Huijasin mieheltäni lapsen - Kysy mitä vain!
Sanoin, että ei pitäisi nyt tulla raskaaksi, että voidaan olla ilman kumia. Nyt on yksivuotias vauva. Kysy mitä vain, vastaan!
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:56"]
Nuori mies sulla. Miehet kehittyy vähän hitaammin kun naiset, tiesitkö sitä? Varo vaan ettei vielä ehdi kyllästyä perhe-elämään..
[/quote]
Tiedän että miehet kehittyvät hitaammin.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:54"]
Olitko jo syntyessäsi idiootti vai onko se esim. kasvatuksen vika?
[/quote]
Hmm, en osaa vastata. Idiootti en kuitenkaan ole, tyhmä saatan olla.
[/quote] Niin ja lisään vielä, että olen myös kasvattanut molemmat lapseni niin, että jos mennään sänkyyn ja sattuu vahinko, niin se vahinko hoidetaan sitten parikymppiseksi eikä sitä murhata. Eli sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun ollaan valmiita kantamaan vastuu!
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:14"]
Onko lapsi tyttö vai poika?
[/quote]
Poika
[/quote]
Mitä sanoisit pojallesi sitten joskus, jos hänen tyttöystävänsä olisi "yllättäen" raskaana eikä perheenperustaminen sopisi poikasi suunnitelmiin?
[/quote]
Sanoisin, että hän saa tehdä omat valintansa. Voi jatkaa naisen kanssa perheenä tai sitten erota naisesta ja ottaa vastuun lapsesta. Jos hän siis minulta neuvoja kysyisi.
[/quote]
Mutta poikasi pitäisi kuitenkin ottaa vastuu lapsesta, vaikka hänet on huijattu isäksi?
[/quote]
Kyllä. Joka kerta kun harrastaa seksiä on mahdollisuus raskauteen vaikka käyttäisi ehkäisyä. Mikäli nainen ei suostu aborttiin, olisi minusta oikein että mies tunnustaa lapsen ja ottaisi vastuuta rahallisesti ja hoidon muodossa.
[/quote]
Öö. Vertaatko omaa toimintaasi oikeasti siihen että kyseessä olisi oikeasti ollut vahinko?
[/quote]
Öö, tässä oli kyse poikani mahdollisesta vahinkoraskaudesta tyttöystävänsä kanssa.... Kun sitä kysyttiin.
[/quote]
[/quote] Niin ja lisään vielä, että olen myös kasvattanut molemmat lapseni niin, että jos mennään sänkyyn ja sattuu vahinko, niin se vahinko hoidetaan sitten parikymppiseksi eikä sitä murhata. Eli sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun ollaan valmiita kantamaan vastuu!
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:59"]
Käsi sydämellä: olisko sun mielestä ihan OK että joku nainen tulisi raskaaksi, koska mies on puhkonut kortsuun reiän?
[/quote]
Hmm, ei kai se olisi ok. Mutta naisella olisi silloin vapaus valita abortista.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:01"]
[/quote]
[/quote]
tämä ei ole ap
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:02"]
Öö, tässä oli kyse poikani mahdollisesta vahinkoraskaudesta tyttöystävänsä kanssa.... Kun sitä kysyttiin.
[/quote]
Hei, minä kysyin tuon "yllätys"raskauskysymyksen ja tarkoitin nimenomaan tilannetta, jossa poikasi tyttöystävä tekisi samoin kuin sinä eli valehtelisi vahingon käyneen.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:05"]
[/quote]
Hei, minä kysyin tuon "yllätys"raskauskysymyksen ja tarkoitin nimenomaan tilannetta, jossa poikasi tyttöystävä tekisi samoin kuin sinä eli valehtelisi vahingon käyneen.
[/quote]
Ahaa, ymmärsin vähän väärin kysymyksesi kun luin sen nopeasti. Eli siis mielestäni jos on oikea vahinko on eri asia kuin tämä "vahinko". Mutta molemmissa tapauksissa molemmat vanhemmat kantavat vastuun (joko abortti tai lapsen pito, ero tai yhteen jääminen)
[/quote]
Kyllä. Joka kerta kun harrastaa seksiä on mahdollisuus raskauteen vaikka käyttäisi ehkäisyä. Mikäli nainen ei suostu aborttiin, olisi minusta oikein että mies tunnustaa lapsen ja ottaisi vastuuta rahallisesti ja hoidon muodossa.
[/quote]
Öö. Vertaatko omaa toimintaasi oikeasti siihen että kyseessä olisi oikeasti ollut vahinko?
[/quote]
[/quote]
Etkös sä just tolla "joka kerta kun harrastaa seksiä..."-jutulla sitten tarkoita sitä että miehesi olisi pitänyt tajuta olla harrastamatta kanssasi seksiä, jos ei halua lapsia? Niitähän kuitenkin voi seksin sivutuotteena tulla.
Vierailija 09.10.2013 klo 23:22
Itse en huijannut, eka oli "vahinko". Söin pillereitä mutta tulin raskaaksi. Toisen "kiristin" eli sanoin, että haluan toisen ja jos mies ei suostu niin haluan erota. Suostui! Mut erottiin kyllä siitä noin kolmen vuoden päästä. Mies ei välittänyt lapsistaan yhtään. No, nyt hänellä on itseään huimasti vanhenpi nainen, ei tarvi pelätä että tulee lisää lapsia. Minä sain lapset ja he on mulle kultaakin kalliinpia!
Vierailija 09.10.2013 klo 23:25
Vierailija 09.10.2013 klo 23:39
Miksi ois pitänyt? Kuten totesin , eka oli vahinko, mutta aborttia en halunnut koska mielestäni se olisi ollut murha. Toisen halusin tosissani, kun hölmöyksissäni kuvittelin , että mieskin siitä joskus aikuistuu. Mutta aika pian sitten totesin, että niin ei käy vaan pysyy ikuisena "lapsena" ja hänellä on nyt siihen sopiva vaimo eli kuin äiti hänelle. Itse en ole uutta etsinyt enkä aiokkaan, koska minulle lapset on tärkämpiä enkä aio heitä sotkea mihinkään suhdekuvioihin. Pystyn kyllä elämään selibaatissakin, on sitä suurempiakin ongelmia maailmassa.
Vierailija 09.10.2013 klo 23:44
Ai mies ei ole aikuinen, kun ei halua alkaa elää lapsiperhe-elämää? Etköhän sinä ole se kypsymätön tässä, kun sinun pitää väkisin saada tahtosi läpi muista piittaamatta.
OLIN kypsymätön silloin ja myönnän sen. EN siinä, että en suostunut aborttiin vaan siinä, että en tarkemmin katsonut kenen kanssa sänkyyn menin. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että teoistaan ON vastattava. Eli kun 1.kerran tulin raskaaksi halusin tehdä parhaani äitinä. Oletin, että mies olisi "rakennettu samoin" ja olin rehellinen toisella kerralla, eli sanoin suoraan, että haluan 2. lapsen, eli en huijannut. Valinta oli TÄYSIN miehen. Mutta kuten totesin, hän kaipasikin enemmän äitiä kuin vaimoa, vaikka olikin jo kolmekymppinen. Eli koska hän ei ollut lapsistaan yhtään kiinnostunut ja tekin kaiken mailman muitakin juttuja niin totesin, että otan vastuun ja hoidan hommat. Eli siitä pitäen olen hoitanut kaiken yksin. Eli en takuulla ole ENÄÄ kypsymätön!!! JA LISÄYS, olen kasvattanut myös molemmat lapset niin, että jos mennään sänkyyn ja tulee vahinko, niin se vahinko hoidetaan ainakin 20 vuotiaaksi. Abortti on murha! Seksiä ei harrasteta jos ei olla valmiita vastuuseen!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:59"]
Käsi sydämellä: olisko sun mielestä ihan OK että joku nainen tulisi raskaaksi, koska mies on puhkonut kortsuun reiän?
[/quote]
Hmm, ei kai se olisi ok. Mutta naisella olisi silloin vapaus valita abortista.
[/quote]
Samalla logiikalla miehelläsi olisi pitänyt olla vapaus valita abortista kun tulit raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Etkös sä just tolla "joka kerta kun harrastaa seksiä..."-jutulla sitten tarkoita sitä että miehesi olisi pitänyt tajuta olla harrastamatta kanssasi seksiä, jos ei halua lapsia? Niitähän kuitenkin voi seksin sivutuotteena tulla.
[/quote]
Periaatteessa joo. Valehtelin hänelle varmoista päivistä, mutta toisaalta hän otti riskin siinä itsekin kun oltiin paljaaltaan.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:04"]
Sanoin, että ei pitäisi nyt tulla raskaaksi, että voidaan olla ilman kumia. Nyt on yksivuotias vauva. Kysy mitä vain, vastaan!
[/quote]
Jos mies on niin hölmö, että kuvittelee naisen tietävän tarkalleen, milloin ei voi tulla raskaaksi, niin teknisesti kyseessä ei ole huijaus. Mieshän voisi yhtä hyvin sanoa, että sori ei kiinnosta tällä kertaa. Onko naisen vika, jos mies on yhtä hölmö kuin joku hölmö nainen? Uskooko joku ihan tosissaan, että toinen pystyy tietämään tarkalleen raskautumisajankohdan tai lupamaan, että seksi ilman ehkäisyä ei tule johtamaan raskauteen. Voi pojat!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:20"]
[/quote]
Jos mies on niin hölmö, että kuvittelee naisen tietävän tarkalleen, milloin ei voi tulla raskaaksi, niin teknisesti kyseessä ei ole huijaus. Mieshän voisi yhtä hyvin sanoa, että sori ei kiinnosta tällä kertaa. Onko naisen vika, jos mies on yhtä hölmö kuin joku hölmö nainen? Uskooko joku ihan tosissaan, että toinen pystyy tietämään tarkalleen raskautumisajankohdan tai lupamaan, että seksi ilman ehkäisyä ei tule johtamaan raskauteen. Voi pojat!
[/quote]
Eli jos ihminen on tyhmä, häntä saa hyvällä omallatunnolla kusta linssiin.
Jatkan vastailua myöhemmin, nyt nukkumaan.
Olen neljäkymppinen nainen, minulla on kymmenen vuotta vanhempi sisarus.
Tiesin, että sisarukseni oli täysi vahinko, vanhemmat olivat nuoria ja siihen aikaan oli "pakko" mennä naimisiin.
Olin aina siinä uskossa, että minä olin sitten se yhdessä haluttu "iltatähti". Kunnes äitini jokunen vuosi sitten erään keskustelun yhteydessä lipsautti toiselle ihmiselle puhuessaan (minä vieressä) että "Kun ei tota XXX:kaan olisi ollut tarkoitus tehdä, mutta niin siinä sitten vaan kävi".
Kiitos äiti.
Kovasti olen ollut aina rakastettu, mutta kyllä se nyt sitten jäi kuitenkin kaivelemaan. Olisi ollut niin mukava pitää kiinni siitä kuvitelmasta, että olin toivottu ja haluttu lapsi, semminkin kuin lapsuus oli joiltain muilta osin hieman rikkonainen.
Ikinä en muutenkaan tekisi lasta ilman molemminpuolista intoa asiaan. Ja joo, lapsella voi olla kaikki hyvin ja hän voi olla rakastettu vaikkei jompi kumpi - tai kumpikaan - vanhemmista olisi häntä alunperin toivonut.
Paskalta tuntuu aina välillä silti.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:20"]
[/quote]
[/quote]
Eli jos ihminen on tyhmä, häntä saa hyvällä omallatunnolla kusta linssiin.
[/quote]
Olisin vähän taipuvainen ajattelemaan niin. Jos ei osaa itse pukea kortsua kalleutensa päälle on ehkä liian kypsymätön seksiin muutenkin. Naisia on aina syyllistetty raskaaksi tulemisesta tyyliin kanna vastuusi, ai ai nyt kävi tytölle vähän vanhanaikaisesti, oma vika jne. Voisivatkohan miehetkin ajatella, että vaikka eivät kanna vastuuta lapsesta tai naisesta niin ajattelisivat kerrankin oikeassa kohtaa vastuuta itsestään. Siis jos et halua isäksi - älä kuvittele, että joku muu hoitaa ehkäisyn puolestasi.
Mun miehelle tehtiin kans. Yritti maksaa naiselle että tekisi abortin. Ei tehnyt.
Nyt miesparka on niin masentunut, ettei saanut unelmaansa - ydinperhettä rakastamansa naisen kanssa. Nyt tuo ylipainoinen lutka koittaa keksiä kaikkia keinoja, joilla saa pitää miestään mahdollisimman kauan tapaamassa vauvaa. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 00:48"]
Mun miehelle tehtiin kans. Yritti maksaa naiselle että tekisi abortin. Ei tehnyt.
Nyt miesparka on niin masentunut, ettei saanut unelmaansa - ydinperhettä rakastamansa naisen kanssa. Nyt tuo ylipainoinen lutka koittaa keksiä kaikkia keinoja, joilla saa pitää miestään mahdollisimman kauan tapaamassa vauvaa. Hyi helvetti.
[/quote]
Kumman mies se nyt sitten on, kun kumpainenkin käyttää noita omistusliitteitä samasta ukosta? Jo on kiertopalkinto ja varsinainen kierrätystavara. :-D En usko, että kukaan menetti mitään siinä "unelmaydinperheessä". Kuulostaa pikemminkin jonkin sortin infernolta...
Nuori mies sulla. Miehet kehittyy vähän hitaammin kun naiset, tiesitkö sitä? Varo vaan ettei vielä ehdi kyllästyä perhe-elämään..
[/quote]
Tiedän että miehet kehittyvät hitaammin.