Jos mulle tulis ero, en ottaisi enää ketään miestä.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Aika reilustin on järvessä soudettu jos ne on nähty
:D
Oletko ajatellut että sinussa voisi olla se vika?
No ei se kyllä minussa se vika ole, jos joku on syyllistynyt rikoksiin.
Joskus ne miehet on nähty jo vaikka kahden ensimmäisen perusteella, jos sattuu olemaan linnakundeja.
Ehkä otankin seuraavaksi jonkun krp:stä.
Jos meille tulis ero (en kyllä tajua, miten) tai mieheni kuolis, mun on jotenkin hirvittävän vaikea kuvitella, että haluaisin uuden parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään
M49
Minä en ottaisi miestä enkä naista, transua voisin harkita.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitko vain otettua haluamasi miehen, jos olisit sinkku?
Olet säälittävä kysymyksinesi. En haluaisi ketään, mutta mistäpä minä tuohon vastausta voisin tietääkään. Ehkä en, olenhan jo aika iäkäs.
Ap
Jos puhut "miehen ottamisesta", se kuulostaa vähän kuin ottaisi kissan. Että valitsisi vain sopivan silloin kun huvittaa sellainen ottaa.
Mä voisin kyllä ottaa jonkun vanhemman konstan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä kysymyksinesi. En haluaisi ketään, mutta mistäpä minä tuohon vastausta voisin tietääkään. Ehkä en, olenhan jo aika iäkäs.
Ap
Jos puhut "miehen ottamisesta", se kuulostaa vähän kuin ottaisi kissan. Että valitsisi vain sopivan silloin kun huvittaa sellainen ottaa.
Tulisin hulluksi kaltaisesi pilkunnussijan kanssa. Onneksi on normaalejakin ihmisiä, jotka ei takerru epäolennaisuuksiin tai kuvittele sanoissa olevan piilomerkityksiä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ottaisi miestä, enkä kissaa, enkä ajattele miestä lemmikkinä tai leikkikaluna tms.
Mutta monet ottaa ja ajattelee niin, eikä niitä silti sakoteta.
Naisethan ne miehet itselleen valitsee, noin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ne miehet itselleen valitsee, noin yleensä.
Mut on aina valinnut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulisin hulluksi kaltaisesi pilkunnussijan kanssa. Onneksi on normaalejakin ihmisiä, jotka ei takerru epäolennaisuuksiin tai kuvittele sanoissa olevan piilomerkityksiä. Hyi!
Ehkä et tosiaan saisi kovinkaan vapaasti valita mieleistäsi miestä itsellesi. Siinä tilanteessa tosiaan ei ehkä haluakaan ketään.
No oliko sekin nyt taas jollekin liikaa, ettei ole tarvinnut itseään tyrkyttää.
Minäkin luulin, että ei enää ikinä. Olin niin onnellinen, kun pääsin väkivaltaisesta alistavasta miehestä eroon. Kymmenen vuotta päätös piti. Tapasin tasapainoisen, hyvän miehen. Nyt viisi vuotta seurusteltu, asuttu yhdessäkin jo pari vuotta. Hyvin menee. Sitä voi toipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ehkä et tosiaan saisi kovinkaan vapaasti valita mieleistäsi miestä itsellesi. Siinä tilanteessa tosiaan ei ehkä haluakaan ketään.
No nyksähän tosiaan oli ostamassa mulle sitä juttua, etten lähde.
Mikä sitten on mun mieleinen. No nykyinen nyt ainakin ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et tosiaan taitaisi saada valittua haluamasi kaltaista miestä itsellesi. Siinä tilanteessa ymmärrän, ettei halua ketään.
Olen sen kanssa jo.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Ettekö tajua kuinka etuoikeutettuja olette kun mietitte tuollaista? Helppo ajatella että sinkkuus olisi jotenkin ihanaa, kun ei joudu kärsimään siitä pohjattomasta yksinäisyydestä.
Olen samaa mieltä AP.n kanssa. Sinkkuushan ei tarkoita automaattisesti, että on yksinäinen. Mieheni on sielunkumppanini ja en häntä parempaa miestä varmasti löydä. Jos suhde menee poikki, en usko että enää koskaan haluan uutta suhdetta. En todellakaan vihaa ta inhoa miehiä, ei tämä nyt siihen mitenkään liity- Suhteet ovat kovaa työtä ja siihen pitää todellakin olla motivaatio - oli se sitten se yksinäisyyden pelko tai jokin muu - jotta sen työn viitsii tehdä. Äitini on leski, anoppi sinkku ja olen itsekin vuosia asunut yksin. En ollut yksinäinen ja myös nämä naiset vaikuttavat tyytyväisiltä, molemmat sitä mieltä etteivät enää aloita uutta suhdetta. Sinkuus voi olla monelle ihan positiivinenkin valinta.
Ap