Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai, se tuntuu siis tältä :( Mies kieltäytyi seksistä.

Vierailija
06.10.2013 |

Ensimmäistä kertaa meidän suhteessa ja ensimmäistä kertaa mun elämässäni mies sanoo, ettei halua. Me oltiin lenkillä, tultiin kotiin ja käytiin kaksin suihkussa. Mulla oli tosi energinen olo ja sen suihkuttelun olisi voinut käyttää muutenkin. Vaan kun ei voinut. Mies sanoi suoraan, ettei sitä nyt huvita. En ymmärrä. Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis. 

Kommentit (273)

Vierailija
61/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:28"]

mun mies taas nauroi mulle kun äsken lähentelin sitä ja kutsui mun barbapappaksi..kun minulla on vaaleanpunainen aamutakki päällä et näin. kyllä itsetunto saa kolauksia ja ei sitä uskalla alkaa lähennellä taas ihan heti..

[/quote]

Viestintä on taitolaji ja seksi on arka aihe :)

Vierailija
62/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 09:43"]

Tämä ap:han on luvannut naimisiin mennessään, että mies saa seksiä aina kun haluaa (kun tuli vähän sählättyä toisen miehen kanssa ja oma antoi anteeksi, jos antoi...).

[/quote]

Antoi anteeksi sen mitä luuli että tapahtui, että vieras mies vähän klääppi....

[/quote]

Eik se sit vaan lääppinyt?

[/quote]

Ei kun nussi sen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 18:42"]

Sä puhut nyt tosi kipeästä asiasta tosi törkeään ja väheksyvään sävyyn. Mä en ymmärrä mihin pyrit. Oli oikein, että mulle kävi kuten kävi, koska mä pahoitin mieleni mieheni torjunnasta?  Mulla oli oikeus sanoa ei ja mä sanoin, eikä sillä ole mitään tekemistä mun avioliittoni kanssa!

ap

[/quote]

Ei, vaan kyseinen henkilö yrittää saada sua käsittämään että se kieltäytyminen pitäisi olla kaikille yhtäläinen oikeus ilman loukkaantumista tai sääntöjen sanelua. 

Että yhtäläinen oikeis miehelläsi on kieltäytyä kuin sinullakin.

[/quote]

Voi ääliö. Just noinhan sä nyt väität kuin lainaamassasi viestissä lukee. 

[/quote]

Kiitos 130. Joku edes ymmärsi mitä yritin kertoa. Yritän vielä kerran pidemmän kaavan kautta.

AP, en tarkoita, että oli oikein kun sinulle kävi miten kävi. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan samaa. Kaikilla rotuun, sukupuoleen tai aviosäätyyn katsomatta pitää olla oikeus kieltäytyä seksistä. Ja ilman, että siitä kieltäytymisestä syyllisestään.

Se, että sinun mielestä miehelläsi on "periaatteessa" mutta ei käytännössä oikeus kieltäytyä kertoo, että sinun mielestäsi miehesi teki väärin kieltäytyessään. Parisuhteessa ei siis ilmeisesti saa kieltäytyä seksistä, koska se loukkaa toista eikä siinä kuitenkaan kauaa mene. Ja innostuuhan siitä, kun vaan mukaan lähtee. Tämähän tarkoittaa jotakuinkin sitä, että parisuhteessa ei ole raiskauksia vaan korkeitaan liian lyhyitä esileikkejä!?! Oletko ihan tosissasi?

Viestien 109,122 ja 128 kirjoittaja

Vierailija
64/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 11:46"]

Mulle ainakin seksi on paljon enemmän henkinen kuin fyysinen suoritus. Jos stressaa, väsyttää, tekee vaan mieli olla rauhassa tai mieltä painaa joku, niin ei silloin todellakaan tee mieli sekstailla. Ja silloin en todellakaan anna kehoani toisen runkkausvälineeksi vaan siksi, että "eihän se 10min nyt oo mikään pitkä aika". Jos se tuntuu siinä kohtaa itsestä huonolta niin se tuntuu itsestä huonolta.

Luulis, ettei ole edes kiva sekstailla sellaisen kanssa, joka ryhtyy siihen vastoin omaa haluaan, vain siksi ettei toinen suuttuisi.

Ja siltikin myönnän, että naisena loukkaannun herkästi jos saan pakit. Ei siihen vaan ole tottunut. Sen sijaan naisena myös annan niitä pakkeja aika herkästi jos ei huvita, ja koen, että miehellä ei ole oikeutta loukkaantua siitä. Kaksinaismoralistista ja tekopyhää, tiedän, ja yritän myös tehdä aktiivisesti töitä sen eteen, etten loukkaantuisi siitä jos miestä ei huvitakaan -ihan kuten minäkin saan kieltäytyä.

[/quote]

Sinä sentään myönnät sen.

Useimpien naisten mielestä mies ei saa loukkaantua naisen pakeista, koska naisella on oikeus kehoonsa. Ihan kuin se ei voisi käydä miehen itsetunnolle. Tuntuu, että miehen pitäisi vielä tuntea syyllisyyttä siitä, että julkesi ehdottaa.

Ja kuten sinä, monet naiset pitävät miehen antamia pakkeja maailman suurinpana loukkauksena. Get over it! Jos miehet olisi yhtä herkkänahkaisia ja pitkävihaisia, ihmiset olisi jo kauan sitten kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
65/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä viestejä. Ensinnäkin, se asumistukijuttu meni niin, että miehen töissä harjoittelijat valittivat tiukkaa talouttaan, koska vuokrat on niin isot, ja mun hömppä mieheni oletti, että heidän kannattaisi hakea tukia, koska heidän palkkansakin on alle 3000 €. Minä väitin, että pitäisi olla pienempi, että tukia heruisi. 

Toisekseen, en kiristä seksiä mieheltäni. Millä edes kiristäisin? Mua nolotti tulla torjutuksi ja otti päähän, mutta en mä siitä miehelle kiukutellut enkä soittanut vertaistukipiiriä paikalle. Vähän piti kuitenkin pahaa mieltä purkaa. 

Kolmanneksi, mä olen tosi järkyttynyt noista raiskausjutuista. Toivottavasti ette kenellekään läheisellenne puhu noin kylmästi ja julmasti. Voitte uskoa, että se sattuu syvälle. 

ap

Vierailija
66/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko yhtään tekstiäsi? Jutut miten periaatteesa on oikeus kieltäytyä, mutta se on rumasti tehty jne......? joo, jututM:stä oli isku vyön alle, mutta eikö yhtään havahduta että JOS "jäät kiinni" tänne kirjoittelusta, kuka tahansa tuttu voisi loukata sinua viittaamalla mihin tahansa mitä olet tänne kirjoittanut?

Vierailija
67/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka toit itsesi ilmi että mies korjasi mokansa ja sekstasi kanssasi?

Vierailija
68/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:47"]

Luitko yhtään tekstiäsi? Jutut miten periaatteesa on oikeus kieltäytyä, mutta se on rumasti tehty jne......? joo, jututM:stä oli isku vyön alle, mutta eikö yhtään havahduta että JOS "jäät kiinni" tänne kirjoittelusta, kuka tahansa tuttu voisi loukata sinua viittaamalla mihin tahansa mitä olet tänne kirjoittanut?

[/quote]

Ei se rumasti ole tehty, mutta harmittavasti. Mulle ei ole aiemmin käynyt niin. Se yllätti, en tiennyt, miltä se tuntuu. Tuntui, että mussa on jotain vikaa. 

Yksi ystäväni on lukenut joskus aiemmin näitä juttuja ja ymmärtää mua siksi paljon paremmin. Myös hän kauhisteli ihmisten pahantahtoisuutta täällä. Siis joidenkin, paljonhan täällä on fiksuja tyyppejä. Ei mulla ole sellaisia tuttuja, jotka käyttäisivät vastoinkäymisiäni lyömäaseena! Eikä ketään niin sairasta, että tulisi edes mieleen kyseenalaistaa väkivaltakokemuksia ja satuttaa niillä.

ap

Vierailija
69/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 16:51"]

No kuinka toit itsesi ilmi että mies korjasi mokansa ja sekstasi kanssasi?

[/quote]

En mitenkään erityisesti. Hän vain sanoi, että on hyvä hetki, tai että jaksaa taas tai jotain. Teki siis aloitteen. 

ap

Vierailija
70/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä kieltäytyminen on molempien oikeus, on kurjaa että puhut siitä niinkuin se olisi seksillä pelaamista. 

Joku joka on kärsinyt haluttomuudesta, se ei ole lainkaan kummankaan osapuolen vika jos ei seksi vaan haluta eikä tunnu siinä mielentilassa hyvältä.  Edes se 10 minuuttia. 

Elämässä on isompiakin asioita kuin seksi. Läheisyys on mukavaa ilman aktia myös.

Vierailija
71/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:14"]

Seksistä kieltäytyminen on molempien oikeus, on kurjaa että puhut siitä niinkuin se olisi seksillä pelaamista. 

Joku joka on kärsinyt haluttomuudesta, se ei ole lainkaan kummankaan osapuolen vika jos ei seksi vaan haluta eikä tunnu siinä mielentilassa hyvältä.  Edes se 10 minuuttia. 

Elämässä on isompiakin asioita kuin seksi. Läheisyys on mukavaa ilman aktia myös.

[/quote]

Tottakai läheisyys on mukavaa. En mä sitä ole ikinä kieltänytkään.

ap

Vierailija
72/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:15"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mutta, kestäisitkö itse jos miehesi ei haluaisikaan seksiä nyt useampana kertana peräkkäin? Mitä sitten tapahtuisi?

On jotenkin loukkaavaa lukea kuinka se pahoittaa toisen mielen "tahallaan" ja kun ei ole kun 10 minuutista kyse niin mitä väliä. Kun sillä on. 

Vierailija
73/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:18"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mutta, kestäisitkö itse jos miehesi ei haluaisikaan seksiä nyt useampana kertana peräkkäin? Mitä sitten tapahtuisi?

On jotenkin loukkaavaa lukea kuinka se pahoittaa toisen mielen "tahallaan" ja kun ei ole kun 10 minuutista kyse niin mitä väliä. Kun sillä on. 

[/quote]

No en kestäisi, koska jokin syyhän siihen olisi. Se syy pitäisi selvittää. Mä olen pitänyt huolen, että olen sellainen, kuin mies haluaa. Olisi hämmentävää, jos hän lakkaisi haluamasta. Sinuako mä loukkasin? Miksi? Onko tämä sulle henkilökohtainen aihe? 

ap

Vierailija
74/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:13"]

Miehelläkin on oikeus omaan vartaloonsa, Muru.

[/quote]

On oikeus, periaatteessa, mutta tilannetajuttomuuteen ei ole. Mitä jollain 10 minuutilla on väliä. Kannattaako sen takia pahoittaa toisen mieltä?

ap

[/quote]

Sano tuo sama puoliväkisin otetulle naiselle, joka valittaa miten häntä on riistetty.

Vierailija
75/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

No en kestäisi, koska jokin syyhän siihen olisi. Se syy pitäisi selvittää. Mä olen pitänyt huolen, että olen sellainen, kuin mies haluaa. Olisi hämmentävää, jos hän lakkaisi haluamasta. Sinuako mä loukkasin? Miksi? Onko tämä sulle henkilökohtainen aihe? 

ap

[/quote]

Osittain kyllä, mä olen omasta tahdosta huolimatta haluton suurimman osan ajasta. En haluaisi vaikka minkälainen uros olisi kyseessä, ei vaan kiinnosta koko aihe ollenkaan. 

Mitään traumaattista tähän ei liity, mies on edelleen yhtä rakas ja ihana kuin ennen mutta en tunne mitään seksuaalista vetovoimaa mihinkään suuntaan, muuta kuin harvoina hetkinä. 

Se, että pyrit pitämään itsesi sellaisena kun mies haluaa on myös typerä ajatus mikäli toinen oikeasti kärsii haluttomuudesta. Siinä ei auta tuollaiset seikat koska se ei ole siitä kiinni. 

Ja painostaminen, loukkaantuminen jne lisää painetta joka vaikeuttaa haluamista entisestään. 

Vierailija
76/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:26"]

[/quote]

On oikeus, periaatteessa, mutta tilannetajuttomuuteen ei ole. Mitä jollain 10 minuutilla on väliä. Kannattaako sen takia pahoittaa toisen mieltä?

ap

[/quote]

Sano tuo sama puoliväkisin otetulle naiselle, joka valittaa miten häntä on riistetty.

[/quote]

En sano! En ottaisi ketään väkisin enkä puoliväkisin. En edes painostaisi enkä suostuttelisi. Kummallakin on oikeus tunteisiinsa. Mä olen itse ollut tilanteessa, jossa en saanut päättää, mitä mulle tapahtuu. Mua ei olisi loukannut, jos torjumani mies olisi ottanut nokkiinsa, mutta se ei riittänyt hänelle. En ikinä unohda sitä iltaa, ja mua loukkaa se, että joku ulkopuolinen syyllistää mua siitä ja sanoo, että mä hoidin sen väärin. En voinut tehdä yhtään mitään toisin.

ap

Vierailija
77/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran panettaa niin paljon, mikset mene sängylle ja hiero itseäsi orgasmiin tai useampaan, riippuu miten vapautunut olet(sauvalla se näyttää tosi kiihottavalta, eikä ole minkään sortin pettämistä)? Mies saattaa hetken levättyään innostuakin. Tai sitten ei, mutta kiiman terän saa yllämainitulla tavalla hetkeksi tylsemmäksi.

Samuel

Vierailija
78/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:26"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

En sano! En ottaisi ketään väkisin enkä puoliväkisin. En edes painostaisi enkä suostuttelisi. Kummallakin on oikeus tunteisiinsa. Mä olen itse ollut tilanteessa, jossa en saanut päättää, mitä mulle tapahtuu. Mua ei olisi loukannut, jos torjumani mies olisi ottanut nokkiinsa, mutta se ei riittänyt hänelle. En ikinä unohda sitä iltaa, ja mua loukkaa se, että joku ulkopuolinen syyllistää mua siitä ja sanoo, että mä hoidin sen väärin. En voinut tehdä yhtään mitään toisin.

ap

[/quote]

Mutta olisiko Mickellä ollut oikeus tehdä noin jos olisitte olleet suhteessa? Sinähän haluat oikeasti sanoa että suhteessa ei saisi kieltäytyä seksistä. Onko siis sinusta suhteessa molemmilla velvollisuus harrastaa seksiä aina kun toinen haluaa, jos ei ole fyysistä estoa siihen?

Vierailija
79/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:37"]

Jos kerran panettaa niin paljon, mikset mene sängylle ja hiero itseäsi orgasmiin tai useampaan, riippuu miten vapautunut olet(sauvalla se näyttää tosi kiihottavalta, eikä ole minkään sortin pettämistä)? Mies saattaa hetken levättyään innostuakin. Tai sitten ei, mutta kiiman terän saa yllämainitulla tavalla hetkeksi tylsemmäksi.

Samuel

[/quote]

Hah :) Ehkä siksi, että en omista kuin sauvasekoittimen keittiössä, ja siksi, että en sentään ratkennut liitoksistani niiden muutaman tunnin aikana, jonka mieheni lepäsi. 

ap

Vierailija
80/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:24"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Osittain kyllä, mä olen omasta tahdosta huolimatta haluton suurimman osan ajasta. En haluaisi vaikka minkälainen uros olisi kyseessä, ei vaan kiinnosta koko aihe ollenkaan. 

Mitään traumaattista tähän ei liity, mies on edelleen yhtä rakas ja ihana kuin ennen mutta en tunne mitään seksuaalista vetovoimaa mihinkään suuntaan, muuta kuin harvoina hetkinä. 

Se, että pyrit pitämään itsesi sellaisena kun mies haluaa on myös typerä ajatus mikäli toinen oikeasti kärsii haluttomuudesta. Siinä ei auta tuollaiset seikat koska se ei ole siitä kiinni. 

Ja painostaminen, loukkaantuminen jne lisää painetta joka vaikeuttaa haluamista entisestään. 

[/quote]

En painostanut miestäni enkä osoittanut hänelle mieltä. Mä tulin tänne kiukuttelemaan :) Miksi sinusta on typerää olla puolisolle mieleen? Ne ovat vain ulkoisia asioita. 

Kärsitkö itse haluttomuudestasi? Entä miehesi? Pariskuntia on erilaisia ja tärkeää on se, että halut kohtaavat. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän