Taas tänään kaupungilla tuli vastaan todella kaunis nainen...
Joka kulki käsi kädessä ylipainoisen, ruman parrakkaan miehen kanssa. Noin 30-35 vuotiaita olivat. Mikä helevetin oikeus tuolla rumalla ukolla on saada kaunis nainen kun tälläinen perus ok mies jää kokonaan ilman! Mikä v*ttu teitä naisia vaivaa? Miksi otatte ruman ja ylipainoisen miehen kun parempaakin olisi tarjolla?
Kommentit (50)
Nyt kyllä murenee pohja taas aika monelta aiemmalta miesten väittämältä... 😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ootko ihan vakavissasi?!
Ai tosissani?
Toinen ei pidä itsestään huolta, ei jaksa ajaa partaa jne ja saa palkkioksi upean naisen! Minä huolehdin itsestäni mutta silti olen yksin!! Miksi ihmeessä tuo nainen on ottanut tuon risuparran vaikka saisi kenet vaan? En ymmärrä!
Ap
Vaihda itse tyyliä kun kerran olet todennut että nykyinen ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ootko ihan vakavissasi?!
Ai tosissani?
Toinen ei pidä itsestään huolta, ei jaksa ajaa partaa jne ja saa palkkioksi upean naisen! Minä huolehdin itsestäni mutta silti olen yksin!! Miksi ihmeessä tuo nainen on ottanut tuon risuparran vaikka saisi kenet vaan? En ymmärrä!
ApVaihda itse tyyliä kun kerran olet todennut että nykyinen ei toimi.
Tietäs vaa mikä toimii.
Eri
Ei se ulkonäkö kuule ole kaikille se tärkein juttu.
Ja sitä paitsi, mistä voit tietää kauanko ovat yhdessä olleet ja mikä on ollut lähtötilanne? Voihan olla, että mies on pitkän parisuhteen seurauksena kerännyt ylimääräistä elopainoa ja ei jaksa panostaa ulkonäköönsä yhtä paljon.
Taas tällainen uliuliuulimiehen valitusketju. Vika ei ole itsessä vaan tuossa kauniissa naisessa ja hänen miehessään. Ylipäätään vika on kaikkialla muualla paitsi peilissä!
Se mies on feministi, intersektionaalinen. Tunnen pariskunnan.
Jos katsoo pelkkää ulkonäköä niin jää myös yksin
Itse en pyri parisuhde markkinoille koska teille miehille ei kelpaa rehellinen, luomu, meikkaamaton nainen, vaan pitää insta nainen, pitkine tekokynsineen ja ripsineen, langanlaiha, muotivaatteet, 10x pakkelikerros
Siksi ruikutuksesi on turhaa
Meillä mies on 20v aikana harmaantunut, kaljuuntunut ja lihonut 35kg. Minä näytän nyt paljon nuoremmalta kuin hän, kun en ole harmaa ja olen normaalipainoinen.
En ihan ymmärrä tätä aloittajan kiusaamista. Olen itsekin joskus kokenut samanlaisia tuntoja kuin ap. Voitteko te muut väittää ihan rehellisesti, että teistä ei ole ikinä tuntunut tuolta?
Kauniillakin voi olla persoonallisuuteen liittyviä ongelmia, jonka vuoksi heidän arvonsa laskee huikeasti - omasta mielestään. Tuo että kulkevat käsi kädessä viittaa suhteet tuoreuteen. Nainen hakee lohtua.
Pelko hylkäämisestä saa ottamaan ruman kumppanin.
Pakko naisella olla läskifetissi tai miehen olla järjettömän rikas, eihän kukaan ihmisen luonteeseen ihastu!!!
Vierailija kirjoitti:
Kauniillakin voi olla persoonallisuuteen liittyviä ongelmia, jonka vuoksi heidän arvonsa laskee huikeasti - omasta mielestään. Tuo että kulkevat käsi kädessä viittaa suhteet tuoreuteen. Nainen hakee lohtua.
Tai sitten vain heillä on jotain sellaista jota sinä tai minä emme pysty käsittämään. Miksi meidän edes pitäisi? Jos ovat onnellisia niin aivan mahtava juttu heille!
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä tätä aloittajan kiusaamista. Olen itsekin joskus kokenut samanlaisia tuntoja kuin ap. Voitteko te muut väittää ihan rehellisesti, että teistä ei ole ikinä tuntunut tuolta?
Koska ulkonäkö ei ihmisestä paljon kerro! Se 10/10 ulkonäöllä voi olla ihan täysi idiootti jota ei kukaan jaksa kuunnella kun avaa suunsa, kun taas se 6-7 voi olla älykäs, turvallinen, huomaavainen jne! En ikinä ottaisi ketään vaan ulkonäön perusteella!
Mies sai naisen nauramaan, viihtymään. Kokemaan olonsa turvalliseksi ja kykeneväksi mihin vaan. Nainen sai miehen itsetunnon nousemaan. Naisen aivoitukset ja pienet outoudet huvittivat miestä. Parin välillä oli sopivasti kipinää ja hekumaa. Juttu luisti myös makkarin puolella😏
Nyt ne on pari.
AP ruikuttaa rannalla yksinään. Hän kokee, että hänellä on oikeus naiseen. Mutta unohtaa naisen olevan toinen ihminen, eikä tavara jonka voi omistaa.
Oon elämäni aikana ihaillut aika monennäköistä miestä. Lyhyin ollut n. 167/65 ja isokokoisin n. 190/150. Tämä isokokoinen oli siis ihan rehdisti lihava. Oon ihaillut hoikkaa ja pieni luista, sekä todella treenattua miestä. Jokaisessa on ollut jotain joka on saanut mielenkiinnon heräämään: kiva luonne, hyvä tyyli, sympaattinen olemus tms.
Ehkä se mies oli alfa, sosiaalisten piiriensä kunnioitettu seuramies? Joku entinen voimanostaja portsari ja tunnettu naistenmies? Harva mies pelkällä ulkonäöllä naisia hurmaa, itse asiassa saa olla todella harvinaislaatuisen kaunis mies että sillä on todellista merkitystä parinvalinnassa.
Eikös se ollutkaan vaan tatuoidut jytyleukaiset bodarit rikosrekisterillä, jotka kelpaa? Mutta siis sekään ei nyt ole OK, että naiset deittaa tavallisten miesten kanssa???
30-35? Eikös kaikkien naisten pitänyt rumentua viimeistään 25-vuotiaina?