Kertokaa yksikin hyvä syy, miksi miehen pitäisi puolustaa tyttöystäväänsä/vaimoaan, jos joku loukkaa tai ahdistelee häntä jollain tavalla?
Nainen voi tehdä sen ihan hyvin itse. Miehen parempi olla reagoimatta mitenkään.
Kommentit (223)
Suomalaiset miehet ovat tuollaisia.
Haluan miehen joka pitää mun puoliani ja suojelee tarpeen tullen.
Mies lisää sillä haluttavuuttaan. Teidän suurimpia ongelmia on se että suhtaudutte naisiin vihollisinanne, useimmat miehet eivät näin kuitenkaan tee ja korjaavat potin.
Öö, ehkä sitä ihminen nyt yksinkertaisesti saattaisi haluta puolustaa ja suojella itselleen rakasta ja tärkeää henkilöä. Mutta eipä taida ap tietää sellaisista tunteista mitään, kun kyselee tämmöisiä.
Samalla tavalla kuin nainen suojelee lapsiaan. Isompi varjelee pienempää. Jos naisesi on valtava, se voi suojella suakin. Kannattaa valita valtava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ole voimaantunut ja itsenäinen nainen?
Itse puolustan aina sitä jota tarpeettomasti loukataan tai satutetaan. Oli sitten nainen, mies, läheinen tai vaikka naapuri. Olisi hienoa jos jokainen osaa puolustaa itseään, mutta jos tarvitsee vahvistusta niin mielelläni tuen heikompaa.
Minä ainakin puolustan kaikkia rakkaitani. Jos mies ei puolustaisi minua, tiedänpähän etten ole rakas tai oikeastaan minkään arvoinen hänelle. Ja mies on entinen.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin nainen suojelee lapsiaan. Isompi varjelee pienempää. Jos naisesi on valtava, se voi suojella suakin. Kannattaa valita valtava nainen.
Yleensä roolit ovat perinteiset, vaikka mies olisi pienempi. Meillä ainakin mies kantaa minun laukkuni, vaikka on lyhyempi ja hoikempi kuin minä.
Se on yksi miehen tehtävistä. Nainen on usein fyysisesti heikompi ja altis siis. Naines voi myös olla lastasi kantava tai imettävä ja hyvin haavoittuvassa tilassa, josta seuraa semmoinen fiilis kaikkien naisten päässä, että jos mies puolustaa häntä hyökkäyksiltä, mies on kelpo mieheksi ja hän ja lapset ovat turvassa.
Koska rakastat häntä oletettavasti? Totta kai nainen voi itseäänkin puolustaa, mutta ajatushan tuossa se enemmän on.
Vierailija kirjoitti:
Itse puolustan aina sitä jota tarpeettomasti loukataan tai satutetaan. Oli sitten nainen, mies, läheinen tai vaikka naapuri. Olisi hienoa jos jokainen osaa puolustaa itseään, mutta jos tarvitsee vahvistusta niin mielelläni tuen heikompaa.
Näin juuri ja toden totta olettaisin oman mieheni puolustavan minun lisäkseni kaikkia muitakin naisia jos sattuu paikalle ja näkee, että joutuvat ahdistelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs arvelet johtuvan? Tuskin suomalaiset miehet ovat tätä yhdessä päättäneet.
Siksi, ettei mies leimaudu persoonallisuushäiriöiseksi. Jos ei tunne mitään niin on hyvä syy epäillä, että mies on esimerkiksi narsisti.
Ja ketjun naiset arvatenkin kannattaa tasa-arvoa ja feminismiä?
Vierailija kirjoitti:
Ja ketjun naiset arvatenkin kannattaa tasa-arvoa ja feminismiä?
Miten tämä liittyy asiaan? Itse olen kyllä tasa-arvoa kannattava feministi.
t. 4
Siksi että kuuluu hyviin tapoihin auttaa sillä hetkellä heikompaa? Itse olen puolustanut miestä esim. autokorjaamossa kun hänen autoonsa oli tullut huollon aikana helmaan iso lommo ja väittivät että oli siinä jo ennen heille tuloa vaikka ei ollut. Mies olisi ehkä helposti alistunut ja painanut villasella, mut mä vähän annoin taustatukea niin saatiin edes huolto ilmaiseksi.
Ihminen suojelee ja puolustaa sitä mikä on hänelle tärkeää. Useimmille miehille oma nainen ja lapset ovat rakkaita ja tärkeitä.
Itsenäinen ja voimaantunut nainenhan ei tarvitse miestä mihinkään ja kykenee kaikkeen samaan kuin miehetkin. -ei ap