Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimmat ja noloimmat kännisekoilut

Vierailija
08.10.2013 |

kertokaa teidän omia kokemuksia..

Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.

Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..

Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..

Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.

Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.

PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..

Kommentit (308)

Vierailija
241/308 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta <3

Vierailija
242/308 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden tähtipöly sekoilija kirjoitti:

Nythän näitä rupes muistuu mieleen enemmänkin - tyttö 22v nauttinu muutakin ku kansalaisluottamusta eikä vieläkään häpee oo henkeä vienyt.

- Olin 15 vuotiaan viettämässä vappua kavereiden kanssa puistossa missä oli paljon jengiä ja just eronnut poikaystävästä ja päätin sit vetää semmoset ekat sinkkukännit ja meni semmonen vartti ku olin miesmäisesti vetänyt liköripullon kierteellä alas ja aivan räkäkännissä oksensin ja vittuilin aikuisille äijille ja menin tirvasee sitä yhtä nenuun ja kusin samaan aikaan alleni ja poliisisedät sieltä tuli ja otti mut talteen, kiukuspäissäni kusin poliisiautoon ja äiti mut tuli asemalta hakemaan.. Kyl äitee oli ylpee voi vittujekevät :D

-Olin saanu taas jonkun rakkauskohtauksen puolituttuun ystävättäreen ja jatkoilla ajattelin että vedämpä itteni alasti ja meen lusikoimaan sitä sänkyyn, noh eihä se ollu se mun ystävätär vaan sen äijä ja tajusin sen siinä kohtaan kun pöksyissä oliki kulli.. Äijä luuli mua sen muijaksi ja käänty ja säikähti et mitä vittuu ja taisin siitä vaan lähtee sanomatta mitään ja oksensin niiden eteisen lattialle. Aamulla heräsin vitullisessa kanuunassa siitä eteisestä ja sain kuulla toilailujani kahvipöydässä. Onneksi säästyttiin draamoilta ja kaikki naureskeli asiaa.

- muutama kesä sitten päätettiin frendin kanssa et vedetään mukavat päiväkännit ja säästetään rahaa ja otetaan vergipullo mukaan. Vergipullo tyhjeni tunnissa kahteen pekkaan kirjaston portailla mistä eka hämärä muistikuva että poliisit on hätäänyt meijät siitä pois ilmeisesti ollaan suht kiltisti siitä lähdetty ja päästy muutama sata metriä eteenpäin ku kaveri kusi housuu ja siinä viinakännissä päätti että on hyvä idea ottaa ne housut kokonaan pois, minä reippaasti tyttönä tarjouduin kantaa niitä kusisia housuja ja muistan kun oon hävyttömästi pyörittänyt niitä ku lassoa ja kusi roiskunu ohikulkijoiden päälle. Ei me kauhee pitkälle päästy kun samat poliisit tuli noukkii mun kaverin joka ilman housuja kusisissa pikkuhousuissa oksentelee ympäriinsä melkeen ydinkeskustassa mutta mua ne ei kyytiin halunnu tiedä häntä miksi vai olenko esittänyt sitte niin fiksua ja heittänyt ne kusihousut kädestä pois. Hämärästi muistan kun kaveri lähti maijan kyydissä menee ja seuraavaks havahdunki siihen kun on yö ja herään puiston penkiltä ne saatana kusiset pöksyt tyynynä!! Siihen ne housut tais sitten vihdoin jäädä ja mä oon päässy kotiin.

Huhhuh onhan näitä vaikka mitä ja ihan kyynelet silmissä naurat täällä mitä muut on sekoillu ja omatkin sekoilut jälkeenpäin naurattaa, mitään kuolemanvakavaa sitä ei kuitenkaan ole tehnyt. Täytyy kirjoitella lisää jos muistuu mieleen mut harmi vaan että yleensä se filmi katkee niin pahasti ettei pääse nauraa/häpeilee itelleen

Siis tällaistako porukka pitää ihan perusmeininkinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/308 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen soittanut mun äidille useamman kerran aamuyöllä itkien että rakastiko isä mua koskaan (isä ei siis ollut koskaan ollut kuvioissa). Vongannut ihan saatanasti monilta ihmisiltä jotka ei halua mua. Pokannut kaverini, joka oli laitettu repimään mut irti jostain tyypistä jonka kurkussa uitin kieltäni, ja sen kaverini kanssa sitten pannessani oksentanut sen rintakehälle. Näin esimerkiksi. Terveisiä tutuille!

Vierailija
244/308 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin lapsen päälle kun Tulin kotiin...

Vierailija
245/308 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten

Vierailija
246/308 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen ihan juovuksissa töissä ja yritän peitellä sitä...

Vierailija
247/308 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään juovuksissa töihin.

Vierailija
248/308 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
249/308 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne palstalle sit vähä myöhemmin😅 Itteäni nolottaa kun olin ihan ympäripäissäni miehen luona viime vklp kenen kanssa meillä on juttua. Aluksi ei noussut yhtään päähän ja sit loppuillasta tai aamusta en muista melkein mitään ja olin yrittänyt lähteä ulos ilman paitaa ja housuja :) Onneksi en kerennyt rappukäytävää pidemmälle ja myös avauduin hänelle kaikesta ja nyt nolottaa aivan hirveästi.. Onneksi moni ihminen ei ollut näkemässä tätä...

Vierailija
250/308 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin hotellista, musta alaston nuori nainen vieressä.

onneksi oli lompakko ja rahat tallessa. Toki maksoin ja menin sitte omalle hotellille.

Vierailija
251/308 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli otettua sen verran paljon, etten muista mitään. Tämä ketju toimii hyvänä terapiana.

Vierailija
252/308 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Tää on hyvä terapia ketju.

Vierailija
253/308 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
254/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on että muistelette ja kertoilette niitä täläkin palstalla.

Vierailija
255/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteltä ei kyllä löydy mitään, mutta pääministeriltä kannattaisi kysellä. Hänellä on näitä tarinoita vaikka muille jakaa. 

Vierailija
256/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran suihin yhden illan aikana neljältä mieheltä, vähän nolotti mennä aamuyöstä kotiin poikkiksen luo :D

Vierailija
257/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Menin pissalle puun juurelle keskellä puistoa ja tulikin ripaskat, huusin vaan ihmisille että ettekö oo ennen nähnyt naista pas kalla?

- En tajunnut terdellä että tupakan tulipää tippui syliin , joku vieras nainen hoksasi ja sammutti  kaatamalla kaljansa  päälleni mutta housuihin ehti palaa reikä

- Join ruotsinlaivalla likööriä pallomeressä ja sammuin sinne, pääsin kokemaan ekaa kertaa laivan  putkan

- - Selitin baarissa haluavani tatuoinnin ja joku kundi sanoi että omistaa tatuointikoneen ja voi tehdä jos  maksan luonnossa, en tiedä oliko vitsi mutta olin heti että mennään!  Kun heräsin aamulla rappukäytävästä  mulla oli röökiä vetävä kuu-ukko olkapäässä, kortsu  pildessä ja kengät hukassa

- Kävin  uimassa suihkulähteessä mekko päällä ja sitten vettä valuvana, kengät kainalossa kebabille

- Olin lähiräkälässä ja totesin että nyt pitää juosta kotiin tai sammun ja minä muuten  oikeasti juoksin! vedin  siksakkia välillä jalkakäytävällä ja välillä tienpientareella,  pääsin  hissiin asti  ja sammuin sinne

Vierailija
258/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa alkoholia, minua tanssittaa. Varmaan kiva näky kun  nelikymppinen, lihava ämmä ketkuttaa itseään muka seksikkäästi. Mulla on vielä huonot polvet ja monesti olen melkein kävelykyvytön pari päivää kun olen keikuttanut kyykyssä persettäni. 

Toinen  mitä tykkään tehdä kännissä tanssimisen ohella on pussailla. Ketä vain, missä vain. Kerran suutelin jotain  varmaan 18v jannua   ja sen kaverit oli kuolla nauruun ja otti kuvia tai videota. 

Housuun on myös  tullut kustua pari kertaa kun pidätyskyky ei ole kuten ennen. Kerran olin pussikaljalla ja kun  lirahti housuun niin heitin pikkuhousut puskaan ja kävin pesemässä hameen ja jalat suihkulähteessä.

Vierailija
259/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin lienee, kun epähuomiossa menin  miesten vessaan. Ovimies oli kyllä saman tien mun perässä ja nosti hirmu metakan.

Vierailija
260/308 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeällisin kännimuistoni:

Olin viettämässä baarissa iltaa kaveriporukkani kanssa. Join itseni todella vahvaan humalaan, ja lähdimme kahden kaverini (miespuolisen) kanssa kävellen toisen kämpille yöksi, koska hän asui tosi lähellä. Hänen luokseen olimme jo aiemminkin menneet lukemattomia kertoja yöksi baari-illan jälkeen nukkumaan. Muistan oksentaneeni ensin eteiseen, ja sitten siirtyneeni nukkumaan kaverini sänkyyn, ja sammuneeni siihen. Aamulla heräsin alavartalo täysin paljaana kahden alastoman kaverini välistä. Selvisi, että he olivat molemmat panneet minua, kun olin ollut sammunut. Kaiken huipuksi olin paskantanut alleni sänkyyn ja jättänyt takkini ja KENKÄNI (oli marraskuu) baariin. Kaiken huipuksi toinen näistä "kavereistani" yritti aamulla vielä suudella minua, kuin oltaisiin vietetty joku lemmekäs yö kahdestaan. Olivat kyllä entisiä kavereita sen jälkeen, en vieläkään voi uskoa, että vuosien kaveruuden jälkeen joku tekee noin. Pidin molempia luotettavina ihmisinä. Pahoittelivat tekoaan kovasti ja laittoivat sen oman humalatilansa piikkiin, mutta katkaisin silti kaikki välit.

Tuohan on raiskaus?!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan