Taas tänään kaupungilla tuli vastaan todella kaunis nainen...
Joka kulki käsi kädessä ylipainoisen, ruman parrakkaan miehen kanssa. Noin 30-35 vuotiaita olivat. Mikä helevetin oikeus tuolla rumalla ukolla on saada kaunis nainen kun tälläinen perus ok mies jää kokonaan ilman! Mikä v*ttu teitä naisia vaivaa? Miksi otatte ruman ja ylipainoisen miehen kun parempaakin olisi tarjolla?
Kommentit (50)
Voi luoja. Ootko ihan vakavissasi?!
Tommonen mies on paljon parempi kuin laihahko luikku.
Se oli mukavampi kuin sinä. Aivan selvästi.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ai tosissani?
Toinen ei pidä itsestään huolta, ei jaksa ajaa partaa jne ja saa palkkioksi upean naisen! Minä huolehdin itsestäni mutta silti olen yksin!! Miksi ihmeessä tuo nainen on ottanut tuon risuparran vaikka saisi kenet vaan? En ymmärrä!
Ap
Outo tilanne, koska aloittaja vaikuttaa miellyttävältä ja kohteliaalta mieheltä, joka arvostaa muita ihmisiä.
Millä kaupungilla? Mäkin haluun nähä.
Ap, olet hallusinoinut.
Vain tummat, komeat, lihaksikkaat, laatikkopäiset, jykeväleukaiset, metsästäjänsilmäiset lentäjälääkärikirurgirocktähtijääkiekkoilija-astronautit saavat naisia.
Runoja lauleskelemalla rumaki saa naista. Vaik naamataulu ois ku suoraan ihmiskunnanhistorian oppikirjasest.
- V-M Loiri.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet hallusinoinut.
Vain tummat, komeat, lihaksikkaat, laatikkopäiset, jykeväleukaiset, metsästäjänsilmäiset lentäjälääkärikirurgirocktähtijääkiekkoilija-astronautit saavat naisia.
Unohdit tärkemmän: P I T K Ä T ! ! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tosissani?
Toinen ei pidä itsestään huolta, ei jaksa ajaa partaa jne ja saa palkkioksi upean naisen! Minä huolehdin itsestäni mutta silti olen yksin!! Miksi ihmeessä tuo nainen on ottanut tuon risuparran vaikka saisi kenet vaan? En ymmärrä!
Ap
Sä et ole älykäs, se on sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet hallusinoinut.
Laatikkopäinen mies - voisiko olla mitään parempaa?
Pidän nolona, kun jääkiekkoilija ja rocktähti rinnastetaan kunnollisiin ammatteihin. Ensimmäinen on pösilö ja toisen ateriat koostuvat alkoholista ja jännittävistä höpöjauheista.
Noin yleensä käy pariskunnilla, kun nuorina ja timmeinä on yhteen lyöttäydytty, mies plösöytyy ja nainen pitää itsestään huolta mutta tunneside säilyy. Ei luultavimmin tule tapahtumaan niin että kaunis hoikka nainen ihastuu ylipainoiseen rumaan mieheen.
Tässähän on kerrankin semmoinen tilanne mistä te miehet täällä palstalla aina itkette ettei kuulemma ikinä tapahdu! Kaunis nainen ottanut ruman miehen eikä laatikkoleukabodaria!! Hahaa!
Ehkä oli rakastunut hänen luonteeseensa? Ei kaikki katso vain pelkkää ulkonäköä.