Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijasin mieheltäni lapsen - Kysy mitä vain!

Vierailija
09.10.2013 |

Sanoin, että ei pitäisi nyt tulla raskaaksi, että voidaan olla ilman kumia. Nyt on yksivuotias vauva. Kysy mitä vain, vastaan!

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:25"]

Et sitten lapsille muuta isää löytänyt? Millään?

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:22"]

Itse en huijannut, eka oli "vahinko". Söin pillereitä mutta tulin raskaaksi. Toisen "kiristin" eli sanoin, että haluan toisen ja jos mies ei suostu niin haluan erota. Suostui! Mut erottiin kyllä siitä noin kolmen vuoden päästä. Mies ei välittänyt lapsistaan yhtään. No, nyt hänellä on itseään huimasti vanhenpi nainen, ei tarvi pelätä että tulee lisää lapsia. Minä sain lapset ja he on mulle kultaakin kalliinpia!

[/quote]

[/quote] Miksi ois pitänyt? Kuten totesin , eka oli vahinko, mutta aborttia en halunnut koska mielestäni se olisi ollut murha. Toisen halusin tosissani, kun hölmöyksissäni kuvittelin , että mieskin siitä joskus aikuistuu. Mutta aika pian sitten totesin, että niin ei käy vaan pysyy ikuisena "lapsena" ja hänellä on nyt siihen sopiva vaimo eli kuin äiti hänelle. Itse en ole uutta etsinyt enkä aiokkaan, koska minulle lapset on tärkämpiä enkä aio heitä sotkea mihinkään suhdekuvioihin. Pystyn kyllä elämään selibaatissakin, on sitä suurempiakin ongelmia maailmassa.

Vierailija
42/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän luomuehkäisyä eli miehen pitää luottaa mun sanaan siitä, olenko hedelmällinen, vai en. Ei halua isäksi vielä, joten jos oma kuumeiluni roihahtaisi, voisin teoriassa huijata tolleen. Minä vain olen huono valehtelemaan, enkä toisaalta halua noin vakavassa asiassa "onnistua" vilpillä, koska en varmaan pystyisi sit pitämään sitä asiaasisälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:14"]

Onko lapsi tyttö vai poika?

[/quote]

Poika

[/quote]

Mitä sanoisit pojallesi sitten joskus, jos hänen tyttöystävänsä olisi "yllättäen" raskaana eikä perheenperustaminen sopisi poikasi suunnitelmiin?

[/quote]

Sanoisin, että hän saa tehdä omat valintansa. Voi jatkaa naisen kanssa perheenä tai sitten erota naisesta ja ottaa vastuun lapsesta. Jos hän siis minulta neuvoja kysyisi. 

Vierailija
44/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
45/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:41"]

[/quote]

Poika

[/quote]

Mitä sanoisit pojallesi sitten joskus, jos hänen tyttöystävänsä olisi "yllättäen" raskaana eikä perheenperustaminen sopisi poikasi suunnitelmiin?

[/quote]

Sanoisin, että hän saa tehdä omat valintansa. Voi jatkaa naisen kanssa perheenä tai sitten erota naisesta ja ottaa vastuun lapsesta. Jos hän siis minulta neuvoja kysyisi. 

[/quote]

Mutta poikasi pitäisi kuitenkin ottaa vastuu lapsesta, vaikka hänet on huijattu isäksi?

Vierailija
46/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:39"]

Itse en huijannut, eka oli "vahinko". Söin pillereitä mutta tulin raskaaksi. Toisen "kiristin" eli sanoin, että haluan toisen ja jos mies ei suostu niin haluan erota. Suostui! Mut erottiin kyllä siitä noin kolmen vuoden päästä. Mies ei välittänyt lapsistaan yhtään. No, nyt hänellä on itseään huimasti vanhenpi nainen, ei tarvi pelätä että tulee lisää lapsia. Minä sain lapset ja he on mulle kultaakin kalliinpia!

[/quote]

[/quote] Miksi ois pitänyt? Kuten totesin , eka oli vahinko, mutta aborttia en halunnut koska mielestäni se olisi ollut murha. Toisen halusin tosissani, kun hölmöyksissäni kuvittelin , että mieskin siitä joskus aikuistuu. Mutta aika pian sitten totesin, että niin ei käy vaan pysyy ikuisena "lapsena" ja hänellä on nyt siihen sopiva vaimo eli kuin äiti hänelle. Itse en ole uutta etsinyt enkä aiokkaan, koska minulle lapset on tärkämpiä enkä aio heitä sotkea mihinkään suhdekuvioihin. Pystyn kyllä elämään selibaatissakin, on sitä suurempiakin ongelmia maailmassa.

[/quote]

Ai mies ei ole aikuinen, kun ei halua alkaa elää lapsiperhe-elämää? Etköhän sinä ole se kypsymätön tässä, kun sinun pitää väkisin saada tahtosi läpi muista piittaamatta.

Vierailija
47/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:21"]

Miten suhtautuisit, jos saisit tietää miehen valehdelleen sinulle jostain suhteeseenne olennaisesti vaikuttavasta asiasta? Esimerkiksi pelivelasta (lapsesta tulee isot kulut), toisesta naisesta...

[/quote]

Suuttuisin miehelleni jos saisin tietää jotain tuollaista. Hänkin suuttuisi minulle jos kertoisin että huijasin häneltä lapsen. Siksi en kerro. Olemme nyt kaikki onnellisia niin miksi pilata se onni?

[/quote]

Aiotko salata asian loppuelämäsi? Onko mielestäsi valheelle perustuva onni arvokasta?

[/quote]

En tiedä vielä aionko salata koko loppuelämämme tämän asian. Mahdollisesti. 

Äh, en tiedä millainen onni on arvokasta. Minusta meidän perheemme onni on yhtä arvokasta kuin naapurin perheen onni. Kaikilla on omia pieniä salaisuuksia ja ongelmia suhteessa. 

[/quote]

Huh, musta toi ei kyllä ole mikään PIENI salaisuus. Eikä kaikilla todellakaan ole tuon kokoisia tai muutenkaan merkittäviä salaisuuksia suhteessa. Jotkut nimittäin ovat rehellisiä toisilleen.

Vierailija
48/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:43"]

Minkä ikäisiä olette?

[/quote]

25 ja 26

Vierailija
49/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko töissä? Opiskeletteko?

Vierailija
50/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Poika

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta poikasi pitäisi kuitenkin ottaa vastuu lapsesta, vaikka hänet on huijattu isäksi?

[/quote]

Kyllä. Joka kerta kun harrastaa seksiä on mahdollisuus raskauteen vaikka käyttäisi ehkäisyä. Mikäli nainen ei suostu aborttiin, olisi minusta oikein että mies tunnustaa lapsen ja ottaisi vastuuta rahallisesti ja hoidon muodossa.

Vierailija
51/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:21"]

Miten suhtautuisit, jos saisit tietää miehen valehdelleen sinulle jostain suhteeseenne olennaisesti vaikuttavasta asiasta? Esimerkiksi pelivelasta (lapsesta tulee isot kulut), toisesta naisesta...

[/quote]

Suuttuisin miehelleni jos saisin tietää jotain tuollaista. Hänkin suuttuisi minulle jos kertoisin että huijasin häneltä lapsen. Siksi en kerro. Olemme nyt kaikki onnellisia niin miksi pilata se onni?

[/quote]

Aiotko salata asian loppuelämäsi? Onko mielestäsi valheelle perustuva onni arvokasta?

[/quote]

En tiedä vielä aionko salata koko loppuelämämme tämän asian. Mahdollisesti. 

Äh, en tiedä millainen onni on arvokasta. Minusta meidän perheemme onni on yhtä arvokasta kuin naapurin perheen onni. Kaikilla on omia pieniä salaisuuksia ja ongelmia suhteessa. 

[/quote]

Huh, musta toi ei kyllä ole mikään PIENI salaisuus. Eikä kaikilla todellakaan ole tuon kokoisia tai muutenkaan merkittäviä salaisuuksia suhteessa. Jotkut nimittäin ovat rehellisiä toisilleen.

[/quote]

En sanonutkaan että tämä on pieni salaisuus. 

Vierailija
52/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:48"]

[/quote]

Mies on töissä, minä opiskelen.

Vierailija
53/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko jo syntyessäsi idiootti vai onko se esim. kasvatuksen vika?

Vierailija
54/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]

Elättääkö mies siis perhettänne?

Vierailija
55/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies sulla. Miehet kehittyy vähän hitaammin kun naiset, tiesitkö sitä? Varo vaan ettei vielä ehdi kyllästyä perhe-elämään..

Vierailija
56/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:49"]

[/quote]

Poika

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä. Joka kerta kun harrastaa seksiä on mahdollisuus raskauteen vaikka käyttäisi ehkäisyä. Mikäli nainen ei suostu aborttiin, olisi minusta oikein että mies tunnustaa lapsen ja ottaisi vastuuta rahallisesti ja hoidon muodossa.

[/quote]

Öö. Vertaatko omaa toimintaasi oikeasti siihen että kyseessä olisi oikeasti ollut vahinko?

Vierailija
57/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:54"]

Olitko jo syntyessäsi idiootti vai onko se esim. kasvatuksen vika?

[/quote]

Hmm, en osaa vastata. Idiootti en kuitenkaan ole, tyhmä saatan olla.

Vierailija
58/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:39"]

[/quote]

[/quote]

Ai mies ei ole aikuinen, kun ei halua alkaa elää lapsiperhe-elämää? Etköhän sinä ole se kypsymätön tässä, kun sinun pitää väkisin saada tahtosi läpi muista piittaamatta.

[/quote]  OLIN kypsymätön silloin ja myönnän sen. EN siinä, että en suostunut aborttiin vaan siinä, että en tarkemmin katsonut kenen kanssa sänkyyn menin. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että teoistaan ON vastattava. Eli kun 1.kerran tulin raskaaksi halusin tehdä parhaani äitinä. Oletin, että mies olisi "rakennettu samoin" ja olin rehellinen toisella kerralla, eli sanoin suoraan, että haluan 2. lapsen, eli en huijannut. Valinta oli TÄYSIN miehen. Mutta kuten totesin, hän kaipasikin enemmän äitiä kuin vaimoa, vaikka olikin jo kolmekymppinen.  Eli koska hän ei ollut lapsistaan yhtään kiinnostunut ja tekin kaiken mailman muitakin juttuja niin totesin, että otan vastuun ja hoidan hommat. Eli siitä pitäen olen hoitanut kaiken yksin. Eli en takuulla ole ENÄÄ kypsymätön!!!

Vierailija
59/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]

Elättääkö mies siis perhettänne?

[/quote]

Minä teen tuntitöitä opintojen lisäksi (opinnot ihan loppuvaiheilla), mies tienaa paremmin, mutta ei elätä minua ja lasta.

Vierailija
60/104 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä: olisko sun mielestä ihan OK että joku nainen tulisi raskaaksi, koska mies on puhkonut kortsuun reiän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan