Huijasin mieheltäni lapsen - Kysy mitä vain!
Sanoin, että ei pitäisi nyt tulla raskaaksi, että voidaan olla ilman kumia. Nyt on yksivuotias vauva. Kysy mitä vain, vastaan!
Kommentit (104)
Aion opettaa, että ei saa valehdella.
Uskooko mies, että lapsi on hänen?
Numerolle 10: Mieheni ei tiedä, että huijasin lapsen häneltä. Luulee, että on vahinko. Sanoin siis, että on "varmat päivät" (vaikka ei ollut). Pienen riskinhän hänkin siinä otti. Mutta en ole kertonut totuutta.
Miksi miehesi halusi abortin/ei halunnut lasta?
No aika rohkea olet. Ehkä jopa voisi sanoa että tyhmänrohkea.
Miten suhtautuisit, jos saisit tietää miehen valehdelleen sinulle jostain suhteeseenne olennaisesti vaikuttavasta asiasta? Esimerkiksi pelivelasta (lapsesta tulee isot kulut), toisesta naisesta...
Itse en huijannut, eka oli "vahinko". Söin pillereitä mutta tulin raskaaksi. Toisen "kiristin" eli sanoin, että haluan toisen ja jos mies ei suostu niin haluan erota. Suostui! Mut erottiin kyllä siitä noin kolmen vuoden päästä. Mies ei välittänyt lapsistaan yhtään. No, nyt hänellä on itseään huimasti vanhenpi nainen, ei tarvi pelätä että tulee lisää lapsia. Minä sain lapset ja he on mulle kultaakin kalliinpia!
Et sitten lapsille muuta isää löytänyt? Millään?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:22"]
Itse en huijannut, eka oli "vahinko". Söin pillereitä mutta tulin raskaaksi. Toisen "kiristin" eli sanoin, että haluan toisen ja jos mies ei suostu niin haluan erota. Suostui! Mut erottiin kyllä siitä noin kolmen vuoden päästä. Mies ei välittänyt lapsistaan yhtään. No, nyt hänellä on itseään huimasti vanhenpi nainen, ei tarvi pelätä että tulee lisää lapsia. Minä sain lapset ja he on mulle kultaakin kalliinpia!
[/quote]
No jaa, ei tuo nyt kovin kauhealta kuulosta. Mies pani ihan vapaaehtoisesti paljaalla, tietäen että raskaus on mahdollinen. Ketä tässä sitten huijattiin? Miestä joka tiesi ettei käytössä ole ehkäisyä ja että raskaus voi alkaa. Joka itse päätti ottaa riskin. Joo tosi huijattu. Aivan eri asia olis ollut jos ap olis jättänyt pillerit syömättä tai tehnyt kortsuun reikiä.
Koska ei kai kukaan aikuinen mies luule että varmat päivät on varmoja? Aina niissä on riski ja jos sen riskin ottaa on turha itkeä.
Näinhän se menee. Turha moralisoida ap:tä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:25"]
No jaa, ei tuo nyt kovin kauhealta kuulosta. Mies pani ihan vapaaehtoisesti paljaalla, tietäen että raskaus on mahdollinen. Ketä tässä sitten huijattiin? Miestä joka tiesi ettei käytössä ole ehkäisyä ja että raskaus voi alkaa. Joka itse päätti ottaa riskin. Joo tosi huijattu. Aivan eri asia olis ollut jos ap olis jättänyt pillerit syömättä tai tehnyt kortsuun reikiä.
Koska ei kai kukaan aikuinen mies luule että varmat päivät on varmoja? Aina niissä on riski ja jos sen riskin ottaa on turha itkeä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:09"]
Miehelleni tehtiin sama temppu ja lopputuloksena oli ero. Pidän tekoasi erittäin halpamaisena ja sääliksi käy miestäsi.
[/quote]
Niin minunkin eksäni väitti, vaikka kävimme molemmat jopa tutkituttamassa hedelmällisyytemme kun yrityksistä huolimatta lasta ei kuulunut. Mies halusi isäksi innokkaammin kuin minä äidiksi.
Kuinkahan moni mies eron jälkeen valehtelee uudelle lapsettomalle kumppanille että tuli huijatuksi isäksi? Kaikista kelvottomimmat miehet yrittävät saada siitä valheesta hyvän tekosyyn olla tapaamatta lapsiaan :)
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:13"]
Uskooko mies, että lapsi on hänen?
[/quote]
Uskoo, ei vaadi dna-testejä. En ole myöskään pettänyt häntä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:14"]
Onko lapsi tyttö vai poika?
[/quote]
Poika
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:16"]
Miksi miehesi halusi abortin/ei halunnut lasta?
[/quote]
Hän sanoi ettei ole (vielä) valmis isäksi.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:21"]
Miten suhtautuisit, jos saisit tietää miehen valehdelleen sinulle jostain suhteeseenne olennaisesti vaikuttavasta asiasta? Esimerkiksi pelivelasta (lapsesta tulee isot kulut), toisesta naisesta...
[/quote]
Suuttuisin miehelleni jos saisin tietää jotain tuollaista. Hänkin suuttuisi minulle jos kertoisin että huijasin häneltä lapsen. Siksi en kerro. Olemme nyt kaikki onnellisia niin miksi pilata se onni?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:33"]
[/quote]
Suuttuisin miehelleni jos saisin tietää jotain tuollaista. Hänkin suuttuisi minulle jos kertoisin että huijasin häneltä lapsen. Siksi en kerro. Olemme nyt kaikki onnellisia niin miksi pilata se onni?
[/quote]
Aiotko salata asian loppuelämäsi? Onko mielestäsi valheelle perustuva onni arvokasta?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:14"]
Onko lapsi tyttö vai poika?
[/quote]
Poika
[/quote]
Mitä sanoisit pojallesi sitten joskus, jos hänen tyttöystävänsä olisi "yllättäen" raskaana eikä perheenperustaminen sopisi poikasi suunnitelmiin?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:33"]
[/quote]
[/quote]
Aiotko salata asian loppuelämäsi? Onko mielestäsi valheelle perustuva onni arvokasta?
[/quote]
En tiedä vielä aionko salata koko loppuelämämme tämän asian. Mahdollisesti.
Äh, en tiedä millainen onni on arvokasta. Minusta meidän perheemme onni on yhtä arvokasta kuin naapurin perheen onni. Kaikilla on omia pieniä salaisuuksia ja ongelmia suhteessa.
Tietääkö miehesi nyt, että lapsi on sinun juonittelulla aikaan saatu, vai luuleeko hän, että oli vahinko?