Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi puolustaa tyttöystäväänsä/vaimoaan, jos joku loukkaa tai ahdistelee häntä jollain tavalla?

Vierailija
05.09.2020 |

Nainen voi tehdä sen ihan hyvin itse. Miehen parempi olla reagoimatta mitenkään.

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ko ei kannata tasa-arvoa?

Eli ap:sta esim. olisi oikein ettei naiset saa äänestää, käydä yliopistoa tai olla oikeutettuja samaan palkkaan samasta työstä, koska miehet ovat keskimäärin naisia fyysisesti isompia? Vai mikä ap:n pointti on?

Vierailija
62/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin nainen suojelee lapsiaan. Isompi varjelee pienempää. Jos naisesi on valtava, se voi suojella suakin. Kannattaa valita valtava nainen.

Joo, ap on u l i seva k i l t t i s joka tarvitsee liha van amazonin kun isot pojat pihalla k i usaa sitä.

Mitä sä sit haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi miehen tehtävistä. Nainen on usein fyysisesti heikompi ja altis siis. Naines voi myös olla lastasi kantava tai imettävä ja hyvin haavoittuvassa tilassa, josta seuraa semmoinen fiilis kaikkien naisten päässä, että jos mies puolustaa häntä hyökkäyksiltä, mies on kelpo mieheksi ja hän ja lapset ovat turvassa. 

Miehellähän näitä tehtäviä ja velvollisuuksia riittää. Naisella ei ole mitään velvollisuuksia.

Typeryytesi on surullista.

Ai naisen velvollisuus on puolustaa miestä ja luoda turvaa miehelle? Enpä usko. Ei naiselta sellaista odoteta.

Nää pari viimeistä viestiä kuvaavat tämän palstan nykyisen tason todella hyvin. Luetunymmärtämisestä ei ole mitään tietoakaan.

Tuo vika lainaaja ei tainnut edes lukea tuota edellistä viestiä ollenkaan (tai muitakaan viestejä tässä viestiketjussaketjussa). Missä/kuka puolella sanallakaan viittasi tuossa, että naisen tehtävä olisi puolustaa miestä? Miten tyhmiä voi ihmiset olla?

On huomannut, että täällä olevat miehet harvoin kykenevät kunnolliseen keskusteluun. Tai eivät edes halua yrittää.

Vierailija
64/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei nainenkaan pidä miehensä puolia. Tekee heti aisankannattajan kun vain voi ja muutenkin kyllästänyt itsensä kűlļiķařusèlļıssą. Kyllä tasa-arvossa naiset saa luvan ottaa itsekin vastuuta eikä vain poimia hyötyjä.

Vierailija
65/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän kaikkien kykenevien sukupuolesta riippumatta ole autettava hädässä olevaa. Kyllä naisetkin on menneet väliin auttamaan.

Vierailija
66/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei nainenkaan pidä miehensä puolia. Tekee heti aisankannattajan kun vain voi ja muutenkin kyllästänyt itsensä kűlļiķařusèlļıssą. Kyllä tasa-arvossa naiset saa luvan ottaa itsekin vastuuta eikä vain poimia hyötyjä.

Kyllä puolustaisin.

Vierailija
67/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lisää sillä haluttavuuttaan. Teidän suurimpia ongelmia on se että suhtaudutte naisiin vihollisinanne, useimmat miehet eivät näin kuitenkaan tee ja korjaavat potin.

Naiset ovat nimenomaan betan vihollisia. Kaikki työ ja vaiva betoille ja juhlat alfoille.

Vierailija
68/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö itsekään, mitä haluat?

Vierailija
69/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolustaisin.

Miten? Puolustaisit salailemalla salasuhteesi ja menneisyytesi. Mitään konkreettista puolustamista naisilta ei perusmiehille ole luvassa.

Vierailija
70/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia rakkaita puolustetaan. 

Vanha vaimo ja aikuisen äiti

Vierailija
71/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolustaisin.

Miten? Puolustaisit salailemalla salasuhteesi ja menneisyytesi. Mitään konkreettista puolustamista naisilta ei perusmiehille ole luvassa.

Mies tietää musta aivan kaiken.

Vierailija
72/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaali ja luonnollinen reaktio puolustaa itselleen tärkeää, rakastamaansa ihmistä. Pyrkisin myös itse puolustamaan miestäni, jos se olisi tilanteessa mahdollista. Oikeastiko sinun tarvitsee kysyä syytä kumppanin puolustamiselle? Siinäpä taitaa olla yksi syy sinkkuuteesi.

Vierailija
73/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse puolustan aina sitä jota tarpeettomasti loukataan tai satutetaan. Oli sitten nainen, mies, läheinen tai vaikka naapuri. Olisi hienoa jos jokainen osaa puolustaa itseään, mutta jos tarvitsee vahvistusta niin mielelläni tuen heikompaa.

Lyhyt mies tietää tuon paskapuheeksi. Naiset kiusaa aivan armoa lyhyydestä, ei näy puolustajia kun kyse on lyhyydestä.

Vierailija
74/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puolustaisin.

Mistäpä sinä sen tietäisit? Ethän sinä ole mikään perusmies. Sinä olet uuuli.

Vierailija
75/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ap sun tehdä yhtään mitäön. Ihan voitte olla keskenänne, pojat. Mutta älä sitten uli.ze kun ei ole naista.

Vierailija
76/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kerran puolustanut jotain miestä ilman että edes näin häntä. Hänet oli teljetty bajamajaan ja siinä sitten lauma nuoria miehiä nauroi ja keikutti sitä ja olisi varmaan kaatanut sen, jos en minä, 162 cm pitkä vihainen nainen, olisi käskenyt heitä lopettamaan. Tottelivat mokomat.

Vierailija
77/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten kerran puolustanut jotain miestä ilman että edes näin häntä. Hänet oli teljetty bajamajaan ja siinä sitten lauma nuoria miehiä nauroi ja keikutti sitä ja olisi varmaan kaatanut sen, jos en minä, 162 cm pitkä vihainen nainen, olisi käskenyt heitä lopettamaan. Tottelivat mokomat.

En usko.

Vierailija
78/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään syytä olla miehen kanssa, joka on vain tumput suorina jos mua loukataan. Ei mitään nyrkkitappelua tarvita, mutta jotain voi sanoa edes. Sanon minäkin niille jotka mun miestä haukkuu.

Sinä olet ihan syystäkin yksin ja tulet olemaan koko loppuelämäsi.

Vierailija
79/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei tainnut olla psykopaatteja.

Vierailija
80/223 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä sivua jo tätä ketjua eikä yhtäkään järkisyytä ole esitetty. Kyllähän se vetää hiljaiseksi.