pahimmat ja noloimmat kännisekoilut
kertokaa teidän omia kokemuksia..
Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.
Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..
Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..
Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.
Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.
PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..
Kommentit (308)
Baari-illan jälkeen aikamoisessa kännissä pääsin saatille neitokaiselle johon oli jo kauan ihastunut.Neito pikkupusujen jälkeen ehdotti saunomista ja sehän ei kuulostanu yhtään huonolta.sauna ol puulämmitteinen ja sanoi että menee puoli tuntia jos jaksat odottaa kun hän myös haluaa pistää hiukan huonetta kuntoon,kehoitti sillävälin ottamaan isänsä viinakaapista juomista,asui siis kotonaan.valikoima oli kattava ja parikymppinen kaverihan innostui vetämään kunnon viskiä pari todella reipasta lasillista .heräsin sitten siihen kun tämä tytteli puunasi sohvaa,minut oli tyrkätty lattialle koska sammuneena olin rykäissyt siihen märän pierun,tunnelma ei enää ollut kovin eroottinen vaan tämä unelmieni lasteni äiti kehoitti juoppoa housuunpaskojaa lähtemään ja äkkiä.Ei tullut vusisadan romanssia vaan ikuinen häpeä,mitä jos vaan oils ottanut vaan bissen,vieläkin mietin,anteeks Susanna jos tunnistat vielä 30v takaa!
Se kun kirjoitin Scripta-vieraskirjaan nimimerkillä "riikka".
Heräsin kaverilla siihen että hänen isokokoinen serkku nai mua. Heräsin kipuun ja sattui kauheasti. En vieläkään tiedä miks en soittanut poliisille vaan jatkoin juomista ja häpesin itteeni. Myöhemmin tajusin että sehän oli melkein raiskaus. Asiasta kuitenkin jo kolme vuotta eikä asialle enään mitään voi mutta silti häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kaverilla siihen että hänen isokokoinen serkku nai mua. Heräsin kipuun ja sattui kauheasti. En vieläkään tiedä miks en soittanut poliisille vaan jatkoin juomista ja häpesin itteeni. Myöhemmin tajusin että sehän oli melkein raiskaus. Asiasta kuitenkin jo kolme vuotta eikä asialle enään mitään voi mutta silti häiritsee.
Sehän oli raiskaus
Entisessä kotikaupungissa on mäellä näköalatorni jonne saa maksusta kiivetä ihailemaan maisemia. Olimme ehkä 16vuotiaita ja lämpimänä kesäpäivänä bestiksen kanssa vedettiin päiväkännit. Istuttiin juomassa siideriä ja polttamassa röökiä puskassa lähellä näkötornia silloisen bestiksen kanssa. Sen veli oli hakenut meille juomat.
Jossain vaiheessa saatiin idea että kiivetään torniin mutta ei me siitä makseta! Myyjä oli rahastamassa joltain ukolta kahvia eikä nähnyt kun kaksi kikattelevaa ja hyssyttelevää kännikalaa kiipeää portaita. No minulle tuli puolessa välissä huono oli jolloin oksensin ja kusin housuuni. Päästiin kuitenkin ylös jossa otin farkut sekä alkkarit pois ja kaveri teki minulle flanellipaidasta hameen. Haisevat farkut jäi sinne. Pois lähtiessä oltiin jäädä kiinni! Myyjä juoksi perään muttei saanut kiinni! Mentiin hakemaan siideripussi puskasta ja jatkettiin juomista mutta koska pelkäsimme myyjän soittaneen poliisin siirryimme vähän matkan päähän kesäteatterin viereiselle kalliolle. Sinne tuli joku kundiporukka myös juomaan ja ne tarjosivat viinojaan meille. Jossain vaiheessa tajusin suutelevani yhtä kundia kun toinen sormetti minua. Kaveri pani puskassa kolmannen kanssa. Muistikuvat hämärtyivät. Jossain vaiheessa improvisoitu hameeni katosi ja olin pilde paljaana t-paita ja maiharit päällä. Lähdettiin vaan pokkina siitä pyörillä vaikka minulla vilkkui pilde ja perse. Oltiin niin kännissä että kaatuiltiin pyörillä ja lopulta vaan heitettiin ne johonkin puskaan ja käveltiin. Kaverin luona sammuin vessaan ja kaveri sammui eteiseen. Että sen äiti huusi kun t löysi meidät!
Kaverilta lainatuissa verkkareissa kotiin mutta ensin hakemaan se pyörä sieltä puskasta. Kauhea krapula ja jalat nokkosenpolttamisilla sekä mustelmilla. Myöhemmin menkat myöhässä ja hirveä paniikki että ole raskaana vaikka ei mielestäni sisällä käynyt kuin sormi.
En ikinä kehdannut hakea farkkujani sieltä tornista "hei jäiköhän tänne siniset levikset ja punaiset alkkarit joissa on vähän pissiä?"
Nostellaas tätä vuodenvaihteen kunniaksi.
Aikoinaan lähti ravintolassa lapsesta.Lähdin pyörällä kotiin ja kaaduin.Kengät hävisi.Talutin loppumatkan pyörää paljain jaloin ja kusin housuuni,kun oli niin hirveä hätä.
Voi häpeän määrää!!Onneksi oli syksy ja säkkipimeää,niin EHKÄ kukaan ei nähnyt.