Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:

Vierailija
21.10.2013 |

kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?

Kommentit (404)

Vierailija
161/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kismittää tuo "miehet on miehiä, eihän ne voi asennoitua". Jessus.

Kai jokainen yläasteen ylittänyt tietää, että raskaus ja synnytys on naisen kropalle ääretön muutos ja kaikenlaiset terveysriskit kasvaa päälle puolella

Vierailija
162/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:49"]

Ei mun mieheni tajua ajatella näitä puolia. Hän näkee silmissään vain sen pienen palleron. Mä kysyin, miten hän suhtautuu, jos mulle käy huonosti synnytyksessä. "Sut fiksataan sit kuntoon, turha sitä on miettiä etukäteen", sanoi hän. Mulle tuli nyt vähän esineellistetty olo, mutta eipä miehet voi rooliaan kasvattaakaan tässä asiassa. 

ap

[/quote]

Jepjep, heti kun kotiudut saat ruveta käymään salilla jne ja viim. 4kkn jälkeen pitää olla lantionpohjalihakset treenattu entiselleen ja kaikki ylimääräinen poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko istua hiljaa ja leikkiä ettet kuullut/ymmärtänyt kun kysytään monesko raskaus?

Vierailija
164/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:03"]

Kai jokainen yläasteen ylittänyt tietää, että raskaus ja synnytys on naisen kropalle ääretön muutos ja kaikenlaiset terveysriskit kasvaa päälle puolella

[/quote]

Kuka noin on sanonut? Sulla on nyt luetunymmärtämisessä ongelmia.

ap

Vierailija
165/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:08"]

Aiotko istua hiljaa ja leikkiä ettet kuullut/ymmärtänyt kun kysytään monesko raskaus?

[/quote]

JOS meille tulee vauva, se on molempien ensimmäinen. Niin aion vastata. Miksi se kiinnostaa?

Vierailija
166/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:20"]

[/quote]

ap

[/quote]

Eipäs ole

Ei mun mieheni tajua ajatella näitä puolia. Hän näkee silmissään vain sen pienen palleron. Mä kysyin, miten hän suhtautuu, jos mulle käy huonosti synnytyksessä. "Sut fiksataan sit kuntoon, turha sitä on miettiä etukäteen", sanoi hän. Mulle tuli nyt vähän esineellistetty olo, mutta eipä miehet voi rooliaan kasvattaakaan tässä asiassa. 

Voi, miehet voi kasvattaa rooliaan ja tietämystään.

Vierailija
167/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

Eipäs ole

[/quote]

Tietääkseni mies ei voi kasvattaa rooliaan jälkeläisten tuottamisessa. Hän voi siittää, mutta ei yhtään sen enempää. Loput hoitaa nainen ja naisen keho. Mutta kerro ihmeessä, jos se on mahdollista. Otan tiedon ilolla vastaan.

ap

Vierailija
168/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

Eipäs ole

[/quote]

Tietääkseni mies ei voi kasvattaa rooliaan jälkeläisten tuottamisessa. Hän voi siittää, mutta ei yhtään sen enempää. Loput hoitaa nainen ja naisen keho. Mutta kerro ihmeessä, jos se on mahdollista. Otan tiedon ilolla vastaan.

ap

[/quote]

Puhut biologiasta. Mies voi olla ja on suotavaa että on mukana raskaudessa, henkisesti ja fyysisesti. Te odotatte sitä lasta yhdessä.

Miksei miehellä olisi odotuksessa roolia ennen lapsen syntymää?

Onko se oikeutus sille, että mies saa olla noin tietämätön ja välinpitämätön kun suthan sit fiksataan kuntoon.

Vierailija
169/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:22"]

[/quote]

JOS meille tulee vauva, se on molempien ensimmäinen. Niin aion vastata. Miksi se kiinnostaa?

[/quote]

Mutta kun kysytään että monesko raskaus. 

Et siis aio keskenmenoakaan mainita?

Vierailija
170/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarkoitin vain raskautta ja synnytystä, sitä biologista osuutta. Mun mieheni on kertonut, ettei aio heräillä öisin tai upottaa sormiaan vauvankakkaan, mutta ei aio sitä munkaan niskaan kaataa. Siksi hän on luvannut hankkia apua lapsenhoitoon. Hän haluaa kokea isyytensä hyvät puolet ja sanoo, että mulla on siihen naisena samat oikeudet. Mä en kuitenkaan usko, että se niin sitten menee. Mies on luonteeltaan hyvin rakastava ja huomioiva ja osaa sen osoittaa. Eiköhän vauva kiedo miehen pikkusormensa ympärille. 

ap

Vierailija
171/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kai sinä ja miehesi merkkaatte päihdelappuun että ei ole huumekokeiluja taustalla. Sano mitä sanot, mutta valehtelua se on.

Vierailija
172/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleva, saivarteleva, tekopyhä lehmä.

Vierailija
173/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:36"]

Mä tarkoitin vain raskautta ja synnytystä, sitä biologista osuutta. Mun mieheni on kertonut, ettei aio heräillä öisin tai upottaa sormiaan vauvankakkaan, mutta ei aio sitä munkaan niskaan kaataa. Siksi hän on luvannut hankkia apua lapsenhoitoon. Hän haluaa kokea isyytensä hyvät puolet ja sanoo, että mulla on siihen naisena samat oikeudet. Mä en kuitenkaan usko, että se niin sitten menee. Mies on luonteeltaan hyvin rakastava ja huomioiva ja osaa sen osoittaa. Eiköhän vauva kiedo miehen pikkusormensa ympärille. 

ap

[/quote]

Mun mielestä koko tämän urpon satuhahmon voisi upottaa vauvankakkaan. Ei enää naurata.

Vierailija
174/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aio heräillä öisin tai koskea vauvan kakkaan.. Jos mun mies olisi sanonut noin, niin enpä olisi hänen kanssaan lasta hankkinut. Lapsellinen pentu.

Vierailija
175/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:37"]

Samalla kai sinä ja miehesi merkkaatte päihdelappuun että ei ole huumekokeiluja taustalla. Sano mitä sanot, mutta valehtelua se on.

[/quote]

Mitä sitten? Mitä se kenellekään kuuluu? 

ap

Vierailija
176/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:22"]

[/quote]

[/quote]

Mutta kun kysytään että monesko raskaus. 

Et siis aio keskenmenoakaan mainita?

[/quote]

En tiedä, näkyykö se jossain tiedoissa. Jos näkyy, niin sitten kerron.

ap

Vierailija
177/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:40"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ne ihan huvikseen kysyy sitä neuvolassa? Sä oot sinisilmäinen, itsekeskeinen ja typerä jos et käsitä miksi.

Vierailija
178/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:42"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ne ihan huvikseen kysyy sitä neuvolassa? Sä oot sinisilmäinen, itsekeskeinen ja typerä jos et käsitä miksi.

[/quote]

Me tiedetään kyllä itse, mille on tarvetta. Eli ei millekään puuttumiselle.

ap

Vierailija
179/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuli yks juttu mieleen! Kun Murulla on kutsumanimi, niin eikö hänen miehelläänkin pitäisi olla? Mä ehdotan, että annetaan hänen nimekseen Mulkku, sehän sopii hyvin yhteen Murun kanssa.

Vierailija
180/404 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 17:42"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Me tiedetään kyllä itse, mille on tarvetta. Eli ei millekään puuttumiselle.

ap

[/quote]

Niin, eli tunnustat että on salattavaa.  Entä jos se sairaalatieto tuleekin jotain kautta ilmi? Oikeastaan toivon sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä