Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahimmat ja noloimmat kännisekoilut

Vierailija
08.10.2013 |

kertokaa teidän omia kokemuksia..

Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.

Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..

Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..

Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.

Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.

PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..

Kommentit (308)

Vierailija
181/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kahdeksan vuotta sitten, kun olin 45 v., niin asuessani pikkupaikkakunnalla perheeni kanssa (vaimo ja kaksi lasta) lähdin fillarilla yhtenä loppukesän perjantai iltana kyseisen tuppukylän räkälään ajatuksena ottaa kaksi, kolme bisseä ja sotkea takas himaan. Etäisyys oli varmaan vajaa kilometri. Nooh, siinä kuudetta keppanaa vetäissäni pari paikallista, jo aiemmin tuttua reilu parikymppistä jätkää ehdotti, että lähdetään toisen luo istuu ja pelaa pokeria. Ei siinä, sinne sitten fillarilla... matkaa baarista varmaan parisataa metriä ja sellanen kiva pikku keppanapöhnä nousullaan. Jätkien kanssa istuessa ja pelatessa tuli vedettyä NIIN vitusti kaikkea sekasin ja pössyteltyä samaan kasaan varmaan neljä jointtia, kun jätkillä oli kasvattamo vessassa, ettei sinne kunnolla mahtunut edes kuselle. Joskus aamukymmenen aikaan sain jotenkin itseni ulos tuosta luolasta ja yritin ajaa fillarilla himaan, ei tullut mitään. Sitten taluttamaan... kaatuilin vähän väliä ja välillä ojaan. Yhdestä kaatumisesta ojaan kesti päästä puoli tuntia ylös. Jengiä käveli jalkakäytävällä ohi ja ketään ei kiinnostanut. Paskoin kaksi kertaa ripulipaskat ja kusin ainakin viisi kertaa housuihin matkan aikana. Lopulta pääsin himaan (okt) johtavalle suoralle parin tunnin kaatuilun jälkeen ja tämä omakotialueen suora oli sitten täynnä leikkiviä lapsia vanhempineen. Himaan sisälle, vaimo vastassa ja jättiyrjöt suoraan hänen naamalleen.

Saldo:

- ripulipaskat ja kuset housuissa

- yrjöt vaimon naamalle (ei varmaan tarvi arvailla, mitä oli asioista mieltä)

- sietämätön häpeä

- viikon kestänyt "kuolen kohta"-darra

- hävisin melkein neljäsataa pokerissa

Hyi hitto, ahdistaa ajatellakin miltä lapsistasi on tuona aamuna tuntunut.

Vierailija
182/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tequila on mulle myrkkyä. Tulen siitä lähes aina aggressiiviseksi. No, kerran olin opiskelijana vetänyt tequilaa, ja kovan humalan ja darran välimailla, pahoinvoivana ja hemmetin pahantuulisena, kömmin kotiin. Siellä piti olla silloinen poikakaverini. Humalatilani teki vaikeaksi kaivaa avainta käsilaukusta, joten päätin soittaa ovikelloa. Ei vastausta. Rämpytin ovikelloa lisää. Ei vastausta. Vittumaisessa mielialassa alkoi tosisaan kyrsiä. Aloin huutaa: "Nyt saatana jätkä avaat sen oven". "Avaa se ovi tai tulen perkele ikkunasta sisään". Potkin ovea ja lopulta rikoin ikkunan. Siinä vaiheessa poliisit jo tulivatkin pitkin luhtiparveketta, ja meikäläinen päätyi ekaa kertaa elämässään putkaan. Asunto, jonka ovella olin riehunut, ei ollut ollenkana oma asuntoni vaan siellä asui joku lapsiperhe, joka oli ollut kauhuissaan kun joku hullu riehuu oven takana. Jouduin myös korvaamaan taloudellisesti vahinkoni.

On tullut pantua täysin tuntemattoman kanssa yökerhon baaritiskijonossa. Jotenkin vaan siinä, molemmat humalassa, tungoksessa, sitä alettiin hinkata vaatteiden läpi alapäitä yhteen ja suudella. Mulla oli hame päällä, ja mies nosti hametta ja laittoi ensin sormen sisääni takaapäin. Minä jotenkin kiihotuin ajatuksesta että joka puolella on ihmisiä mutta ne ei huomaa mitä hameen alla tapahtuu. Pian sinne sisään tuli jotain sormea isompaakin. Yritin siinä jammailla musiikin tahdissa kuin ei mitään. Luulin ettei kukaan huomannut, mutta luultavasti huomasi kyllä. 

Kerran heitin baarin vessaan minua ulos heittää yrittäneen baarimikon. Olin matkalla yökerhosta kotiin, mutta tuntui että vielä yhden juoman voisin ottaa jossain pubissa, ettei laskuhumala iske ennen nukkumaanmenoa ja estä nukkumista. En olisi halunnut kuitenkaan jäädä sinne istumaan vaan juoda juomani kesäillassa rauhassa. Sehän tietysti on kiellettyä että ottaa juomia mukaan, ja valpas baarimikko huomasi aikeeni. Yritin toisen kerran, ja siinä vaiheessa baarimikko totesi, että sun juoma jää tähän ja sinä lähdet. Minä totesin, että en vapaaehtoisesti. Huomasin nääs että kokoero on melkoisesti minun edukseni (olen 177 cm pitkä ja roteva, mies taas oli pieni ja hintelä). Urheasti se yritti tarttua minuun ja kammeta ulos kohti baarin ovea. Minä huomasin baarin vessan oven ja suorastaan heitin miehen sinne, ja paukautin oven kiinni perässä. Harmitti vain, että juoma meni miehen mukana, se kun oli hänellä kädessä. Nappasin jonkun toisen ihmisen juoman hänen edestään ja lähdin pakoon. En jäänyt edes kiinni.

jos tuo panojuttu on totta niin toiv. oli edes kortsu käytössä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuorempana bravuurini oli sammua vessaan, varmaan puoli kaupunkia on nähnyt paljaan perseeni!

"kypsemmällä" (+30) iällä taas on tapahtunut mm. seuraavaa

- kiipesin yökerhossa, lempibändini keikalla, kajarin päälle tanssimaan ja sain varoituksen, että jos toistuu lennän ulos!

-  läksin yhdelle kaverin kanssa ja se yksi tuoppipa kihahti sitten helteellä ja huonosti syöneenä kunnolla päähän .. kaaduin pyörällä kotiin ajaessa ja kömmin vain ylös, myöhemmin illalla humalan haihduttua purin naama valkoisena hammasta ( kotona 2v lapsi jota en halunnut pelästyttää karjumalla kivusta) kunnes pääsin päivystykseen.. murtuma polvilumpiossa!

- tanssin tuubitoppi päällä, baarimikko sitten käski nostaa paitaa..

olin ties kuinka pitkään heilunut pelkästään pinkit pitsirintsikat päällä ja toppi oli vyötäröllä rullalla!

- en saanut ravintolalaivasta juotavaa kun ei ollut henkkareita, eihän niitä kukaan ollut varmaan pariin vuoteen kysynyt !  aloin pillittää ja uhkasin hypätä järveen.. 

- jäin jumiin puistossa olevaan vessaan ja mursin pari rystystä, kun hakkasin seiniä.. kaverit yrittivät huutaa oven läpi että "rauhoitu! me avataan täältä!" mutten kuullut mitään paniikilta.. minulla siis ahtaanpaikan-kammo.

- heitin kaljani ventovieraan jätkän päälle, kun kommentoi minua ja ohikulkenutta kaveriani  " johan tuli rumia akkoja!  puolustuksekseni voin sanoa, että kävin tuossa vaiheessa avioeroa läpi ja olin masentunut.. 

kamelin selkä katkesi, kun meikattuani ja laitettuani hiuksia 2h kuulin ventovieraalta olevani ruma.

voi siuta <3 

Vierailija
184/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelin tuhannen kännissä eräässä pubin vessassa jollekkin naiselle Kennedyn ampumisesta, kunnes jotenkin tajusin että juttelen oman peilikuvani kanssa. Samaisen pubin edustalla kaaduin lumikasaan, enkä päässyt ylös, jotain tyyppejä tuli nostamaan.  Onnistuin jotenkin saamaan itselleni taksin ja piti pysähtyä muutaman kerran oksentamaan, kyseistä taksikuskiakin yritin pokailla ja pyytää kämpilleni syömään makkaraa. Rappukäytävässä kaatuilin useaankin otteeseen, housut repesi ja yrjösin vielä kämpän oveni eteen. Sisään päästyäni sammuin eteisen lattialle ja heräsin kuset housuissa. 

Vierailija
185/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittelin tuhannen kännissä eräässä pubin vessassa jollekkin naiselle Kennedyn ampumisesta, kunnes jotenkin tajusin että juttelen oman peilikuvani kanssa. Samaisen pubin edustalla kaaduin lumikasaan, enkä päässyt ylös, jotain tyyppejä tuli nostamaan.  Onnistuin jotenkin saamaan itselleni taksin ja piti pysähtyä muutaman kerran oksentamaan, kyseistä taksikuskiakin yritin pokailla ja pyytää kämpilleni syömään makkaraa. Rappukäytävässä kaatuilin useaankin otteeseen, housut repesi ja yrjösin vielä kämpän oveni eteen. Sisään päästyäni sammuin eteisen lattialle ja heräsin kuset housuissa. 

Mitenkähän yleistä tuo kännissä housuunkusaisu on? Nettikeskusteluissa tulee aina vastaan jos puhutaan noloista kännimokista, mutta enpä ole missään illanvietoissa tms. tällaiseen tapaan koskaan törmännyt.

Vierailija
186/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kahdeksan vuotta sitten, kun olin 45 v., niin asuessani pikkupaikkakunnalla perheeni kanssa (vaimo ja kaksi lasta) lähdin fillarilla yhtenä loppukesän perjantai iltana kyseisen tuppukylän räkälään ajatuksena ottaa kaksi, kolme bisseä ja sotkea takas himaan. Etäisyys oli varmaan vajaa kilometri. Nooh, siinä kuudetta keppanaa vetäissäni pari paikallista, jo aiemmin tuttua reilu parikymppistä jätkää ehdotti, että lähdetään toisen luo istuu ja pelaa pokeria. Ei siinä, sinne sitten fillarilla... matkaa baarista varmaan parisataa metriä ja sellanen kiva pikku keppanapöhnä nousullaan. Jätkien kanssa istuessa ja pelatessa tuli vedettyä NIIN vitusti kaikkea sekasin ja pössyteltyä samaan kasaan varmaan neljä jointtia, kun jätkillä oli kasvattamo vessassa, ettei sinne kunnolla mahtunut edes kuselle. Joskus aamukymmenen aikaan sain jotenkin itseni ulos tuosta luolasta ja yritin ajaa fillarilla himaan, ei tullut mitään. Sitten taluttamaan... kaatuilin vähän väliä ja välillä ojaan. Yhdestä kaatumisesta ojaan kesti päästä puoli tuntia ylös. Jengiä käveli jalkakäytävällä ohi ja ketään ei kiinnostanut. Paskoin kaksi kertaa ripulipaskat ja kusin ainakin viisi kertaa housuihin matkan aikana. Lopulta pääsin himaan (okt) johtavalle suoralle parin tunnin kaatuilun jälkeen ja tämä omakotialueen suora oli sitten täynnä leikkiviä lapsia vanhempineen. Himaan sisälle, vaimo vastassa ja jättiyrjöt suoraan hänen naamalleen.

Saldo:

- ripulipaskat ja kuset housuissa

- yrjöt vaimon naamalle (ei varmaan tarvi arvailla, mitä oli asioista mieltä)

- sietämätön häpeä

- viikon kestänyt "kuolen kohta"-darra

- hävisin melkein neljäsataa pokerissa

Hyi hitto, ahdistaa ajatellakin miltä lapsistasi on tuona aamuna tuntunut.

Saattaneet varmaan ihan pikkuisen hävetä iskää, joka toikaroi tuhannen päissään fillarilla kaatuillen, kuset ja paskat lahkeesta valuen.

Vierailija
187/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalsarikännit yksin. heräsin aamulla parvekkeelta maton alta,  päällä pelkät pikkuhousut, onneksi oli kesä! keittiössä tiskipöydällä oli pannu täynnä  paistettua ja maustettua  jauhelihaa ja osa siitä  oli lattialla. jääkaapissa oli avattu suklaavanukas purkki ja roskiksessa kolme tyhjää! olin siis  syönyt lasten vanukkaat jälkkäriksi... onneksi olivat isällään ja ehdin ostaa uudet. 

pisteenä ii:n päälle lapaluiden välissä toisen asteen palovamma, sellainen kolikon kokoinen ja linnun muotoinen. en vieläkään keksi mistä se tuli ! yritin hoitaa itse, mutta tulehtui ja nolona jouduin ripittäytymään tk:n lääkärille.  olin 42-vuotias...

Vierailija
188/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin festareiden leirintäalueella ihastukseni kanssa nurmikolla. Oli aamuyö ja aika hiljaista, mulla oli maksimekko ja kuvittelin ettei kukaan huomaa mitään jos söpösti istumme sylikkäin. No kyllä huomasi. 

Kerran sammuin seisaalleni. Olin tosi humalassa, seisoskelimme kaveriporukan kanssa baarin edessä, he juttelivat ja minä muistan miettineeni että olen toooosi humalassa ja väsynyt. Seuraavaksi tajuan makaavani maassa selälläni ja kavereiden tuijottavan mua ylhäältä ja nauravan. En keksi muuta selitystä kuin että sammuin ja kaaduin suorilta jaloilta selälleni.

Vierailija
189/308 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
190/308 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nautitun alkoholin määrä, mutta se ajoitus..

Olin täyttänyt alkuvuodesta 18 (20 vuotta sitten) ja vappuna tietysti piti päästä kavereiden kanssa liikenteeseen. Mulla oli just ollut vatsatauti ja vaikka se oli jo helpottanut, ei olisi kannattanut lähteä viihteelle. Jotain pieniä pohjia otettiin siinä puistossa ja torilla kavereiden kanssa ja sitten tietty bilettämään sisälle. Olin ollut ihastunut yhteen pokeen jo jonkin aikaa, tiesin hänet töiden ulkopuoleltakin. Siinä jonotellessa sitten pienessä hiprakassa päätin, että nytpä pistän hommaan vähän hönkää ja juuri kun poke huomasi meidät jonosta ja huitoi tulemaan jonon ohi sisälle, sain hirveän hikan! Se oli sellainen superhikka, joka aiheuttaa hassun äänen ja notkauttaa koko kropan. Ole siinä sitten hemaiseva ja vaihda sanoja ihastuksen kohteen kanssa. Kaiken kruunasi sitten se, että yhdellä hikkauksella myös suoli päätti aktivoitua ja pieraisin kykenemättä pidättämään sitä pierua, varmaan 4-5 hikkausta putkeen :D Siinä ihastuksen edessä, kuulumisia vaihdellessa.

Viimeisellä hikka-pierulla tapahtui sitten se kaikista pahin, vatsataudin jälkeisenä housuihin lurahti ns. lusikallinen. Ei mitään ämpärillistä liejua, mutta kuitenkin sellainen määrä, että pää punaisena ja pakarat maiskuen pakenin naisten vessaan.

Me ollaan nykyään naimisissa, oltu kohta 16 vuotta, lapsia on 2, joten ihan hyvin siinä sitten lopulta kävi ;)

Vierailija
191/308 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:56"]

Häpeällisin kännimuistoni:

Olin viettämässä baarissa iltaa kaveriporukkani kanssa. Join itseni todella vahvaan humalaan, ja lähdimme kahden kaverini (miespuolisen) kanssa kävellen toisen kämpille yöksi, koska hän asui tosi lähellä. Hänen luokseen olimme jo aiemminkin menneet lukemattomia kertoja yöksi baari-illan jälkeen nukkumaan. Muistan oksentaneeni ensin eteiseen, ja sitten siirtyneeni nukkumaan kaverini sänkyyn, ja sammuneeni siihen. Aamulla heräsin alavartalo täysin paljaana kahden alastoman kaverini välistä. Selvisi, että he olivat molemmat panneet minua, kun olin ollut sammunut. Kaiken huipuksi olin paskantanut alleni sänkyyn ja jättänyt takkini ja KENKÄNI (oli marraskuu) baariin. Kaiken huipuksi toinen näistä "kavereistani" yritti aamulla vielä suudella minua, kuin oltaisiin vietetty joku lemmekäs yö kahdestaan. Olivat kyllä entisiä kavereita sen jälkeen, en vieläkään voi uskoa, että vuosien kaveruuden jälkeen joku tekee noin. Pidin molempia luotettavina ihmisinä. Pahoittelivat tekoaan kovasti ja laittoivat sen oman humalatilansa piikkiin, mutta katkaisin silti kaikki välit.

Siis suthan raiskattiin. Ilmoititko poliisille? Ei voi pistää kännin piikkiin raiskausta, kyllä pitää päässä olla jotain muutakin vikaa jos lähtee tiedotonta ihmistä painamaan. Olen pahoillani puolestasi :(

Kuka raiskasi ja kenet? Jos kaikki on yhtä kännissä (tiedottomassa tilassa), ni onko syyllinen automaattisesti mies?

Vierailija
192/308 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nautitun alkoholin määrä, mutta se ajoitus..

Olin täyttänyt alkuvuodesta 18 (20 vuotta sitten) ja vappuna tietysti piti päästä kavereiden kanssa liikenteeseen. Mulla oli just ollut vatsatauti ja vaikka se oli jo helpottanut, ei olisi kannattanut lähteä viihteelle. Jotain pieniä pohjia otettiin siinä puistossa ja torilla kavereiden kanssa ja sitten tietty bilettämään sisälle. Olin ollut ihastunut yhteen pokeen jo jonkin aikaa, tiesin hänet töiden ulkopuoleltakin. Siinä jonotellessa sitten pienessä hiprakassa päätin, että nytpä pistän hommaan vähän hönkää ja juuri kun poke huomasi meidät jonosta ja huitoi tulemaan jonon ohi sisälle, sain hirveän hikan! Se oli sellainen superhikka, joka aiheuttaa hassun äänen ja notkauttaa koko kropan. Ole siinä sitten hemaiseva ja vaihda sanoja ihastuksen kohteen kanssa. Kaiken kruunasi sitten se, että yhdellä hikkauksella myös suoli päätti aktivoitua ja pieraisin kykenemättä pidättämään sitä pierua, varmaan 4-5 hikkausta putkeen :D Siinä ihastuksen edessä, kuulumisia vaihdellessa.

Viimeisellä hikka-pierulla tapahtui sitten se kaikista pahin, vatsataudin jälkeisenä housuihin lurahti ns. lusikallinen. Ei mitään ämpärillistä liejua, mutta kuitenkin sellainen määrä, että pää punaisena ja pakarat maiskuen pakenin naisten vessaan.

Me ollaan nykyään naimisissa, oltu kohta 16 vuotta, lapsia on 2, joten ihan hyvin siinä sitten lopulta kävi ;)

Pakarat maiskuen :'DDD

Vierailija
193/308 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin omasta vessasta ja onneksi olin sammunut mahalleen.. ykiny lattiakaivoon. Käsilaukusta löytyi puoliksi syöty hamppari ja jonkin paikallisen trubbadurixin antama CD. Olin jäänyt välille oksentamaan, kun taksi kävi kaverin viemässä kotiin.. noukki kyytiin takaisintullessa. Tuon jälkeen totesin, että ehkäpä syytä pitää taukoa ryyppäämisessä.

Vierailija
194/308 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vedin kalsarikännit ja lähdin läheiseen venerantaan ulkoiluttamaan koiraani, en tajunnut miten kännissä olin . Siinä kulkee sellainen kävelytie ja nätti kesäilta kun oli, niin ihmisiä paljon liikenteessä.  Sammuin sitten  yhdelle penkille ja ihmettelen vieläkin, miten kukaan ei soittanut poliiseja?!  Taisin pari tuntia siinä levätä ja  tarjota itikoille seisovan pöydän, koira oli odotellut kärsivällisesti vieressä!

-  Otin kotona tukevat pohjat ja lähdin pyörällä kohti kaupunkia, sinä iltana esiintyi  lempibändini ja oltiin parin kaverin kanssa sovittu treffit yökerhoon. Alamäessä menin nurin pyörineni, totesin vain "vitthu" ja kampesin ylös, kaverit olivat järkyttyneet kun könysin paikalle farkut rikki, polvi veressä ja rillit vinossa. 

- Tulin terassilta  ja selvisin kunnialla kotiin, mutta  kahvia keittäessä sammuin !  Olin kaatanut veden sisään, kylvänyt puruja ympäriinsä, istunut lattialle ja samahtanut.  Juustokin oli pöydällä, liekö olin mielinyt kahvia ja  juustovoileipää? 

- Sanoin tuntemattomalle miehelle, jonka kanssa olin vaihtanut pari sanaa laivan yökerhossa " nyth me mennään mun hythii panemaan". Mieshän lähti innoissaan mukaan, mutta hyttiin päästyämme aloin huutoyrjötä ja kusin housuun kun en saanut tarpeeksi nopeasti vyötä auki, jostain syystä mies oli häipynyt hytistäni kun  viimein selvisin nakuna vessasta ulos...

Vierailija
195/308 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs uusi  tuttavuus päätti juottaa minut känniin, koska olin kertonut etten uskalla juoda paljon tai  "sekoan" Teki petollisen vähä-alkoholisen makuisia drinkkejä asunnollaan  ja sai tosiaan sitä mitä tilasi, kun alkoholi kilahti meikäläisellä hattuun ...

Olin noussut parvekkeen pöydälle ilmoittaen, etten ole koskaan kussut parveelta alas, vähältä piti ettei se pöytä keikauttanut  minua kaiteen yli ja kuudennesta kerroksesta asfalttiin ! Löin keittiön ikkunan rikki ilman syytä.    Otin paidan pois ja heiluin tissiliiveissä. Jankkasin  "millä oikeudella sä tuomitset?" silmät päässä seisten . Luukutin noin 50 kertaa Anna Hanskin "jos sä et soita"-biisiä  volyymit kaakossa ja lopulta sammuin lyöden pääni patteriin. 

Vierailija
196/308 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on mahtavia morkkispelastuksia.

Itelslä usein lähtee mopo vähän keuliin ja jos seuraa riittää niin juon aivan liian usein itseni aivan liian humalaan.

Morkkis saattaa tulla ihan vaan juomien määrästä tai filmin katkeamisesta. Tai siitä kaikkea kännissä höpöttääkään tai antaa muiden ymmärtää vaikka oon varattu (pettänyt en silti ikinä ole)

Viimeisin morkkis on kun filmi katkesi ja muistan vaan väläyksiä ja olen ilmeisesti jotain tapellut pihalla baarin mentyä kiinni ja poliisille antanut yhteystiedot kun on omaisuus otti osumaa. Uskoisin että en ole aloittanut kahnausta mutta provota oon saattanut. Tarvii odottaa puhelua poliisilta ja ilmoittaa et ei mun puolesta tarvii viiä eteenpäin (ja toivoa että vastapuoli on samoilla linjoilla).

Vierailija
197/308 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 18-vuotias niin ainoa tavoitteeni oli päästä huonoa oloa karkuun vetämällä ihan överit, tuli otettua tatuointi takamukseen, tönittyä poliiseja ja herättyä putkasta, kaaduttua pahasti jonka seurauksena käsi murtui, herättyä oudoista paikoista mm. Kotti kärryistä, tuntemattoman autosta ja 200km päästä omasta kodista... Muutaman kerran mennyt muisti, joskus olin kävellyt 13km ja sammunut kaverin vanhempien talon ulko portaille ja sitä rataa...

En ole ylpeä näistä mutta se on vapauttavaa tehdä mitä vaan ja laittaa kännin piikkiin.

Vierailija
198/308 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllinyt joulukuusen.

Vierailija
199/308 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Vedin kalsarikännit ja lähdin läheiseen venerantaan ulkoiluttamaan koiraani, en tajunnut miten kännissä olin . Siinä kulkee sellainen kävelytie ja nätti kesäilta kun oli, niin ihmisiä paljon liikenteessä.  Sammuin sitten  yhdelle penkille ja ihmettelen vieläkin, miten kukaan ei soittanut poliiseja?!  Taisin pari tuntia siinä levätä ja  tarjota itikoille seisovan pöydän, koira oli odotellut kärsivällisesti vieressä!

-  Otin kotona tukevat pohjat ja lähdin pyörällä kohti kaupunkia, sinä iltana esiintyi  lempibändini ja oltiin parin kaverin kanssa sovittu treffit yökerhoon. Alamäessä menin nurin pyörineni, totesin vain "vitthu" ja kampesin ylös, kaverit olivat järkyttyneet kun könysin paikalle farkut rikki, polvi veressä ja rillit vinossa. 

- Tulin terassilta  ja selvisin kunnialla kotiin, mutta  kahvia keittäessä sammuin !  Olin kaatanut veden sisään, kylvänyt puruja ympäriinsä, istunut lattialle ja samahtanut.  Juustokin oli pöydällä, liekö olin mielinyt kahvia ja  juustovoileipää? 

- Sanoin tuntemattomalle miehelle, jonka kanssa olin vaihtanut pari sanaa laivan yökerhossa " nyth me mennään mun hythii panemaan". Mieshän lähti innoissaan mukaan, mutta hyttiin päästyämme aloin huutoyrjötä ja kusin housuun kun en saanut tarpeeksi nopeasti vyötä auki, jostain syystä mies oli häipynyt hytistäni kun  viimein selvisin nakuna vessasta ulos...

"- Sanoin tuntemattomalle miehelle, jonka kanssa olin vaihtanut pari sanaa laivan yökerhossa " nyth me mennään mun hythii panemaan". Mieshän lähti innoissaan mukaan, mutta hyttiin päästyämme aloin huutoyrjötä ja kusin housuun kun en saanut tarpeeksi nopeasti vyötä auki, jostain syystä mies oli häipynyt hytistäni kun viimein selvisin nakuna vessasta ulos..."

Kaikella kunnioituksella, tuo sopisi johonkin ruotsinlaiva-sketsiin..

Koiralle jaksamisia.

Vierailija
200/308 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ovelasti hiipi mieleen omat alkoholinhuuruiset nuoruusvuodet :D

- Olen paskonut lasten leikkipuistossa huvimajaan keskelle lattiaa.

- Päiväkännien seurauksena, muistan pieniä pätkiä siitä kuin olen hakenut sporttibaariin töihin, en muistanut edes omaa puhelinnumeroa ja kirjoitin kynää vahvasti nyrkissä pidellen suuria kiharaisia numeroita paperille. Seuraava muistikuva on kun konttaan jyrkkää metsäpolkua pitkin kovaa vauhtia kotia kohti. 100m päässä kotiovesta päätän että kusihätä on kova ja käyn kyykkypissalle keskelle tietä.

- Kun kännitila on tarpeeksi kova niin olen tullut tunnetuksi siitä että oksennan muualle kuin pönttöön. vaikka sinne aina olen hakeutumassa. Kerran löysin oksut aterinlaatikosta omassa keittiössä :D

- Ekaa yötä uuden poikaystävän kotona (asui vanhemmillaan) ja herään tokkuraisena aamulla. Ihmettelen miksi vessasta puuttuu matto kun siellä sellaisen muistan nähneeni, saan kuulla oksentaneeni pitkin lattiaa ja sammuneeni sinne. Poikkiksen isä oli vienyt maton pesuun. Ihku ensivaikutelma varmasti.

- Samaisen poikaystävän sukulaisjuhlissa keskellä päivää vedin kännit yksinään koska pippalot olivat niin kuivat muiden ollessa selvinpäin ja yritin iskeä sen hyvännäköistä serkkua.

Nykyään en todellakaan juo :D