Bingolifen uusin postaus
http://www.rantapallo.fi/mungolife/2013/10/18/busy-bee/
Bingolla on aivan uskomaton tyyli lesoilla ja valittaa samaan aikaan. "Iih pääsen sponssattuna singaporeen, ja loppuvuodesta pitää vielä lähtee kuukaudeks balille ja ausseihin ja siinä välissä vielä muuttaa uuteen ihanaan kämppään, siis saa nähä miten mä jaksan!!"
Miksei kukaan bloggaaja voi myöntää että niiden työelämä on kohtuullisen leppoista kinkereistä toiseen suhaamista ja maksetuilla matkoilla nautiskelua, vaan aina pakko tunkea sinne jotain valitusta sekaab ettei lukijat suutu. Ja nyt jos joku tulee selittämään miten blogin pitäminen on rankkaa kun joutuu käyttämään kameraa ja käyttämään tietokonetta niin hohhoijaa:)
Kommentit (584)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 16:08"]välikommenttina, en kestä tuota meriä kun se on niin pentu :D
[/quote]
Aikamoista teinimeininkiä taitaa siellä Balilla olla. Annallakin leopardilippis! :D
onkohan tää carlos annan perth-rakkaus c?
tumma oli sekin herra ja tatskoja oli ainaki silläkin paljon.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:23"]
Korkkarit tekee jaloista tuollaiset?
http://instagram.com/p/iGBP5WNF-d/
[/quote]Linkitys ei onnistunut, toimiikohan tuo:
http://instagram.com/p/h7z816NF3j/
[/quote]Aika pahasti murjotut jalat, varsinkin nuo ulommaiset varpaat. Miksi muuten estetiikkaa halajavat bloggaajat edes postailevat tuollaisia kuvia?
[/quote]
En mä ainakaan huomaa et noi jalat ois miten 'murjotut', ainakin mun mielestä noi näyttääihan normaaleilta. Ja täytyy näin sanoo, että mulla on ihan samanlaiset pikkuvarpaat, vaikka normaalisti jalasta löytyy tennarit/baltsut, ja korkkareitakin käytän vain juhlissa :)
Mut tossa Merin kuvassa Anna näyttää niin erilaiselta! Ekaa kertaa kun näin ni piti vähän aikaa tuijottaa ja ihmetellä että onko toi oikeesti A. Ja toi ei kai oo se paljonpuhuttu C, Annahan julkaisi siitä joskus kuvankin, eikä toi mun mielestä näytä siltä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 06:23"]
Korkkarit tekee jaloista tuollaiset?
http://instagram.com/p/iGBP5WNF-d/
[/quote]Linkitys ei onnistunut, toimiikohan tuo:
http://instagram.com/p/h7z816NF3j/
[/quote]Aika pahasti murjotut jalat, varsinkin nuo ulommaiset varpaat. Miksi muuten estetiikkaa halajavat bloggaajat edes postailevat tuollaisia kuvia?
[/quote]
En mä ainakaan huomaa et noi jalat ois miten 'murjotut', ainakin mun mielestä noi näyttääihan normaaleilta. Ja täytyy näin sanoo, että mulla on ihan samanlaiset pikkuvarpaat, vaikka normaalisti jalasta löytyy tennarit/baltsut, ja korkkareitakin käytän vain juhlissa :)
Mut tossa Merin kuvassa Anna näyttää niin erilaiselta! Ekaa kertaa kun näin ni piti vähän aikaa tuijottaa ja ihmetellä että onko toi oikeesti A. Ja toi ei kai oo se paljonpuhuttu C, Annahan julkaisi siitä joskus kuvankin, eikä toi mun mielestä näytä siltä.
[/quote]Mullakin on tollaset jalat, enkä koskaan käytä korkkareita
Ette ihan tosissanne hauku täällä toisen JALKOJA....
Miten tolla Merillä on varaa olla tuolla Balilla niin paljon? Onko tollainen biletys kovin merkityksellistä tekemistä lähes kohta 30-kymppiselle..
Joku 16v pissis esiintyy ASKissa bingon kuvilla...
Eikös Meri sanonut joskus että hänellä on kolme tai neljä tilipäivää, eli monta työtä joten siksi varaa olla Balilla?
Ääääh, rupeeko ketään muuta oksettamaan kun blogeissa on tota "olin rakkaiden/läheisten ympäröimänä, syötiin itsemme ähkyyn mamman herkkuruokia ja tunnelmoitiin kynttilänvalossa nauraen itsemme kipeiksi, ihanan nauravaisen perheen seurassa" arrrrrrr mä en ymmärrä tota tunnelmointifiilistelyä, ja varsinkin kun on tehty koko postauksesta niin selittelevä :D
Voiko myös ulkomailla otetun opintolainan laittaa verotukseen?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 19:51"]
Joku 16v pissis esiintyy ASKissa bingon kuvilla...
[/quote]
mikä on ask
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 02:25"]
Opintolainan voi laittaa verotukseen, kyllä se kannattaa ottaa jos tietää pystyvänsä maksaa sen pois kuten Anna. Vrt. Jyrki Kataisen asuntolainat.
[/quote]
Lainan korot voi vähentää verotuksessa, varsinaisia takaisinmaksueriä ei. Sama pätee niin opintolainaan ja asuntolainaan kuin yritysten ottamiin lainoihin, sijoitusasuntoa varten otettaviin lainoihin ja niin edelleen. Jos lainan takaisumaksuerät olisivat verovähennyskelpoisia menoja, tilille tipahtavien lainaerien pitäisi vastaavasti olla verotettavaa tuloa.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:23"]
Normaalisti pidän Annan vaatteista, hän uskaltaa olla rohkea asuissaan, eikä noudata mitään perisuomalaista "musta talvitakki, farkut ja saappaat"-linjaa, mutta tuo uusin asu balettihörhelöineen, iänikuisine saappaineen ja TURKISLIIVEINEEN...what!! Siinä on kaikki niin pielessä, ja liikaa kaikkea. Ja vielä kaikkien aikojen suosikkiasunsa?!
[/quote]
Tää oli kun Sex and the cityn alkutunnarista.
Miksi ihmeessa noi kaikki halajaa tonne Balille? Kaikki Australialaiset (itsekin asun taalla) pitaa Balia kunnon WT paikkana (Australiaisille sama, kun Kanarian Saaret suomalaisille) :D Luulis nyt et Anna tietaa sen kerta asui taalla!
Joo tosi coolia!! Hahaha!!
Avasin Mungolifen tuossa aamulla ja tuli sellanen fiilis, että kyllä tuollaisella työmäärällä ja panostuksella tulisi normiduunista potkut :D Ja kyllähän lomalla saa olla, mutta ole sitten, älä laita mainoksia ja kerro olevasi lomalla etkä postaa. Kun et sitten ole lomalla (ja kun kuitenkin olet blogisi takia niin kovin kiireinen), niin hoida työsi kunnolla. Tosiaan ne kommenttien julkaisut ja vastaamiset luulisi tuohon työhönkin sisältyvän. Vai oliko tämä nyt työ vai sitä kuuluisaa ajatuksen virtaa?
Olinko vähän ilkeä? Ehkä, mutta saa se ketuttaa, että jotkut täällä tekee ihan OIKEETA duunia, on oikeasti KIIRE ja silti työ tehdään kunnolla ilman ainaista valitusta.
Enkä muuten tarvitse noottia siitä, että onhan muotiblogin pitäminen ihan OIKEA työ ;))
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 18:46"]
Onkohan tämä bingoparodia? :D http://www.pieceofpanda.com/2013/11/nestori-bloggaa-ootd-turkisneule.html#comment-form
[/quote]
Hahhahaa loistava :D
[/quote]
tolle fretille ei oikein voi olla nauramatta :D ihana!
[/quote]
selkeä parodia mungolifesta :D
Anna vilkuilee muistiinpanoja suomeksi puhuessaan kymmenen kertaa, suomi osuus kestää n. 1.28..
englanniksi vilkuilee muistilappuja viitisen kertaa ja pätkä kestää n. 36sekuntia, eikö natiivilla taivu englanti enempää ;).
Ja sitten korostetaan kuinka organisoimaton ja editoimaton video on..
Tai sitten katsoo videon pituutta, ettei ihan ylipitkää sepostusta ala tehdä?
Mua häirii tuossa Simba-asiaasa vain se jatkuva hypetys siitä koirasta. Annan hehkutuksesta tulee vain mieleen, etttä yrittää selitellä lukijoilleen, kuinka tärkeä Simba hänelle OIKEASTI on. Riippumatta siitä, haluaisiko Anna ottaa Simban mukaan. Se olisi vain järjestelykysymys luultavasti (jo ollut aikaisemminkin), mikäli asia olisi ollut tärkeämpi hänelle :)
En tuomitse Annaa siis siitä, ettei halua ottaa Simbaa takaisin itselleen, ärsyttää vain tuo jatkuva hehkutus, koska siitä paistaa niin selvästi läpi selittely omaa käytöstä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:05"]
Voihan Nellyn secret sale taas kerran..huoh. Onneksi jo otsikon ja bloglovinissa näkyvän postauksen esikatselun (eli ekojen rivien) perusteella tietää sisällön, niin ei erehdy klikkaamaan auki kollaasivarpusparvea.
[/quote]
Joo just valitteli tota, kun muut bloggajat spämmää blogiaan mainoksilla, hän keskittyy harvoihin ja valittuihin (harvat ja valitut = samaa Nelly, Bubbleroom ja YR roskaa, kun kaikissa muissa blogeissa). Kuitenkin n. viikon sisään on mahtunut jo neljä mainospostausta.
Pointsit toisaalta siitä, että nyt niistä varoitetaan heti postauksen alussa eli voi jättää suosiolla postaukset lukematta.