Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat ja noloimmat kännisekoilut

Vierailija
08.10.2013 |

kertokaa teidän omia kokemuksia..

Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.

Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..

Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..

Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.

Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.

PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..

Kommentit (308)

Vierailija
221/308 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oma asunto, luhtitalon toinen kerros. Nuori ja sinkku kun olin, niin bailata piti ja kerran poistuin sitten asunnosta sellaiset tolppakorkoiset remmisandaalit jalassa, astuin röökiä sytyttäessä harhaan ja kierin ne hemmetin portaat alas! Onneksi känni ja yllättyminen, en ehtinyt tajuta tilannetta, auttoivat joten  tulin alas rentona kuin stuntmies ja könysin  samantien ylös, kun  linkkaan piti ehtiä . Pubissa sitten armoton oluen kiskominen kaksin käsin kun ja röökin poltto ketjussa, kun jomotti joka paikkaan ja vitutti. Alkoholihan  puudutti ja päädyin vielä yökerhoon riehumaan , aamuyöstä sain joltain tutulta kyydin kotiin.  Aamulla sukkahousut rikki, puoli naamaa siniviolettina ja   komeita mustelmia muuallakin , nilkka turvonnut kaksinkertaiseksi.  Pari pv siinä kärvistelin, kunnes piti varata lääkärinaika ja lääkäri tuijotti epäuskoisena että sä olet siis kolme päivää ollut tämän murtuneen nilkan kanssa? 

Vierailija
222/308 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut juonnut pitkään aikaan mitään, kun ystäväni pyysi minut laivalle. Tulin tosi humalaan ja olin innoissani kun nuori parikymppinen mies osoitti huomiotaan minulle. Itse olen 45 vuotias.

Päädyimme yöksi tämän pojan hyttiin ja aloimme panemaan. Huomasin että viereisellä sängyllä tämän pojan kaveri alkoi vedellä käteen. Pyysin hänetkin mukaan touhuihimme. Mutta tämän jälkeen homma meni liian rajuksi minulle kun painoivat minua yhtä aikaa. Toinen muummoassa työnsi kalunsa suoraan pepusta suuhuni, jolloin oksensin lattialle. Aamulla kun heräsin lähdin välittömästi pois hytistä . Kundit huusivat vielä perääni, että pannaanko vielä.

Menin hyttiini suihkuun ja huomasin että olivat laskeneet lastit sisälle.

Kauhea morkis jälkikäteen.

En ole ottanut sen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/308 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
224/308 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin bilettämään Kalliossa, ja filmi poikki Hilpeän Hauen jälkeen. Seuraavana päivänä heräsin jossain helvetin Vantaan Hiekkaharjussa kämpässä, jossa ei ollut ketään. Keräsin sitten sieltä vaatteet lattialta ja toivuttuani krapulasta ryömin juna-asemalle ja otin junan kotiin. Vieläkään ei ole mitään muistikuvia.

En oikeastaan haluakaan tietää.

Vierailija
225/308 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryypättiin kaverin kämpillä. Olin taas perinteisesti törkeen jurrissa ja menin ekana nukkumaan.

Kaveri oli ollut sitten partsilla tupakalla, olin noussut sängystä, laskenut housuni nilkkoihin, istunut puutarhatuolille ja kussut kuin olisin vessassa pöntöllä. Sitten vedin housut takaisin jalkaan ja menin nukkumaan takaisin.

Itse en tästä asiasta tiennyt, kaveri kertoi aamulla.

No, onneks ei ollut kakkahätä.

Vierailija
226/308 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran sikakännissä. Oli muutakin kamaa vedetty. Laitoin sitten pilluuni sillin, pyrstö ulospäin. Esitin porukalle merineitoa tanssien alastomana pöydällä ja heilutellen sillin pyrstöä jalkojeni välissä. Onneksi kukaan ei kuvannut kännykällä.

OMG, mikä mielikuva.

Vierailija
227/308 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen Kalliossa lähipubiin. Vedin lärvit ja pois lähtiessäni kaaduin selälleni kadulle enkä päässyt ylös. Jotkut haalaripukuiset opiskelijat nostivat mut ylös. En tiedä, miten olin päässyt kotiin. Kylkiluut tuntuvat murtuneilta. Olen 45-vuotias jakkupukutäti. Kuolen häpeään.

Vierailija
228/308 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
229/308 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea typeräähän sitä nuorena tuli sekoiltua, mutta onneksi ei juuri muut ihmiset kuvanneet silloin. Toista mahtaisi olla nykyään ja oitis joku somenettisensaatio kun näkisi itsensä sekoilemassa jossain facessa ja juttua jaettu 1000000 kertaa.

Vierailija
230/308 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kiitos elin nuoruuteni ennen kamerakännyköiden aikaa!

Vierailija
231/308 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä nykyäänkään kiinnostaa kuvata jotakuta kännikalaa, jos ei oo julkkis? Vappuna niitä riittää.

Vierailija
232/308 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
233/308 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuosina 18-30 en hallinnut ollenkaan juomistani, eli en osannut lopettaa ajoissa vaan vedin hitonmoiset lärvit ja olin ihan sekaisin. Kaverit koettivat aina sanoa että älä juo noin nopeasti tai älä hae uutta kun entinen kesken, mutta olin vain että älä sä vi""u komenna mua".

- Kierin yökerhon rappuset alas ja väitin etten tarvitse lääkäriä, menin murtuneen ranteen kanssa kiskomaan shotteja ja panin jotakin jätkää vessassa.

- Sytytin tupakkaa ja samalla otsahiukseni tulee, sammutin tulen tunkemalla pääni suihkulähteeseen ja lopulta olin siellä koko akka.

- Heitin (muka) minulle nauranutta vierasta äijää mukikebabilla kadulla.

- Oksensin laukkuuni

- Heräsin jonkun varmaan 60v papparaisen luonta ja kun en löytänyt farkkujani tai kenkiäni livistin paniikissa  ilman  niitä, pääasia että löysin käsilaukkuni jossa oli puhelin ym.  Juuri ja juuri persuksen peittävä toppi  + stringit päällä, paljasjaloin kävelin kotiin eikä muuten ollut koti ihan naapurissa!

- Kaaduin matkalla baariin ja suutuin kun portsari ei laskenut minua sisään, pyörin turpa veressä pitkin kaupunkia ja huutelin että portsarit on sikoja, poliisit on sikoja.

- Heräsin rappukäytävästä pitsalaatikko tyynynä.

- Aloin ryypätä Mikkelissä ja heräsin Turussa.

- Iskin baarista kehitysvammaisen kundin jolle annoin tämän elämän varmaan ensimmäisen suikkarin.. baarin pihalla.

- Konttasin biljardipöydällä muka seksikkäästi, tuubitoppi vyötäröllä, hiukset kaljatuopissa.

- Lauloin karaokea ja aloin pillittää, laulu oli niinkin tunteellinen kuin Mörrimöykky.

- Pissasin alleni ja sitten oksensin kengilleni,  kun kaverit koettivat saada minut lähtemään kotiin juoksin karkuun ja  livahdin yhteen pubiin josta lensin kyllä kohta ulos kun kuntoni havaittiin.

Vierailija
234/308 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juomassa miespuolisen kaverin, joka varmaan oli vähän ihastunut minuun muttei enää tuon päivän jälkeen ! luona, joimme miehen tekemää kotiviiniä ja sitten mies  valmisti meille ruuaksi italianpataa. Kun lähdimme kävelemään siitä lähiräkälään, aloin oksentaa ja voitte kuvitella miltä se italinpata-oksennus näytti... lisäksi minulta alkoi päästä sarjaperuja ja kikattelin niille, miestä ei naurattanut yhtään kun kiskoi käsipuolessa kikattelevaa ja piereskelevää daamia jonka poskessa oli oksennusta. Baarissa  halusin laulaa karaokea ja kun kuulin ettei karaokea sinä iltana olisi aloin laulaa täysiä jotain joululauluja " TIP TAP SOIHDUT SAMMUU.. HIK",  rikoin kaljatuopin, kävin vessassa ja tulin takaisin hame pikkuhousujen sisällä, menin tupakalle ja kaaduin kukkapuskaan minkä seurauksena  tissini pomppasivat ulos (narutoppi venyvin olkaimin ja isot rinnat) .  Seuraava aamuna heräsin tämän kaverimiehen parvekkeelta maton sisältä, olin kuulemma ilmoittanut olevani tortilla..!

Vierailija
235/308 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Heräsin ja  keittiössä oli karmea sotku, olin ilmeisesti yöllä tuhannen tuiterissa  sulattanut vanilijajäätelöä mikrossa, syönyt suoraan pakkauksesta ja jättänyt siihen!

- Vedin laivan yökerhossa perseet, kusin alleni kannella ja heitin pikkuhousuni mereen jatkaen bilettämistä kommandona.  Aamulla heräsin vieläkin kännissä hytistä, laitoin kaverin liian pienen mekon päälleni ja kävelin paljasjaloin sekä tissit liian  pienestä mekosta tursuten Tax Freehen . Takaisin menin hissillä koska oli huono olo, hississä joku ulkomaalainen mies innostui rähjäisen seksikkäästä ulkomuodostani ja suutelimme minkä jälkeen mies  työnsi käden  jalkoväliini mutta juoksin ulos hissistä ja karkuun. Join  kolme minipulloa viinaa ja oksensin hytin lattialle, kaveri heräsi että mitä helvettiä täällä tapahtuu?

- Olin päättänyt nukkua parvekkeella ja kiskonut kaikki tyynyt ja peitot sinne sekä käpertynyt kuin eläin pesäänsä.  Nukuin pelkissä alushousuissa, kuuma kun oli. Kerrostalon ensimmäinen  kerros...

Vierailija
236/308 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vedin kaverin luona supernopeat kännit, lähdin kotiin bussilla, ja oksensin bussin lattialle pyrkien olemaan huomaamaton. oksensin koko matkan. katselin yrjövanani etenemistä takaosassa ja poistuessani se oli valunut jo lastenvaunupaikalle asti.

-kalsarikännit jaloviinalla. odottelin poikaystävääni meille toiselta paikkakunnalta ja laitoin ruokaa jallua hörppien. taloyhtiön tupakkapaikalla menin juttelemaan avoimesti naapurin tädille, en muista keskustelusta mitään enkä raaskinut enää katsoa silmiin siitä eteenpäin. en muista myöskään poikaystävän saapumisesta yhtään mitään. 

yleisesti ottaen ongelmani ei ole se että kusisin ja panisin holtittomasti vaan enemmänkin se että "keskustelutyylini" humaltuneena on sellainen julistavan paatoksellinen enkä katso yhtään sitä, kenelle menen luennoimaan kaikkea mahdollista paskaa, ja lisäksi olen oppinut juomaan samalla vauhdilla kuin aikuinen mies jolloin päihdyn super nopeasti ja voimakkaasti. 

Vierailija
237/308 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kerran reilusti absinttia alkuillasta ja loppu menikin sitten jotakuinkin näin

Vierailija
238/308 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näiden tarinoiden ei ole tarkoituskaan varsinaisesti naurattaa? Kysehän on sekoilusta. Hauskaa olisi esim. jos joku söisi humalassa kissanruokaa luullen sitä maksalaatikoksi, tai muuta harmitonta. Oksentelu, kuseminen, pettäminen, tappeleminen - eihän niissä mitään nauramista olekaan. Ja moni tarina tässäkin ketjussa on tosiaan keksitty ja liioiteltu, eikä naurata nekään.

Pointti on vain kertoa se noloin sekoilu, josta toivottavasti on otettu opiksi.

Niinpä! Ei tämä ole mikään "Kerro hulvattomimmat kännisekoilusi"-ketju. Nimenomaan pahimpia ja noloimpia kysyttiin ja saahan sitä itselleen (tai toisille) nauraa jos jo naurattaa, elämässä sattuu ja tapahtuu, eikä kukaan varmasti ylpeydellä muistele noloimpia sekoilujaan.

Vierailija
239/308 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on käynyt myös noita oksennustilanteita, mutta ehkä kaikista nolointa on jostain syystä ollut kun laskuhumalassa on alkanut tunteet nousta pintaan ja sitten huutoitken vuodattaen kaikkea sontaa omasta menneisyydestä ja parisuhteen ongelmista yms. Ja morkkis on ollut aivan jäätävä.

Vierailija
240/308 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morkkis, auttakaa. Ei pahin moka mutta nyt lauantaina lähdin piknikristeilyltä suoraan baariin kaverin kanssa (joka ei siis ollut mukana laivalla). Olin aika hyvässä kunnossa vielä ensimmäiseen baariin päästyämme, mutta sitten...

Muistikuvat ovat aika heiluvia. Kuvittelin vielä aamulla käyttäytyneeni kohtalaisen järkevästi, kunnes ystäväni vähän valaisi illan tapahtumia. No, toisessa baarissa olin ostanut pöydän täyteen juomia (opiskelijana tällaiseen ei siis todellakaan olisi varaa), ja nukahdellut toistuvasti pöytään. Poke oli kuumotellut kuulemma jo jonkin aikaa ja tarkkaillut menoani, ja kun punainen kortti lävähti niin yritin vielä salakuljettaa pöytään jäänyttä viinipulloa mukanani ulos. Poke oli kuulemma seissyt aivan takanani eli pottu jäi pöytään.

Kotiin tullessani olin juossut makkariin, selittänyt jotain miehelleni (sössötyksestä ei kuulemma saanut mitään selvää) ja sammunut petiin niin ettei siihen muita sitten mahtunutkaan. Ulko-ovi oli apposen auki ja avaimet kiinni ovessa. Mies nukkui sohvalla.

Harmittaa aika paljon, kun olin odottanut tuota iltaa viikon (ystäväni on käytännössä koko kesän reissussa). No, tämän ketjun sekoilut ovat parasta morkkisterapiaa, kiitos siitä. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan