Jos mulle tulis ero, en ottaisi enää ketään miestä.
Kommentit (134)
Minä kyllä haluaisin. Tahtoisin rakkautta, seksiä, naimisiin... Koko sen paketin.
Eipä ole minuakaan parisuhde kiinnostanut sen jälkeen kun erosin pettävästä vaimosta. Erosta jo 5 vuotta aikaa
Miksei tällaista aloitusta saisi tehdä? Enkö kaikesta päätellen olisi vaan tyytyväinen, jos en enää kellekään kelpaisikaan?
Ap
On niitä rumempiakin ja ihan naimisissa.
Joku vikahan ihmisen päässä on oltava, jos aina mollaa toisen ulkonäköä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ne naiset aina uhoaa, mutta eipä ne kauaa yksin näytä pysyvän.
Minä olisin. Lähtisin pohjoiseen..
En suosittele, jos yrität pysyä miehistä erossa. Olin joskus Pohjoisessa ja kyllä niitä miehiä sai hätistellä ympäriltä pois kuin hyttysiä. Ne meni ihan sekaisin, kun kylään tuli uusi nainen. Tosin tästä on jo aikaa, ehkä meno on nyt muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele, jos yrität pysyä miehistä erossa. Olin joskus Pohjoisessa ja kyllä niitä miehiä sai hätistellä ympäriltä pois kuin hyttysiä. Ne meni ihan sekaisin, kun kylään tuli uusi nainen. Tosin tästä on jo aikaa, ehkä meno on nyt muuttunut.
No eikös tuossa just sanottu, etten kelpaa enää kellekään ja voihan se ollakin niin. Ei mun tarvitsisi ottaa miestä vain todistaakseni, että kelpaan. En ole säälittävä.
"Surullisen kuuluisia viimeisiä lauseita ennen sanojen syömistä"😀
Ei vais, ihan ok jos itse olet elämäntilanteeseesi tyytyväinen. Tosin - kokemuksen syvällä rintaäänellä - elämä osaa aina yllättää. Vaikka kuinka on sanonut ettei koskaan.
Ihmisiä menee ja tulee. Asioita sattuu ja tapahtuu. Pääasia että elää elämäänsä niin että voi sanoa olevansa ainakin tyytyväinen. Jos jopa onnellinenkin, niin silloin asiat ovat hyvin. Parisuhteen kanssa tai ilman.
En ottaisi minäkään kuin korkeintaan kevyen seurustelusuhteen erillään asuen. Yhdessä asuminen tekee naiselle vain hurjasti ylimääräistä työtä ja haluaisin jo päästä helpommalla. Minulla on pienet menot, joten taloudellisesti pärjään hyvin.
No. En jaksa nyt enempää jutella. Täytyy koittaa vaikka liikkua, jospa se tästä taas.
Joo, erosin 30 vuotta sitten ja ajattelin samoin. En ole asunutkaan sen jälkeen kenenkään kanssa, seurustellut kyllä aina silloin tällöin mutta osa on kaatunut siihen etten ole halunnut mitään sen enempää.
Vaan nyt kun ikää on 60+, eläkeikä häämöttää. Lapset on aikuisia. Harvoilla ystävillä on puolisot ja omat menot milloin missäkin. Radalle ei kiinnosta mennä, se on sitä yksin lenkkeilyä ja kirjastoa. Joskus joku matka muttei sekään kivaa ole yksin, etenkin kun en ole kauhean sosiaalinen ja siellä useimmat on pariskunnittain.
Kyllä vaan olen alkanut ajatella toisin. Etenkin kun eläkkeellä tulot putoaa puoleen. Olisi se aika kiva kun olisi kahden tulot, toisen liksa jäisi melkein hummaamiseen. Ja olisi aina kaveri, kenen kanssa jutella ja matkustaa ja mennä ja tulla. Ja jos saa vaikka sydärin yöllä, minua ei pariin viikkoon kukaan kaipaisi. Puolensa ja puolensa mutta ajattelen ettei ole kiva olla yksin kun tulee vanhaksi. Näin 60+ sen kumppanin löytäminen ei ole hirveän helppoa, siksi minäkin otin yhteyttä vanhaan heilaan ja nyt ollaan yhdessä - vielä ei asuta mutta se on suunnitelma muutaman vuoden päästä.
No mies haluaa mut kyllä pitää ja tukee mua kaikin tavoin. Tämä aloitus tuli vaan tuosta, kun joku haukkui itseään niin rumasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ottaisit. Ja aiempaa huonomman. Koska niin kaikki naiset vaan tekee. Omassa kaveripiirissä olen tämän nähnyt.
Ai eikö se mennytkään niin päin, että naiset ottaa ensin kiimapäissään sen huithapelin panoalfan lasten tekemistä varten ja alkavat sen jälkeen vasta arvostaa kunnollista betamiestä?
Ei.
Varmaan ottaisit jos saisit hyvän 😁
No se olisi kyllä vain kaikille miehille voitto ! Muista sitten kanssa kun se sun Qyrvänhimo yltyy.
No panosuhteen nyt korkeintaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös tuossa just sanottu, etten kelpaa enää kellekään ja voihan se ollakin niin. Ei mun tarvitsisi ottaa miestä vain todistaakseni, että kelpaan. En ole säälittävä.
Tarkoitin lähinnä, että hirveä vaiva, kun ne miehet pörrää ympärillä etkä ole niistä kiinnostunut. Kuten sanoin, pitää hätistellä kuin hyttysiä eikä se ole mukavaa hommaa. Lapin miehille kyllä kelpaa nainen kuin nainen. Jos et välitä enää miehistä, miksi menet paikkaan, jossa he suorastaan hyökkää kimppuusi. Tosin en tiedä nykytilannetta enää.
Vierailija kirjoitti:
No se olisi kyllä vain kaikille miehille voitto ! Muista sitten kanssa kun se sun Qyrvänhimo yltyy.
Mites sun p#llunhimo?
Ymmärtäisin käytökses jos meillä olis edes ollut jotain.
Jos olen. Voihan tosin kuolla jo huomenna. Sellaiset harrastukset.