pahimmat ja noloimmat kännisekoilut
kertokaa teidän omia kokemuksia..
Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.
Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..
Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..
Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.
Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.
PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..
Kommentit (308)
Minulla on toinen nainen ja tapaan myös muita naisia.
"Hyvältä" suomalaiselta arkkitehdilta, joka huijaa maailmaa. hän käyttää, pahoinpitelee ja roskaa jatkuvasti naisia. Väärinkäyttö on hyväksikäyttöä.
Mitähän kaikkea...
- nautin vähän muutakin kuin alkoholia
- tanssit meni vähän överiksi, kuivagrindausta ja muuta pientä irstailua
- jatkoilla vedin sylitanssia tuntemattomille miehille ja saatoin jättää jälkiäkin erään kaulaan.
Lapsi ja ukko odotti kotona kiltisti
N36
Kaaduin taksista noustessa jäisellä pihalla mutta huiskaisin vaan kättä kun taksikuski huuteli "Sattuiko?" Aamulla veri oli liimannut hiukset tyynyyn.. Päivystyksessä lääkäri raivosi "ei tätä voi enää tikata!"
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:57"]
Onneksi lopetin humalajuomisen neljä vuotta sitten. Kannattaisi teidän tehdä sama.
Täällä sitä annetaan alapeukkua viestille. Onko kännisekoileminen siistiä?
Mietin itsekin, miksi näille alapeukutetaan? :D Olen itse 21 vuotias, ja olen yhden kerran ollut kaatokännissä 15 vuotiaana. Opin siltä kerralta, ja nykyään juon vain rentoutuakseni. Minulle tulee selkeä stop- tunne, ja osaan lopettaa juomisen ennenkuin lähtee käsistä. Hassua, ettei kaikilla ole näin.
Nii-i. Jännä juttu.
Joskus ysärillä minulla oli body ja farkkulappuhaalarit, en humalatilaltani selvinnyt niistä ja pissasin housuun. Onneksi yökerho oli hämärä ja kaikki jo tukevassa jurrissa niin kukaan ei kiinnittänyt huomiota märkiin housuihini. Tosin se oli noloa kun iskin yhden kundin tai tämä iski minut ja narikkajonossa laittoi käden haaroväliini hokien "Ooh! sähän oot jo märkä wow!" luuli oikeasti että minusta valui pildemehut kankaan läpi :D
Vierailija kirjoitti:
Ikävuosina 18-30 en hallinnut ollenkaan juomistani, eli en osannut lopettaa ajoissa vaan vedin hitonmoiset lärvit ja olin ihan sekaisin. Kaverit koettivat aina sanoa että älä juo noin nopeasti tai älä hae uutta kun entinen kesken, mutta olin vain että älä sä vi""u komenna mua".
- Kierin yökerhon rappuset alas ja väitin etten tarvitse lääkäriä, menin murtuneen ranteen kanssa kiskomaan shotteja ja panin jotakin jätkää vessassa.
- Sytytin tupakkaa ja samalla otsahiukseni tulee, sammutin tulen tunkemalla pääni suihkulähteeseen ja lopulta olin siellä koko akka.
- Heitin (muka) minulle nauranutta vierasta äijää mukikebabilla kadulla.
- Oksensin laukkuuni
- Heräsin jonkun varmaan 60v papparaisen luonta ja kun en löytänyt farkkujani tai kenkiäni livistin paniikissa ilman niitä, pääasia että löysin käsilaukkuni jossa oli puhelin ym. Juuri ja juuri persuksen peittävä toppi + stringit päällä, paljasjaloin kävelin kotiin eikä muuten ollut koti ihan naapurissa!
- Kaaduin matkalla baariin ja suutuin kun portsari ei laskenut minua sisään, pyörin turpa veressä pitkin kaupunkia ja huutelin että portsarit on sikoja, poliisit on sikoja.
- Heräsin rappukäytävästä pitsalaatikko tyynynä.
- Aloin ryypätä Mikkelissä ja heräsin Turussa.
- Iskin baarista kehitysvammaisen kundin jolle annoin tämän elämän varmaan ensimmäisen suikkarin.. baarin pihalla.
- Konttasin biljardipöydällä muka seksikkäästi, tuubitoppi vyötäröllä, hiukset kaljatuopissa.
- Lauloin karaokea ja aloin pillittää, laulu oli niinkin tunteellinen kuin Mörrimöykky.
- Pissasin alleni ja sitten oksensin kengilleni, kun kaverit koettivat saada minut lähtemään kotiin juoksin karkuun ja livahdin yhteen pubiin josta lensin kyllä kohta ulos kun kuntoni havaittiin.
-
Kuulostaa ihan mun kännisekoiluilta valitettavasti 🙄😂😢🙈
Riidellyt turhista, ajanut autolla kännissä, antanut p... A kaiken maailman tuntemattomille ilman suojaa. Nukkunut kerrostaloni alaoven edessä, kadottanut käsilaukkuni. Näitä kaikkia monia kertoja. Enää en juo.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:58"]
- Soittanut kännissä kahdelle säädölle ja pyytänyt seksiseuraa, ne tuli sit yhtäaikaa mun pihaan taksilla... No, en valkannu kumpaakaan, lähtivät kotiin ja naureskelivat mulle kauan. ( molemmat mun kavereita)- Harrastanut yhtä aikaa seksiä kahden nuoren kollin kanssa, itse olin 36
- Harrastanut seksiä baarirandomin kanssa pusikossa Finlandia-talon kentällä. Vartija tuli ajamaan pois.
- Harrastanut useamman kerran seksiä baarin vessassa, hakenut vaan tiskiltä jonkun
- Pissannut mun eteiseen, onneksi asuin yksin.
- Vaihtanut miestä lennossa kesken illan ja niille tuli tappelu
-
Olet huono kevytkenkäinen nainen joista äidit varoittavat poikiaan. Epäilen että et pysty olemaan parisuhteessa uskollinen.
Viiskytluku tuli käymään...
Riidellyt turhista,oksentanut ympäriinsä ,haukkunut prideläisiä puhunut taivaasta ja helvetistä aiheuttaen välirikkoja, ikävuosina 19-27 onneks en oo pannut tuntemattomia tms mutta humalassa musta tulee ilkeä ja riidanhaluinen ei onneksi väkivaltainen, en oo juonut nyt 3,4 vuoteen paitsi satunnaisesti ja nekin kotona.
Kussut olen minäkin sänkyyn ja valiteytavasti kerran myös paskonut ja maalaillut seiniäkin oksu/paska sekoituksella 🙈
Jäänyt baarin vessakoppiin jumiin,kun en vahvasti päihtyneenä saanut ovea auki ja jouduin ryömimään vessan oven alta ulos jääden jumiin perseestäni ja portsari auttoi mut pinteestä.
Kierinyt myös useat rappuset, pannut järkyttäviä äijiä ja paininut portsarinkin kanssa...olen siis nainen 😁
Pahimpina aikoina mulla oli porttikielto kolmeen keskustan bubiin.
Onneksi näistä on yli 10v , enkä enää juo kännejä. Morkkis ahdistuksiin meinannut seota pää monesti aikoinaan😱
Vierailija kirjoitti:
Häpeällisin kännimuistoni:
Olin viettämässä baarissa iltaa kaveriporukkani kanssa. Join itseni todella vahvaan humalaan, ja lähdimme kahden kaverini (miespuolisen) kanssa kävellen toisen kämpille yöksi, koska hän asui tosi lähellä. Hänen luokseen olimme jo aiemminkin menneet lukemattomia kertoja yöksi baari-illan jälkeen nukkumaan. Muistan oksentaneeni ensin eteiseen, ja sitten siirtyneeni nukkumaan kaverini sänkyyn, ja sammuneeni siihen. Aamulla heräsin alavartalo täysin paljaana kahden alastoman kaverini välistä. Selvisi, että he olivat molemmat panneet minua, kun olin ollut sammunut. Kaiken huipuksi olin paskantanut alleni sänkyyn ja jättänyt takkini ja KENKÄNI (oli marraskuu) baariin. Kaiken huipuksi toinen näistä "kavereistani" yritti aamulla vielä suudella minua, kuin oltaisiin vietetty joku lemmekäs yö kahdestaan. Olivat kyllä entisiä kavereita sen jälkeen, en vieläkään voi uskoa, että vuosien kaveruuden jälkeen joku tekee noin. Pidin molempia luotettavina ihmisinä. Pahoittelivat tekoaan kovasti ja laittoivat sen oman humalatilansa piikkiin, mutta katkaisin silti kaikki välit.
Selkeä raiskaus, sulla ei ole mitään hävettävää, ne tyypit on rikollisia ja joutaisivat telkien taakse!
Tätä lankaa lukiessa tulee vähän parempi fiilis jos vertaa omiin kännisekoiluihin :D olen näköjään ollut aika nössö aina.
Alkoholi saa minut aika väsyneeksi ja masentuneeksi, enkä koe sitä sosiaalisena huumeena enään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:57"]
Onneksi lopetin humalajuomisen neljä vuotta sitten. Kannattaisi teidän tehdä sama.Täällä sitä annetaan alapeukkua viestille. Onko kännisekoileminen siistiä?
Mietin itsekin, miksi näille alapeukutetaan? :D Olen itse 21 vuotias, ja olen yhden kerran ollut kaatokännissä 15 vuotiaana. Opin siltä kerralta, ja nykyään juon vain rentoutuakseni. Minulle tulee selkeä stop- tunne, ja osaan lopettaa juomisen ennenkuin lähtee käsistä. Hassua, ettei kaikilla ole näin.
Nii-i. Jännä juttu.
Täytyy olla joku geenivirhe meillä suomalaisilla tämä.
Vierailija kirjoitti:
Oon 20v nuori nainen. Mä join humalahakuisesti 15-18v asti noin kerran pari kuussa, mutta enpä ole koskaan mokaillut silti tuolla tavoin. Ei sillä ettenkö itse olisi koskaan mokaillut, mutta nämä tarinat saa mut enemmänkin huolestumaan ja tuntemaan myötähäpeää.
Ei siisti ja järkevä ihminen alennu tuommoiseen tilaan. Oksenteleva nainen tai mies, panemassa jotain yhen illan panoa umpikännissä, maataan lumihangessa jne. Aivan älyttömän tyylitöntä ja noloa.
Britit ja suomalaiset pahimpia tässä touhussa.
Kyllä suomalaisen juomakulttuurin olisi hyvä muuttua. Koko homma alkaa jo niin nuorena, joillakin jopa 12v jo, ja koko homma jatkuu vielä pitkälle kolmikymppisiin suunnilleen.
Joka helvetin viikonloppukin jengi aivan kännissä ja käyttäytyy kuin aivottomat ameebat. Ja sitten niillä tarinoilla kerskutaan. Tosi noloa.
Muissa maissa ei edes näe näin paljon tällaista toimintaa kuin täällä. Ja siellä on paljon vapaampi alkoholintarjonta ja myynti sekä halvat hinnat. Todella surullista ja noloa, että täällä menee asiat näin.
Ps. En vihaa alkoholia- juon itsekin harvoin, mutta kohtuudella ja yleensä viiniä. Muut mun ikäiset rällää vielä huolella ja kuvailee snäppiin oksenteluansa. Vihaan vain tätä juomakulttuuria, joka on oksettava, vääristynyt ja junttimainen. Olisi mukavaa jos tämä asia saataisiin joskus muutettua, mutta vähän epäilen. Vaikka hinnat laskisi kuinka ja säännöt heltiäisivät, niin ei täällä osattaisi siltikään ottaa.
Hki kapakoissa yhä nykyään ördää myös 40...65 v ihmiset. Siis sama meno kuin kaksikymppisillä...viina vie ja järki katoaa.
Lisäksi hki bile-eliitti on täynnä ongelmia, sekakäyttöä, huumeongelmia ja talousvaikeuksia... eliittidiscoissakin väkivaltaa, aineita ja tappeluuta..
Muistui mieleen eräs juttu, maalla:
Sukulaiset, serkuksia keskenään, lähtivät ma-aamuna autolla kauppaan, n. 30km päähän. Ostamaan sahaan bensaa ja teräketjuöljyä, ruokaa yms. (pari koria karjalaa....) Samalla veivät kaatikselle romua. Promillet oli kyllä 0, kun su-aamuna juotiin viimeset kaljat. Itse jäin pihaan. Ihmettelin, et miten se kauppareissu nyt noin kauan kestää? Aika vauhdikkaasti tulivat sitten pihaan, pullot auki,: "Arvaa, mitä sattu?" - Auto oli syttynyt palamaan, ja jätkät joutuneet mättämään käsin tiepuolesta hiekkaa moottorille (kun ei muuta ollut).
Parin kaljan jälkeen: Ai niin, löydettiin kaatikselta hyvä sähkökäyttönen nurmenleikkuri. Siinä vaiheessa mulla ei enää pokka pitänyt: tehän nyt ihme jehuja olette - viette kaatikselle romua ja tuotte sieltä lisää takasin! :)
Myöhemmin, terottivat sen nurtsinleikkurin terän, leikkasin sillä pihan. Aika huonosti antoi jälkeä.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Tuli huono olo firman pikkujouluissa ja ajattelin lähteä kotiin. Ainut vaan että en pysynyt omin jaloin pystyssä, joten kompuroin ja osittain konttasin juhlasalista ulos. Sain jotenkin taksin johon sitten oksensin. Heräsin aamulla vessan lattialta omassa oksennuksessa. Sen jälkeen en ole kännejä juonut.
Löysin keittiöstäni pienen kiinalaisen miehen syömästä kissojen tonnikalaa .
Se oli kuin episodi jostain komediasarjassa enkä meinannut tajuta, että se ukko on ihan oikeasti siinä. Sillä oli farkut ja siisti villapaita sekä iloinen leveä hymy,minulla alusvaatteet ja hirveä krapula. Sönkötin vain "pliis gou avay ". Lähti onneksi. En tajua yhtään miksi se oli asunnossani,ei oltu pantu ainakaan.
Ikävuosiin 19-25 sattuu pahimmat sekoilut.
Parikymppisenä kotibileet. Join boolia, joka ei ensin tuntunu missään, mutta sit yhtäkkiä kihahti päähän. Hämäriä muistikuvia sieltä täältä, välillä vessassa oksentamassa ja välillä ulkona. Avauduin kavereille lisäksi vaikka mistä aiheesta. Ja lopuksi sammuin porukoitten sänkyyn. Hirveä olo koko seuraavan päivän.
Joskus olin paikallisessa baarissa miesystäväni kanssa ja olin menossa laulamaan karaokea. Olin istunut kappaleluettelolaput käsissäni ja huojunut tuolilla ees taas, ihme etten ollut tipahtanut sieltä alas. En mennyt kuitenkaan laulamaan, kun mieheni sanoi, että hän lähtee kotiin. Lähdin itse myös ( onneksi). Kerran oli narikkalappu hukassa, väitin vaan pokelle, ettei mulla sitä ole. Löytyi kyllä myöhemmin laukun pohjalta.
Olin kaverini häissä v. 2004 aikamoisessa humalassa. Tanssin lähes koko illan sulhasen veljen kanssa. Ihme että pysyin pystyssä.
Samaisen kaverin kanssa olin joskus naapurikaupungin baarissa ja olin koettanut pokea iskeä. Yleensä ei kännissä tuollaista ole tapahtunut, että yrittäisin jotakin iskeä. En osaa sanoa miksi silloin kävi niin.
Huh mitä juttuja! Toisille olen nauranut ihan ääneen ja toisista tullut vähän surku. Kokemuksia löytyy täältäkin tosin...
- teininä vedin aina överit, joten lähes aina tuli oksennettua, onneksi aina ulos jonnekin puskaan tai ihan vessassa
- niin paitsi kerran, kun olin päätynyt kotibileistä yhden säädön kanssa pyykkitupaan touhuamaan lattialle. Edestakainen liike alkoi velloa vatsassa ja laattasin tämän tyypin päälle ja sen jälkeen vielä sinne lattialle. Omat vaatteet säilyi puhtaana niin ei muuta kuin vaatteet niskaan ja takaisin bileisiin, missä kaveri ihmetteli kuinka mulla on paita väärinpäin...
- en kehdannut mennä kännissä kotiin, joten jäin nukkumaan portaiden alle, mistä alakerran rouva minut aamulla löysi ja katseli minua silmät ymmyrkäisenä, että "miten se tyttö täällä nukkuu"
- luulin kännipäiten erään talon pihan aitaa ihan matalaksi ja yritin oikaista sen yli. Aita oli betonia ja toiselta puolelta paljon ylempänä (rakennettu siis mäkeen, mutta en nähnyt / tajunnut korkeuseroa) ja tipuin aidan yli pari metriä. Sisäreiteen tuli kauhea haava, mitä en tietenkään tajunnut, menin vaan nukkumaan housut jalassa. Aamulla oli ihana yrittää irrottaa housuja siitä haavasta...