pahimmat ja noloimmat kännisekoilut
kertokaa teidän omia kokemuksia..
Itsellä aivan kamala olo koko ajan miettiessäni viime viikonloppua ja sitä humalan määrää.. Tarkoituksenani ei todellakaan ollut juoda paljoa, vaan ihan rauhassa lähteä parin ystävän kanssa ulos ja olla mitään kännejä vetämättä. No sitten alkoi tuntumaan että on sen verran hyvä meno ja fiilis että voisi sitä yrittää vielä vähän nostattaa sillä alkoholilla että pääsee ihan täysin mukaan fiilikseen. Kuitenkin tuntui että alkoholi ja shotit ei nousseet yhtään päähän joten niitä tulikin kiskottua aika paljon ja tiuhaan tahtiin.
Jossain vaiheessa ne sitten nousivat ihan kertaheitolla kaikki ja muistikuvat sen jälkeen onkin aika heikot. Sen tiedän että ikinä en ole niin humalassa ja huonossa kunnossa ollut. Hävettää aivan sairaasti, olen oksentanut taksissa ja ystäväni luona oikein kunnolla ja äänekkäästi yökkinyt ja yrittänyt saada sitä oksennusta tulemaan. Mahdollisesti myös nolannut itseni ja ystäväni hänen ystäviensä edessä jotka tavannut ensi kertaa, mutta joista en muista kyllä yhtään mitään kuin yhden sekunnin pätkän. Lisäksi ollut kamalassa kaatokännissä ja en ole pysynyt pystyssä vaan kaatuillut vähän väliä. Muuta en tiedä ja muista ja en kuulemma haluakkaan tietää..
Nukuin yöni siis ystäväni luona. Aamulla heräsin meikit pahemmin levinneenä kuin koskaan näyttäen pandalta, myöhemmin huomasin että myös housut ja hiukset saaneet hieman osumaa oksentaessa..
Mutta ihan kamala olo koko ajan miettiessäni asiaa ja miten olen voinut siihen kuntoon hankkiutua. Ensimmäinen kerta tälläistä örvellystä koskaan ja en kyllä todellakaan ikinä enää halua sitä kokea. Krapulasta pahemmin en kärsi, mutta morkkis sitäkin tuhatkertaisempi. Kaduttaa, hävettää, stressaa kun edes ajattelee asiaa. Nolannut itseni ihan täysin ja varmaan mainekin mennyt joidenkin silmissä ainakin. Inhottaa että niin päässyt käymään, koska se sekoilija minä kännissä on ollut aivan täysin päinvastainen mitä oikeasti olen. Mutta ei tästä voi ketään muuta kuin itseäni syyttää, en vain tarpeeksi hyvin tiennyt rajojani.
Haluaisin kuulla teiän kokemuksia mikä teille on aiheuttanut suurta häpeää tai paskaa fiilistä myöhemmin.
PS, niin olen siis ihan naimaton ja ei lapsia yms jos joku miettii että joku äitikö sekoilemassa ollut..
Kommentit (308)
Join itteni liian humalaan baarissa, yks mies ohjas mut taksiin, en ois ees selvinny ite, varmaan sammuin sinne, oksensin taksiin, taksin siivousmaksu 200e, en tiedä mun tunnuslukua, enkä muista mtn, en ees tiedä oliks mun käyttötilillä ton verran rahaa, no, jotenkin siihen tuli poliisit, en tienny mistään mitään, taksi vei mut putkaan, jossa heräsin aamulla "wtf missä mä oon, jossain lukitussa kopissa". Ja olin oksentanut kaikkien mun vaatteiden päälle, laukkuun, ja jouduin sieltä mennä kotiin. :DD
En olis ikinä uskonut että minä, joka olen 1)lesbo
2)"en-harrasta-yhden-yön-juttuja"
3) fiksu
ihminen menen panemaan kännissä ilman ehkäisyä (ei tullut onneksi sisään) ja vielä parinkin eri miehen kanssa, joista toinen oli vielä varattu... itse hän kyllä houkutteli, mutta hyi mikä morkkis jälkeen päin.
Olin varmaan aika epätoivoinen sekä hirveen, hirveen humalassa!
Hyi, kun ällöttää ajatellakin, noh opinpahan jotakin...
Lapset olivat isällään ja ostin hetken mielijohteesta viinipullon aikomuksena ottaa muutama lasillinen sivistyneesti leffaa katsellen, pian olinkin iloisessa hiprakassa ja jorasin Kikan tahdissa pitkin asuntoa mistä tuli sitten mieleen, että haluan tanssimaan . Kellekään kaverille ei sopinut ja päätin että hemmetti menen sitten yksin ! Meikkasin nopeasti ja vaihdoin farkut kynähameeseen sekä sukkiksiin, sitten suunta bussipysäkille. Nopein tie pysäkille oli pimeä kinttupolku jyrkässä mäessä ja kompastuin johonkin, juoksin linkuttaen bussiin sukkikset rikki ja polvi veressä, sisu ei antanut periksi kääntyä kotiin!
Kaupungilla kävin ostamassa laastareita, sukkahousut ja paikkasin itseni yleisessä vessassa ennenkuin menin baariin ja tilasin irish coffeen sekä jallushotin, lääkitsin henkistä mielipahaa ja tykyttävää polvea enkä enää mielinyt tanssimaan vaan halusin vetää perseet. Imin alkoholia kuin maailmanloppu olisi ollut tulossa ja lopputuloksena oksensin mäkkärin pihaan teinilauman eteen , meinasin hyytyä taksiin ja kotona sammuin perse pystyssä säkkituoliin.
Aamulla polvi oli niin turvonnut, etten saanut jalkaa suoraksi tai housuja jalkaan eikä auttanut muu kuin vetää maksihame päälle , tilata taksi ja mennä naama valkoisena päivystykseen sopertamaan kaatumisesta iltalenkillä...
Olin kerran sikakännissä. Oli muutakin kamaa vedetty. Laitoin sitten pilluuni sillin, pyrstö ulospäin. Esitin porukalle merineitoa tanssien alastomana pöydällä ja heilutellen sillin pyrstöä jalkojeni välissä. Onneksi kukaan ei kuvannut kännykällä.
Otan tähän vaan täysi-ikäisenä sattuneita, koska alaikäisenä sattuneista saisi saman verran tarinaa:
- Baarissa tanssilattialla sammuminen -> Ulos baarista -> Ambulanssiin -> Taxikuski kantaa taksiin, onneksi kaveri mukana -> Kotiin
- Seksiä baarin vessassa
- Seksiä baarin omistajan kanssa hänen baarissaan, ulkomailla baarin mentyä kiinni, oltiin ainoat siellä. Oikeastaan tämä ei ollut edes niin noloa koska en ollut kuin hieman humalassa ja ihan yhteisymmärryksessä asia päätettiin ja mies oli komea
- Kaivohuoneelle kiipeäminen 18v joidenkin aitojen yli, onnistuttiin siinä eikä jääty kiinni mutta minihameeseen tuli pieni reikä perseen kohdalla ja sen nyt näki varmasti aika moni
- Baarin jälkeen delistä pölliminen ja mentiin kirkon katolle syömään näitä pöllittyjä karkkeja. Ei jääty kiinni mutta käytiin maksamassa seuraavana päivänä, tää ehkä hävettää eniten
- Laivalle piiloutuminen opiskelijaristeilyllä, mentiin pelastusveneeseen piiloon ja sammuttiin sinne. Herättiin kun uudet bileet oli jo käynnissä, ei jääty kiinni.
Mulla oli pidempi kostea kausi. Joka ilta bileet loppuun asti.
No yhdet bileet meni mönkään vähän enemmän.
Tapailin yhtä poikaa ja törmäsin tähän vahingossa yökerhossa. Meille tuli riita. Sen kaveri tarjos shitteja ja kohta kävinkin jo käsiksi poikaan. Ja muihin.. löin pepuille ja purin huvikseni.
Sekoilin kunnolla en muista paljoo. Kotimatkalla narikassa joku oli varastanut mun takin ja takissa oli kotiavaimet. Kaveri vei kotiinsa, oksensin ja Känny lensi jonkun auton alle. Sammuin. Aamulla kaveri toi croissanin ja kertoi että koko talo raikui ku kuorsasin. Löysin puhelimen auton alta.
Olin riekaleina.
Yhissä bileissä en tiedä mitä tein jonkun kanssa wc kopissa. Mutta hatara kuva on letkusta ja itsestäni lattialla. Tais järjestäjät jäähdytellä kovaa menoa vesisuihkulla. Samoissa bileissä kiipesin korkealle ja hyppäsin ihmismassaan. Pikkarit vilkkujen. Se oli oikeastaan kivaa.Kotiin menin likaisissa nunnanvaatteissa keskellä päivää. Voi noita aikoja.
Kävin ylikierroksilla. Onneksi oli kaverit ku pelasti aina.
Mut nolompi kun aloin sekoilenaan yksinäni lähikuvassa. Huutaa/ laulaa höpisee.
Olen hiljainen ja ujo. Kännissä haen jännitystä ja uskallusta.
Olen ollut pari muutakin kertaa liian humalassa josta olen kuullut kuittailuakin, mutta kyllä pohjat veti se kun eräissä juhlissa aloin itkemään vuoden takaista eksää takaisin kaikkien kuullen ja intin niin pitkään että sovittiin että seurustellaan taas.
Seuraavana päivänä sitten viestiä että sori se eilinen, unohdetaanko koko juttu. Ei ollut oikeasti mitään tunteita enää häntä kohtaan, en tiedä mitä hemmettiä se olevinaan oli. 😂
Ulkomailla kusin yhen pojan vaateiden päälle mitkä oli rytyssä lattialla ja hämärästi muistan ku mielestäni se oli niin mukavaa, enkä siinä kohtaa edes häpeillyt vaikka kyseinen poika katseli kauhuissaan vieressä. Kyseisellä reissulla myös rintsikat ja paita vähän väliä lähti päältäni ihan omasta toimesta, (kahdet rintaliivit jäi pysyvästi sinne, ottaa ken tahtoo jos löytää) ja muistan jopa menneeni ihmisjoukon keskelle hyppimään hyppynarua alasti kaksi paikallista miestä pyörittämässä narua ja ihmisjoukko ympärillä kannustanut ja taputtanu, enkä taaskaan paljoa ehtiny häpeillä kun piti hyppimiseen keskittyä. Edelleen samalla reissulla sammuin vilkkaan yökerhon vessaan josta mut aamulla siivoja herätti ja niin sekiksissä oon ollu että yrittäny jänkkää sille Suomea ja räyhänny et päästä mut himaa, seuraava muistikuva kun oon ilman kypärää jonkun äijän prätkän kyydissä eläen täyttä elämää ja kaveri kattonu hotellin pihalta ku minä tyttö viuhahtanu siitä ohi tukka hulmuten. Taisin täyttää just sinä päivänä 19v. Päätin juhlia vähän rankemmin. Oli kyl hiton mahtava reissu enkä niinkään morkkistakaa jaksanu potee. Sen pojan vaatteet kyllä kävin hakee ja pesin ne sille ja pahoittelin, halus ne silti takas vaikka mä olin menny niihi merkkailee ku joku koira :D. Täällä suomen maankamaralla aina pakkomielle rupee oman sukupuolen edustajia (tyttöjä) kähmii ja rakastuu niihin palavasti illan aikana joskus jopa hyville tyttöfrendeille ehdotellut makkaripuuhia ja ainakaan muistikuvissa ei tähän päivään mennessä sormeilua ja hävytöntä kähmimistä pidemmälle menny, tietty useasti suorastaan hyökännyt pää edellä useiden naisten rintojen väliin ja heilutellut päätäni siellä(pahin oli eksän mutsi:D). Hirveitä morkkiksia en oo jaksanu potee ku kerran sitä vaa eletään ihmiselämä kun on lyhyt ja mitätön ku kärpäsen paska ja pian me kaikki muututaan vaan avaruuteen töhtipölyks ketään ei oikeasti vittujakaa kiinnosta meidän yksittäisten ihmisten toilailut niin kauan kun ei muita satuta peruuttamattomasti. Ilman omia toilailuja oma elämä ja siitä muille kertominen olisin tavattoman tylsää ja puuduttavaa paskaa mitä ketään edes itse jaksaisi kuunnella (ketä kiinnostaa "menin kauppaan, kävin kahvilla jutut ja vessajuttujakin jaksaa vaan kuunnella kun eritteet on muualla kuin siellä missä pitäs). Niin pitkää ku elintoiminnot toimii ei niin pahaa morkkista voi olla etteikö siitä selvisi ja jos lakkaa toimimasta ei paljo tarvii morkkisia miettii.
-tyttö nykyään 22v ja edelleen tykkään sillon tällöin nollailla ja nauttia muutakin kun pelkkä kansalaisluottamusta ja häpeään en oo tähän päivään mennessä kuollut :)
apua, töissä on superhiljaista ja vapun kunniaksi löysin tieni av:lle tähän keskusteluun. Olen nauranut täällä äänettömästi vesi silmistä valuen. Pitää kantaa siis omakin kortensa kekoon, nämä ei kyllä ole pahimpia,mutta melkoisia töppäyksiä kuitenkin:
- Oltiin eräissä pihajuhlissa vanhoilla naapureillamme. kaunis kesä päättyi juuri tuona iltana kaatosateeseen. No, se ei menoa haitannut. Jossain vaiheessa vaan nurmikko rupesi käymään tosi liukkaaksi niillä kengillä jotka jalassani oli. Muistan että kävin puskapissalla yhden marjapensaan takana ja en meinannut millään päästä ylös sieltä kun oli niin liukasta. Ajattelin että jään sinne nukkumaan, mutta sitten peruin ajatukseni kun mietin että mitäköhän naapurien vanhemmat miettivät ( oltiin siis heidän mökkinsä pihalla tuossa vaiheessa ) kun menevät aamulla hakemaan lehteä postilaatikolta ( muutenhan siinä ei olisi ollutkaan mitään ihmeellistä )
- join elämässäni ensimmäisen ja viimeisen kerran pontikkaa. Oltiin ex-poikaystäväni kanssa hänen kaverinsa luona ja siellä pojat rupesivat juomaan pontikkapaukkuja ja tarjosivat minullekin. No, siinä istuskelin nojatuolissa ja otin varmaan pari-kolme paukkua. Nauroin vielä että eihän tämä tunnu missään ( kun varoittelivat aineen olevan vähän eri kuin perus vodkapaukut ) no juu, olihan se. Lähdin vessaan ja en pysynyt pystyssä. Jostain syystä se aine meni totaalisesti jalkoihin. Muistan kun pää toimi suht skarpisti, mutta en pysynyt pystyssä, en sitten millään. Lähdettiin baariin porukalla ja kaaduin kilometrin matkalla varmaan neljä-viisi kertaa. Poikaystävä oli ihan kyllästynyt meikäläisen kaatuiluun ja loppujen lopuksi pääsin jotenkin ovelasti "tuettuna" baariin. Puhe ei sammaltanut, ei mitään, mutta pystyssä pysyminen tuotti karmeita vaikeuksia. Koko ilta meni istuessa, en muista miten vessassa käynnit hoidin.
No joo, nää oli kyllä kesyä kamaa.... paljon pahempiakin mokia on tullut tehtyä. Nyt tuntuu vaan että en ees halua muistella niitä. Nykyisin kun en juo muutamaan lasillista enempää ja ne känniörvellykset on muisto vain.
Eronneena ja masentuneena, etenkään jos ei ole juonut kunnolla pitkään aikaan ei todellakaan kannata lähteä ravintolalaivaan imemään sisuksiinsa lonkeroa ja olutta. Meni tyyliin tuoppi puolessa tunnissa ja kun poistuimme
Olin lähes kierinyt portaat alas ja aurinkolasit lensivät järveen, kaveri oli kauhuissaan ja itse vain kikatin että hupsistakeikkaa !
Olimme liikenteessä polkupyörillä ja vedin sillä hemmetin pyörälläkin nurin, kaveri ehdotteli että menisin kotiin lepäämään ja olin vain huutanut " No enkä mee, vithhu mulha on hauskaa!" Olimme sitten vaihtaneet terassia ja olin kuulemma ryystänyt sangriaa kuin seuraavana päivänä alkaisi kieltolaki. Aamulla sitten heräsin kaverin sohvalta alasti, menkat olivat alkaneet ja sohva veressä.. Olin kuulemma valittanut kuumaa, yrittänyt riisua jo hississä ja käynyt tupakallakin. Alasti. Kuuntelin päänsärkyisenä kaverin kertomusta oksensin kalhaa alasti. ..
Oho! Mistä tuohon hyppäsi loppuun tuo "alasti" ja siinä piti myös lukea "oksensin kaljaa"
Tämä ketjuhan sopii kuin nenä päähän, sillä karmein kännimokani sattui vappuna ja nyt on vappu.
Siis, lapsi oli isällään ja tarkoitus oli viettää kotivappu herkkujen sekä leffan parissa, oli mulla yksi siideri mutta yhteen sen piti jäädä kunnes sain yllätysvieraan. Kaveri oli riidellyt miesystävänsä kanssa ja ilmestyi ovelleni Bailey`s pullo kainalossa, pahalla päällä ja valmiina vetämään perseet olalle.
Siihen vappuaattoon mahtuivatkin sitten huutoyrjäminen, pissasakko, murtunut nilkka, aivotärähdys, hajonneet silmälasit kadonneet kengät ja erittäin epämääräiset Facebook-päivitykset.
Olimme 31 ja 33- vuotiaat.
Nythän näitä rupes muistuu mieleen enemmänkin - tyttö 22v nauttinu muutakin ku kansalaisluottamusta eikä vieläkään häpee oo henkeä vienyt.
- Olin 15 vuotiaan viettämässä vappua kavereiden kanssa puistossa missä oli paljon jengiä ja just eronnut poikaystävästä ja päätin sit vetää semmoset ekat sinkkukännit ja meni semmonen vartti ku olin miesmäisesti vetänyt liköripullon kierteellä alas ja aivan räkäkännissä oksensin ja vittuilin aikuisille äijille ja menin tirvasee sitä yhtä nenuun ja kusin samaan aikaan alleni ja poliisisedät sieltä tuli ja otti mut talteen, kiukuspäissäni kusin poliisiautoon ja äiti mut tuli asemalta hakemaan.. Kyl äitee oli ylpee voi vittujekevät :D
-Olin saanu taas jonkun rakkauskohtauksen puolituttuun ystävättäreen ja jatkoilla ajattelin että vedämpä itteni alasti ja meen lusikoimaan sitä sänkyyn, noh eihä se ollu se mun ystävätär vaan sen äijä ja tajusin sen siinä kohtaan kun pöksyissä oliki kulli.. Äijä luuli mua sen muijaksi ja käänty ja säikähti et mitä vittuu ja taisin siitä vaan lähtee sanomatta mitään ja oksensin niiden eteisen lattialle. Aamulla heräsin vitullisessa kanuunassa siitä eteisestä ja sain kuulla toilailujani kahvipöydässä. Onneksi säästyttiin draamoilta ja kaikki naureskeli asiaa.
- muutama kesä sitten päätettiin frendin kanssa et vedetään mukavat päiväkännit ja säästetään rahaa ja otetaan vergipullo mukaan. Vergipullo tyhjeni tunnissa kahteen pekkaan kirjaston portailla mistä eka hämärä muistikuva että poliisit on hätäänyt meijät siitä pois ilmeisesti ollaan suht kiltisti siitä lähdetty ja päästy muutama sata metriä eteenpäin ku kaveri kusi housuu ja siinä viinakännissä päätti että on hyvä idea ottaa ne housut kokonaan pois, minä reippaasti tyttönä tarjouduin kantaa niitä kusisia housuja ja muistan kun oon hävyttömästi pyörittänyt niitä ku lassoa ja kusi roiskunu ohikulkijoiden päälle. Ei me kauhee pitkälle päästy kun samat poliisit tuli noukkii mun kaverin joka ilman housuja kusisissa pikkuhousuissa oksentelee ympäriinsä melkeen ydinkeskustassa mutta mua ne ei kyytiin halunnu tiedä häntä miksi vai olenko esittänyt sitte niin fiksua ja heittänyt ne kusihousut kädestä pois. Hämärästi muistan kun kaveri lähti maijan kyydissä menee ja seuraavaks havahdunki siihen kun on yö ja herään puiston penkiltä ne saatana kusiset pöksyt tyynynä!! Siihen ne housut tais sitten vihdoin jäädä ja mä oon päässy kotiin.
Huhhuh onhan näitä vaikka mitä ja ihan kyynelet silmissä naurat täällä mitä muut on sekoillu ja omatkin sekoilut jälkeenpäin naurattaa, mitään kuolemanvakavaa sitä ei kuitenkaan ole tehnyt. Täytyy kirjoitella lisää jos muistuu mieleen mut harmi vaan että yleensä se filmi katkee niin pahasti ettei pääse nauraa/häpeilee itelleen
Vähän samanlaisia kokemuksia itellä reissuista :D enemmän ihmetyttää tuo välitön alapeukutus joltain ahdasmieliseltä jos joku pystyy nauraa itellee ja ottaa elämän rennommalla otteella mutta tää on kyl tätä aina joku mielensä pahoittaa jostain jossei ite pysty olee ittensä kassa sinut.
Olin lopettanut alkoholin käytön 35-vuotiaana, koska krapuloista oli tullut niin karmeita. Pari vuotta kesti selvää elämää, kunnes terassilla ystävättären hedelmäisen tuoksuinen ja kauniin värinen siideri herätti mielenkiintoni, pyysin saada maistaa ja sitten pitikin mennä ostamaan oma (vain yksi!).
Lopulta päädyin vetämään teinikännit, eli olin kahdesta juomasta hilpeässä nousuhumalassa ja kun ystävätär lähti kotiin ostin pussin lonkeroa ja menin puistoon jatkamaan. Päädyin jakelemaan elämänviisauksia jollekin teiniporukalle, kahlasin suihkulähteessä ja lopulta menin pissalle keskelle nirmikkoa, minkä jälkeen paikalle osunut poliisipartio nappasikin minut kyytiin ja putkaan.
Oli elämäni ensimmäinen putkareissu muuten! Aamulla järkyttävä päänsärky, oksetti ja kengät olivat hukassa. Eikä rahaa taksiin. Huutooksensin punaista litkua keskelle kävelykatua ja katulampuista sekä rakennuksen seinistä tukea ottaen aloitin tuskaisen taaperruksen kohti kotia. Pää oli haljeta, jalat olivat hyytelöä, mahassa velloi. Välillä piti istua maahan.
Kotona Burana, suihku ja vuorokauden horkkakooma sängyn pohjalla.
Tapahtuihan sitä nuoruudessa kaikenlaista, mutta siihen aikaan kaikki tapahtumat kuitattiin kavereiden kanssa huumorilla.
Kaverin siskon p*neminen, rinkirunk*u kavereiden kanssa, oksentelu bussiiin ja kaikenlainen sekoilu baarissa. Oi niitä aikoija :)
Nyt on kaikki kaverit perheellisiä ja muuttaneet pois. Tylsää on elämäni.
YYYYHHHH!!! :D
Otin lärvät kotona, jonka jälkeen läheiseen pubiin. Tipahdin baarijakkaralta, minkä seurauksena häntäluu järkyttävän kipeä. Kotiin päästyäni havahduin siihen, että olin pissalla eteisen matolle. Aamulla matto roskiin. Istua ei pysty häntäluun takia.
Vierailija kirjoitti:
Otin lärvät kotona, jonka jälkeen läheiseen pubiin. Tipahdin baarijakkaralta, minkä seurauksena häntäluu järkyttävän kipeä. Kotiin päästyäni havahduin siihen, että olin pissalla eteisen matolle. Aamulla matto roskiin. Istua ei pysty häntäluun takia.
Minä kanssa joskus pikku gänässä onnistuin kierimään kerrostalossa kierrerappusia alas ainakin kerroksen verran! Kulkiluihen kohdalta polveen asti toinen puoli aivan pikimustana viikkokausia! Ei kärsinyt edes nukkua sillä kyljellä mutta ei minusta ollu lääkäriinkään menemään kun mitempä selität kyseiset vammat :D niin ja tietty tämä kevyt ”harha-askel” herätti koko rapusta jengin pällistelemään tapahtunutta keskellä yötä :D
Sammuin hankeen. Kevyet -15 lämmintä ja mulla opiskelijahaalarit päällä. Kait mulla joku takki oli, mutta pipoa ei. Muistikuvat on siitä kun päätin oikaista lumivallin yli kotimatkalla Lynistä Halisiin. Valli veikin voimat ja jäin lepäämään hetkeksi.
Poliisi herätteli mua oletettavasti hyvinkin nopeasti tuon jälkeen. Nostivat pystyyn ja olin Kupittaan aseman parkkipaikalla, siinä, missä nyt on Intelligaten talot. Turkua tuntemattomille mainittakoon, että ei ollut kovinkaan optimaalinen reittivalinta. Olin siis lisäksi eksynyt.
Sain vieläpä kyydin kotiin putkan sijaan. Pidin sitä hyvänä tuurina, mutta selvittyäni tajusin parhaan tuurin olleen siinä, että kyseiset poliisit sattuivat mut näkemään.