Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai, se tuntuu siis tältä :( Mies kieltäytyi seksistä.

Vierailija
06.10.2013 |

Ensimmäistä kertaa meidän suhteessa ja ensimmäistä kertaa mun elämässäni mies sanoo, ettei halua. Me oltiin lenkillä, tultiin kotiin ja käytiin kaksin suihkussa. Mulla oli tosi energinen olo ja sen suihkuttelun olisi voinut käyttää muutenkin. Vaan kun ei voinut. Mies sanoi suoraan, ettei sitä nyt huvita. En ymmärrä. Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis. 

Kommentit (273)

Vierailija
41/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saamme lukea kuinka muru meni viattomasti naapuriin yömyssylle ja sit se sen naapurin kulli vaan jotenkin vahingossa lipsahti murun sisään, hups! Mut hei, näitä sattuu...

Vierailija
42/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 23:26"]

Nuohan ovat murun sanoja, murun ajatuksia. Joo, on selittänyt miten oli noloa jbekun mies torjui, mutta ajatus kuitenkin ettei saisi kieltäytyä kun toinen haluaa.

[/quote]

Koitapas nyt toipua :) SAA kieltäytyä, mutta saa myös harmittaa, niin minua kuin miestäni. Mitään siitä harmituksesta ei kuitenkaan seurannut. Mun mieheni tosin kertoi suoraan, mitä ajatteli, kun mä tuossa jokin aika sitten pidin parin päivän taukoa. Ystävällisesti mutta suoraan, eikä se mulle ongelma ollut. Hyvä että haluaa, minua. Kamalaa se olisi, jos mä en kelpaisi hänelle. En ole mennyt pilalle.

ap

[/quote]

Miten niin pilalla? Mikä sinut olisi pilannut? Kuulostaa jotenkin surulliselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 23:26"]

Nuohan ovat murun sanoja, murun ajatuksia. Joo, on selittänyt miten oli noloa jbekun mies torjui, mutta ajatus kuitenkin ettei saisi kieltäytyä kun toinen haluaa.

[/quote]

Koitapas nyt toipua :) SAA kieltäytyä, mutta saa myös harmittaa, niin minua kuin miestäni. Mitään siitä harmituksesta ei kuitenkaan seurannut. Mun mieheni tosin kertoi suoraan, mitä ajatteli, kun mä tuossa jokin aika sitten pidin parin päivän taukoa. Ystävällisesti mutta suoraan, eikä se mulle ongelma ollut. Hyvä että haluaa, minua. Kamalaa se olisi, jos mä en kelpaisi hänelle. En ole mennyt pilalle.

ap

[/quote]

Miten niin pilalla? Mikä sinut olisi pilannut? Kuulostaa jotenkin surulliselta. 

[/quote]

Olisko saanut kovan käsittelyn exältä...?

Vierailija
44/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:20"]

Ei mut mä ymmärsin, et sut oli "raiskattukin" jossain vaiheesa? Miksi sä kieltäydyit silloin? Oliko sulla joku oikea syy?

[/quote]

eihän ap kai miestään raiskannut? Ei noi liity mitenkään yhteen. 

[/quote]

Murun mielestä mies ei olisi saanut kieltäytyä, koska muru halusi seksi. Murun logiikalla haluaja on siis tärkeämpi, ja se jonka tahdin kuuluisi mennä, koska ei-haluaja pahoittaa haluajan mieltä ja on ilkeä ihminen.

[/quote]

Parisuhteessa!!! Ei kuka tahansa vonkaaja. 

[/quote] Tällä logiikalla raiskauksia ei voi tapahtua parisuhteissa.

[/quote]

Raiskaus on väkivaltaa ei seksiä. 

[/quote]

Voi tyhmä. Ei ole, ei aina. 

"Raiskaus tai väkisinmakaaminen on toisen henkilön pakottamista sukupuoliyhteyteen. Nykyaikana raiskauksesta voidaan tuomita, vaikkei kyseiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen, johon tekijä on uhrinsa pakottanut, olisi sisältynyt nimenomaan yhdyntää"

" Sukupuoliyhteyteen pakottaminen ei välttämättä edellytä väkivaltaa, vaan voi perustua esimerkiksi kiristykseen ja täten muistuttaa joskus enemmän seksuaalista hyväksikäyttöä, kuin varsinaista raiskausta."

Vierailija
45/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sun mies ajatteli, mitä hän sulle sanoi?

Vierailija
46/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 00:10"]

Sitä harmitti! Eihän ap kirjoittanut että vaati seksiä. Sinun logiikalla jos antaa omalle miehelle pitää antaa kaikille muillekin. 

[/quote]

Lainauksia Murulta tässä ketjussa:

“Alkaahan se huvittaa, kun sen aloittaa, ja aina voi toisen mieliksi tehdä kuitenkin. Mutta kun ei huvita. Ärsyttävää ja itsekeskeistä. Tästä ne jotkut naiset siis puhuu. Paska fiilis. “

“On oikeus, periaatteessa, mutta tilannetajuttomuuteen ei ole. Mitä jollain 10 minuutilla on väliä. Kannattaako sen takia pahoittaa toisen mieltä?”

“Miksi pitää tehdä selväksi? Ettei tule tavaksi. Jos siis ei ole mitään oikeaa syytä”

Ei vaadi, mutta on sitä mieltä ettei saisi kieltäytyä....

[/quote]

Hitsi mitä huutoa tulisi jos mies ajattelisi näin....

Vierailija
47/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristystä parhaimmillaan: 

"“On oikeus, periaatteessa, mutta tilannetajuttomuuteen ei ole. Mitä jollain 10 minuutilla on väliä. Kannattaako sen takia pahoittaa toisen mieltä?”

“Miksi pitää tehdä selväksi? Ettei tule tavaksi. Jos siis ei ole mitään oikeaa syytä"

Ei saa kieltäytyä ettei toiselle tule paha mieli, ja onhan tääkin VÄÄRYYS nyt tietty jo murulla korjattu...

Vierailija
48/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap:han on luvannut naimisiin mennessään, että mies saa seksiä aina kun haluaa (kun tuli vähän sählättyä toisen miehen kanssa ja oma antoi anteeksi, jos antoi...).

Vierailija
49/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vaimolle aloitteita vähintään kerran päivässä, yleensä pari kolme.. Kerran viikossa saan ja sekin tulee siksi, koska olen sanonut että akka muuten vaihtuu, mä en nimittäin seksittä aio elää.

Aika koomista että vieraitalta naisilta saisi vaikka päivittäin, mutta omalta ei irtoa.. En ole pettäjä luonne ja kertaakaan en ole pettänyt, mutta vituttaa suunattomasti kun vieraat naiset katsoo sillä silmällä joka hemmetin paikassa 0.o

rentboy@hotmail.fi

Vierailija
50/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muru nyt selittää mitä tahansa harmituksesta jne, niin se ei poista ne asiat mitä hän kirjoitti, millä hän ilmaisi kantansa.

Hän ei tarkoittanut sitä? Miksi sitten kirjoittaa niin?

No okei okei, en ole minäkään tarkoittanut mitään mitä olen tänne kirjoittanut.

Kuka tahansa joka kirjoittaa jotain mistä voisi vaikka seuratakin jotain (esim persujen toilailut) voi sanoa vain että en mä tarkoittanut sitä, niin se voidaan pyyhkäistä pois ja se tarkoittaa että niitä asioita ei ole ikinä sanonutkaan?

Vierailija
51/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in, se toistuu murun puheissa. "enhän minä, minä olin passiivinen osapuoli"  jne. Hän ei ota vastuuta teoistaan tai puheistaan lainkaan. Ulkomaillakin vaan vähän toinen koski, muttei muru tehnyt muka mitään kertoessaan siitä miehelleen, ainiin mut eihän se mitään kun mies ei ollut aviomies vielä tällöin!

Vierailija
52/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 09:33"]

Vaikka muru nyt selittää mitä tahansa harmituksesta jne, niin se ei poista ne asiat mitä hän kirjoitti, millä hän ilmaisi kantansa.

Kuka tahansa joka kirjoittaa jotain mistä voisi vaikka seuratakin jotain (esim persujen toilailut) voi sanoa vain että en mä tarkoittanut sitä, niin se voidaan pyyhkäistä pois ja se tarkoittaa että niitä asioita ei ole ikinä sanonutkaan?

[/quote]

Äh. Sinä tulkitset väärin ja raukka koittaa selittää mitä ajattelee. Sinä väität että kun sanot näin, tarkoitat näin ja toinen vikisee että en tarkoita. Kyllä vika on nyt sinussa joka haluat päättää toisen tarkoituksen ja kärjistät. 

Vierailija
53/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 09:41"]

[/quote]

Äh. Sinä tulkitset väärin ja raukka koittaa selittää mitä ajattelee. Sinä väität että kun sanot näin, tarkoitat näin ja toinen vikisee että en tarkoita. Kyllä vika on nyt sinussa joka haluat päättää toisen tarkoituksen ja kärjistät. 

[/quote]

Miksi muru on se raukka? Mielenkiinnosta? 

Hän on ihminen joka valehtelee pysyäkseen saavutetuissa eduissa, kuten kihlattunsa kohdalla.

Isänsä kohdalla taas saa italian matkaa ja muita lahjuksia jotta isän pettämisreissuista ollaan hipihiljaa. 

Vierailija
54/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mitä väärinymmärrettävää siinä on että "periaatteessa" oikeus kieltäytyä, mutta pitää olla tilannetajua ja on itsekeskeistä ja ärsyttävää kieltäytyä?

Vierailija
55/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 09:47"]

[/quote]

[/quote]

Miksi muru on se raukka? Mielenkiinnosta? 

Hän on ihminen joka valehtelee pysyäkseen saavutetuissa eduissa, kuten kihlattunsa kohdalla.

Isänsä kohdalla taas saa italian matkaa ja muita lahjuksia jotta isän pettämisreissuista ollaan hipihiljaa. 

[/quote]

Eihän muru-raukka silloin tajunnu et ne on lahjuksia ja hän on vain pyhimys joka itse kärsii ja suojelee muita ettei heille tule paha mieli.

Vierailija
56/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 18:02"]

Tiedän, että se mies, jonka kanssa mulla on ollut suhde on/off jo yli kymmenen vuotta, sanoo usein vaimolleen "ei huvita". Tuskin miehillä muita syitä on, vai? Terkkuja vaan Helsinkiin!

[/quote]

Eiköhän meillä miehillä ole yhtä paljon syitä kieltäytyä seksistä kuin naisillakin.

Ärsyttää tuollainen ajattelu, että mies on joku kone joka panee aina, ketä vaan ja missä vaan.

Vierailija
57/273 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin seksi on paljon enemmän henkinen kuin fyysinen suoritus. Jos stressaa, väsyttää, tekee vaan mieli olla rauhassa tai mieltä painaa joku, niin ei silloin todellakaan tee mieli sekstailla. Ja silloin en todellakaan anna kehoani toisen runkkausvälineeksi vaan siksi, että "eihän se 10min nyt oo mikään pitkä aika". Jos se tuntuu siinä kohtaa itsestä huonolta niin se tuntuu itsestä huonolta.

Luulis, ettei ole edes kiva sekstailla sellaisen kanssa, joka ryhtyy siihen vastoin omaa haluaan, vain siksi ettei toinen suuttuisi.

Ja siltikin myönnän, että naisena loukkaannun herkästi jos saan pakit. Ei siihen vaan ole tottunut. Sen sijaan naisena myös annan niitä pakkeja aika herkästi jos ei huvita, ja koen, että miehellä ei ole oikeutta loukkaantua siitä. Kaksinaismoralistista ja tekopyhää, tiedän, ja yritän myös tehdä aktiivisesti töitä sen eteen, etten loukkaantuisi siitä jos miestä ei huvitakaan -ihan kuten minäkin saan kieltäytyä.

Vierailija
58/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 09:43"]

Tämä ap:han on luvannut naimisiin mennessään, että mies saa seksiä aina kun haluaa (kun tuli vähän sählättyä toisen miehen kanssa ja oma antoi anteeksi, jos antoi...).

[/quote]

Antoi anteeksi sen mitä luuli että tapahtui, että vieras mies vähän klääppi....

Vierailija
59/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

Eik se sit vaan lääppinyt?

Vierailija
60/273 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 12:45"]

[/quote]

[/quote]

Eik se sit vaan lääppinyt?

[/quote]

Työmatkalla muru pani toista, muta on kertonut miehelle ihan toisen tarinan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi