Siis työeläkeotetta ei saa ellei suostu vastaanottamaan
viranomaisten viestejä sähköisesti? Mitä ihmettä??
Kommentit (10)
Ne sähköiset viestit voi edelleen laittaa itse pois päältä. Ennen piti erikseen valita sähköiset viestit, nyt pitää itse valita paperikirjeet. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne sähköiset viestit voi edelleen laittaa itse pois päältä. Ennen piti erikseen valita sähköiset viestit, nyt pitää itse valita paperikirjeet. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Mutta ensin pitää valita se että ottaa sähköiset kirjeet ja sitten tosiaan poistaa se.
Pedon merkki on otsassa lyötynä vain kerran.
Vaikka sen voisikin myöhemmin poistaa asetuksista, olet silti merkattu
Jos et tosiaan käytä sähköisiä palveluita niin voit varmaan soittaa sinne ja pyytä heitä lähettämään tiedot postitse.
Juuri kävin Varmasta oman työeläkeotteeni katsomassa. Ei tarvittu moisia.
Miksi se pitää mihinkään saada? Mene sieltä oman työeläkeyhtiön sivuilta katsomaan.
Mikä ihme näillä muumeilla on ongelma sähköisen viestinnän kanssa? Nyt eletään vuotta 2026 eikä 1976.
Sähköinen viestintä ok,mutta jos itärajan kautta alkaa kunnon häirintä niin...Jotenkin ummistetaan silmät siitä,että digilisaatio ei toimi tietyissä tilanteissa.Ja nyt kun ollaan kohtuu selkeästi siirtymässä kolmanteen maailmansotaan niin jätetään ne perinteiset viestintä keinot käyttöön.
Kevan kautta?