Jos mulle tulis ero, en ottaisi enää ketään miestä.
Kommentit (134)
Tätä ne naiset aina uhoaa, mutta eipä ne kauaa yksin näytä pysyvän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin. Lähtisin pohjoiseen..
Vierailija kirjoitti:
En mäkään
M49
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin. Lähtisin pohjoiseen..
Sitten rakastut tulisesti johonkin karismaattiseen poromieheen kuitenkin.
En minäkään. Puoliso on rakas, mutta jos ero tulisi en haluaisi enää sopeuttaa asumistani tekemällä kompromisseja jonkun muun kanssa. Viihdyn yksin joten tuskin senkään takia kaipaisin kumppania. Varmaan olisin kuin mummoni, joka jäi leskeksi viisikymppisenä eikä enää koskaan seurustellut kun "ei halunnut ketään miestä vaivoikseen".
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että kelpaat yhdellekään miehelle? Miksi julistat tätä netissä?
No minua on yritetty iskeä ihan viime vuosina.
En minäkään! Kissan ottaisin ja pitäisin hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että kelpaat yhdellekään miehelle? Miksi julistat tätä netissä?
Miksi luulet että sinä kelpaisit?
Miettikää nyt viiskuuskymppisenä aloitella uudestaan jonkun toisen tavoille. Ei kiitos!
Otin eron enkä ole uutta miestä haikaillut seurustelumielessä.
Siis aivan ihanaa asua yksin kaikessa rauhassa.
Vakiseksikumppani kuitenkin on tarpeen vaatiessa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään! Kissan ottaisin ja pitäisin hyvänä.
Kissa on just paras!
Jokainen hyvän miehen löytänyt ajattelee noin. Kysykää vaikka vanhemmilta hyvässä parisuhteessa olevilta naisilta, ne vastaa juuri noin. Sellaisen löytäminen on niin kiven takana, että jos se pettää niin uutta ei enää jaksa yrittääkään hankkia. Se ei ole mitään miesvihaa, vaan itsensä arvostamista.
Miehethän ei tätä tajua, betamiehet ainakaan, koska heillä on jatkuva haku päällä. Silloinkin kun ovat parisuhteessa jonkun "huolimansa" naisen kanssa, jota eivät oikeasti edes rakasta.
Muista tuo tekemäsi aloitus, kun olet eronnut.
En minäkään muuttais kenenkään kanssa ainakaan saman katon alle. Haluan omaa aikaa ja oman paikan
Varmasti ottaisit. Ja aiempaa huonomman. Koska niin kaikki naiset vaan tekee. Omassa kaveripiirissä olen tämän nähnyt.
Miesvihaa. ILMIANNETTU!