Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi puolustaa tyttöystäväänsä/vaimoaan, jos joku loukkaa tai ahdistelee häntä jollain tavalla?

Vierailija
05.09.2020 |

Nainen voi tehdä sen ihan hyvin itse. Miehen parempi olla reagoimatta mitenkään.

Kommentit (223)

Vierailija
81/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä salasuhteen?

Vierailija
82/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe mitään syytä olla miehen kanssa, joka on vain tumput suorina jos mua loukataan. Ei mitään nyrkkitappelua tarvita, mutta jotain voi sanoa edes. Sanon minäkin niille jotka mun miestä haukkuu.

Sinä olet ihan syystäkin yksin ja tulet olemaan koko loppuelämäsi.

Kumpikohan saa turpaansa, päätään aukova mies vai päätään aukova nainen?

Mieti oikein kovasti ja kerro vastauksesi. 

Sinä et naisena siis osaa puolustaa itseäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään kyllästänyt itseäni missään. Kaikkeahan voi aina väittää, mustasukkaisuuksissaan.

Vierailija
84/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen joka pitää mun puoliani ja suojelee tarpeen tullen.

Naiset haluaa paljon asioita mutta eivät koskaan pysähdy miettimään kokonaisuutta.

Vierailija
85/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä sivua jo tätä ketjua eikä yhtäkään järkisyytä ole esitetty. Kyllähän se vetää hiljaiseksi.

Hyvä. Toivottavasti vetää niin hiljaiseksi ettet tule enää tälle palstalle uuuulisemaan typeryyksiäsi enää koskaan. Kiitos.

Vierailija
86/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä sivua jo tätä ketjua eikä yhtäkään järkisyytä ole esitetty. Kyllähän se vetää hiljaiseksi.

Hyvä. Toivottavasti vetää niin hiljaiseksi ettet tule enää tälle palstalle uuuulisemaan typeryyksiäsi enää koskaan. Kiitos.

Se on aina ikävää kun omat ajatukset paljastuvat epäjohdonmukaisiksi. Ikävää mutta tarpeellista.

Vierailija
87/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe mitään syytä olla miehen kanssa, joka on vain tumput suorina jos mua loukataan. Ei mitään nyrkkitappelua tarvita, mutta jotain voi sanoa edes. Sanon minäkin niille jotka mun miestä haukkuu.

Pakkoko sitä on puolustamistilanteessa ruveta päätä aukomaan? Sen kun pistää uhkailijan nippuun ja poistuu. Näin mun mieheni toimisi. :)

Vierailija
88/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan kännisten asioihin sekaannu.

Jos ap:n vaimo haastaa kännissä riitaa ihmisten kanssa, jotka eivät ole hänelle tehneet mitään pahaa, mutta sanovat kuitenkin pahasti takaisin, voi olla parempi pysyä ulkopuolella. Ainakin niin kauan, kun nyrkit eivät heilu.

Vierailija
89/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten kerran puolustanut jotain miestä ilman että edes näin häntä. Hänet oli teljetty bajamajaan ja siinä sitten lauma nuoria miehiä nauroi ja keikutti sitä ja olisi varmaan kaatanut sen, jos en minä, 162 cm pitkä vihainen nainen, olisi käskenyt heitä lopettamaan. Tottelivat mokomat.

En usko.

Ai koska itse et olisi uskaltanut mennä väliin? Ei ne välttämättä sinua olisi totelleetkaan. Olin hiton hyvän näköinen nuorempana. Nuo klopit olisivat varmaan menneet maahan makaamaan ja kierineet siinä ja antaneet tassua, jos olisin käskenyt. Jäivät siinä tumput suorana seisomaan kun käskin lopettaa, rohkein huusi vissiin että anna pillua. Sanoin että se kasvoi umpeen.

Vierailija
90/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana ei paljon salasuhteilla.

Vierailija
91/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan kännisten asioihin sekaannu.

Jos ap:n vaimo haastaa kännissä riitaa ihmisten kanssa, jotka eivät ole hänelle tehneet mitään pahaa, mutta sanovat kuitenkin pahasti takaisin, voi olla parempi pysyä ulkopuolella. Ainakin niin kauan, kun nyrkit eivät heilu.

Ihmeellistä kuraripulia, joka ei liity mihinkään mitenkään..

Vierailija
92/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten kerran puolustanut jotain miestä ilman että edes näin häntä. Hänet oli teljetty bajamajaan ja siinä sitten lauma nuoria miehiä nauroi ja keikutti sitä ja olisi varmaan kaatanut sen, jos en minä, 162 cm pitkä vihainen nainen, olisi käskenyt heitä lopettamaan. Tottelivat mokomat.

En usko.

Ai koska itse et olisi uskaltanut mennä väliin? Ei ne välttämättä sinua olisi totelleetkaan. Olin hiton hyvän näköinen nuorempana. Nuo klopit olisivat varmaan menneet maahan makaamaan ja kierineet siinä ja antaneet tassua, jos olisin käskenyt. Jäivät siinä tumput suorana seisomaan kun käskin lopettaa, rohkein huusi vissiin että anna pillua. Sanoin että se kasvoi umpeen.

Tältä samalta juhannukselta on kyllä jäänyt mieleen myös että sain pakit elämäni rakkaudelta. Että ei se itsellänikään ihan putkeen silti mennyt. Kaikkea ei aina saa.

Vierailija
93/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Niin olin minäkin, mutta en tiennyt sitä itse.

Vierailija
94/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei naarmuta mun autoa eikä ämmää.

Vierailija
95/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketjun naiset arvatenkin kannattaa tasa-arvoa ja feminismiä? 

Miten tämä liittyy asiaan? Itse olen kyllä tasa-arvoa kannattava feministi.

t. 4

Aina vihjaillaan että näissä olisi joku ristiriita mutta koskaan ei avata tarkemmin mikä se on.

Vierailija
96/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä on puolustamistilanteessa ruveta päätä aukomaan? Sen kun pistää uhkailijan nippuun ja poistuu. Näin mun mieheni toimisi. :)

Ai kun sinulle sanotaan vähän ilkeästi, niin miehesi hakkaa sanojat? Kunnon lähiövalkoroskatouhua.

Montako pahoinpitelysyytettä sinulla ja miehelläsi on? 

Vierailija
97/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puolustaa mua jopa jos minä haukun itseäni. Sanoo että nyt lopetat tuon hänen vaimonsa haukkumisen. 😂

Vierailija
98/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi miehen tehtävistä. Nainen on usein fyysisesti heikompi ja altis siis. Naines voi myös olla lastasi kantava tai imettävä ja hyvin haavoittuvassa tilassa, josta seuraa semmoinen fiilis kaikkien naisten päässä, että jos mies puolustaa häntä hyökkäyksiltä, mies on kelpo mieheksi ja hän ja lapset ovat turvassa. 

Miehellähän näitä tehtäviä ja velvollisuuksia riittää. Naisella ei ole mitään velvollisuuksia.

Ihanko tosiaan näin ajattelet? Kerropa nyt, mitä velvollisuuksia sinulla miehenä on, joita naisilla ei ole? Talvirenkaiden vaihto varmaan 😂

Vierailija
99/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Tältä samalta juhannukselta on kyllä jäänyt mieleen myös että sain pakit elämäni rakkaudelta. Että ei se itsellänikään ihan putkeen silti mennyt. Kaikkea ei aina saa.

Minä en saanut pakkeja, valitettavasti. Yritin kyllä kovasti saada.

Vierailija
100/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi miehen tehtävistä. Nainen on usein fyysisesti heikompi ja altis siis. Naines voi myös olla lastasi kantava tai imettävä ja hyvin haavoittuvassa tilassa, josta seuraa semmoinen fiilis kaikkien naisten päässä, että jos mies puolustaa häntä hyökkäyksiltä, mies on kelpo mieheksi ja hän ja lapset ovat turvassa. 

Miehellähän näitä tehtäviä ja velvollisuuksia riittää. Naisella ei ole mitään velvollisuuksia.

Ihanko tosiaan näin ajattelet? Kerropa nyt, mitä velvollisuuksia sinulla miehenä on, joita naisilla ei ole? Talvirenkaiden vaihto varmaan 😂

Ja se on töissä rengasliikkeessä. 😆