Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mulle tulis ero, en ottaisi enää ketään miestä.

Vierailija
05.09.2020 |

Ne on jo niin nähty.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että se on miesten kannaltakin

ihan hyvä asia.

Vierailija
42/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, erosin 30 vuotta sitten ja ajattelin samoin. En ole asunutkaan sen jälkeen kenenkään kanssa, seurustellut kyllä aina silloin tällöin mutta osa on kaatunut siihen etten ole halunnut mitään sen enempää.

Vaan nyt kun ikää on 60+, eläkeikä häämöttää. Lapset on aikuisia. Harvoilla ystävillä on puolisot ja omat menot milloin missäkin. Radalle ei kiinnosta mennä, se on sitä yksin lenkkeilyä ja kirjastoa. Joskus joku matka muttei sekään kivaa ole yksin, etenkin kun en ole kauhean sosiaalinen ja siellä useimmat on pariskunnittain.

Kyllä vaan olen alkanut ajatella toisin. Etenkin kun eläkkeellä tulot putoaa puoleen. Olisi se aika kiva kun olisi kahden tulot, toisen liksa jäisi melkein hummaamiseen. Ja olisi aina kaveri, kenen kanssa jutella ja matkustaa ja mennä ja tulla. Ja jos saa vaikka sydärin yöllä, minua ei pariin viikkoon kukaan kaipaisi. Puolensa ja puolensa mutta ajattelen ettei ole kiva olla yksin kun tulee vanhaksi. Näin 60+ sen kumppanin löytäminen ei ole hirveän helppoa, siksi minäkin otin yhteyttä vanhaan heilaan ja nyt ollaan yhdessä - vielä ei asuta mutta se on suunnitelma muutaman vuoden päästä.

En kyllä noiden käytännöllisten asioiden takia miestä ottaisi. No itse olen siinä hyvässä asemassa, että tulen pärjäämään yksin eläkkeelläni. Lisäksi olen sosiaalinen ja on kaikenlaisia harrastuksia ja laaja ystäväpiiri. Mutta miestä en enää huusholliini ota. Ihan hyvin voi asua eri asunnoissa ja silti tavata, jos jotain sellaista nyt tulee tapahtumaan. Mutta jokainen omalla tavallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä asia.

Eiköhän mies päätä sen ihan itse.

Vierailija
44/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä asia.

Voithan sä uskotella itsellesi iiiiiihan mitä haluat. Olisit kiitollinen mulle.

Vierailija
45/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en ottaisi minäkään. Pärjään ihan hyvin ilman vakituista miestäkin.

Vierailija
46/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, en ainakaan niin kauan kuin lapseni olisi vielä alaikäinen tai asuisi kanssani. En todellakaan haluaisi, että hän joutuisi yhtään millään tasolla sopeutumaan johonkin vieraaseen mieheen.

Vierailija
47/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kukaan ei ole sun kanssa samaa mieltä, mut ne ei vaan voi tehdä mitään.

Vierailija
48/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan hyvä asia.

No mies lupas ostaa mulle yhden kalliin harrastus välineen, kun se näkee et oon vähän down. Se rakastaa mua itsenäni. Ei ulkoisten seikkojen vuoksi ja ollaan oltukin pieni ikuisuus yhdessä.

Vierailija
49/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaks, tulee halvemmaks.

Vierailija
50/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

You don't eaven care, what i am about..

Vierailija
51/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat sille heiniä, niin se kusee pitkin seiniä. Tais kyl olla hepasta kyse, anteeksi väärinkäsitys.

Vierailija
52/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa murehtimista. Et voi tietää.

Vierailija
53/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat sille heiniä, niin se kusee pitkin seiniä. Tais kyl olla hepasta kyse, anteeksi väärinkäsitys.

En sano, mistä on kyse, mutta se osoittaa sen, kuinka paljon hän mua rakastaa. Ihan omana itsenäni.

Vierailija
54/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Turhaa met tätä suomea enää edes yritetään puhua. Totta.

Enkuks vaan kaikki kun ei met sitä ruottia haluta eikä venäjää.

Vierailija
55/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Turhaa met tätä suomea enää edes yritetään puhua. Totta.

Enkuks vaan kaikki kun ei met sitä ruottia haluta eikä venäjää.

Leave me alone.

Vierailija
56/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään edes tarvitsisi, mut kun olen taas ihan vaan sattuneesta syystä vähän allapäin, niin itse ehdotti. Mistäköhän voisi johtua.

Vierailija
57/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Ettekö tajua kuinka etuoikeutettuja olette kun mietitte tuollaista? Helppo ajatella että sinkkuus olisi jotenkin ihanaa, kun ei joudu kärsimään siitä pohjattomasta yksinäisyydestä.

Vierailija
58/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa. Ettekö tajua kuinka etuoikeutettuja olette kun mietitte tuollaista? Helppo ajatella että sinkkuus olisi jotenkin ihanaa, kun ei joudu kärsimään siitä pohjattomasta yksinäisyydestä.

Kissasta on paljon enemmän iloa kuin miehestä.

Vierailija
59/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vaan vastine jonkun itsensä haukkumisketjulle. Alkoi harmittaa sen puolesta.

Vierailija
60/134 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko vain otettua haluamasi miehen, jos olisit sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme