Mua harmittaa ehkäisyn vaikeus :( Sain tasan kaksi vaihtoehtoa:
kondomin tai sterilisaation. Jälkimmäinen ei ole vaihtoehto, joten jää yksi. Mä en kuitenkaan luota täysin mieheeni sen suhteen, joten spontaanius ja rentous kärsivät väistämättä. Eikö oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa, kun hormoneista pitää luopua?
Kommentit (404)
Miten sinä nyt sitä vauvantekoa niin puolustat kun et vähän aika sitten halunnut mitään kersaa?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 18:46"]
No jos ap haluaa lapsia saada tulevaisuudessa, niin silloinhan ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kondomi. Mikä on siis ongelma?
[/quote]
Löytää mies joka tyytyy kortsupanoihin vakisuhteessa. Eli että koskaan ei tunnu paljon miltään. Pitää ottaa sitten sellainen kellä ei ole pahemmin valinnanvaraa. Seksi on aika suuri osa parisuhdetta ja kortsupanoista ei pidemmän päälle, vakisuhteessa nauti monikaan mies. Se alkaa vituttamaan ja paljasta tekee mieli kaiken aikaa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 09:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:40"]
Annatko vauvan pois, niin kuin koiranpennun, jos se ei vastaa odotuksia?
[/quote]
No mitäpä luulet? Ei ihmisiä anneta pois. Koirajuttu ei ollut kovin kummallinen. Mun mieheni oli valinnut pennun (minulta kysymättä), jota olisi pitänyt käyttää näyttelyissä, enkä mä halunnut sitoutua siihen, koska se ei mua kiinnosta. Se oli miehen projekti, ei minun. Halusin luopua kyseisestä yksilöstä eikä uutta ole tullut. Hyvä niin, koska on parempi keskittyä yhteen vauvaan kerrallaan.
ap
[/quote]Niin, koirasta on AIVAN liikaa vaivaa :0
[/quote]
ymmärsin että koiranäyttelyt eivät kiinnostaneet apta ja mies oli valinnut näyttelykoiran. En minäkään tykkäisi jos minun puolestani minut sitoutettaisiin harrastukseen josta en nauti.
[/quote]
Ymmärsit oikein :) Koira sinänsä on kiva juttu - olen kasvattanut ja kouluttanut useammankin kotonani. Näyttelyissä häärääminen taas ei ole yhtään mun juttuni.
ap
Eikä miehesi tunne sitten sua niin hvin että tietäisi ettet ole kiinnostunut mistään näyttelytouhuista....?
Tietääkö miten innoissasi olet mahdollisesta äitiydestä?
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:40"]
Eikä miehesi tunne sitten sua niin hvin että tietäisi ettet ole kiinnostunut mistään näyttelytouhuista....?
[/quote]
Nimenomaan. Lisäksi kai muru nyt tiesi aiemmin pennusta ja näyttelytarpeesta? Viimetingassa mielen muuttuminen on toki tuttua jo..
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 15:40"]
[/quote]
Nimenomaan. Lisäksi kai muru nyt tiesi aiemmin pennusta ja näyttelytarpeesta? Viimetingassa mielen muuttuminen on toki tuttua jo..
[/quote]
Pennun hankinnasta sovittiin yhdessä, mutta mies oli vähän turhan nopea siinä. En ollut mukana siinä lainkaan. Mies oli halunnut hienoimman pennun. Mä en suostunut siihen, että me oltaisiin luvattu jotain ja peruttu se myöhemmin, koska joku toinen saisi paljon iloa näyttelytouhusta. Ei se nyt niin iso juttu ollut. Me ei sitten vain otettu sitä ötökkää.
ap
Koirasta puhut ÖTÖKKÄNÄ? Jessus sä et kyllä lopeta yllättämästä.
Get off your high horse.
Koita kestää :) Se oli pieni, suloinen, nukkaturkki, ei vielä yhtään oikea koira. Ötökkä ihan vain hellittelynimenä. Sä soitit varmaan jo eläinsuojeluyhdistykseen.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:11"]
Koita kestää :) Se oli pieni, suloinen, nukkaturkki, ei vielä yhtään oikea koira. Ötökkä ihan vain hellittelynimenä. Sä soitit varmaan jo eläinsuojeluyhdistykseen.
ap
[/quote]
Ei vaan mä tosiaan oon huolissaan kuinka välinpitämätön sä olet.
Kuinka usein ötökkä on hellittely nimi.. niin.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:19"]
ap
[/quote]
[/quote]Vaikka muru onkin palsta-inhokkini nr1, niin tähän on pakko sanoa että minä ja monet muut saatetaan puhua rakkaista lapsistammekin ötököinä... ja tökän lisäksi esikoinen on varis, ja kuopus apina, ja molempia sanon välillä sammakoiksi......
ap
[/quote]
[/quote]
Sinulla harvoin, minulla ainakin nyt. Sä koitat nyt väen vängällä keksiä jotain valitettavaa, kun huomaat, että olen tehnyt järkiratkaisuja :)
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:23"]
ap
[/quote]
[/quote]
Sinulla harvoin, minulla ainakin nyt. Sä koitat nyt väen vängällä keksiä jotain valitettavaa, kun huomaat, että olen tehnyt järkiratkaisuja :)
ap
[/quote]
No aplodejako todella kaipaat? Yhdestä järkiratkaisusta joka sekin tehty viimetinkaan..:D Salli mun nauraa.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:24"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
No aplodejako todella kaipaat? Yhdestä järkiratkaisusta joka sekin tehty viimetinkaan..:D Salli mun nauraa.
[/quote]
No en, enkä sanaan takertumistakaan. Älä ota niin vakavasti.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:24"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
No en, enkä sanaan takertumistakaan. Älä ota niin vakavasti.
ap
[/quote]
Ehkei pitäisi ottaakaan vakavasti mitään, elää niinkuin sä? Rahalla saa niin mitäs sitä mistään välittämään..:)
Mutta aioitko sitten joskus neuvolassa myöntää abortit, kun täyttävät äitiyskorttiasi?
No mitä mä sillä rahalla nyt sitten saan? En mitään, mitä ei kuka tahansa muukin. Äläkä kuvittelekaan, että en välittäisi mistään.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:30"]
No mitä mä sillä rahalla nyt sitten saan? En mitään, mitä ei kuka tahansa muukin. Äläkä kuvittelekaan, että en välittäisi mistään.
ap
[/quote]
Sinähän se kyselit saako sektion rahalla ja ties muuta..:)
Jos aidosti välittäisit muusta kuin itsestäsi ja eduistasi, olisit kertonut äidillesi isäsi puuhista, olisit kertonut kihlatullesi koko totuudn valheen sijaan(katsos kun se valhe paljastuu vielä, ainahan ne tekee), et olisi tehnyt KAHTA aborttia ja nyt yrittäisi lasta vaikket sitä oikeastaan edes halua.
Jos aidosti välittäisit, ottaisit jotain asioita tosissasi. Kuten kihlattusi sairaalaan joutumisen huumeiden takia.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 16:30"]
ap
[/quote]
Sinähän se kyselit saako sektion rahalla ja ties muuta..:)
Jos aidosti välittäisit muusta kuin itsestäsi ja eduistasi, olisit kertonut äidillesi isäsi puuhista, olisit kertonut kihlatullesi koko totuudn valheen sijaan(katsos kun se valhe paljastuu vielä, ainahan ne tekee), et olisi tehnyt KAHTA aborttia ja nyt yrittäisi lasta vaikket sitä oikeastaan edes halua.
Jos aidosti välittäisit, ottaisit jotain asioita tosissasi. Kuten kihlattusi sairaalaan joutumisen huumeiden takia.
[/quote]
Sektio oli vain hassu pieni miete. Minä kun en tiennyt enkä tiedä vieläkään näitä systeemejä.
Kyllähän mun äitini on tiennyt faijan puuhista varmaan alusta asti. Kaikki tietää että kaikki tietää mutta kukaan ei ole tietävinään. Mua siinä alunperin suojeltiin. Se on ollut välillä raskasta. Mä kerroin jotain miehelleni ja päätin säästää hänet lopuilta. Mikään ei sitä enää esiin kaiva, koska mä en sitä mieti. Ja mä haluan lapsen, mutta aikataulu on nyt enemmän miehen aikataulu. Otin mieheni sairauskohtauksen hyvin tosissani. Mitään sellaista ei ole enää tapahtunut eikä tapahdu.
ap
Sairauskohtauksen?? Joko sä valehtelet itsellesikin?
Et ota sitä tilannetta tosissasi jos nimeät sen sairauskohtaukseksi.
Niin, päätit säästää hänet lopulta koska tiesit hänen jättävän sinut, tai asettavan sinulle ehtoja ja et pääsisi enää mihinkään.
Aina nämä jutut on sinua varten, ei muita.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 19:22"]
Täytyy myöntää että tulee mieleen ne ajat kun Muru kirjoitteli Mickestä. Moni väänsi rautalangasta että kuulostaa tyypilliseltä pettäjältä jolla on perhe ja siksi ei vie kotiinsa. Muru selitti tuntevansa ihmiset niin hyvin ja kun Micke tuo niin ihania lahjojakin niin eihän se petä ja ei sillä ole perhettä jne.
Nyt taas on kuviteltu ja suunniteltu miehen kanssa unelmia ja sitten suututaan kun muut yrittävät palautta Murua hieman maanpinnalle. Kun on kuviteltu vauvan kanssa elämä niin ihanaksi niin kyllä muut on kurjia kun koittavat tuoda realismia mukaan kuvitelmaan. Kyllähän muru tietää paremmin kuin äidit millaista vauvan kanssa on.
Ihan vaan kysymyksenä realismista että muistelisin Murun jossain vaiheessa päättäneen seistä omilla jaloilla ym. Millähän rahoilla Muru aikoo palkata jopa kaksi hoitajaa lapselleen ? Isän vai omillaan ? Eli pitääkö sitä mennä sitten heti töihin kun lapsi on muutaman kuukauden ikäinen että on rahaa maksaa hoitajalle ettei tartte hoitaaa omaa lastaan...
Kuule Muru mietippä sitä että ennen kuninkaallisilla oli monta lastenhoitajaa ja vanhemmat eivät juurikaan hoitaneet lapsiaan. Nyky kuninkaalliset pyrkivät hoitamaan itse mahdollisimman paljon lapsiaan... Miksiköhän ?
[/quote]
Muistaakseni muru pääsi takaisin isän suosioon ja rahahanat aukesivat. En kylläkään ymmärrä mihin ne isän rahoja tarvivat kun molemmat ovat töissä.