Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
Kommentit (404)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 17:00"]
Sairauskohtauksen?? Joko sä valehtelet itsellesikin?
Et ota sitä tilannetta tosissasi jos nimeät sen sairauskohtaukseksi.
Niin, päätit säästää hänet lopulta koska tiesit hänen jättävän sinut, tai asettavan sinulle ehtoja ja et pääsisi enää mihinkään.
Aina nämä jutut on sinua varten, ei muita.
[/quote]
Kyllä se oli sairauskohtaus sydänoireineen. Siinä oli muitakin edesauttavia tekijöitä tai sitten se sairauskohtaus vaikutti siten, että niin kävi.
Tottakai mä halusin rakkaan ihmisen tunteita säästää. Oma-aloitteisesti kerroin, että on sattunut jotain, ja kun mies oli jo heti niin vihaisen ja surullisen oloinen, en halunnut häntä enempää kiusata.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 17:03"]
Mua kiinnostaa miten sä oot voinut katsoa sun miestä silmiin pettämisen jälkeen, valehdella ja jättää kertomatta..
[/quote]
En osaa oikein vastata sulle. Mä halusin unohtaa tapahtuneen, eikä mulla ollut minkäänlaisia tunteita sitä henkilöä kohtaan, joten unohtaminen ei ollut vaikeaa. Omatunto kuitenkin vaivasi, kun tapasin mieheni, ja hän oli niin suloinen. En suoraan valehdellut vaan jätin osan kertomatta. Sen jälkeen en ole asiaa enää ajatellut.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 20:37"]
Niin, päätit säästää hänet lopulta koska tiesit hänen jättävän sinut, tai asettavan sinulle ehtoja ja et pääsisi enää mihinkään.
[/quote]
Kyllä se oli sairauskohtaus sydänoireineen. Siinä oli muitakin edesauttavia tekijöitä tai sitten se sairauskohtaus vaikutti siten, että niin kävi.
Tottakai mä halusin rakkaan ihmisen tunteita säästää. Oma-aloitteisesti kerroin, että on sattunut jotain, ja kun mies oli jo heti niin vihaisen ja surullisen oloinen, en halunnut häntä enempää kiusata.
ap
[/quote]
Miksi panna toinen kärsimään?
Teit oikein.
Viime päivinä seksi on jännittänyt ihan kuin 16-vuotiaana. Se on hassu tunne. Ja jotenkin ihana vaikka myös pelottava. Musta on jopa tuntunut siltä, että olisinpa tosiaan sen 16 ja nykyisen mieheni kanssa. Kai nämä on hyviä tunteita.
ap
Jep. tiedän tuon tunteen ap. Niin meilläkin oli aina kun päätettiin että lapsi saa tulla. Ja vaikka meillä on useampikin lapsi.
Kannattaa kuitenkin muistaa että tuolla jännityksen tunteella ei kannata leikkiä. Sillä seuraukset ovat niin isot.
Meinaan kun teillä on vauva niin sitten leikitte "jännitystä" vähän ja oho teillä saattaakin olla kohta kaksi lasta pienellä ikäerolla...
Jotkut hakevat tuota samantapaista jännitystä pettämällä. Tiedäthän.
Jos se on teille tärkeä osa seksiä niin veikkaan että joudutte seuraavien vuosikymmenien aikana miettimään mistä löydätte tuota jännitettä parisuhteen seksiin. Vauvan hankinta tai pettäminen kun eivät ole oikein kelvollisia jatkuvaan käyttöön...
Kantsii olla varovainen e-pillereiden kanssa.Itse sain alta 30vee 2 pinnallista laskimotukosta molempiin pohkeisiin kerran,siis en lihava enkä polta tms pillerit kuulema syy ja sitten raskausaikana aivoverenvuodon ja halvauksen josta olen kyllä toipunut suht hyvin,siihen syytä ei löytynyt kuin 'ehkä raskaus'.Itselläkin samat ongelmat,kortsut käytössä ja hankaluus se kun niitä ei aina ole
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 21:51"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi panna toinen kärsimään?
Teit oikein.
[/quote]
Joo joo, jos toisen kärsimisen estäminen on prioriteetti 1 niin miksi pettää?
Parisuhteen toisella osapuolella on oikeus tietää millaisen ihmisen kanssa onkaan menossa naimisiin.
[/quote]
ap
[/quote]
Niinkö on jos sairaalapapereissa lukee
f14/15 on kokaiinin / muun piristeen aiheuttama päihtymystila
ja
Hoidettu sairaalassa diagnoosina vamma, myrkytys tai
ulkoinen syy S00–T98
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:12"]
Lisää niitä worst caseja:
Alapää repeää pahasti,jolloin joutuu korjausleikkaukseen.
Tulee virtsankarkailua, pahimmassa tapauksessa jopa vaurioutuu peräsuoli niin ettei ulostekaan pysy suolessa(tapahtui kaverille)
http://www.pelvicus.fi/potilasopas_2012.pdf
Raskausarvet voivat olla todella syviä ja tummia ja niitä voi tulla rintoihinkin, vaikkei imettäisi.
[/quote]
Kuulostaapa houkuttelevalta :( Miten kaikkeen tuohon voi varautua? Voidaanko vastoinkäymisiä estää, jos ollaan ajoissa liikenteessä?
ap
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:12"]
Lisää niitä worst caseja:
Alapää repeää pahasti,jolloin joutuu korjausleikkaukseen.
Tulee virtsankarkailua, pahimmassa tapauksessa jopa vaurioutuu peräsuoli niin ettei ulostekaan pysy suolessa(tapahtui kaverille)
http://www.pelvicus.fi/potilasopas_2012.pdf
Raskausarvet voivat olla todella syviä ja tummia ja niitä voi tulla rintoihinkin, vaikkei imettäisi.
[/quote]
Kuulostaapa houkuttelevalta :( Miten kaikkeen tuohon voi varautua? Voidaanko vastoinkäymisiä estää, jos ollaan ajoissa liikenteessä?
ap
[/quote]
Itsehän olet sanonut ettei voi varautua, vaan ottaa ne aina surullisena yllätyksenä?
Ja eipä noita voi oikein millään välttää, tuurista se on kiinni.
Eihäm muru mihinkään tavisten neuvolaan mene van käy kerran viikossa yksityisellä ultraamassa yms.
Ei mun mieheni tajua ajatella näitä puolia. Hän näkee silmissään vain sen pienen palleron. Mä kysyin, miten hän suhtautuu, jos mulle käy huonosti synnytyksessä. "Sut fiksataan sit kuntoon, turha sitä on miettiä etukäteen", sanoi hän. Mulle tuli nyt vähän esineellistetty olo, mutta eipä miehet voi rooliaan kasvattaakaan tässä asiassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:48"]
Eihäm muru mihinkään tavisten neuvolaan mene van käy kerran viikossa yksityisellä ultraamassa yms.
[/quote]
Varmaan käynkin yksityisellä, mutta en kyllä viikon välein ultraamassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:49"]
Ei mun mieheni tajua ajatella näitä puolia. Hän näkee silmissään vain sen pienen palleron. Mä kysyin, miten hän suhtautuu, jos mulle käy huonosti synnytyksessä. "Sut fiksataan sit kuntoon, turha sitä on miettiä etukäteen", sanoi hän. Mulle tuli nyt vähän esineellistetty olo, mutta eipä miehet voi rooliaan kasvattaakaan tässä asiassa.
ap
[/quote]
Niin, synnytyksessähän voi myös kuolla. Miettiiköhän sitäkään puolta?
Saati sitä jos alakertasi menee totaalisen uusiksi.. Sitten onkin taas uusia pinnallisia ongelmia.
Mitä muuta kivaa se raskaus voi aihettaa... Finnejä ja turvotusta ja peräpukamia esim....
Mua kiinnostaa miten sä oot voinut katsoa sun miestä silmiin pettämisen jälkeen, valehdella ja jättää kertomatta..