Kukaan mies ei oo koskaan yrittänyt minua tai edes koskenut.
Pidetään hei pliis keskustelu asiallisena, olen tosi surullinen.
Miehet aina rakastuu muhun koska olen se niiiiiin kaunis naapurintyttö ja kuulemma maailman ihanin ihminen. Sitä kuulen jatkuvasti. Silti olen todella yksinäinen ja sydämmessä jäätävää kaipuu.
Asun kämppiksenä mieskaverin kaa. Mua nähdään aina vaa siskona tai turvana.
Tuntuu et mun naiseus on viety ja olen tosi masentunut koska olen jo vuosia kaivannu romantiikkaa, seksiä tai läheisyyttä. Huomaan vierestä kuinka sitten muiden naisten kaa pidetään hauskaa ja muhun sattuu niin paljon.
Pelkään että jään ilman perhettä kun kukaan mies ei halu kun pitää mua siskona.
Ja joo en ole lihava, joku kuitenkin kysyy.
Kommentit (19)
Meen aina hyvin toimeen miesten kanssa onko tässä se syy etten saa puolisoa?
Teetkö sitten itse asian eteen jotain, vai odotatko että nämä miehet ymmärtää toimia?
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyt heti toimeen? On syy.
Yhdelläkään miehellä ei ole mitään velvollisuutta koskea sinuun edes pitkällä tikullakaan.
Tämähän se on vastaus normaalisti, kun roolit on toisin päin. Luulisi nyt että tasa-arvo kelpaa, kun te akat sitä niin kurkut suorana olette kiljuneet kuin lokit.
Miehet aina rakastuu sinuun, muttet saa miestä? Hieman ristiriitsista.
Jos haluu saada on pakko antaa. Mitään muuta ei tarvitse tehdä kun olet nainen.
Siis asut kaverimiehen kanssa?
Ja kukaan ei ole koskenut sinuun? Olet siis täysin koskematon sieltä? Niinkö?
Ei ainakaan helpota miesten lähentelyä sinua kohtaan, jos asut kaveriäijän kanssa. Voisit tietty pyytää, että saisit treenata hänellä esim.suikittelua. Että osaat ja olet valmis.
Vaikea uskoa tätä aloitusta. Vaikea.
Runkkarit ne sitten vaan jaksaa. Tiedoksi teille kolmelle. Kannan edelleenkin sumutinta ja Gopro:ta. Näitä kahta aion hyödyntää uudessakin osoitteessa tehdäkseni harvinaisen selväksi etten aio huolia uutta miestä.
Tyypillinen tavis nainen olet joka haluaa sen komeimman miehen ja jos et saa sitä niin olet mielummin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina rakastuu sinuun, muttet saa miestä? Hieman ristiriitsista.
Ne rakastuu mun olemukseen. Mut ei sellaisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sitten itse asian eteen jotain, vai odotatko että nämä miehet ymmärtää toimia?
En tee mitään kun sit ne ahdistuu heti jos ne näkee et heistä tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyt heti toimeen? On syy.
Mitä tää tarkoittaa?
Suomessa ei ole yhtään naista joka ei saisi miestä mutta naiset on nirsoja joten ei kelpaa mies ellei se ole komea pitkä ja rikas.
Ahaa, tänään parisuhde miehen kanssa onkin siis myönteinen asia.
Ole onnellinen, kun et joudu noiden sikaporsaiden ahdistelemaksi. Parempi elää yksin ilman sikamiehiä.
Lähes samassa tilanteessa oleva mies täällä. Mitään kaveria (eikä edes läheistä sellaista) tms kummempaa kukaan ikinä ole halunnut. Eräskin suorastaan hakeutui seuraani. Kyseli (melkein) kaiken mahdollisen. Oletin hänen olevan kiinnostunut, joten halusin tutustua paremmin. Selvittää, onko mitään mahdollisuutta. Saman tien "pakeni" ja sanoi ettei ole kiinnostunut. Eikä enää edes yrittänyt hakeutua seuraan. Tai tehnyt elettäkään suuntaani. Tai kysynyt mitään. Joten en enää oleta yhtään mitään, vaan odotan päivää, jolloin ei enää jaksa tätä maailman menoa katsoa.
Haluaisin sanoa, että oli hyvä elämä. Mutta se olisi valetta. Mikään elämässäni ei ole ollut hyvää. Pettymyksiä pettymysten perään. Mutta ainakin yritin. Tiedän montakin, jotka eivät voi sanoa samaa. Tiedän myös monta, joiden ei ole ikinä tarvinnut edes yrittää. Heille vain "tapahtuu" asioita. Aika moni myös valittaa niistä asioista, jotka heille "vain tapahtuu" - ilmeisesti ei tule mieleenkään, että joillekin sellaisia asioita ei ikinä edes suoda, vaikka kuinka yrittäisi. Mutta ei se mitään. Ei enää kiinnosta.
Jätä se sika