Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:

Vierailija
21.10.2013 |

kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?

Kommentit (404)

Vierailija
101/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:46"]

Jos hoitaja sairastuu tai tulee yömenoja niin miten olisi että hoidatte lapsenne itse?

[/quote]

Miten olisi, että pitää mennä vaikka töihin? Joskus pitää myös levätä, nukkua yöllä ihan omassa sängyssäkin. En minä tiedä, mitä tapahtuu, kunhan pohdiskelen. Enkä päätä asioita yksin. Mä kuuntelen neuvoja mielelläni. Täällähän ollaan näköjään sitä mieltä, että älä vain yritä helpottaa asioita vaan kärsi, koska muutkin ovat kärsineet.

ap

[/quote]

Jos työ ja muut menot ovat tärkeämmät kuin lapsi, lapsia ei tehdä.

[/quote]

En näe meitä fattan asiakkaina... 

ap

Vierailija
102/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:56"]

Mua puistattaa....

[/quote]

No älä.. Ja kerta toisensa jälkeen muru ei usko, ei mitään. Ja onko yllätys että valittaa asiaa myöhemmin palstalla.. 

[/quote]Aihe vapaasta tulee muru-palsta kun muru valittaa ensin 9kk miten raskasta raskaus on, ja sitten tulee vauvahehkuttelut, ja jossain kohtaa rupee miettimään miks vauva vierastaa vanhempiaan.....

Vierailija
104/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 18:58"]

Jos hoitaja sairastuu tai tulee yömenoja niin miten olisi että hoidatte lapsenne itse?

[/quote]

Miten olisi, että pitää mennä vaikka töihin? Joskus pitää myös levätä, nukkua yöllä ihan omassa sängyssäkin. En minä tiedä, mitä tapahtuu, kunhan pohdiskelen. Enkä päätä asioita yksin. Mä kuuntelen neuvoja mielelläni. Täällähän ollaan näköjään sitä mieltä, että älä vain yritä helpottaa asioita vaan kärsi, koska muutkin ovat kärsineet.

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]Ai että teistä tulisi sellaisia jps pitäisit vapaata töistä kun lapsi sairastaa?

Vierailija
105/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Mä en näe teitä vanhempina. Mihin sossuun te muka joutuisitte jos iskän luottokorttia voi höylätä ja mies käy töissä. 

Muutkin pärjää, miksette muka te?

Vierailija
106/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Niin, kun muut äidit jää sen lapsen kanssa kotiin kun katsos kun vanhemmalla on OIKEUS jäädä esim sairaan lapsen kanssa kotiin. 

Ja mitä tarkoittaa että levätä, nukkua ihan omassa sängyssä?

Täällä yritetään paukuttaa sun päähän sitä että jos haluaa lapsen, se kuuluisi hoitaa itse edes suurimmalti osin. Ja se ei ole aina helppoa. Rahalla saa kaikkea, mutta onko se todella sen arvoista? Mulla olis myös rahaa, tuhlata lastenhoitajaan mutten sitä tee. En koe elämää raskaaksi, vaan hyvin palkitsevaksi. Muutoksia pitää vaan elämässä tehdä lapsen takia.

[/quote]

Sä oletkin erilainen ihminen ja valintasi ovat sinulle oikein. Suurimmalti osin hoidetaan toki itse. Miksi pitää tehdä muutoksia muutosten vuoksi? Miksi ei tarpeen vuoksi? En mä aio lastani laiminlyödä vaan päinvastoin luoda olosuhteet, joissa kaikilla on mahdollisimman hyvä olla. 

ap

Vierailija
107/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:02"]

[/quote]

ap

[/quote]

Niin, kun muut äidit jää sen lapsen kanssa kotiin kun katsos kun vanhemmalla on OIKEUS jäädä esim sairaan lapsen kanssa kotiin. 

Ja mitä tarkoittaa että levätä, nukkua ihan omassa sängyssä?

Täällä yritetään paukuttaa sun päähän sitä että jos haluaa lapsen, se kuuluisi hoitaa itse edes suurimmalti osin. Ja se ei ole aina helppoa. Rahalla saa kaikkea, mutta onko se todella sen arvoista? Mulla olis myös rahaa, tuhlata lastenhoitajaan mutten sitä tee. En koe elämää raskaaksi, vaan hyvin palkitsevaksi. Muutoksia pitää vaan elämässä tehdä lapsen takia.

[/quote]

Sä oletkin erilainen ihminen ja valintasi ovat sinulle oikein. Suurimmalti osin hoidetaan toki itse. Miksi pitää tehdä muutoksia muutosten vuoksi? Miksi ei tarpeen vuoksi? En mä aio lastani laiminlyödä vaan päinvastoin luoda olosuhteet, joissa kaikilla on mahdollisimman hyvä olla. 

ap

[/quote]

Onko se lapselle oikein ja mukavaa että äidille ja isälle on muut menot ja työ häntä tärkeämpiä?

Et jätä heitteille, mutta hoitajalle kyllä. 

Ja miksikö muutoksia tehdään, SEN LAPSEN TAKIA eikä itsensä takia.

Vierailija
108/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:01"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Mä en näe teitä vanhempina. Mihin sossuun te muka joutuisitte jos iskän luottokorttia voi höylätä ja mies käy töissä. 

[/quote]

Joku kun sanoi, että työ ei saa mennä lapsen edelle. Ihmiset käyvät töissä, niin isät kuin äiditkin. 

ap

Vierailija
109/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:01"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Joku kun sanoi, että työ ei saa mennä lapsen edelle. Ihmiset käyvät töissä, niin isät kuin äiditkin. 

ap

[/quote]

Saivartele ihan rauhassa. 

Täällä muilla työ ei silti mene lapsen edelle, vaikka töissä kävisikin.

Vierailija
110/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, monellakin menee työ kaiken edelle, joillain menee viina ja joillain uusi elämä uuden seurustelukumppanin kanssa. Älä kuvittele, että täällä on pelkkiä malliäitejä. Nämä ovat tosi ankeita viestejä. Me ollaan kuviteltu ja suunniteltu yhdessä tosi isoa ja tärkeää asiaa ja tunnelma on ollut kyllä ihan erilainen. 

ap

Vierailija
111/404 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 02:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:40"]

Annatko vauvan pois, niin kuin koiranpennun, jos se ei vastaa odotuksia?

[/quote]

No mitäpä luulet? Ei ihmisiä anneta pois. Koirajuttu ei ollut kovin kummallinen. Mun mieheni oli valinnut pennun (minulta kysymättä), jota olisi pitänyt käyttää näyttelyissä, enkä mä halunnut sitoutua siihen, koska se ei mua kiinnosta. Se oli miehen projekti, ei minun. Halusin luopua kyseisestä yksilöstä eikä uutta ole tullut. Hyvä niin, koska on parempi keskittyä yhteen vauvaan kerrallaan. 

ap

[/quote]Niin, koirasta on AIVAN liikaa vaivaa    :0

[/quote]

ymmärsin että koiranäyttelyt eivät kiinnostaneet apta ja mies oli valinnut näyttelykoiran. En minäkään tykkäisi jos minun puolestani minut sitoutettaisiin harrastukseen josta en nauti. 

Vierailija
112/404 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on viihdyttävää :D

Aluksi oli asiallista tekstiä, sitten joku huutaa MURU! ja se on siinä :D

Aloittajasta tulee lukijoiden mielestä tyhmä akka jolle saa kirjoittaa ihan mitä vain päähän pälkähtää :D

Juu tsemppiä ap:lle, ihmettelen tosissani miten näille räksyttäjille jaksat vastata jopa asiallisesti :)

Vierailija
113/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että tulee mieleen ne ajat kun Muru kirjoitteli Mickestä. Moni väänsi rautalangasta että kuulostaa tyypilliseltä pettäjältä jolla on perhe ja siksi ei vie kotiinsa. Muru selitti tuntevansa ihmiset niin hyvin ja kun Micke tuo niin ihania lahjojakin niin eihän se petä ja ei sillä ole perhettä jne.

Nyt taas on kuviteltu ja suunniteltu miehen kanssa unelmia ja sitten suututaan kun muut yrittävät palautta Murua hieman maanpinnalle. Kun on kuviteltu vauvan kanssa elämä niin ihanaksi niin kyllä muut on kurjia kun koittavat tuoda realismia mukaan kuvitelmaan. Kyllähän muru tietää paremmin kuin äidit millaista vauvan kanssa on.

Ihan vaan kysymyksenä realismista että muistelisin Murun jossain vaiheessa päättäneen seistä omilla jaloilla ym. Millähän rahoilla Muru aikoo palkata jopa kaksi hoitajaa lapselleen ? Isän vai omillaan ? Eli pitääkö sitä mennä sitten heti töihin kun lapsi on muutaman kuukauden ikäinen että  on rahaa maksaa hoitajalle ettei tartte hoitaaa omaa lastaan...

Kuule Muru mietippä sitä että ennen kuninkaallisilla oli monta lastenhoitajaa ja vanhemmat eivät juurikaan hoitaneet lapsiaan. Nyky kuninkaalliset pyrkivät hoitamaan itse mahdollisimman paljon lapsiaan... Miksiköhän ?

Vierailija
114/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:15"]

Kuule, monellakin menee työ kaiken edelle, joillain menee viina ja joillain uusi elämä uuden seurustelukumppanin kanssa. Älä kuvittele, että täällä on pelkkiä malliäitejä. Nämä ovat tosi ankeita viestejä. Me ollaan kuviteltu ja suunniteltu yhdessä tosi isoa ja tärkeää asiaa ja tunnelma on ollut kyllä ihan erilainen. 

ap

[/quote]

Sekö sit on oikeutus että, joillain menee viina ja työ edelle?

No onko sulle historiassasi jokin yllätys, että viestit on negatiivisia? Oisko syytä mennä itseensä ja miettiä miksi?

Vierailija
115/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Jopa tän 10 sivusen ketjun aikana on tapahtunut se klassinen, eli muru on vaihtanut mielipidettään. Ekalla sivulla ei halunnut lasta, sitten alkoi leikitellä asialla ja nyt se on todellisuutta että ilman ehkäisyä vedellään ja ootellaan.

Vierailija
116/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:26"]

Heh. Jopa tän 10 sivusen ketjun aikana on tapahtunut se klassinen, eli muru on vaihtanut mielipidettään. Ekalla sivulla ei halunnut lasta, sitten alkoi leikitellä asialla ja nyt se on todellisuutta että ilman ehkäisyä vedellään ja ootellaan.

[/quote]

Aviomiehellä on hyvät puhujantaidot kun sai pään käännettyä. Sitä ei varmaan hirveesti haittaa että pillerit ei sovi vaimolle. Miksiköhän se niin kovasti sitä vauvaa haluaa? Olisko kavereillakin jo perheet? 

Vierailija
117/404 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut siskoasi lastenhoitoringissäsi. Miksi siskosi ei ole läheinen kanssasi?

Vierailija
118/404 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:11"]

Tää on viihdyttävää :D

Aluksi oli asiallista tekstiä, sitten joku huutaa MURU! ja se on siinä :D

Aloittajasta tulee lukijoiden mielestä tyhmä akka jolle saa kirjoittaa ihan mitä vain päähän pälkähtää :D

Juu tsemppiä ap:lle, ihmettelen tosissani miten näille räksyttäjille jaksat vastata jopa asiallisesti :)

[/quote]

Koska ap ei ole todellinen, tai ainakin toivon niin. 

Vierailija
119/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:26"]

[/quote]

Ei, vaan tää palsta on tälle alter egolle pelkkää huvittelua, ja osa lukijoista ottaa nämä kirjoitukset ihan tosissaan. Mä en tajua miksi mä vaivaudun näitä lukemaan.

Aviomiehellä on hyvät puhujantaidot kun sai pään käännettyä. Sitä ei varmaan hirveesti haittaa että pillerit ei sovi vaimolle. Miksiköhän se niin kovasti sitä vauvaa haluaa? Olisko kavereillakin jo perheet? 

[/quote]

Vierailija
120/404 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt sanois että kukaan niin tosissaan näitä ottaa, mutta onhan tää nyt viihdyttävää.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän