti lähekkäin mutta miten siinä olisi käynyt jos sitä vetovoimaa ei kerran ollutkaan.
-ap
Sä toimit just oikein.
Olisitte panneet ensinäkemisen panon, ja se ei sua kiinnostanut ekalla näkemisellä.
Seksiseuran haussa se mies on.
Julkiset paikat on tutustumiseen.
Teillä oli jo ihan eri intressit alusta saakka.
Se mies haki panoseuraa. Kun et tullut kotiinsa niin kokeilu, josko se onnistuisi kahvilan jälkeen, mutta tajusi siinä tapaamisessa, ettei tää ole panoseuraa. Tää nainen näköjään etsii jotain muuta.
Ja sitten et ole enää match.
Simppeliä.
Tämmöisiä on. Erilaisia kohtaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua asia vaivaa, voithan sä kysyä. Jos et halua paljastaa, että tarkkailet tilannetta tinderissä, voit aina sanoa että menit katsomaan hänen kuviaan ja huomasit, että mätsi onkin poistunut.
"Mä tässä aamuni iloksi ajattelin käydä katsomassa sun kuvat mutta hitsi eihän sua enää löytynyt sieltä. Apua, joko sä muhun kyllästyit? :) Tykkäsin erityisesti (siitä ja siitä) kuvasta, voisitko mitenkään laittaa mulle sitä täällä?"
Kaikki tykkää kehuista ja yleensä ottaen huumorin kautta asiat usein selviää parhaiten. En mä tiedä minkä tyylinen sä olet mutta itse toimisin näin.
Mä kysyisin suoraan, että "Poistitko sä mut Tinderistä?".
Mutta mikä idea edes olisi poistaa pelkästä Tinderistä, jos muuten laittaa viestiä? Poistamisen molemmista ymmärtäisin, mut en tuota. Mitä se epäkiinnostava mätsi siellä haittaa? Mieluummin itse jättäisin sen vaan sinne kuin se, että sama kortti tulis kohta taas eteen (myös sille toiselle). Vähän erikoista viestitellä Whatsappissa ja törmätä hänen profiiliin Tinderissä? Loogisempaa on mun mielestä, että on poistanut koko Tinderin.
Näin minäkin ajattelen, mutta olen huomannut, että moni ei näin ajattele. Monet ovat sitä mieltä, että mätsi pitää poistaa heti, kun keskustelu hiipuu. Itseäni ainakin häiritsee vähemmän ne roikkuvat mätsit kuin se, että se poistettu mätsi tulisi selatessa vastaan uudestaan ja uudestaan.
N31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus käynyt Tinder-treffeillä ihan seksi-mielessä, nainen ei siis millään tapaa ole vakavasti kiinnostanut. Alku-chattailun jälkeen ei vielä selvinnyt että haluaa vakavampaa suhdetta, päätin tavata kasvotusten ja kokeilla. Treffien jälkeen totesin että nainen haluaa kuitenkin vakavampaa eikä seksiä noin vain heru, poistin matcheista enkä halunnut olla enää yhteydessä. Ei sitä oikein päin naamaa viitsi kertoa että "kiinnostaisi vain panna mutta ilmeisesti haluat enempää, ei tavata enää".
t. mies
Ihan hyvin voisi ITSE siinä alkukeskutelussa tuoda esiin että “en etsi mitään vakavampaa”. Mut ei. Tuhlataan mieluummin molempien aikaa kuin oltaisiin suoraselkäisiä.
Siis tämä! Mulla on oletuksena että jos keskustelu on asiallista eikä mies viittaa siinä seksiin sanallakaan, hän etsii jotain muuta kuin pelkkää seksiä. Mutta kuinka väärässä sitä voikaan olla...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se eilinen treffikumppani sitten kuitenkin laittoi tänään viestiä mutta ei se keskustelu oo ollut enää tänään samalla tasolla kuin mitä se oli ennen treffejä. Hiukan hämää miksi yleensä laittaa viestiä jos ei enää kiinnostaisi nähdä?
-Ap
Kiinnostaako sinua? Jos kiinnostaa, niin vastaa innostuneesti ja katso saatko puhallettua kipinää? Se mieskin saattaa varovasti kokeilla minkälaiset fiilikset sulla jäi? Tai sitten vain viestittelee tylsyyttään/pitää varalla/etsii panoa, kuten moni ehdottanut. Tinderistä poisto ei merkitse yhtään mitään, jos teillä on toistenne numerot ja juttelette wa:ssa.
Itselläni jos on oikeasti jäänyt hyvä fiilis, niin en oikeastaan edes huomaa mitä mies mulle viestittää, kun olen kaikesta innoissani ja vastaan sitten oman fiiliksen mukaan. Ilman yhtään omaa aktiivisuutta ei kukaan ole vielä vienyt mua suhteeseen.
Arvelisin, että sua ei ap ihan hirveästi mies kiinnosta, kun asiaa arvot täällä palstalla, vaan kyse on enemmän sun omanarvontunnosta/ylpeydestä/egosta ja haluaisit miehen olevan sinusta kiinnostunut, vaikka et itse niin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsi susta, teillä oli mukavaa ja sussa ei ole mitään vikaa, mutta parisuhteeseen tarvitaan kuitenkin se jokin, se kipinä, tietty sellainen vetovoima, ja sitähän tuntee vain harvojen kanssa, sullakin on niin.
Väärin. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä jotka haluavat parisuhteeseen keskenään. Jotkut rupeavat suhteeseen ilman tuota maagista kipinääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit vaan turhan pullukka mun makuun. No hard feelings.
Miksi aina epäillään että nainen on lihava jossei miestä kiinnosta?
Voihan se olla feministikin.
Vierailija kirjoitti:
AP, ymmärrän harmituksesi jos itse kerkesit jo miehestä innostua, ja etenkin, kun et ilmeisesti ole mikään deittailijatyyppi, mutta....
Olit kirjoitellut miehen kanssa muutaman päivän ajan jonka jälkeen kävitte tunnin kahvilla, eli ei sillä miehellä (tai sinullakaan) ole mitään velvollisuutta ottaa yhteyttä tai ilmoittaa, jos poistaa Tinderistä.
Näkemisen (tai yhteystietojen vaihdon) jälkeenhän matchia on muutenkin turha enää siellä Tinderissä pitää, ja jos kummastakaan ei vain kuulu treffien jälkeen mitään, ei tarvitse sen kummemmin ilmoitella ettei halua enää tavata.
Tietysti miehen olisi kohteliasta vastata sinulle jos itse päätät laittaa hänelle viestiä, mutta se ettei hänestä kuulu mitään ja että hän poisti sinut Tinderistä ei ole tuossa vaiheessa sinänsä iso tai loukkaava asia.Ehkä Tinder ei välttämättä sovi sinulle?
Kun oikeastihan tuossa ei nyt ole mitään ”juttua” tapahtunut, kun kirjoittelitte muutaman päivän ja näitte tunnin ajan kahvilla.
Toki siitä olisi voinut kehkeytyä jotain, mutta ei ilmeisesti nyt kehkeytynyt.
Kannattaa yleensäkin nähdä matchit nopeasti livenä ettei mene turhaan aikaa johonkin pitkälliseen näpyttelyyn tyypin kanssa joka ei livenä natsaakaan, eli hyvä juttu kun näitte nopeasti ja asia selvisi!Minusta tässä ei ole nyt tapahtunut mitään varsinaista ”ghostausta” kun alla on tosiaan muutaman päivän kirjoittelu ja tunnin kahvilatapaaminen, vaikka toki tuollaisissakin tapauksessakin voisi kohteliaisuuttaan laittaa jonkinlaisen ”Oli kiva tavata, mutta minun täytyy sanoa ettei itselleni tullut sellaista tunnetta, että meidän kannattaisi nähdä uudelleen. Kaikkea hyvää!”-tyyppisen viestin perään.
Tätä minäkin ihmettelin. Tunnin kahvittelu ja ap vielä sanoi ettei edes juteltu mistään tärkeästä vaan ainoastaan keväästä ja koronasta. Ei kuulosta kauhean onnistuneilta treffeiltä mun korvaan. Miksi siis roikkua tässä miehessä kun kuulostaa siltä ettei apkaan ole kiinnostunut? Ottanut vaan egon päälle tup ghostaus. Ei se henkilökohtaista ole.
Olen yksin elävä ja en käy treffeillä ollenkaan. En jaksa. Sitähän se on. Pinnallista, pahoitettua mieltä, ajanhukkaa, tapaamisia jotka eivät johda mihinkään ja ihmiset katoavat. Olen niin herkkä etten kykene sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kartoitan miehiä mieluummin, kuin suosin tuota nopeaa tapaamista. Mun mielestä se vasta ajan tuhlaamista on, että käy jokaisen kanssa jossain huoltsikkakahvilla. Enkä halua turruttaa itseäni tuollaisella deittailuputkella, minkä joku täällä mainitsi. Mitä se "kemia" tai "kipinä" edes silloin on mitä haetaan, kun ventovieraan kanssa istutaan kahvilassa? Minusta se kuulostaa, että tsekataan vaan ulkonäkö. En mä itse ole ikinä tuntenut mitään suurta kipinää ensikohtaamisella, mutta olen nähnyt toisen kerran, jos mies on suht ok. Mulle se kiinnostus ja ihastus syntyy, kun miehen kanssa voi keskustella, hänellä on saman tyyppiset elämän arvot ja tyyli, jne. Kaikki yksiin treffeihin jääneet tapaukset on ollut niitä joiden kanssa juttu on ollut pinnallista alusta asti. Juttelen kevyesti yleensä 3-4 kanssa samaan aikaan ja kun jutut syvenee keskityn yhteen. Eli en mä millään voi noiden kaikkien kanssa alkaa kahvitella, kun on muutakin elämää. Toinen vaihtoehto olisi se, että olisin tarkempi jo siinä kenestä tykkään Tinderissä, mutta tää on ollut ihan toimiva systeemi.
Erittäin samat sanat. Vielä kun olen tosi introvertti, niin ei voisi vähempää kiinnostaa ravata 1-3 kertaa viikossa huoltsikkakahveilla siinä vaiheessa vieraan ihmisen kanssa. Mitä muuta se olisi, kuin tarkistamista/tarkistuttamista, että kelpaako ulkonäkö. Paljon mukavampi kotona näpytelle viestejä, kirjoittaminen yleensä on minulla tärkeä väylä ilmaista itseään ja haluan, että mieheltäkin se onnistuu luontevasti, siinä kirjoittelemalla se aito mielenkiinto syttyy omalta kohdaltani, jos on syttyäkseen. Ne samanlaiset arvot, samankaltainen huumorintaju ym. asioita, jotka todellakin voi selvittää ensi alkuun ihan viestitse. Silloin se kahvittelukin jo saattaa tuntua vatsanpohjassa, kun edessä on ihminen, josta on jo kiinnostunut. Ja ensimmäiset kuvathan on nähty jo sovelluksessa, että ei pitäisi suurta yllätystä olla puolin ja toisin vastassa.
Pätee sitten myös seurustelussa, ettei joka päivä ole paukkuja/aikaa nähdä, viestitse tai soittamalla voi vaihtaa kuulumisia pitkin viikkoakin ja sitten vaikka viikonloppuisin, kun on vapaata, nähdä ja viettää yhteistä aikaa. Mitään kovin intensiivistä seurustelua en siis ole etsimässä, enkä olisi sopiva kumppani sellaiselle, jolle jatkuva yhdessä hengailu olisi tärkeintä.
Ei se kemia kyllä selviä kuin vasta sitten kun ollaan nokatusten. Vaikka kuinka viestitellään ja soitellaankin joka ilta ennen treffejä, se ei kerro oikeastaan mitään. Juuri meni itselläni mönkään tällä tavalla. Treffeille vaan, mahdollisimman pian. Sitä enemmän harmittaa torppaaminen, mitä isommat pilvilinnat on ehtinyt rakentaa näkemättä.
Et sinä saa myytyä väkisin tuota nopean tapaamisen taktiikkaa meille introverteille, jotka tykkäämme ilmaista itseämme kirjallisesti ja haluamme tutustua toiseen ensin viestitellen. Minä en koe pitkää viestittelyä hukkaan heitettynä aikana. Pikatapaaminen, jossa ei löydy mitään puhuttavaa toisen kanssa, harmittaa jälkikäteen paljon enemmän.
M31
Yllätyskäänne, olen itsekin introvertti. Sehän on vain suurempi syy tavata ihminen pian, jotta näkee että voiko hänen seurassaan olla rennosti. Ei mistään tekstistä tule se elävä ihminen koskaan niin hyvin läpi että siitä oikeasti saisi aidon tuntuman. Tietoja kyllä vaihdetaan, mutta se itse ihminen perustuu omassa päässä luotuihin mielikuviin. Ja mitäpä luulet, onko treffeillä enemmän vai vähemmän puhuttavaa, jos kaikki on jo puhuttu viesteissä etukäteen?
Mutta en ole täällä käännyttämässä ketään, jokainen saa tehdä ihan kuten tahtoo. Tämä on vain kokemukseni kun olen treffailua harrastanut.
Älkää naiset jääkö roikkumaan. Teillä ei ole yhtään itsekunnioitusta
Minut taas nainen poisti matcheista, vaikkei yhtään viestiä oltu vaihdettu. Miten nopeasti yleensä pitää laittaa viestiä, pitääkö HETI, vai voiko odottaa rauhassa pari päivää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on se, että mies kyllä näyttää sen, jos on kiinnostunut. Jos miehestä ei kuulu treffien jälkeen mitään tai joudut ylläpitämään myöhempää viestittelyä, niin hän ei ole kiinnostunut. Siirry eteenpäin.
Sama nyrkkisääntö pätee naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja täysin samanlainen kokemus minulla joskus aikoinaan. Kävin naisen kanssa treffeillä, jonka olin jossain määrin tuntenut yhteisen tuttavapiirin kautta. Treffeillä juttu luisti ja tuntui kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Todettiin treffien jälkeen, että palataan asiaan, mutta se siitä. Teki ghostit ja ei yhtään vastausta jälkeenpäin esitettyihin yhteydenottoihin. Oli kuulemma todennut yhteiselle tutullemme, etten ollut hänen tyyppiään. Toki jälkeenpäin tiedän syyt tälle ihan omilla päätelmillä. Olin aivan liian avoin vapautuneessa tunnelmassa. Hän piti työtäni liian huonona ja varmasti kunnianhimottomana, ja sitten hän sai ilmeisesti kuvan, että olen kova tinttaamaan alkoholia, kun kerroin yhdestä kesälomaviikosta, joka meni aika railakkaasti. Sillä viikolla taas ei ollut mitään tekemistä todellisen keskivertoelämän kanssa, kun ei olla lomalla.
Mutta joo. Sitä vaan, että osaa ne naisetkin.
Sinulla on ehkä vielä vähän hiomista siinä, että mitä asioita ja millä tavalla kerrot itsestäsi treffeillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja täysin samanlainen kokemus minulla joskus aikoinaan. Kävin naisen kanssa treffeillä, jonka olin jossain määrin tuntenut yhteisen tuttavapiirin kautta. Treffeillä juttu luisti ja tuntui kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Todettiin treffien jälkeen, että palataan asiaan, mutta se siitä. Teki ghostit ja ei yhtään vastausta jälkeenpäin esitettyihin yhteydenottoihin. Oli kuulemma todennut yhteiselle tutullemme, etten ollut hänen tyyppiään. Toki jälkeenpäin tiedän syyt tälle ihan omilla päätelmillä. Olin aivan liian avoin vapautuneessa tunnelmassa. Hän piti työtäni liian huonona ja varmasti kunnianhimottomana, ja sitten hän sai ilmeisesti kuvan, että olen kova tinttaamaan alkoholia, kun kerroin yhdestä kesälomaviikosta, joka meni aika railakkaasti. Sillä viikolla taas ei ollut mitään tekemistä todellisen keskivertoelämän kanssa, kun ei olla lomalla.
Mutta joo. Sitä vaan, että osaa ne naisetkin.
Sinulla on ehkä vielä vähän hiomista siinä, että mitä asioita ja millä tavalla kerrot itsestäsi treffeillä :D
Kiinnostaa kuin kiveä mennä työhaastatteluun, eikun treffeille, kun työnantaja, eikun nainen, shoppailee uutta työntekijää, eikun miesystävää...
Ap on sellainen itsesäälivalittaja, että tärkeämpää on poistaa se whatsupistakin tinderin lisäksi
Syy voi olla kumpi tahansa. Oma nykyinen miesystäväni poisti saman tien tinderin, joten poistui mätseistäkin.