Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi puolustaa tyttöystäväänsä/vaimoaan, jos joku loukkaa tai ahdistelee häntä jollain tavalla?

Vierailija
05.09.2020 |

Nainen voi tehdä sen ihan hyvin itse. Miehen parempi olla reagoimatta mitenkään.

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani päälle kävi aivan tuiki tuntematon mies ja mättäs turpaan. Pitää varmaan sanoa hälle et oisit tapellut vastaan. Ei se haittaa et mies oli päätä pidempi.

Tuntematon mies tuli puskista ja löi? - todella harvinaista, mutta tapahtuu sellaistakin.

Silloin on kaikilla läsnäolijoilla velvollisuus puuttua tilanteeseen.

(Olen mies). Vuosia sitten näin kävi minulle. Kävelin illalla kadulla ja vastaan tuli 3-4 tuntematonta tyyppiä. Ensimmäinen latasi varoittamatta päin näköä. Kaaduin ja hän jatkoi hakkaamista. Muut hänen kaverit lopulta vetivät tyypin pois. Pääsin lähibupiin paikkamaan itseäni. Onneksi selvisin vähällä, nenä auki, huuli turvoksissa, silmä mustana. On ihan normaalia, että mies saa kadulla turpaansa tuntemattomalta.

Ei ole, vaikka sulle olisi niin tapahtunut, siltikään se ei ole normaalia.

Onhan se moninkertaisesti normaalimpaa, kuin että nainen saisi turpaansa tuntemattomalta. Tästä on ihan tilastofaktaakin.

Se että x on yleisempää kuin y ei tee x:stä yleistä taikka normaalia.

Vierailija
222/223 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Jos minulla olisi nais- tai miesystävä, ja joku ahdistelisi häntä, puolustaisin siinä tapauksessa, jos hän ei itse sitä tekisi. Jälkikäteen sitten nalkuttaisin siitä, että hän käyttäytyy tossukkamaisesti. Itse en suostuisi olemaan muiden suojeltavissa, ennemmin tulen vaikka hylätyksi.

Minulle sopiva ratkaisu: en ota ketään, jolla en tiedä varmasti olevan sana hallussa.

Pelkkä sanan säilä ei aina riitä.

Mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset halautuvat tilanteisiin joista heidät "pitäisi pelastaa"?

Normaali ihminen ei ajaudu ongelmatilanteisiin 

Ei niin. Normaali ihminen laittaa kuulokkeista musaa kovemmalle kun kuulee avunhuutoja, sekä katsoo poispäin kun jotain potkitaan maassa. Semmoinen se on, se normaali ihminen! Niin kuin sinä! Eikö?